Ik kan me niet herinneren dat het vorig jaar duurder was dan op andere festivals. Hoewel daar natuurlijk ook verschil in zit, Lowlands was 2 euro of meer voor een biertje en laatst op Pinkpop betaalde ik nog geen 1,70.quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:13 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Goeie, gewoon, Duur, aangezien het gratis is moeten ze toch ergens anders inkomsten op krijgen? Maar niet dat je 5 euro voor een biertje moet gaan betalen enzo, daar heb ik niet echt zin in..

Ik zekerquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:06 schreef jmac het volgende:
Nederland speelt om 21.00 tegen Portugal zondag... Ben benieuwd hoeveel mensen nu (veel) eerder weg zullen gaan...

Ik twijfel nu of ik uberhaupt zal gaan.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:06 schreef jmac het volgende:
Nederland speelt om 21.00 tegen Portugal zondag... Ben benieuwd hoeveel mensen nu (veel) eerder weg zullen gaan...

quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:31 schreef Mr-Fluffy het volgende:
prima te doen dus, werd net gebeld of ik meeging... vind de line-up eigenlijk best ruk.. maar veel beir kan altijd de redding zijn op zo'n moment

Mag je ook geen digitale camera meenemen? Niet zo'n flitsend dingetje, maar al wat ouder, je kan er ook niet mee filmen.quote:Beeld en geluidsopnames
Op de muziek van de artiesten die optreden tijdens Parkpop is het beeld- en geluidsrecht van toepassing. Daarom is het niet toegestaan om beeld- en geluidsopnames te maken. Voor pers zijn speciale persvakken gereserveerd. Pers kan zich accrediteren via marit@ducos.com. Zie ook de persvoorwaarden onder de button pers.

Tuurlijk welquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:04 schreef Proper_fucked het volgende:
Vraagje; op de site staat dit:
[..]
Mag je ook geen digitale camera meenemen? Niet zo'n flitsend dingetje, maar al wat ouder, je kan er ook niet mee filmen.

quote:Optreden Di-rect vervroegd
Het afsluitende optreden van Di-rect op Parkpop wordt aanstaande zondag vervroegd naar 20.05 uur in verband met de voetbalwedstrijd Nederland – Portugal. Het optreden van Di-rect stond aanvankelijk gepland van 20.30 tot 21.30. De Haagse band start zijn optreden nu om 20.05 uur. Het optreden is om 21.05 uur afgelopen. Parkpop zet geen schermen neer in het Zuiderpark. Het overige deel van het programma blijft ongewijzigd.

Dan vallen ze tegelijk met Mel C, dus de 2 hoofdacts tegelijkertijd. Zullen ze niet blij mee zijn! Sowieso gok ik dat toch weinig mensen blijven, aangezien velen van buiten DH komen. Jammer.quote:

quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:33 schreef loezzie het volgende:
dit staat nu op www.ad.nl
Di-rect vroeger op Parkpop wegens voetbal
DEN HAAG - Het afsluitende optreden van de Haagse band Di-rect op Parkpop aanstaande zondag wordt vervroegd van 20.30 naar 20.05 uur. Het optreden duurt een uur, zodat bezoekers aan het festival redelijk op tijd de voetbalwedstrijd van het Nederlands elftal tegen Portugal kunnen gaan bekijken. De wedstrijd van Oranje begint om 21.00 uur. De organisatie van Parkpop heeft besloten geen tv-schermen te plaatsen. Voetbalfans zullen na afloop van het festival naar huis moeten of in een horecagelegenheid moeten gaan kijken.
O lees dat dit net ook al gepost is

Ga jij?? Misschien kom ik ook wel effe dan!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:15 schreef Christine het volgende:

Ja, maar daar zal half parkpop wel proberen naar binnen te komen danquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:08 schreef loezzie het volgende:
Tegenover het Zuiderpark zit aan het Soestdijkseplein een kroeg.. Let's Inn..

Neem je je apple mee?quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:23 schreef AudreyHepburn het volgende:
GEM komt ook. Ook leuk.
En ik ga voor het eerst de Infadels zien. Leuk leuk leuk. The Kooks vind ik niet zo boeiend meer, maar toch wel even leuk om te zien..

Nu is het al een beter vooruitzicht!quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:13 schreef HeatWave het volgende:
30% kans op zon, 50% kans op regen met onweer. 14-22 graden.
Maar dat had je ook best zelf kunnen opzoeken.

Ik denk dat ik rond 't eind van Mel c snel de bus pak naar 't centrum en dan zo dicht mogelijk bij t station de wedstr. wel ga kijken en dan laatste trein maar neem richting ver ver weg.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:06 schreef Strijkplank het volgende:
WAT??? Geen groot scherm voor Nederland - Portugal??
Is er dichtbij een alternatief?

Denk toch dat het ook dan al gigantisch druk zal zijn.. ik zou nog iets eerder gaan. Zijn er nog een beetje bijzondere leuke plekken om te kijken in Den Haag?quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:08 schreef jmac het volgende:
[..]
Ik denk dat ik rond 't eind van Mel c snel de bus pak naar 't centrum en dan zo dicht mogelijk bij t station de wedstr. wel ga kijken en dan laatste trein maar neem richting ver ver weg.

eind van Mel Cquote:Op donderdag 22 juni 2006 23:08 schreef jmac het volgende:
[..]
Ik denk dat ik rond 't eind van Mel c snel de bus pak naar 't centrum en dan zo dicht mogelijk bij t station de wedstr. wel ga kijken en dan laatste trein maar neem richting ver ver weg.

quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:22 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
eind van Mel C![]()
![]()
![]()
Dat betekent dus dat je daar echt naar toe gaat!

Dat is in Vlaardingen, niet in Den Haag.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:39 schreef woeeiiii het volgende:
Welke tent is dat?

De ene gig is de andere niet..Ik ben niet echt kapot van dr muziek. Maar live vind ik het steengoed.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:47 schreef HeatWave het volgende:
Keliswat een achterlijke trol is dat.
Ooit eens gezien in het voorprogramma van U2, (wat een keuze ook) het hele publiek zat haar uit te fluiten en met witte zakdoekjes te zwaaien.
Echt het allerslechtste wat ik ooit gezien heb....

Als ze weer "smells like teen spirit" gaat verkrachten sleep ik dr persoonlijk achter mijn auto mee naar de Noordzee om dr te verzuipen..quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:48 schreef Tobbes het volgende:
[..]
De ene gig is de andere niet..Ik ben niet echt kapot van dr muziek. Maar live vind ik het steengoed.

Die trol mocht willen dat ze de talent genoeg had om de triangel te mogen spelen bij dat nummerquote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:50 schreef Tobbes het volgende:
slts is dan ook een outdated hoerennummer.

Deed zij dat? Toch niet op de piano?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ze weer "smells like teen spirit" gaat verkrachten sleep ik dr persoonlijk achter mijn auto mee naar de Noordzee om dr te verzuipen..

Nee, met 15 andere bagger "muzikanten" in een soort big band ofzo... echt misselijkmakend slecht..quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:00 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Deed zij dat? Toch niet op de piano?

quote:

Nouja zegquote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:22 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]. Rondsjouwen met een laptop op een festival.
.
Nee dus..

Staat ze hier tussen of niet?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, met 15 andere bagger "muzikanten" in een soort big band ofzo... echt misselijkmakend slecht..

Nee, deze gasten zijn muzikaal verreweg superieur aan kWelisquote:

Dat was Tori Amos, maar die versie was wel ok.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:00 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Deed zij dat? Toch niet op de piano?

Parkpop is niet echt top qua vergunningen en is sowieso ieder jaar om 21/22 afgelopen. Als je de wedstrijd om 21u met verlenging en strafschoppen en dán een nederlaag incalculeerd, wordt het een grote puinhoop.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:06 schreef Strijkplank het volgende:
WAT??? Geen groot scherm voor Nederland - Portugal??
Is er dichtbij een alternatief?

Ik heb er zin inquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:58 schreef Christine het volgende:
The Sheer komt al om 1 uur!!!.
's Avonds vind ik er weinig te beleven, dus misschien ga ik wel gewoon na huis na afloop van de Infadels.

Pas morgen UIT wanneer je buitenshuis toeft.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:22 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Onmogelijk! Het regent nooit tijdens Parkpop.

Er staat niks over zelf etenswaren meebrengen in het regelement. Water en frisdrank (in beperkte mate) zijn toegestaan in plastic flessen. Alcohol niet.quote:

Buiten het festivalgebied kan je gewoon picknicken, bij de ingang wordt verder alles ingenomen.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:26 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Er staat niks over zelf etenswaren meebrengen in het regelement. Water en frisdrank (in beperkte mate) zijn toegestaan in plastic flessen. Alcohol niet.![]()

quote:Verwachting
Vrij zonnig. Zondag onweersbuien, kans op hagel, zware windstoten en wateroverlast.

Er staat niets over inname etenswaren? in de regelmenten... dus dan mogen ze het toch niet innemen?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:04 schreef Christine het volgende:
[..]
Buiten het festivalgebied kan je gewoon picknicken, bij de ingang wordt verder alles ingenomen.

Vorig jaar werd van bijna iedereen de tas gecontroleerd. Ze stonden alleen allemaal rechts van het pad. Dus liep ik helemaal links, met rugzak op linkerschouder, en kon gewoon doorlopen.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:58 schreef Christine het volgende:
Vorig jaar werd er best goed gecontroleerd hoor, Liejannuh... tenminste, de eerste keer dat ik naar binnen ging wel.

Ow, bij mij niet, maar ik heb dan ook meestal geen grote rugzak bij me.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:58 schreef Christine het volgende:
Vorig jaar werd er best goed gecontroleerd hoor, Liejannuh... tenminste, de eerste keer dat ik naar binnen ging wel.

Ik had helemaal niks bij me, aangezien het bij mij om de hoek is. Maar ik heb toch een flinke container gezien met blikjes en dergelijke erin.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:06 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ow!
Bij mij niet, maar ik heb dan ook meestal geen grote rugzak bij me.Dus misschien dat de verklaring is.
Kortom: neem een kleine tas mee en doe daar een flesje drinken en een broodje in als je geen zin hebt om daar te halen.

quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:05 schreef Aventura het volgende:
Kooks ben ik ook benieuwd naar, verder wil ik Kelis wel zien. Verder is het toch voornamelijk lekker in het zonnetje zitten en bier drinken. En als dat eerste al niet kan

Daar hou ik je aanquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:12 schreef Christine het volgende:
Het regent nooit op parkpop. Ongeachte de weersvoorspellingen.

Ik ookquote:

Ja, nadat ik vanuit Amsterdam bij volle zon ben ingestapt en daarna een uur in de snikhete trein heb gezetten begint het natuurlijk geheidquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ook
Als het 's ochtends al regent kom ik niet, maar het zal wel pas beginnen als we er zijn

Maar dan heb je mazzel, want dan kun je meteen een kroeg inschuiven. Het is vervelender als het begint te plenzen als je in het park staat, en er tienduizenden mensne staan te dringen om die paar droge vierkante meters te claimenquote:Op zondag 25 juni 2006 00:03 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja, nadat ik vanuit Amsterdam bij volle zon ben ingestapt en daarna een uur in de snikhete trein heb gezetten begint het natuurlijk geheid![]()

Misschien dat ik morgen toch maar naar parkpop ga.quote:Op zondag 25 juni 2006 00:03 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja, nadat ik vanuit Amsterdam bij volle zon ben ingestapt en daarna een uur in de snikhete trein heb gezetten begint het natuurlijk geheid![]()

Hehe, true.quote:Op zondag 25 juni 2006 00:20 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Maar dan heb je mazzel, want dan kun je meteen een kroeg inschuiven. Het is vervelender als het begint te plenzen als je in het park staat, en er tienduizenden mensne staan te dringen om die paar droge vierkante meters te claimen.

Zouden ze 'm doen?quote:

Ik ook!quote:Op zondag 25 juni 2006 00:39 schreef Aventura het volgende:
[..]
Hehe, true.
Ik heb nog niks besloten, ik zie het morgen wel even aan. Wel balen, had er zin in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |