jaa want daarvoor kreeg ik altijd backstage kaartjes .. maar zit er nu ook niet meer inquote:Op woensdag 12 april 2006 13:56 schreef LostFormat het volgende:
Sinds dat ze van organisatoren zijn gewisseld is er werkelijk waar geen zak meer aan. De programmering lijkt elk jaar weer slechter te worden. Echt ontzettend jammer.
Nou daar zijn ze dan toch wel 3 jaar te laat mee. Dat hele urban gedoe (niemand die precies weet wat het nu inhoudt) is toch al een tijdje over zijn hoogtepunt heen. Ik hoor er namelijk al tijden niets meer over...quote:Op woensdag 12 april 2006 13:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Parkpop speelt in op de populariteit van Urban in Nederland.
staat op hun sitequote:Op woensdag 12 april 2006 14:09 schreef Prep2Fight het volgende:
Ik vond het vorig jaar ook erg leuk!![]()
The Kooks al bevestigd?
quote:The Kooks pleased to announce they will be playing Den Haag Parkpop on Sun 25th June.
Als je zo'n site hebt, wordt het toch moeilijk om het serieus te nemen. Wat een ellende. Dan maar kijken of AMG er iets over te zeggen heeft.quote:Op woensdag 12 april 2006 13:54 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Festivalinfo.nl noemt Babylon Circus. Eens kijken wat dat is. http://www.babyloncircus.net/
daarvoor ging ik ook heen vorig jaarquote:Op woensdag 12 april 2006 14:26 schreef Lucille het volgende:
Ik ben al jaren niet meer geweest, meestal omdat er te weinig artiesten komen die ik echt goed vind. Alleen Costello had ik vorig jaar wel willen zien.
Zeg, ik zet de site er niet voor niks bij.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:38 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ga ook meestal wel even buurten.
Is het al half april? En is het programma al bekend?
Op de site staat dat half april het programma bekend wordt gemaakt. En 14 april is best wel half april. Dus ik vind dat ze het al bekend hadden mogen maken.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Zeg, ik zet de site er niet voor niks bij.
Maar ja, het zal vast niet lang meer duren. Ik ben benieuwd.
"Pinkpop 20000000005 Jeeeah!"quote:Op zaterdag 15 april 2006 10:33 schreef kaspermols282 het volgende:
zou Within Temptation weer komen?
Foutje van mijn vader! Spinvis staat op Waterpop op 12 augustus. Vlakbij Parkpop, dat wel, maar iets kleinschaliger.quote:Op zaterdag 15 april 2006 09:39 schreef Liejannuh het volgende:
Mijn vader vertelt net dat Spinvis op Parkpop staat!
Stond van de week in de Haagsche Courant / AD.
Liever niet, vind ze niet super.quote:Op zaterdag 15 april 2006 10:33 schreef kaspermols282 het volgende:
zou Within Temptation weer komen?
Ik denk dat ik de enige ben, maar ik vind het echt heeeeelemaaaaal niks dat Spinvis. BAH!quote:Op maandag 17 april 2006 20:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Wat natuurlijk niet uitsluit dat Spinvis op Parkpop staat.
Je moet wel mijn hele post lezen, niet alleen de eerste zin.quote:Op dinsdag 18 april 2006 09:53 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de enige ben, maar ik vind het echt heeeeelemaaaaal niks dat Spinvis. BAH!
Babylon Circus ken ik niet. Melanie C interesseert me niet. Maar The Kooks, Infadels en vooral Kaisers Orchestra wil ik wel eens zien. En Normaal, dat wordt høkenquote:Op woensdag 19 april 2006 13:23 schreef Liejannuh het volgende:
Eindelijk de eerste namen op www.parkpop.nl
Kaizers Orchestra
Infadels
Normaal
Melanie C.
The Kooks
Babylon Circus
quote:Op woensdag 19 april 2006 13:23 schreef Liejannuh het volgende:
Melanie C.
Dat was Babylon Zoo als ik me goed herinnerquote:Op woensdag 19 april 2006 15:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
is dat niet die band van het hitje spaceman
Niet slecht voor een gratis festival.quote:Kelis, Di-rect en The Sheer op Parkpop
DEN HAAG (ANP) - Kelis, Di-rect, The Sheer, Ziggi en Senna komen op het gratis popfestival Parkpop. Dat liet de organisatie van het Haagse festival donderdag weten. Eerder brachten de organisatoren al naar buiten dat onder meer Normaal, Infadels en Mel C op 25 juni naar het Zuiderpark komen.
Op 17 mei maakt de organisatie de laatste namen bekend. Voor de Haagse jongens van Di-rect is optreden op Parkpop een thuiswedstrijd. De leden van The Sheer komen uit Haarlem en de Amerikaanse zangeres Kelis is geboren in Harlem, in de Verenigde Staten.
The kooks komen dus ik ben ook van de partijquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:34 schreef diertjuh het volgende:
Ik vind het nogal veel hiphop. Maar de line-up is ook nog niet helemaal rond.
Hopen dat ze er wat meer rock ingooien.
Meestal begint het aan 't begin van de middag tot ergens halverwege de avond.quote:Op maandag 15 mei 2006 09:59 schreef Proper_fucked het volgende:
ik ga ook denk ik, als warming up voor Rock Werchter.
Ken Parkpop eigenlijk helemaal niet, maar The Kooks en Infadels zijn wel erg vet.
Is het trouwens overdag, of meer 's middags/'s nachts?
Ik ga binnenkort maar eens wat onbekende namen op internet opzoeken.quote:Programmering Parkpop compleet
De programmering van het Haagse popfestival Parkpop is compleet. Ilse DeLange, Ronnie Spector, GEM en Garland Jeffreys zijn toegevoegd aan Yellow en Green Stage. Het nieuwe urban podium, de Haagse XStage is compleet gemaakt met The Partysquad & Friends, NuClear Family en Ghetto Flow. Parkpop ontvangt dit jaar diverse grote namen, waaronder voormalig Spice Girl Melanie C., de Britse band The Kooks en R&B zangeres Kelis. De Nederlandse band Di-rect sluit het festival af. Parkpop vindt plaats op 25 juni 2006 in het Zuiderpark in Den Haag.
Niks mis met Melanie C. Live gezien op haar eerste solotour en dat was uitstekend. Veel meer rockgeorienteerd dan haar Spice Girlswerk.quote:
Goed om te weten, dan kan ik daar ook rekening mee houden!quote:Op zondag 18 juni 2006 14:34 schreef HeatWave het volgende:
Ik wil ook wel, maar dan moet nederland wel winnen van Argentinie woensdag, anders spelen ze dus Zondag.
Oh, daar had ik helemaal nog niet aan gedacht.quote:Op zondag 18 juni 2006 14:34 schreef HeatWave het volgende:
Ik wil ook wel, maar dan moet nederland wel winnen van Argentinie woensdag, anders spelen ze dus Zondag.
tja, ik moet ook nog naar Amsterdam terugquote:Op zondag 18 juni 2006 17:35 schreef Christine het volgende:
[..]
Oh, daar had ik helemaal nog niet aan gedacht.
Maar er zal vast wel een scherm komen op PP?.
En is het écht tegelijkertijd?
Edit: 21.00 uur dus. Netjes ná parkpop.
No problemo ici.
Anders kom je bij mij kijken of in de stadquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
tja, ik moet ook nog naar Amsterdam terug.
Maar goed, we zien het morgen idd wel hoe het loopt.
Dat kan ook nog. Ligt even aan mijn gezelschap. Maar bedankt alvast voor de uitnodigingquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:05 schreef Christine het volgende:
[..]
Anders kom je bij mij kijken of in de stad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |