Boeiendquote:Op woensdag 12 april 2006 22:31 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Pas nu maar op, straks krijg je ziektes naar je hoofd gesmeten.![]()
Dat heet een samenvattingquote:Op woensdag 12 april 2006 22:23 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Staat nu op, maar wat zuigt Talpa toch qua verslaggeving... echt 3/4e van een wedstrijid zie je niet terug.
Nu ja, beter alternatief is er inderdaad niet zo snel. Dus ja, als het moet, dan moet het.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:32 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Heb jij een beter alternatief voor op rechts?
Misschien ga je eens een keer ingrijpen? Het wordt steeds triesterquote:Op woensdag 12 april 2006 21:59 schreef -Vaduz- het volgende:
En nu de ziektes achterwege laten a.u.b.
Het mag Ajax ook wel een keer meezitten.
Tja, je zoekt zelf ook geregeld het randje op volgens mij..quote:Op woensdag 12 april 2006 22:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je bent er pas net, maar dit soort posts leveren je in no-time een ban op. Ik heb je gewaarschuwd...
Inderdaadquote:Op woensdag 12 april 2006 21:57 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha hou toch je smoel man, een Ajacied gloryhunter noemen tijdens DIT seizoen, je bewijst maar eens te meer dat je een chromosoompje teveel hebt.
Ja, puur genieten..quote:
Frustratie van boeren die zojuist een heel mooi kampioensfeest achter de rug hebbenquote:Op donderdag 13 april 2006 08:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, puur genieten..
Koffie, laatste dag van de week en de frustratie van een groepje boeren dat van m'n scherm afdruipt.
Goeiemorgen.
Je zat maar wat te balen gisterenquote:Op donderdag 13 april 2006 09:48 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Frustratie van boeren die zojuist een heel mooi kampioensfeest achter de rug hebben![]()
Tsja, het blijft toch een rivaalquote:Op donderdag 13 april 2006 09:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je zat maar wat te balen gisteren.
Sorry, ben je hier bij het stadion geweest?quote:Op donderdag 13 april 2006 09:48 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Frustratie van boeren die zojuist een heel mooi kampioensfeest achter de rug hebben![]()
yepquote:Op donderdag 13 april 2006 10:11 schreef gday het volgende:
[..]
Sorry, ben je hier bij het stadion geweest?
Ja, want Ajax deed het bijzonder slecht dit jaar met dit baggerelftal.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:51 schreef leolinedance het volgende:
En ik zie voor het Nederlands voetbal eigenlijk ook liever AZ of Feyenoord in de CL eingelijk![]()
Omdat je zo ver weg woont.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:19 schreef leolinedance het volgende:
[..]
yep![]()
indien je het psv stadion bedoeld ja, zie in je sig dat je uit Weert komt dus dat zal wel
Waaorm die vraag?
Haha, ik woon in een stadje naast Eindhoven hoor. Franeker is maar een dekmantelquote:Op donderdag 13 april 2006 11:53 schreef gday het volgende:
[..]
Omdat je zo ver weg woont.
Je had best op mogen ruimen hier, fuck wat is het een troep hier in de stad.. (ik zit op kantoor bij Philips, tussen het stadion en de binnenstad)
AZ en Feyenoord zijn momenteel gewoon beter.quote:Op donderdag 13 april 2006 11:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, want Ajax deed het bijzonder slecht dit jaar met dit baggerelftal..
Dat is wel een feit, maar die play-offs kunnen nog raar lopen.quote:Op donderdag 13 april 2006 12:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
AZ en Feyenoord zijn momenteel gewoon beter.![]()
Dat ziet iedereen, zelfs de 'neutrale' journalisten/critici![]()
Ook dat is een feitquote:Op donderdag 13 april 2006 12:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat is wel een feit, maar die play-offs kunnen nog raar lopen.
Dat zal dan wel Philips Lightingquote:Op donderdag 13 april 2006 11:53 schreef gday het volgende:
[..]
Omdat je zo ver weg woont.
Je had best op mogen ruimen hier, fuck wat is het een troep hier in de stad.. (ik zit op kantoor bij Philips, tussen het stadion en de binnenstad)
ohquote:Op donderdag 13 april 2006 13:08 schreef Badabingea het volgende:
Sommige mensen dachten dat het serieus was.
Als we de dodelijke ziektes maar een keer achterwege kunnen laten wel jaquote:Op zondag 16 april 2006 12:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het wordt weer als vanouds gezellig in dit topic.
Inderdaad, dus woorden als Vogelgriep, SARS en Ebola wil ik ook niet horen!quote:Op zondag 16 april 2006 12:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als we de dodelijke ziektes maar een keer achterwege kunnen laten wel ja
quote:Op zondag 16 april 2006 12:33 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Inderdaad, dus woorden als Vogelgriep, SARS en Ebola wil ik ook niet horen!![]()
quote:Op zondag 16 april 2006 12:33 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Inderdaad, dus woorden als Vogelgriep, SARS en Ebola wil ik ook niet horen!![]()
Ach krijg toch de teringquote:Op zondag 16 april 2006 12:33 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
tvpquote:Op zondag 16 april 2006 12:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ach ja,klopt!Joden moeten voetballen of niet soms?Zitten natuurlijk weer veel "supporters" hier....quote:Op zondag 16 april 2006 12:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
ik zou willen dat het altijd weer zo was. elke zondag allemaal om 14:30, net als vroeger.quote:Op zondag 16 april 2006 13:32 schreef Suijk het volgende:
Alles wordt tegelijk gespeeld, dat is toch wel leuker.
Wat ben je weer stoerquote:Op zondag 16 april 2006 13:31 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Ach ja,klopt!Joden moeten voetballen of niet soms?Zitten natuurlijk weer veel "supporters" hier....
Have fun gozert!Ik ben naar de Kuip....
Neusjes moeten ook voetballen inderdaad.quote:Op zondag 16 april 2006 13:31 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Ach ja,klopt!Joden moeten voetballen of niet soms?Zitten natuurlijk weer veel "supporters" hier....
Have fun gozert!Ik ben naar de Kuip....
Ja, dat heeft toch iets extra's. Hoewel het mij niet heel veel uitmaakt eigenlijk.quote:Op zondag 16 april 2006 13:32 schreef Suijk het volgende:
Alles wordt tegelijk gespeeld, dat is toch wel leuker.
Oh jeetje! Wat moet je nu met je tijd doen!?!quote:Op zondag 16 april 2006 13:38 schreef twi het volgende:
Beetje dubbel gevoel over. Ik vind het erg leuk dat alles tegelijk is. Heeft zo z'n charmes. Maar een dag lang voetbal vind ik ook altijd wel leuk.
In het stadion is het wel leuker, naderhand wachten op de uitslagen, hopen dat je een beetje bent uitgelopen.quote:Op zondag 16 april 2006 13:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dat heeft toch iets extra's. Hoewel het mij niet heel veel uitmaakt eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |