Nu wel op tijdquote:Op donderdag 13 april 2006 11:09 schreef MadMaster het volgende:
Split Enz
En je had niet eens een lrlp!quote:Op donderdag 13 april 2006 11:11 schreef ranja het volgende:
Ik open de pagina en lees een antwoord plus goedkeuring. Hele vraag gemist
Ik open de pagina en lees antwoord, goedkeuring en jouw reactiequote:Op donderdag 13 april 2006 11:11 schreef ranja het volgende:
Ik open de pagina en lees een antwoord plus goedkeuring. Hele vraag gemist
(plus de reakties van ranja en neleos)quote:Op donderdag 13 april 2006 11:11 schreef ranja het volgende:
Ik open de pagina en lees twee antwoorden plus goedkeuring. Twee hele vragen gemist
Wie zijnquote:fired the first bullet in a Detroit nightclub shootout that ended his life, police said today (April 12). The bullet hit Keith Bender, 35, in the head, critically injuring him early yesterday at the C.C.C., a bar in a strip of businesses along Eight Mile, the road made famous in
movie of the same name.
D12 staat voor Dirty Dozen, maar verder klopt het helemaalquote:Op donderdag 13 april 2006 11:43 schreef bukgeit het volgende:
Er [/s]zijn[/s] waren zes leden en die hebben allemaal een alter ego, vandaar het getal 12. En de D staat voor Detroit, maar dat weet ik niet zeker.
Helaas voor de rest, is dit goed. Maar nu kunnen jullie zelf op zoek naar meer foto'squote:Op donderdag 13 april 2006 13:32 schreef cafca het volgende:
Laïs?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |