Daar hebben we onze stoere Ajax en MVV-man.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:54 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Er is maar één echte Josti, Cherry.
Ik weet niet hoor, ik was er de hele tijdquote:Op woensdag 12 april 2006 21:54 schreef EminemRulezz het volgende:
moet je es kijken wat een reacties :
Ajax staat 0-1 achter, zie je geen ajacied.
Maken ze 1-1 duiken ze als de kippen op dit topic
get a life gast...jullie zijn veruit de beste, onbedreigd kampioen en je dan nog zo druk maken over een schandalig slecht Ajaxquote:Op woensdag 12 april 2006 21:54 schreef leolinedance het volgende:
Kankerjoden![]()
Ik hoop dat ze allemaal hun poten breken![]()
Je bent niet de enige, gok ik zoquote:Op woensdag 12 april 2006 21:55 schreef Messenga het volgende:
Ik zit hier nu echt met een kop van : " WTF!Whahahahhaa
"
quote:Op woensdag 12 april 2006 21:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Daar hebben we onze stoere Ajax en MVV-man.
in de competitie ja........ beker vergeten?quote:
Heb jij gekeken?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:56 schreef Ludacriss het volgende:
WHOEEEEEEEEEEHOEEEE !!!
Ado Den Haag toch gewonnen !!!!!
wat een bagger wedstrijd![]()
D!!! maar toch de 3 punten
![]()
!!
Zo mag ik het zien!!!
Internetaansluiting in de Arena?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:56 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Lang niet zo stoer als jou natuurlijk, stoere Bossche Italiaan.
lees maar es terugquote:Op woensdag 12 april 2006 21:56 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, ik was er de hele tijd![]()
Wie is jullie in deze context?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:56 schreef DeeBee het volgende:
[..]
get a life gast...jullie zijn veruit de beste, onbedreigd kampioen en je dan nog zo druk maken over een schandalig slecht Ajax![]()
wat triest echt...
Haha hou toch je smoel man, een Ajacied gloryhunter noemen tijdens DIT seizoen, je bewijst maar eens te meer dat je een chromosoompje teveel hebt.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Verander het TT ff in: Met Jajong de grootste gloryhunter allertijden
Overwinning van PSV op NAC zou ik een mooi afscheid vinden zondagquote:
quote:Op woensdag 12 april 2006 21:57 schreef Bruce117 het volgende:
Het klinkt gezellig, dus dat moet Eindhoven zijn
Inderdaadquote:Op woensdag 12 april 2006 21:56 schreef the_undertaker het volgende:
90 minuten lang fluiten
en dan 3 minuten later zijn het weer godenzonen![]()
kk joden
Inderdaad. Je ziet of hoort hem niet, maar als Ajax een goaltje maakt duikt die josti opeens op met z'n capslock.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Verander het TT ff in: Met Jajong de grootste gloryhunter allertijden
Techniek staat voor niets tegenwoordigquote:Op woensdag 12 april 2006 21:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Internetaansluiting in de Arena?
Ok, teletekstsupporter danquote:Op woensdag 12 april 2006 21:57 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha hou toch je smoel man, een Ajacied gloryhunter noemen tijdens DIT seizoen, je bewijst maar eens te meer dat je een chromosoompje teveel hebt.
Ha-ha-ha-ha!!!quote:Op woensdag 12 april 2006 21:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Kankerscheidsrechter. Kankergloryhunters.
Ja, zo lust ik er nog wel 124... waar zou PSV zijn zonder Farfan en Cocu, Feyenoord zonder Kuyt enz enz....quote:Op woensdag 12 april 2006 21:57 schreef Toffe_Ellende het volgende:
waar zou Ajax hebben gestaan als ze Huntelaar niet weggekaapt hadden?Dertiende of veertiende of zo
quote:Op woensdag 12 april 2006 21:58 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Overwinning van PSV op NAC zou ik een mooi afscheid vinden zondag
Waarom zit je niet in het stadion?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:57 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha hou toch je smoel man, een Ajacied gloryhunter noemen tijdens DIT seizoen, je bewijst maar eens te meer dat je een chromosoompje teveel hebt.
Plzzzzz ik ben 1 van de weinigen die hier nog post als Ajax achter staat, dus doe je huiswerk of hou je kaakjes op elkaar.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Inderdaad. Je ziet of hoort hem niet, maar als Ajax een goaltje maakt duikt die josti opeens op met z'n capslock.
Tuurlijk.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:58 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Techniek staat voor niets tegenwoordig
Dat was te zienquote:Op woensdag 12 april 2006 21:58 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Inderdaad
Welke supporters gaan nou hun eigen spelers uitfluiten
Dat mag ook best een dikke overwinning worden jaquote:Op woensdag 12 april 2006 21:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]en 7 mei ook nog een dikke overwinning.
Waar was jij dan met psv- feyenoord ?quote:
Waarom jij niet?quote:
Tuurlijk, geloof je het zelf, gloryhuntertje.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:59 schreef Jajong het volgende:
[..]
Plzzzzz ik ben 1 van de weinigen die hier nog post als Ajax achter staat, dus doe je huiswerk of hou je kaakjes op elkaar.
Hoor dat danquote:Op woensdag 12 april 2006 21:59 schreef -Vaduz- het volgende:
En nu de ziektes achterwege laten a.u.b.
Het mag Ajax ook wel een keer meezitten.
Als het ze meezit dan is het op deze manierquote:Op woensdag 12 april 2006 21:59 schreef -Vaduz- het volgende:
+ ikquote:Op woensdag 12 april 2006 21:59 schreef Jajong het volgende:
[..]
Plzzzzz ik ben 1 van de weinigen die hier nog post als Ajax achter staat, dus doe je huiswerk of hou je kaakjes op elkaar.
Omdat ik er normaal gesproken wel zitquote:
Dat is al de 5e keer dat je me josti noemt.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Tuurlijk, geloof je het zelf, gloryhuntertje.Zet die capslock eens wat vaker uit, josti.
Laat ze lekker...ik drink er geen minder opquote:Op woensdag 12 april 2006 22:00 schreef Jajong het volgende:
Allemaal verwijten "Huhhu teletekst supporter" maar zitten ze zelf in t stadion?? Neuh. Prutsers.
Ben je ookquote:Op woensdag 12 april 2006 22:01 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat is al de 5e keer dat je me josti noemt.
Ben je ook.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:01 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat is al de 5e keer dat je me josti noemt.
Ik zit er vaker dan de meeste Ajax-supporters hier hoor.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:01 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Omdat ik er normaal gesproken wel zit
Jij niet toch?
Dat zegt heel erg veel. Not.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:01 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik zit er vaker dan de meeste Ajax-supporters hier hoor.
een keer??!! En in de beker dan met die lucky omhaal in de 94e minuut bijvoorbeeld? En zo zijn er nog wel meer voorbeelden.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:59 schreef -Vaduz- het volgende:
De rest komt dan helemaal nooit?quote:Op woensdag 12 april 2006 22:01 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik zit er vaker dan de meeste Ajax-supporters hier hoor.
quote:Op woensdag 12 april 2006 22:01 schreef MOKUM_HOOLIGAN het volgende:
-knip-
-knip-
Dit vind ik dan wel weer jammer.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:01 schreef MOKUM_HOOLIGAN het volgende:
-knip-
Mooi gezegdquote:Op woensdag 12 april 2006 22:01 schreef MOKUM_HOOLIGAN het volgende:
-knip-
Haha, true. Naja ik kan er niet zo mee zitten, als t kon zou ik er elke 2 week zitten. Dat ga ik dus ook proberen volgend seizoenquote:Op woensdag 12 april 2006 22:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat zegt heel erg veel. Not.
-knip-
Hoezo? Je was met de verkeerde account ingelogd?quote:
Ik hoorde welgeteld 1 achtergrondfluitje van een verdwaald persoon die zich "psv fan' noemt waarschijnlijk. Bij ajax gaat het complete 'legioenquote:
Jij gelooft vast nog in Sinterklaas.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:01 schreef MOKUM_HOOLIGAN het volgende:
-knip-
inderdaad, het wordt steeds ergerquote:Op woensdag 12 april 2006 22:04 schreef twi het volgende:
Kan het alsjeblieft eens een keertje zonder al dat ge-kanker? Ik ben echt geen heilig burgerlijk boontje maar het begint wel triest lage niveau's aan te nemen hier in VBL en met name de Live-verslagen topicreeks
Je bent er pas net, maar dit soort posts leveren je in no-time een ban op. Ik heb je gewaarschuwd...quote:Op woensdag 12 april 2006 22:01 schreef MOKUM_HOOLIGAN het volgende:
-knip-
Inderdaad. Roep dan rotjoden of vervelende lummels ofzo.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:04 schreef twi het volgende:
Kan het alsjeblieft eens een keertje zonder al dat ge-kanker? Ik ben echt geen heilig burgerlijk boontje maar het begint wel triest lage niveau's aan te nemen hier in VBL en met name de Live-verslagen topicreeks
Wel de meest kansloze opmerking die hier vanavond is gemaakt, en dat waren er niet weinigquote:Op woensdag 12 april 2006 22:01 schreef MOKUM_HOOLIGAN het volgende:
-knip-
Vanavond 1e keer blowen!quote:Op woensdag 12 april 2006 22:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je bent er pas net, maar dit soort posts leveren je in no-time een ban op. Ik heb je gewaarschuwd...
GMTAquote:
Jij kan het weten.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je bent er pas net, maar dit soort posts leveren je in no-time een ban op. Ik heb je gewaarschuwd...
doe even normaal johquote:Op woensdag 12 april 2006 22:01 schreef MOKUM_HOOLIGAN het volgende:
-knip-
onzin.. er is geen enkele speler van die clubs die zo vaak direct voor het eindresultaat hebben gezorgd als Huntelaar bij Ajax. Feyenoord en PSV hebben een team. Ajax is los zand met veel geluk en soms pech met de scheids. Is wel een mooie samenvatting van het seizoen denk ikquote:Op woensdag 12 april 2006 21:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja, zo lust ik er nog wel 124... waar zou PSV zijn zonder Farfan en Cocu, Feyenoord zonder Kuyt enz enz....
zo zou het altijd moeten zijn. ach ja, ik ben van de oude stempel zal ik maar zeggen...quote:Op woensdag 12 april 2006 22:07 schreef LudoSanders het volgende:
Maar wat mooi, zo'n gehele competitieronde op het zelfde tijdstip!
Ik heb wel eens een ban gehad ja, maar dat was niet in VBL. Had met een plaatje temaken dat niet gepost mocht worden. Maar ik loop hier al lang genoeg om onderhand te weten wat wel en niet magquote:
En dan nog winnen we de beker en play-offs!quote:Op woensdag 12 april 2006 22:08 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
onzin.. er is geen enkele speler van die clubs die zo vaak direct voor het eindresultaat hebben gezorgd als Huntelaar bij Ajax. Feyenoord en PSV hebben een team. Ajax is los zand met veel geluk en soms pech met de scheids. Is wel een mooie samenvatting van het seizoen denk ik![]()
Tubgirl?quote:Op woensdag 12 april 2006 22:08 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een ban gehad ja, maar dat was niet in VBL. Had met een plaatje temaken dat niet gepost mocht worden. Maar ik loop hier al lang genoeg om onderhand te weten wat wel en niet mag
Amen to that!quote:Op woensdag 12 april 2006 22:07 schreef LudoSanders het volgende:
Maar wat mooi, zo'n gehele competitieronde op het zelfde tijdstip!
Whahahahahahaha.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:01 schreef MOKUM_HOOLIGAN het volgende:
-knip-
Tsja geld he..quote:Op woensdag 12 april 2006 22:08 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
zo zou het altijd moeten zijn. ach ja, ik van de oude stempel zal ik maar zeggen...
Dat is nonsens. Elk seizoen zonder de kampioensschaal is een verloren seizoen.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:10 schreef Garin84 het volgende:
Nu nog de CL en de Beker en Ajax' seizoen is weer "gered"
Mooie vergelijkingquote:Op woensdag 12 april 2006 22:13 schreef Toffe_Ellende het volgende:
dat gebruik van het woord 'kakkerlakken' doet me trouwens denken aan de strijd tussen Tutsi's en Hutu's... Hutu's vonden Tutsi's ook kakkerlakken, minderwaardige wezens. Jullie zijn in goed gezelschap.
Ik weet er ook nog wel een maar post 'm toch maar nietquote:
Moet je vooral zelf mee gaan doen, ja. Maakt je al net zo snugger als R_F.quote:
Je moet ook niet wedden op voetbalwedstrijden als je er geen inzicht in hebt.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:12 schreef Cart_man het volgende:
Godver, had nog bijna een financiële meevaller gehad vanavond.
quote:Op woensdag 12 april 2006 22:16 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Je moet ook niet wedden op voetbalwedstrijden als je er geen inzicht in hebt.![]()
Ben je mooi optijd meequote:Op woensdag 12 april 2006 22:09 schreef BiMeWet het volgende:
waar vind ik online streams?
Staat nu op, maar wat zuigt Talpa toch qua verslaggeving... echt 3/4e van een wedstrijid zie je niet terug.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:21 schreef Toffe_Ellende het volgende:
kunt beter Talpa opzetten...god.. ik tip iemand Talpa te kijken...
afscheid nemen gaat bij PSV altijd mis Waterreus die Ronald Koeman genoemd wordtquote:Op woensdag 12 april 2006 22:15 schreef LuukBes het volgende:
OMG, wat een fiasco die Hiddink huldiging met die constant weigerende microfoons.
Als ik geen inzicht had, was ik ajaxsupporter geweest...quote:Op woensdag 12 april 2006 22:16 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Je moet ook niet wedden op voetbalwedstrijden als je er geen inzicht in hebt.![]()
Je bent voor Feyenoord omdat ze de meeste wedstrijden winnen, altijd kampioen woorden en elk jaar CL spelen?quote:Op woensdag 12 april 2006 22:25 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Als ik geen inzicht had, was ik ajaxsupporter geweest...
Dan had je in ieder geval wel meer successen gekend.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:25 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Als ik geen inzicht had, was ik ajaxsupporter geweest...
Erg netjes inderdaad. Hij mag wel mee naar Duitsland.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Lekkere goal van Castelen zeg.
Philips microfoons.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
afscheid nemen gaat bij PSV altijd mis Waterreus die Ronald Koeman genoemd wordt
quote:Op woensdag 12 april 2006 22:28 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Erg netjes inderdaad. Hij mag wel mee naar Duitsland.
Nee joh. Heb je niks aan...quote:Op woensdag 12 april 2006 22:28 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Erg netjes inderdaad. Hij mag wel mee naar Duitsland.
Ah ja, dan roep ik Camoranesi, Beckham etc.....quote:Op woensdag 12 april 2006 22:34 schreef Tobbes het volgende:
Kalou.
Boeiendquote:Op woensdag 12 april 2006 22:31 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Pas nu maar op, straks krijg je ziektes naar je hoofd gesmeten.![]()
Dat heet een samenvattingquote:Op woensdag 12 april 2006 22:23 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Staat nu op, maar wat zuigt Talpa toch qua verslaggeving... echt 3/4e van een wedstrijid zie je niet terug.
Nu ja, beter alternatief is er inderdaad niet zo snel. Dus ja, als het moet, dan moet het.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:32 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Heb jij een beter alternatief voor op rechts?
Misschien ga je eens een keer ingrijpen? Het wordt steeds triesterquote:Op woensdag 12 april 2006 21:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Tja, je zoekt zelf ook geregeld het randje op volgens mij..quote:Op woensdag 12 april 2006 22:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op woensdag 12 april 2006 21:57 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja, puur genieten..quote:
Frustratie van boeren die zojuist een heel mooi kampioensfeest achter de rug hebbenquote:Op donderdag 13 april 2006 08:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, puur genieten..
Koffie, laatste dag van de week en de frustratie van een groepje boeren dat van m'n scherm afdruipt.
Goeiemorgen.
Je zat maar wat te balen gisterenquote:Op donderdag 13 april 2006 09:48 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Frustratie van boeren die zojuist een heel mooi kampioensfeest achter de rug hebben![]()
Tsja, het blijft toch een rivaalquote:Op donderdag 13 april 2006 09:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je zat maar wat te balen gisteren.
Sorry, ben je hier bij het stadion geweest?quote:Op donderdag 13 april 2006 09:48 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Frustratie van boeren die zojuist een heel mooi kampioensfeest achter de rug hebben![]()
yepquote:Op donderdag 13 april 2006 10:11 schreef gday het volgende:
[..]
Sorry, ben je hier bij het stadion geweest?
Ja, want Ajax deed het bijzonder slecht dit jaar met dit baggerelftal.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:51 schreef leolinedance het volgende:
En ik zie voor het Nederlands voetbal eigenlijk ook liever AZ of Feyenoord in de CL eingelijk![]()
Omdat je zo ver weg woont.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:19 schreef leolinedance het volgende:
[..]
yep![]()
indien je het psv stadion bedoeld ja, zie in je sig dat je uit Weert komt dus dat zal wel
Waaorm die vraag?
Haha, ik woon in een stadje naast Eindhoven hoor. Franeker is maar een dekmantelquote:Op donderdag 13 april 2006 11:53 schreef gday het volgende:
[..]
Omdat je zo ver weg woont.
Je had best op mogen ruimen hier, fuck wat is het een troep hier in de stad.. (ik zit op kantoor bij Philips, tussen het stadion en de binnenstad)
AZ en Feyenoord zijn momenteel gewoon beter.quote:Op donderdag 13 april 2006 11:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, want Ajax deed het bijzonder slecht dit jaar met dit baggerelftal..
Dat is wel een feit, maar die play-offs kunnen nog raar lopen.quote:Op donderdag 13 april 2006 12:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
AZ en Feyenoord zijn momenteel gewoon beter.![]()
Dat ziet iedereen, zelfs de 'neutrale' journalisten/critici![]()
Ook dat is een feitquote:Op donderdag 13 april 2006 12:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat is wel een feit, maar die play-offs kunnen nog raar lopen.
Dat zal dan wel Philips Lightingquote:Op donderdag 13 april 2006 11:53 schreef gday het volgende:
[..]
Omdat je zo ver weg woont.
Je had best op mogen ruimen hier, fuck wat is het een troep hier in de stad.. (ik zit op kantoor bij Philips, tussen het stadion en de binnenstad)
ohquote:Op donderdag 13 april 2006 13:08 schreef Badabingea het volgende:
Sommige mensen dachten dat het serieus was.
Als we de dodelijke ziektes maar een keer achterwege kunnen laten wel jaquote:Op zondag 16 april 2006 12:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het wordt weer als vanouds gezellig in dit topic.
Inderdaad, dus woorden als Vogelgriep, SARS en Ebola wil ik ook niet horen!quote:Op zondag 16 april 2006 12:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als we de dodelijke ziektes maar een keer achterwege kunnen laten wel ja
quote:Op zondag 16 april 2006 12:33 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Inderdaad, dus woorden als Vogelgriep, SARS en Ebola wil ik ook niet horen!![]()
quote:Op zondag 16 april 2006 12:33 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Inderdaad, dus woorden als Vogelgriep, SARS en Ebola wil ik ook niet horen!![]()
Ach krijg toch de teringquote:Op zondag 16 april 2006 12:33 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
tvpquote:Op zondag 16 april 2006 12:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ach ja,klopt!Joden moeten voetballen of niet soms?Zitten natuurlijk weer veel "supporters" hier....quote:Op zondag 16 april 2006 12:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
ik zou willen dat het altijd weer zo was. elke zondag allemaal om 14:30, net als vroeger.quote:Op zondag 16 april 2006 13:32 schreef Suijk het volgende:
Alles wordt tegelijk gespeeld, dat is toch wel leuker.
Wat ben je weer stoerquote:Op zondag 16 april 2006 13:31 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Ach ja,klopt!Joden moeten voetballen of niet soms?Zitten natuurlijk weer veel "supporters" hier....
Have fun gozert!Ik ben naar de Kuip....
Neusjes moeten ook voetballen inderdaad.quote:Op zondag 16 april 2006 13:31 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Ach ja,klopt!Joden moeten voetballen of niet soms?Zitten natuurlijk weer veel "supporters" hier....
Have fun gozert!Ik ben naar de Kuip....
Ja, dat heeft toch iets extra's. Hoewel het mij niet heel veel uitmaakt eigenlijk.quote:Op zondag 16 april 2006 13:32 schreef Suijk het volgende:
Alles wordt tegelijk gespeeld, dat is toch wel leuker.
Oh jeetje! Wat moet je nu met je tijd doen!?!quote:Op zondag 16 april 2006 13:38 schreef twi het volgende:
Beetje dubbel gevoel over. Ik vind het erg leuk dat alles tegelijk is. Heeft zo z'n charmes. Maar een dag lang voetbal vind ik ook altijd wel leuk.
In het stadion is het wel leuker, naderhand wachten op de uitslagen, hopen dat je een beetje bent uitgelopen.quote:Op zondag 16 april 2006 13:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dat heeft toch iets extra's. Hoewel het mij niet heel veel uitmaakt eigenlijk.
ja maar het kan ook zo zijn dat PSV verliest en dat je weet dat je kan inlopen en extra gemotiveerd zou moeten zijn om te winnen.quote:Op zondag 16 april 2006 13:43 schreef Suijk het volgende:
[..]
In het stadion is het wel leuker, naderhand wachten op de uitslagen, hopen dat je een beetje bent uitgelopen.
Nu speelt PSV standaard op zaterdag, dus loop je als concurrent altijd achter de feiten aan.
Niet dat Ajax een concurrent was, maar je begrijpt het idee
zeker, maar laten we dan op zaterdagavond gaan spelen!quote:Op zondag 16 april 2006 13:43 schreef Suijk het volgende:
[..]
In het stadion is het wel leuker, naderhand wachten op de uitslagen, hopen dat je een beetje bent uitgelopen.
Nu speelt PSV standaard op zaterdag, dus loop je als concurrent altijd achter de feiten aan.
Niet dat Ajax een concurrent was, maar je begrijpt het idee
quote:
Ja, of een doelpunt van RKC, dan begint het altijd wel te lopenquote:Op zondag 16 april 2006 14:37 schreef HeatWave het volgende:
Ajax mag ook wel een redbulletje geloof ik':')
quote:Op zondag 16 april 2006 14:38 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, of een doelpunt van RKC, dan begint het altijd wel te lopen
Het liefst zo laat mogelijkquote:Op zondag 16 april 2006 14:38 schreef twi het volgende:
[..]
Doe maar snel dan!quote:Op zondag 16 april 2006 14:38 schreef twi het volgende:
[..]
Niet als ie pas in de 93e minuut is.quote:Op zondag 16 april 2006 14:38 schreef twi het volgende:
[..]
kut met peren!quote:Op zondag 16 april 2006 14:39 schreef twi het volgende:
Rosenberg geblesseerd na een fel duel.
quote:Op zondag 16 april 2006 14:39 schreef twi het volgende:
Rosenberg geblesseerd na een fel duel.
neequote:Op zondag 16 april 2006 14:40 schreef twi het volgende:
[..]
Inderdaad, want Boukhari loopt zich nu warm
tele2 live voetbalquote:Op zondag 16 april 2006 14:42 schreef Fukjoeman het volgende:
Welke radio wordt hier geluisterd?
voor jou hebben ze ook gips hequote:
Van niet presteren zoals het hoortquote:Op zondag 16 april 2006 14:43 schreef Jasza het volgende:
Waar heeft Rosenberg last van?
Radio M voor Utrecht - W IIquote:Op zondag 16 april 2006 14:42 schreef Fukjoeman het volgende:
oog radioquote:Op zondag 16 april 2006 14:42 schreef Fukjoeman het volgende:
Da's dom...quote:Op zondag 16 april 2006 14:46 schreef twi het volgende:
Boakye geel, geen afstand nemen bij vrije trap tot 2 keer toe.
Dat was ik niet, da was een neger.quote:Op zondag 16 april 2006 14:46 schreef twi het volgende:
Boakye geel, geen afstand nemen bij vrije trap tot 2 keer toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |