quote:Op zondag 25 juni 2006 00:26 schreef gronk het volgende:
[..]
Misschien dat ik morgen toch maar naar parkpop ga.![]()
'a dirty mind is a joy forever'.....![]()

quote:Op zondag 25 juni 2006 10:46 schreef Aventura het volgende:
Ik geef alleen op het forum seks-advies.

Wat, je wil zelf 'input' geven ?quote:Op zondag 25 juni 2006 10:57 schreef gronk het volgende:
[..]
Maar ik hoef ook helemaal geen advies
maar input is natuurlijk altijd welkom![]()

Doe mij maar een lauw-warme plensbuiquote:

Same here dudequote:Op zondag 25 juni 2006 11:12 schreef loezzie het volgende:
Ik woon op loopafstand van het Zuiderpark, dus kijk nog wel of ik ga...

Ritje zelf is hooguit 10 minuten.quote:Op zondag 25 juni 2006 11:49 schreef wlsandman het volgende:
Hoe laat ben ik op het festivalterrein als ik 13.30 op Den Haag HS sta en de pendelbussen neem?

same here. ik wilde er eigenlijk alleen voor The Kooks en evt Infadels heen, maar die gaan we dan maar op tv bekijken.quote:Op zondag 25 juni 2006 09:01 schreef Babbelzz het volgende:
nou moet eindje reizen en of de ns water, veel mensen en onweer aan kan....dat risico durf ik niet te lopen eigenlijk...

hahaha, geweldig, hoe krijg je het bedachtquote:Op zondag 25 juni 2006 12:33 schreef gronk het volgende:
Jammer dat lange frans niet optreedt. Vraag me af wat-ie zou doen bij een hagelbui.

I don't think soquote:Waarschuwing
Vanmiddag trekken actieve buien ons land binnen. Mogelijk valt op een aantal plaatsen 30 tot 50 mm regen waardoor wateroverlast kan ontstaan. Vooral in het oosten kan het ook onweren en hagelen, tevens zijn zware windstoten er niet uit te sluiten. Let u goed op de weerberichten. U kunt met de WNI weerlijn bellen voor het meest actuele bericht op 0900-9337).Opgesteld zondag 25 juni 2006 11:12
Weersverwachting
De temperatuur loopt nog wat op naar waarden tussen 19 graden aan zee en 26 of 27 in het oosten van het land. Vooral in het noorden schijnt de zon eerst nog af en toe, maar vanuit het zuiden neemt de bewolking verder toe. De wolken horen bij een actieve storing en die veroorzaakt in de loop van de middag en vanavond veel regen. Vooral in het oosten kan het onweren en hagelen terwijl ook zware windstoten niet zijn uit te sluiten. Mogelijk valt op een aantal plaatsen 30 tot 50 mm neerslag met wateroverlast tot gevolg. De wind waait uit het noorden tot noordoosten en neemt geleidelijk toe tot matig, kracht 3 of 4, aan zee later tot vrij krachtig of krachtig, 5 of 6 en tegen middernacht langs de westkust mogelijk hard, kracht 7.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |