doe even normaal johquote:Op woensdag 12 april 2006 22:01 schreef MOKUM_HOOLIGAN het volgende:
-knip-
onzin.. er is geen enkele speler van die clubs die zo vaak direct voor het eindresultaat hebben gezorgd als Huntelaar bij Ajax. Feyenoord en PSV hebben een team. Ajax is los zand met veel geluk en soms pech met de scheids. Is wel een mooie samenvatting van het seizoen denk ikquote:Op woensdag 12 april 2006 21:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja, zo lust ik er nog wel 124... waar zou PSV zijn zonder Farfan en Cocu, Feyenoord zonder Kuyt enz enz....
zo zou het altijd moeten zijn. ach ja, ik ben van de oude stempel zal ik maar zeggen...quote:Op woensdag 12 april 2006 22:07 schreef LudoSanders het volgende:
Maar wat mooi, zo'n gehele competitieronde op het zelfde tijdstip!
Ik heb wel eens een ban gehad ja, maar dat was niet in VBL. Had met een plaatje temaken dat niet gepost mocht worden. Maar ik loop hier al lang genoeg om onderhand te weten wat wel en niet magquote:
En dan nog winnen we de beker en play-offs!quote:Op woensdag 12 april 2006 22:08 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
onzin.. er is geen enkele speler van die clubs die zo vaak direct voor het eindresultaat hebben gezorgd als Huntelaar bij Ajax. Feyenoord en PSV hebben een team. Ajax is los zand met veel geluk en soms pech met de scheids. Is wel een mooie samenvatting van het seizoen denk ik![]()
Tubgirl?quote:Op woensdag 12 april 2006 22:08 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een ban gehad ja, maar dat was niet in VBL. Had met een plaatje temaken dat niet gepost mocht worden. Maar ik loop hier al lang genoeg om onderhand te weten wat wel en niet mag
Amen to that!quote:Op woensdag 12 april 2006 22:07 schreef LudoSanders het volgende:
Maar wat mooi, zo'n gehele competitieronde op het zelfde tijdstip!
Whahahahahahaha.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:01 schreef MOKUM_HOOLIGAN het volgende:
-knip-
Tsja geld he..quote:Op woensdag 12 april 2006 22:08 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
zo zou het altijd moeten zijn. ach ja, ik van de oude stempel zal ik maar zeggen...
Dat is nonsens. Elk seizoen zonder de kampioensschaal is een verloren seizoen.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:10 schreef Garin84 het volgende:
Nu nog de CL en de Beker en Ajax' seizoen is weer "gered"
Mooie vergelijkingquote:Op woensdag 12 april 2006 22:13 schreef Toffe_Ellende het volgende:
dat gebruik van het woord 'kakkerlakken' doet me trouwens denken aan de strijd tussen Tutsi's en Hutu's... Hutu's vonden Tutsi's ook kakkerlakken, minderwaardige wezens. Jullie zijn in goed gezelschap.
Ik weet er ook nog wel een maar post 'm toch maar nietquote:
Moet je vooral zelf mee gaan doen, ja. Maakt je al net zo snugger als R_F.quote:
Je moet ook niet wedden op voetbalwedstrijden als je er geen inzicht in hebt.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:12 schreef Cart_man het volgende:
Godver, had nog bijna een financiële meevaller gehad vanavond.
quote:Op woensdag 12 april 2006 22:16 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Je moet ook niet wedden op voetbalwedstrijden als je er geen inzicht in hebt.![]()
Ben je mooi optijd meequote:Op woensdag 12 april 2006 22:09 schreef BiMeWet het volgende:
waar vind ik online streams?
Staat nu op, maar wat zuigt Talpa toch qua verslaggeving... echt 3/4e van een wedstrijid zie je niet terug.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:21 schreef Toffe_Ellende het volgende:
kunt beter Talpa opzetten...god.. ik tip iemand Talpa te kijken...
afscheid nemen gaat bij PSV altijd mis Waterreus die Ronald Koeman genoemd wordtquote:Op woensdag 12 april 2006 22:15 schreef LuukBes het volgende:
OMG, wat een fiasco die Hiddink huldiging met die constant weigerende microfoons.
Als ik geen inzicht had, was ik ajaxsupporter geweest...quote:Op woensdag 12 april 2006 22:16 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Je moet ook niet wedden op voetbalwedstrijden als je er geen inzicht in hebt.![]()
Je bent voor Feyenoord omdat ze de meeste wedstrijden winnen, altijd kampioen woorden en elk jaar CL spelen?quote:Op woensdag 12 april 2006 22:25 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Als ik geen inzicht had, was ik ajaxsupporter geweest...
Dan had je in ieder geval wel meer successen gekend.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:25 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Als ik geen inzicht had, was ik ajaxsupporter geweest...
Erg netjes inderdaad. Hij mag wel mee naar Duitsland.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Lekkere goal van Castelen zeg.
Philips microfoons.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
afscheid nemen gaat bij PSV altijd mis Waterreus die Ronald Koeman genoemd wordt
quote:Op woensdag 12 april 2006 22:28 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Erg netjes inderdaad. Hij mag wel mee naar Duitsland.
Nee joh. Heb je niks aan...quote:Op woensdag 12 april 2006 22:28 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Erg netjes inderdaad. Hij mag wel mee naar Duitsland.
Ah ja, dan roep ik Camoranesi, Beckham etc.....quote:Op woensdag 12 april 2006 22:34 schreef Tobbes het volgende:
Kalou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |