jaa want daarvoor kreeg ik altijd backstage kaartjes .. maar zit er nu ook niet meer inquote:Op woensdag 12 april 2006 13:56 schreef LostFormat het volgende:
Sinds dat ze van organisatoren zijn gewisseld is er werkelijk waar geen zak meer aan. De programmering lijkt elk jaar weer slechter te worden. Echt ontzettend jammer.
Nou daar zijn ze dan toch wel 3 jaar te laat mee. Dat hele urban gedoe (niemand die precies weet wat het nu inhoudt) is toch al een tijdje over zijn hoogtepunt heen. Ik hoor er namelijk al tijden niets meer over...quote:Op woensdag 12 april 2006 13:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Parkpop speelt in op de populariteit van Urban in Nederland.
staat op hun sitequote:Op woensdag 12 april 2006 14:09 schreef Prep2Fight het volgende:
Ik vond het vorig jaar ook erg leuk!![]()
The Kooks al bevestigd?
quote:The Kooks pleased to announce they will be playing Den Haag Parkpop on Sun 25th June.
Als je zo'n site hebt, wordt het toch moeilijk om het serieus te nemen. Wat een ellende. Dan maar kijken of AMG er iets over te zeggen heeft.quote:Op woensdag 12 april 2006 13:54 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Festivalinfo.nl noemt Babylon Circus. Eens kijken wat dat is. http://www.babyloncircus.net/
daarvoor ging ik ook heen vorig jaarquote:Op woensdag 12 april 2006 14:26 schreef Lucille het volgende:
Ik ben al jaren niet meer geweest, meestal omdat er te weinig artiesten komen die ik echt goed vind. Alleen Costello had ik vorig jaar wel willen zien.
Zeg, ik zet de site er niet voor niks bij.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:38 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ga ook meestal wel even buurten.
Is het al half april? En is het programma al bekend?
Op de site staat dat half april het programma bekend wordt gemaakt. En 14 april is best wel half april. Dus ik vind dat ze het al bekend hadden mogen maken.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Zeg, ik zet de site er niet voor niks bij.
Maar ja, het zal vast niet lang meer duren. Ik ben benieuwd.
"Pinkpop 20000000005 Jeeeah!"quote:Op zaterdag 15 april 2006 10:33 schreef kaspermols282 het volgende:
zou Within Temptation weer komen?
Foutje van mijn vader! Spinvis staat op Waterpop op 12 augustus. Vlakbij Parkpop, dat wel, maar iets kleinschaliger.quote:Op zaterdag 15 april 2006 09:39 schreef Liejannuh het volgende:
Mijn vader vertelt net dat Spinvis op Parkpop staat!
Stond van de week in de Haagsche Courant / AD.
Liever niet, vind ze niet super.quote:Op zaterdag 15 april 2006 10:33 schreef kaspermols282 het volgende:
zou Within Temptation weer komen?
Ik denk dat ik de enige ben, maar ik vind het echt heeeeelemaaaaal niks dat Spinvis. BAH!quote:Op maandag 17 april 2006 20:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Wat natuurlijk niet uitsluit dat Spinvis op Parkpop staat.
Je moet wel mijn hele post lezen, niet alleen de eerste zin.quote:Op dinsdag 18 april 2006 09:53 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de enige ben, maar ik vind het echt heeeeelemaaaaal niks dat Spinvis. BAH!
Babylon Circus ken ik niet. Melanie C interesseert me niet. Maar The Kooks, Infadels en vooral Kaisers Orchestra wil ik wel eens zien. En Normaal, dat wordt høkenquote:Op woensdag 19 april 2006 13:23 schreef Liejannuh het volgende:
Eindelijk de eerste namen op www.parkpop.nl
Kaizers Orchestra
Infadels
Normaal
Melanie C.
The Kooks
Babylon Circus
quote:Op woensdag 19 april 2006 13:23 schreef Liejannuh het volgende:
Melanie C.
Dat was Babylon Zoo als ik me goed herinnerquote:Op woensdag 19 april 2006 15:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
is dat niet die band van het hitje spaceman
Niet slecht voor een gratis festival.quote:Kelis, Di-rect en The Sheer op Parkpop
DEN HAAG (ANP) - Kelis, Di-rect, The Sheer, Ziggi en Senna komen op het gratis popfestival Parkpop. Dat liet de organisatie van het Haagse festival donderdag weten. Eerder brachten de organisatoren al naar buiten dat onder meer Normaal, Infadels en Mel C op 25 juni naar het Zuiderpark komen.
Op 17 mei maakt de organisatie de laatste namen bekend. Voor de Haagse jongens van Di-rect is optreden op Parkpop een thuiswedstrijd. De leden van The Sheer komen uit Haarlem en de Amerikaanse zangeres Kelis is geboren in Harlem, in de Verenigde Staten.
The kooks komen dus ik ben ook van de partijquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:34 schreef diertjuh het volgende:
Ik vind het nogal veel hiphop. Maar de line-up is ook nog niet helemaal rond.
Hopen dat ze er wat meer rock ingooien.
Meestal begint het aan 't begin van de middag tot ergens halverwege de avond.quote:Op maandag 15 mei 2006 09:59 schreef Proper_fucked het volgende:
ik ga ook denk ik, als warming up voor Rock Werchter.
Ken Parkpop eigenlijk helemaal niet, maar The Kooks en Infadels zijn wel erg vet.
Is het trouwens overdag, of meer 's middags/'s nachts?
Ik ga binnenkort maar eens wat onbekende namen op internet opzoeken.quote:Programmering Parkpop compleet
De programmering van het Haagse popfestival Parkpop is compleet. Ilse DeLange, Ronnie Spector, GEM en Garland Jeffreys zijn toegevoegd aan Yellow en Green Stage. Het nieuwe urban podium, de Haagse XStage is compleet gemaakt met The Partysquad & Friends, NuClear Family en Ghetto Flow. Parkpop ontvangt dit jaar diverse grote namen, waaronder voormalig Spice Girl Melanie C., de Britse band The Kooks en R&B zangeres Kelis. De Nederlandse band Di-rect sluit het festival af. Parkpop vindt plaats op 25 juni 2006 in het Zuiderpark in Den Haag.
Niks mis met Melanie C. Live gezien op haar eerste solotour en dat was uitstekend. Veel meer rockgeorienteerd dan haar Spice Girlswerk.quote:
Goed om te weten, dan kan ik daar ook rekening mee houden!quote:Op zondag 18 juni 2006 14:34 schreef HeatWave het volgende:
Ik wil ook wel, maar dan moet nederland wel winnen van Argentinie woensdag, anders spelen ze dus Zondag.
Oh, daar had ik helemaal nog niet aan gedacht.quote:Op zondag 18 juni 2006 14:34 schreef HeatWave het volgende:
Ik wil ook wel, maar dan moet nederland wel winnen van Argentinie woensdag, anders spelen ze dus Zondag.
tja, ik moet ook nog naar Amsterdam terugquote:Op zondag 18 juni 2006 17:35 schreef Christine het volgende:
[..]
Oh, daar had ik helemaal nog niet aan gedacht.
Maar er zal vast wel een scherm komen op PP?.
En is het écht tegelijkertijd?
Edit: 21.00 uur dus. Netjes ná parkpop.
No problemo ici.
Anders kom je bij mij kijken of in de stadquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
tja, ik moet ook nog naar Amsterdam terug.
Maar goed, we zien het morgen idd wel hoe het loopt.
Dat kan ook nog. Ligt even aan mijn gezelschap. Maar bedankt alvast voor de uitnodigingquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:05 schreef Christine het volgende:
[..]
Anders kom je bij mij kijken of in de stad.
Lijkt me een leuk plan.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
Komt er nog een FOK! meetingop PP
![]()
wie is we?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:15 schreef Christine het volgende:
Vooralsnog ga ik er vanuit dat we morgen gewoon winnen.
Toch jammer voor ze dat ze tegelijk met The Kooks spelen..quote:
quote:Op woensdag 19 april 2006 17:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Leuk dit zo'n week voor Roskilde als opwarmertje
quote:
Ik zou voor de zekerheid even checken of je etenswaren zelf mee mag nemen. De mensen die het daar willen verkopen, betalen flink voor de plaats, en zullen dat liever niet hebben. Ik heb nooit eten mee, dus weet niet of het toegestaan is, op de site staat er niks over, behalve het volgende, dat over drinken gaat:quote:
quote:Geen glas en blik
Op het festivalterrein wordt alles uitgeschonken in plastic. Glas en blik mogen onder geen voorwaarde het veld op en worden bij zowel de ingang als de veldcontrole in beslag genomen. Alleen ongeopende plastic flessen en kartonnen verpakkingen met uitsluitend non-alcoholische frisdranken of water worden, mits in beperkte hoeveelheid, toegelaten.
Precies,quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:11 schreef -Dries- het volgende:
Tja.. tis gratis.. dus waarom zou je niet gaan toch?
Duurder dan wat?quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:42 schreef Proper_fucked het volgende:
Wat betaal je voor eten en drinken hier? Zal wel wat duurder zijn denk ik?
Gewoon 'ff' alle kraampjes langs gaan tot je een goedkoop kraampje hebt gevonden.quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:42 schreef Proper_fucked het volgende:
Wat betaal je voor eten en drinken hier? Zal wel wat duurder zijn denk ik?
Goeie, gewoon, Duur, aangezien het gratis is moeten ze toch ergens anders inkomsten op krijgen? Maar niet dat je 5 euro voor een biertje moet gaan betalen enzo, daar heb ik niet echt zin in..quote:
Ik kan me niet herinneren dat het vorig jaar duurder was dan op andere festivals. Hoewel daar natuurlijk ook verschil in zit, Lowlands was 2 euro of meer voor een biertje en laatst op Pinkpop betaalde ik nog geen 1,70.quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:13 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Goeie, gewoon, Duur, aangezien het gratis is moeten ze toch ergens anders inkomsten op krijgen? Maar niet dat je 5 euro voor een biertje moet gaan betalen enzo, daar heb ik niet echt zin in..
Ik zekerquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:06 schreef jmac het volgende:
Nederland speelt om 21.00 tegen Portugal zondag... Ben benieuwd hoeveel mensen nu (veel) eerder weg zullen gaan...
Ik twijfel nu of ik uberhaupt zal gaan.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:06 schreef jmac het volgende:
Nederland speelt om 21.00 tegen Portugal zondag... Ben benieuwd hoeveel mensen nu (veel) eerder weg zullen gaan...
quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:31 schreef Mr-Fluffy het volgende:
prima te doen dus, werd net gebeld of ik meeging... vind de line-up eigenlijk best ruk.. maar veel beir kan altijd de redding zijn op zo'n moment
Mag je ook geen digitale camera meenemen? Niet zo'n flitsend dingetje, maar al wat ouder, je kan er ook niet mee filmen.quote:Beeld en geluidsopnames
Op de muziek van de artiesten die optreden tijdens Parkpop is het beeld- en geluidsrecht van toepassing. Daarom is het niet toegestaan om beeld- en geluidsopnames te maken. Voor pers zijn speciale persvakken gereserveerd. Pers kan zich accrediteren via marit@ducos.com. Zie ook de persvoorwaarden onder de button pers.
Tuurlijk welquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:04 schreef Proper_fucked het volgende:
Vraagje; op de site staat dit:
[..]
Mag je ook geen digitale camera meenemen? Niet zo'n flitsend dingetje, maar al wat ouder, je kan er ook niet mee filmen.
quote:Optreden Di-rect vervroegd
Het afsluitende optreden van Di-rect op Parkpop wordt aanstaande zondag vervroegd naar 20.05 uur in verband met de voetbalwedstrijd Nederland – Portugal. Het optreden van Di-rect stond aanvankelijk gepland van 20.30 tot 21.30. De Haagse band start zijn optreden nu om 20.05 uur. Het optreden is om 21.05 uur afgelopen. Parkpop zet geen schermen neer in het Zuiderpark. Het overige deel van het programma blijft ongewijzigd.
Dan vallen ze tegelijk met Mel C, dus de 2 hoofdacts tegelijkertijd. Zullen ze niet blij mee zijn! Sowieso gok ik dat toch weinig mensen blijven, aangezien velen van buiten DH komen. Jammer.quote:
quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:33 schreef loezzie het volgende:
dit staat nu op www.ad.nl
Di-rect vroeger op Parkpop wegens voetbal
DEN HAAG - Het afsluitende optreden van de Haagse band Di-rect op Parkpop aanstaande zondag wordt vervroegd van 20.30 naar 20.05 uur. Het optreden duurt een uur, zodat bezoekers aan het festival redelijk op tijd de voetbalwedstrijd van het Nederlands elftal tegen Portugal kunnen gaan bekijken. De wedstrijd van Oranje begint om 21.00 uur. De organisatie van Parkpop heeft besloten geen tv-schermen te plaatsen. Voetbalfans zullen na afloop van het festival naar huis moeten of in een horecagelegenheid moeten gaan kijken.
O lees dat dit net ook al gepost is
Ga jij?? Misschien kom ik ook wel effe dan!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:15 schreef Christine het volgende:
Ja, maar daar zal half parkpop wel proberen naar binnen te komen danquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:08 schreef loezzie het volgende:
Tegenover het Zuiderpark zit aan het Soestdijkseplein een kroeg.. Let's Inn..
Neem je je apple mee?quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:23 schreef AudreyHepburn het volgende:
GEM komt ook. Ook leuk.
En ik ga voor het eerst de Infadels zien. Leuk leuk leuk. The Kooks vind ik niet zo boeiend meer, maar toch wel even leuk om te zien..
Nu is het al een beter vooruitzicht!quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:13 schreef HeatWave het volgende:
30% kans op zon, 50% kans op regen met onweer. 14-22 graden.
Maar dat had je ook best zelf kunnen opzoeken.
Ik denk dat ik rond 't eind van Mel c snel de bus pak naar 't centrum en dan zo dicht mogelijk bij t station de wedstr. wel ga kijken en dan laatste trein maar neem richting ver ver weg.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:06 schreef Strijkplank het volgende:
WAT??? Geen groot scherm voor Nederland - Portugal??
Is er dichtbij een alternatief?
Denk toch dat het ook dan al gigantisch druk zal zijn.. ik zou nog iets eerder gaan. Zijn er nog een beetje bijzondere leuke plekken om te kijken in Den Haag?quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:08 schreef jmac het volgende:
[..]
Ik denk dat ik rond 't eind van Mel c snel de bus pak naar 't centrum en dan zo dicht mogelijk bij t station de wedstr. wel ga kijken en dan laatste trein maar neem richting ver ver weg.
eind van Mel Cquote:Op donderdag 22 juni 2006 23:08 schreef jmac het volgende:
[..]
Ik denk dat ik rond 't eind van Mel c snel de bus pak naar 't centrum en dan zo dicht mogelijk bij t station de wedstr. wel ga kijken en dan laatste trein maar neem richting ver ver weg.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:22 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
eind van Mel C![]()
![]()
![]()
Dat betekent dus dat je daar echt naar toe gaat!
Dat is in Vlaardingen, niet in Den Haag.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:39 schreef woeeiiii het volgende:
Welke tent is dat?
De ene gig is de andere niet..Ik ben niet echt kapot van dr muziek. Maar live vind ik het steengoed.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:47 schreef HeatWave het volgende:
Keliswat een achterlijke trol is dat.
Ooit eens gezien in het voorprogramma van U2, (wat een keuze ook) het hele publiek zat haar uit te fluiten en met witte zakdoekjes te zwaaien.
Echt het allerslechtste wat ik ooit gezien heb....
Als ze weer "smells like teen spirit" gaat verkrachten sleep ik dr persoonlijk achter mijn auto mee naar de Noordzee om dr te verzuipen..quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:48 schreef Tobbes het volgende:
[..]
De ene gig is de andere niet..Ik ben niet echt kapot van dr muziek. Maar live vind ik het steengoed.
Die trol mocht willen dat ze de talent genoeg had om de triangel te mogen spelen bij dat nummerquote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:50 schreef Tobbes het volgende:
slts is dan ook een outdated hoerennummer.
Deed zij dat? Toch niet op de piano?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ze weer "smells like teen spirit" gaat verkrachten sleep ik dr persoonlijk achter mijn auto mee naar de Noordzee om dr te verzuipen..
Nee, met 15 andere bagger "muzikanten" in een soort big band ofzo... echt misselijkmakend slecht..quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:00 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Deed zij dat? Toch niet op de piano?
quote:
Nouja zegquote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:22 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]. Rondsjouwen met een laptop op een festival.
.
Nee dus..
Staat ze hier tussen of niet?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, met 15 andere bagger "muzikanten" in een soort big band ofzo... echt misselijkmakend slecht..
Nee, deze gasten zijn muzikaal verreweg superieur aan kWelisquote:
Dat was Tori Amos, maar die versie was wel ok.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:00 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Deed zij dat? Toch niet op de piano?
Parkpop is niet echt top qua vergunningen en is sowieso ieder jaar om 21/22 afgelopen. Als je de wedstrijd om 21u met verlenging en strafschoppen en dán een nederlaag incalculeerd, wordt het een grote puinhoop.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:06 schreef Strijkplank het volgende:
WAT??? Geen groot scherm voor Nederland - Portugal??
Is er dichtbij een alternatief?
Ik heb er zin inquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:58 schreef Christine het volgende:
The Sheer komt al om 1 uur!!!.
's Avonds vind ik er weinig te beleven, dus misschien ga ik wel gewoon na huis na afloop van de Infadels.
Pas morgen UIT wanneer je buitenshuis toeft.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:22 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Onmogelijk! Het regent nooit tijdens Parkpop.
Er staat niks over zelf etenswaren meebrengen in het regelement. Water en frisdrank (in beperkte mate) zijn toegestaan in plastic flessen. Alcohol niet.quote:
Buiten het festivalgebied kan je gewoon picknicken, bij de ingang wordt verder alles ingenomen.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:26 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Er staat niks over zelf etenswaren meebrengen in het regelement. Water en frisdrank (in beperkte mate) zijn toegestaan in plastic flessen. Alcohol niet.![]()
quote:Verwachting
Vrij zonnig. Zondag onweersbuien, kans op hagel, zware windstoten en wateroverlast.
Er staat niets over inname etenswaren? in de regelmenten... dus dan mogen ze het toch niet innemen?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:04 schreef Christine het volgende:
[..]
Buiten het festivalgebied kan je gewoon picknicken, bij de ingang wordt verder alles ingenomen.
Vorig jaar werd van bijna iedereen de tas gecontroleerd. Ze stonden alleen allemaal rechts van het pad. Dus liep ik helemaal links, met rugzak op linkerschouder, en kon gewoon doorlopen.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:58 schreef Christine het volgende:
Vorig jaar werd er best goed gecontroleerd hoor, Liejannuh... tenminste, de eerste keer dat ik naar binnen ging wel.
Ow, bij mij niet, maar ik heb dan ook meestal geen grote rugzak bij me.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:58 schreef Christine het volgende:
Vorig jaar werd er best goed gecontroleerd hoor, Liejannuh... tenminste, de eerste keer dat ik naar binnen ging wel.
Ik had helemaal niks bij me, aangezien het bij mij om de hoek is. Maar ik heb toch een flinke container gezien met blikjes en dergelijke erin.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:06 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ow!
Bij mij niet, maar ik heb dan ook meestal geen grote rugzak bij me.Dus misschien dat de verklaring is.
Kortom: neem een kleine tas mee en doe daar een flesje drinken en een broodje in als je geen zin hebt om daar te halen.
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:05 schreef Aventura het volgende:
Kooks ben ik ook benieuwd naar, verder wil ik Kelis wel zien. Verder is het toch voornamelijk lekker in het zonnetje zitten en bier drinken. En als dat eerste al niet kan
Daar hou ik je aanquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:12 schreef Christine het volgende:
Het regent nooit op parkpop. Ongeachte de weersvoorspellingen.
Ik ookquote:
Ja, nadat ik vanuit Amsterdam bij volle zon ben ingestapt en daarna een uur in de snikhete trein heb gezetten begint het natuurlijk geheidquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ook
Als het 's ochtends al regent kom ik niet, maar het zal wel pas beginnen als we er zijn
Maar dan heb je mazzel, want dan kun je meteen een kroeg inschuiven. Het is vervelender als het begint te plenzen als je in het park staat, en er tienduizenden mensne staan te dringen om die paar droge vierkante meters te claimenquote:Op zondag 25 juni 2006 00:03 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja, nadat ik vanuit Amsterdam bij volle zon ben ingestapt en daarna een uur in de snikhete trein heb gezetten begint het natuurlijk geheid![]()
Misschien dat ik morgen toch maar naar parkpop ga.quote:Op zondag 25 juni 2006 00:03 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja, nadat ik vanuit Amsterdam bij volle zon ben ingestapt en daarna een uur in de snikhete trein heb gezetten begint het natuurlijk geheid![]()
Hehe, true.quote:Op zondag 25 juni 2006 00:20 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Maar dan heb je mazzel, want dan kun je meteen een kroeg inschuiven. Het is vervelender als het begint te plenzen als je in het park staat, en er tienduizenden mensne staan te dringen om die paar droge vierkante meters te claimen.
Zouden ze 'm doen?quote:
Ik ook!quote:Op zondag 25 juni 2006 00:39 schreef Aventura het volgende:
[..]
Hehe, true.
Ik heb nog niks besloten, ik zie het morgen wel even aan. Wel balen, had er zin in
We hadden toch afgesproken...GEEN WATER!quote:Op zondag 25 juni 2006 00:46 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik ook!
Maar het komt gewoon helemaal goed. Ik voel het aan m'n water.
quote:Op zondag 25 juni 2006 00:47 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
We hadden toch afgesproken...GEEN WATER!
Ha, dat is beter!quote:Op zondag 25 juni 2006 00:49 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..].
Ikvoel het aan m'n bier.
Jup. Als ik je al zie tussen de tienduizenden bezoekersquote:
Of door het voetbalquote:Op zondag 25 juni 2006 01:02 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Jup. Als ik je al zie tussen de tienduizenden bezoekers![]()
Of misschien zijn het er dit jaar minder, vanwege al die mietjes die niet gaan vanwege het verwachte slechte weer![]()
Ik hoorde ergens dat het programma i.v.m. de wedstrijd is vervroegd zodat alles voor 21:00 is afgerond. Maar dat weet ik niet zeker!quote:
Weet ik maar toch gaat een vriend van iemand die ik ken, niet heen ivm het voetbal.quote:Op zondag 25 juni 2006 01:06 schreef Aventura het volgende:
De wedstrijd begint om 9 uur 's avonds, niet 9 uur 's morgens
Daar ben ik ook bang voor vanuit Zwijndrechtquote:Op zondag 25 juni 2006 00:03 schreef Aventura het volgende:
[..]
ik moet iets van 2uur reizen. Maar ik heb het al afgesproken met iemand die daar ook alleen is dus zou lullig zijn om nu af te zeggen. Dus dat risico loop ik dan maar.quote:Op zondag 25 juni 2006 09:01 schreef Babbelzz het volgende:
nou moet eindje reizen en of de ns water, veel mensen en onweer aan kan....dat risico durf ik niet te lopen eigenlijk...
Had je toch nog makkelijk kunnen halen ?quote:Op zondag 25 juni 2006 10:16 schreef Aventura het volgende:
Het begint al goed. Zou vanaf Amsterdam CS de trein van 10:44 pakken, maar ben 10 mins. geleden wakker geworden
Het zwaarste buiengebied lijkt nét langs Den Haag te schuiven (over zee)quote:Op zondag 25 juni 2006 10:22 schreef cinnamongirl het volgende:
Check die prognose!
http://www.weathernews.nl/radar/
Volgens die prognose moet het hier al regenen nu, maar tis nog droog.quote:Op zondag 25 juni 2006 10:22 schreef cinnamongirl het volgende:
Check die prognose!
http://www.weathernews.nl/radar/
Dat buiengebied zijn de resten van onweer wat boven frankrijk hing. De echte hoosbuien komen later in de middag.quote:Op zondag 25 juni 2006 10:32 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het zwaarste buiengebied lijkt nét langs Den Haag te schuiven (over zee)![]()
TSSK!quote:Op zondag 25 juni 2006 10:23 schreef ChOas het volgende:
[..]
Had je toch nog makkelijk kunnen halen ?
Neem je een rubberbootje mee ?
quote:Op zondag 25 juni 2006 10:40 schreef gronk het volgende:
[..]
Dat buiengebied zijn de resten van onweer wat boven frankrijk hing. De echte hoosbuien komen later in de middag.
quote:Op zondag 25 juni 2006 00:26 schreef gronk het volgende:
[..]
Misschien dat ik morgen toch maar naar parkpop ga.![]()
'a dirty mind is a joy forever'.....![]()
quote:Op zondag 25 juni 2006 10:46 schreef Aventura het volgende:
Ik geef alleen op het forum seks-advies.
Wat, je wil zelf 'input' geven ?quote:Op zondag 25 juni 2006 10:57 schreef gronk het volgende:
[..]
Maar ik hoef ook helemaal geen advies
maar input is natuurlijk altijd welkom![]()
Doe mij maar een lauw-warme plensbuiquote:
Same here dudequote:Op zondag 25 juni 2006 11:12 schreef loezzie het volgende:
Ik woon op loopafstand van het Zuiderpark, dus kijk nog wel of ik ga...
Ritje zelf is hooguit 10 minuten.quote:Op zondag 25 juni 2006 11:49 schreef wlsandman het volgende:
Hoe laat ben ik op het festivalterrein als ik 13.30 op Den Haag HS sta en de pendelbussen neem?
same here. ik wilde er eigenlijk alleen voor The Kooks en evt Infadels heen, maar die gaan we dan maar op tv bekijken.quote:Op zondag 25 juni 2006 09:01 schreef Babbelzz het volgende:
nou moet eindje reizen en of de ns water, veel mensen en onweer aan kan....dat risico durf ik niet te lopen eigenlijk...
hahaha, geweldig, hoe krijg je het bedachtquote:Op zondag 25 juni 2006 12:33 schreef gronk het volgende:
Jammer dat lange frans niet optreedt. Vraag me af wat-ie zou doen bij een hagelbui.
I don't think soquote:Waarschuwing
Vanmiddag trekken actieve buien ons land binnen. Mogelijk valt op een aantal plaatsen 30 tot 50 mm regen waardoor wateroverlast kan ontstaan. Vooral in het oosten kan het ook onweren en hagelen, tevens zijn zware windstoten er niet uit te sluiten. Let u goed op de weerberichten. U kunt met de WNI weerlijn bellen voor het meest actuele bericht op 0900-9337).Opgesteld zondag 25 juni 2006 11:12
Weersverwachting
De temperatuur loopt nog wat op naar waarden tussen 19 graden aan zee en 26 of 27 in het oosten van het land. Vooral in het noorden schijnt de zon eerst nog af en toe, maar vanuit het zuiden neemt de bewolking verder toe. De wolken horen bij een actieve storing en die veroorzaakt in de loop van de middag en vanavond veel regen. Vooral in het oosten kan het onweren en hagelen terwijl ook zware windstoten niet zijn uit te sluiten. Mogelijk valt op een aantal plaatsen 30 tot 50 mm neerslag met wateroverlast tot gevolg. De wind waait uit het noorden tot noordoosten en neemt geleidelijk toe tot matig, kracht 3 of 4, aan zee later tot vrij krachtig of krachtig, 5 of 6 en tegen middernacht langs de westkust mogelijk hard, kracht 7.
Ik zou gaan maar goed Roskilde gaat voorquote:Op zondag 25 juni 2006 12:41 schreef Breuls het volgende:
Ja, wie gaat er allemaal naar Metropolis?
* Breuls handopsteekt
graag!quote:Op zondag 25 juni 2006 15:05 schreef Jonathon het volgende:
Zeker.. laat ik toevallig de MD speler aan hebben staan![]()
Hebbuh?
Jaa!quote:Op zondag 25 juni 2006 15:05 schreef Jonathon het volgende:
Zeker.. laat ik toevallig de MD speler aan hebben staan![]()
Hebbuh?
voor nomoal mot je toch echt naar de bierschuurquote:
Tsja, ik vind Kaizers Orchestra juist weer stukken beter dan die opgewarmde sky radio-kliekjes van Ilse Delange.quote:
quote:Op zondag 25 juni 2006 16:53 schreef gronk het volgende:
Ik vind 't eigenlijk allebei niks..
ja ik zit nog in Tilburgquote:
Psies.. daar zit ik dus ook naar te lurkenquote:Op zondag 25 juni 2006 19:36 schreef Liejannuh het volgende:
Ze zenden nog steeds dingen uit op TV West.
Best leuk. Ben toch blij dat ik lekker binnen zit.
En dat zegt ze nou pasquote:Op zondag 25 juni 2006 19:36 schreef Liejannuh het volgende:
Ze zenden nog steeds dingen uit op TV West.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |