Je moet ook niet wedden op voetbalwedstrijden als je er geen inzicht in hebt.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:12 schreef Cart_man het volgende:
Godver, had nog bijna een financiële meevaller gehad vanavond.
quote:Op woensdag 12 april 2006 22:16 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Je moet ook niet wedden op voetbalwedstrijden als je er geen inzicht in hebt.![]()
Ben je mooi optijd meequote:Op woensdag 12 april 2006 22:09 schreef BiMeWet het volgende:
waar vind ik online streams?
Staat nu op, maar wat zuigt Talpa toch qua verslaggeving... echt 3/4e van een wedstrijid zie je niet terug.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:21 schreef Toffe_Ellende het volgende:
kunt beter Talpa opzetten...god.. ik tip iemand Talpa te kijken...
afscheid nemen gaat bij PSV altijd mis Waterreus die Ronald Koeman genoemd wordtquote:Op woensdag 12 april 2006 22:15 schreef LuukBes het volgende:
OMG, wat een fiasco die Hiddink huldiging met die constant weigerende microfoons.
Als ik geen inzicht had, was ik ajaxsupporter geweest...quote:Op woensdag 12 april 2006 22:16 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Je moet ook niet wedden op voetbalwedstrijden als je er geen inzicht in hebt.![]()
Je bent voor Feyenoord omdat ze de meeste wedstrijden winnen, altijd kampioen woorden en elk jaar CL spelen?quote:Op woensdag 12 april 2006 22:25 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Als ik geen inzicht had, was ik ajaxsupporter geweest...
Dan had je in ieder geval wel meer successen gekend.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:25 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Als ik geen inzicht had, was ik ajaxsupporter geweest...
Erg netjes inderdaad. Hij mag wel mee naar Duitsland.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Lekkere goal van Castelen zeg.
Philips microfoons.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
afscheid nemen gaat bij PSV altijd mis Waterreus die Ronald Koeman genoemd wordt
quote:Op woensdag 12 april 2006 22:28 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Erg netjes inderdaad. Hij mag wel mee naar Duitsland.
Nee joh. Heb je niks aan...quote:Op woensdag 12 april 2006 22:28 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Erg netjes inderdaad. Hij mag wel mee naar Duitsland.
Ah ja, dan roep ik Camoranesi, Beckham etc.....quote:Op woensdag 12 april 2006 22:34 schreef Tobbes het volgende:
Kalou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |