Alleen als ie bijna vol is he?quote:
quote:Op woensdag 12 april 2006 12:20 schreef pussydeluxe het volgende:
Deeltje 4
![]()
Deze poll is niet actueel!
Gekozen is voor de maand juni.
Data: 16 of 23 juni.
Andere dag is ook primaquote:Op woensdag 12 april 2006 12:29 schreef HeatWave het volgende:
Vrijdag is ook niet echt DE ideale dag voor mij als we 's middags willen beginnen. Ik moet altijd werken tot 17:30, alleen de vorige keer was ik vrij ivm Therapy? in Paradiso...
Maar goed, dat is geen probleem verder.
Ik moet op zondag naar de kerk.quote:Op woensdag 12 april 2006 12:30 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Andere dag is ook prima.
Zaterdag?
Hoho!quote:Op woensdag 12 april 2006 12:30 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Andere dag is ook prima.
Zaterdag?
Ik begon er toch meequote:Op woensdag 12 april 2006 12:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoho!
We gaan niet weer dingen aanpassen omdat IK iets roep he?.
Dan heb ik het weer gedaan....
Het is altijd jouw schuldquote:Op woensdag 12 april 2006 12:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoho!
quote:Op woensdag 12 april 2006 12:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoho!
I knowquote:
Goedmaaksexquote:Op woensdag 12 april 2006 12:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I know.
EN dat heeft ook zo zijn voordelen.
Mits we je tieten mogen zienquote:
je mag er zelfs ff aan ruikenquote:
ja dus? Ik kom toch ook naar Utrecht..quote:Op woensdag 12 april 2006 12:36 schreef Nolius het volgende:
Amsterdam?
wat is er mis met mijn tieten?quote:Op woensdag 12 april 2006 12:37 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Nog een goede reden om NIET te komen!
Grachten genoeg in de buurtquote:Op woensdag 12 april 2006 12:38 schreef remlof het volgende:
en als het nu warmer dan 25 graden is? kunnen we dan uitwijken naar de kust?
quote:Op woensdag 12 april 2006 12:38 schreef remlof het volgende:
en als het nu warmer dan 25 graden is? kunnen we dan uitwijken naar de kust?
Ja, maar dan ben ik weer afhankelijk van OV enzo.quote:Op woensdag 12 april 2006 12:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja dus? Ik kom toch ook naar Utrecht..
Huillies altijd..
Ik kom ook altijd naar Utrecht vanuit Hengelo.quote:Op woensdag 12 april 2006 12:52 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ja, maar dan ben ik weer afhankelijk van OV enzo.
Daarbij is Utrecht natuurlijk toffer![]()
24 september 2047!quote:Op woensdag 12 april 2006 12:54 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik kom ook altijd naar Utrecht vanuit Hengelo.
Wanneer gaan we meeten in Hengelo ?
Den Haag en Scheveningen, op zich een goed ideequote:Op woensdag 12 april 2006 13:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
Laten we anders in Den Haag afspreken.Of is dat geen leuke stad?
Mocht het die dag heel erg warm worden,dan kunnen we zo naar het strand.
Lekker zwemmen en zonnebaden.
Iedereen komt nóg meer los enzo.![]()
Mei-stiertje draagt dan wél de badmode van de vorige eeuw.![]()
[afbeelding]![]()
Ja muts, we moeten nog steeds een keer shoppenquote:Op woensdag 12 april 2006 13:26 schreef pussydeluxe het volgende:
Een mini-meet Den Haag/Scheveningen is natuurlijk altijd leuk.
Volgende week heb ik tijdquote:Op woensdag 12 april 2006 13:32 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja muts, we moeten nog steeds een keer shoppen.
En ikquote:Op woensdag 12 april 2006 13:36 schreef remlof het volgende:
Ik zie Den Haag/Scheveningen ook meer zitten dan Amsterdam of Utrecht... En wie heeft er unaniem voor Amsterdam besloten? HeatWave?
en ikquote:Op woensdag 12 april 2006 13:36 schreef remlof het volgende:
En wie heeft er unaniem voor Amsterdam besloten? HeatWave?
Ja, en nou allemaal je kop houden, ik ben de baasquote:Op woensdag 12 april 2006 13:36 schreef remlof het volgende:
Ik zie Den Haag/Scheveningen ook meer zitten dan Amsterdam of Utrecht... En wie heeft er unaniem voor Amsterdam besloten? HeatWave?
Is de Tequila op?quote:Op woensdag 12 april 2006 13:32 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja muts, we moeten nog steeds een keer shoppen.
Geld lijkt me ook niet zo'n probleem.quote:Op woensdag 12 april 2006 13:28 schreef HeatWave het volgende:
OPZICH maakt het me niet zoveel uit, maar Amsterdam kan ook wel een keertje toch?
En dat gedoe met OV kaarten, die heb ik al 12 jaar niet meer dus ik moet ALTIJD dokken om ergens te komen...
Ja of je koopt gewoon een autoquote:Op woensdag 12 april 2006 13:42 schreef Nolius het volgende:
[..]
Geld lijkt me ook niet zo'n probleem.
Meer dat je afhankelijk bent van het spoorboekje
Blijkbaar heb ik dat unaniem besloten als meeting-dictator-nazi ofzoquote:Op woensdag 12 april 2006 14:06 schreef gurlie het volgende:
Jullie baggeren wel flink door trouwens.
Maar vertel eens, Amsterdam? Y?
Ik voel een revolutie aankomen.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blijkbaar heb ik dat unaniem besloten als meeting-dictator-nazi ofzo.
Lang leve the weapons of mass deletionquote:
Het lijkt Iran wel.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lang leve the weapons of mass deletion.
Erger nog, hier hebben vrouwen helemaal geen rechtenquote:
Ik denk niet dat jij de hele vrouwelijke Fok-populatie achter je aanwilt.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Erger nog, hier hebben vrouwen helemaal geen rechten.
nee, ik maak zelf wel een selectie.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:17 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij de hele vrouwelijke Fok-populatie achter je aanwilt.
Ja en nee niet daarvoor.
Patser.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, ik maak zelf wel een selectie..
en ja, wel daarvoor
Ikke welquote:
Ik vind Amsterdam niks.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ikke wel.
Anyway, Amsterdam was dus niet mijn idee hoor.
quote:
quote:Op woensdag 12 april 2006 14:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ikke wel.
Anyway, Amsterdam was dus niet mijn idee hoor.
quote:Op woensdag 12 april 2006 11:32 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Huh.
Mis ik iets.
Trouwens, het merendeel was Fok-meet-maagd en dat was niet aan iedereen te merken.
Ik stem trouwens voor een meet in Amsterdam, misschien dat HeatWave dan het een en ander kan
regelen... Lekker terras voor onszelf enzo. En bier... Veel bier.
Ik durf 's avonds laat echt niet meer op Amsterdam Centraal te staan hoor.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]ik woon er al mijn hele leven
.
Buiten dat, wat maakt het nou UIT waar je zit met 30 man?
Pfff... Neem je Bio toch mee als bodyguard?quote:Op woensdag 12 april 2006 14:23 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik durf 's avonds laat echt niet meer op Amsterdam Centraal te staan hoor.
Voordeel van meetings is dat je nooit alleen bentquote:Op woensdag 12 april 2006 14:23 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik durf 's avonds laat echt niet meer op Amsterdam Centraal te staan hoor.
Ja maar, jullie zijn ook eng.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voordeel van meetings is dat je nooit alleen bent.
Nee hoor, dat valt reuze meequote:
ok, en als laffer komt ben ik deze keer niet de oudstequote:Op woensdag 12 april 2006 14:54 schreef HeatWave het volgende:
Als er verder niemand bezwaar tegen heeft is Amsterdam wmb ok...
Ik besluit bij deze dat het Amsterdam is!quote:Op woensdag 12 april 2006 14:54 schreef HeatWave het volgende:
Als er verder niemand bezwaar tegen heeft is Amsterdam wmb ok...
Jij kan toch niet op een vrijdagquote:Op woensdag 12 april 2006 14:56 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Ik besluit bij deze dat het Amsterdam is!
waar de muziek niet te hard staatquote:Op woensdag 12 april 2006 14:59 schreef HeatWave het volgende:
Amsterdam.
Locatie? Wat voor soort tent willen we heen?
eentje met veel (verschillende soorten) bier!quote:Op woensdag 12 april 2006 14:59 schreef HeatWave het volgende:
Amsterdam.
Nope, maar als niemand wilt beslissen doe ik het wel...quote:Op woensdag 12 april 2006 14:57 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Jij kan toch niet op een vrijdag?
Dan wordt het een Ierse Pubquote:Op woensdag 12 april 2006 15:00 schreef remlof het volgende:
[..]
eentje met veel (verschillende soorten) bier!
Dan is dat bij deze ook besloten!quote:Op woensdag 12 april 2006 15:01 schreef HeatWave het volgende:
Op het leidse zit een Ierse pub. Muziek niet te hard, leuke mensen in de bediening, en Guinness van tap.
Is ook een grote tent, zijn al meerdere meetings geweest ook.
een Rocktent graag, met normale hoeveelheden vodka in hun drankjes, in stairway kreeg ik alleen 7up leek het welquote:Op woensdag 12 april 2006 14:59 schreef HeatWave het volgende:
Amsterdam.
Rocktenten zitten er ook wel, maar die zijn OF niet zo groot OF de muziek staat te hard.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:02 schreef purplerose het volgende:
[..]
een Rocktent graag, met normale hoeveelheden vodka in hun drankjes, in stairway kreeg ik alleen 7up leek het wel
Waar woont uw huisje dan?quote:Op woensdag 12 april 2006 15:05 schreef HeatWave het volgende:
Geen idee hoe laat we willen beginnen. Maakt mij niet uit, ik ben met 15 min thuis.
Amsterdam de gekstuuuuuuuuuhquote:Op woensdag 12 april 2006 15:11 schreef Biogarde het volgende:
Amsterdam![]()
Totally n00b, ik hoor het al![]()
Goedkoop hotelletje?quote:Op woensdag 12 april 2006 15:13 schreef remlof het volgende:
hmm laatste trein 's vrijdag amsterdam-arnhem 23:47...
kunnen we niet om 14:00 beginnen dan?
Ja Remlof, wij samenquote:
Ja, jullie op de grond en ik in het bed!quote:
Jij mag er tusseninquote:Op woensdag 12 april 2006 15:17 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ja, jullie op de grond en ik in het bed!
Laten we er dan een kwartet van maken.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:17 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ja, jullie op de grond en ik in het bed!
Toen waren we idd al goed voor een kratje ppquote:Op woensdag 12 april 2006 15:24 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdag waren we rond die tijd al aardig bezopen.
Een Bio/Remlof sandwichquote:
Pfff... Niks voor mij dan zo'n meetquote:Op woensdag 12 april 2006 15:24 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Toen waren we idd al goed voor een kratje pp![]()
![]()
Ik wist wel dat je dit op prijs zou stellenquote:Op woensdag 12 april 2006 15:28 schreef purplerose het volgende:
Ow, dat ziet er idd erg gezellig uit![]()
Ik leek dronkener dan ik wasquote:
Ikwistquote:Op woensdag 12 april 2006 15:29 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je dit op prijs zou stellen.
Ik weet.
owwww, dan gieten we er volgende keer nog wat meer inquote:
Dat probeerde Moemoe ook steeds, maar ik kijk wel beter uitquote:Op woensdag 12 april 2006 15:34 schreef purplerose het volgende:
[..]
owwww, dan gieten we er volgende nog wat meer in
wij gaan toch wel een paar tequilaatjes wegtikken hèquote:Op woensdag 12 april 2006 15:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat probeerde Moemoe ook steeds, maar ik kijk wel beter uit.
Tequila.
Nu ben ik veilig in mijn eigen stad, hier durf ik wel lam jaquote:Op woensdag 12 april 2006 15:36 schreef laffer het volgende:
[..]
wij gaan toch wel een paar tequilaatjes wegtikken hè![]()
watje![]()
Welnee er rijdt altijd wel een billenwagen terug.quote:Op woensdag 12 april 2006 13:42 schreef Nolius het volgende:
[..]
Geld lijkt me ook niet zo'n probleem.
Meer dat je afhankelijk bent van het spoorboekje
Hobbel, hobbelquote:
Dát wil je idd niet check men problemen in SEX topics eens !quote:Op woensdag 12 april 2006 14:17 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij de hele vrouwelijke Fok-populatie achter je aanwilt.
Ja en nee niet daarvoor.
quote:
Ja, ikquote:Op woensdag 12 april 2006 15:55 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Dát wil je idd niet check men problemen in SEX topics eens !
Wat een kippenhok!!Alleen Erodome is voor rede vatbaar en nog 1.
Wel eens in OUD geweestquote:Op woensdag 12 april 2006 15:55 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Dát wil je idd niet check men problemen in SEX topics eens !
Wat een kippenhok!!Alleen Erodome is voor rede vatbaar en nog 1.
Houden zo!quote:
Dat is al beter, dan zit ik niet op mijn werkquote:
werken jullie wel ooit?quote:Op woensdag 12 april 2006 16:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is al beter, dan zit ik niet op mijn werk.
Ik werk achter mijn PC, dus ik fok gewoon op 1 scherm en werk op het anderequote:Op woensdag 12 april 2006 16:37 schreef DoubleDildo het volgende:
[..]
kan niet zeggen dat ik dat niet gemerkt heb
He jammerquote:Op woensdag 12 april 2006 13:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
Mei-stiertje draagt dan wél de badmode van de vorige eeuw.![]()
[afbeelding]![]()
Nee we gaan niet naar Amsterdam. We gaan naar Den Haag/Scheveningenquote:Op woensdag 12 april 2006 17:15 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Gaan we naar Amsterdam?!
Dat is heel wat voor iemand uit Ermelo!Even aan de dorpsoudsten vragen of ik wel mag!
![]()
quote:Op woensdag 12 april 2006 17:15 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Gaan we naar Amsterdam?!
Dat is heel wat voor iemand uit Ermelo!Even aan de dorpsoudsten vragen of ik wel mag!
![]()
Het wordt Amsterdam Gizmorequote:Op woensdag 12 april 2006 17:16 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nee we gaan niet naar Amsterdam. We gaan naar Den Haag/Scheveningen
Men luistert ook helemaal niet naar me, men verzint iets en legt mij dan de woorden in de mondquote:Op woensdag 12 april 2006 17:19 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nee hoor; want er zou hier niemand meer naar HW moeten luisteren
Het was mijn ideequote:Op woensdag 12 april 2006 17:19 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nee hoor; want er zou hier niemand meer naar HW moeten luisteren
O RLY?quote:Op woensdag 12 april 2006 17:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Men luistert ook helemaal niet naar me, men verzint iets en legt mij dan de woorden in de mond.
Dat is alleen gevaarlijk wanneer je mod bentquote:Op woensdag 12 april 2006 17:22 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Naar jou luisteren is al helemaal not done
Ik ben nergens bang voor hoorquote:Op woensdag 12 april 2006 17:22 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dat is alleen gevaarlijk wanneer je mod bent.
Daar zal ik nooit last van hebben waarschijnlijkquote:Op woensdag 12 april 2006 17:22 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dat is alleen gevaarlijk wanneer je mod bent.
en wat als het snikheet is? zandvoort/bloemendaal?quote:Op woensdag 12 april 2006 17:24 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Daar zal ik nooit last van hebben waarschijnlijk
Maar goed; waarom Amsterdam?
Das mij wat te verquote:Op woensdag 12 april 2006 17:32 schreef remlof het volgende:
[..]
en wat als het snikheet is? zandvoort/bloemendaal?
n00byquote:Op woensdag 12 april 2006 18:04 schreef ARKON het volgende:
Een keiharde tvp! en waarom sta ik niet in de op![]()
Das nikky toch ?quote:Op woensdag 12 april 2006 18:48 schreef remlof het volgende:
[afbeelding]
wie niet weet wie dit is mag niet komen vind ik
Tof. Ik blijf wel thuis.quote:Op woensdag 12 april 2006 18:48 schreef remlof het volgende:
[afbeelding]
Mengsel van spuug en kutvocht?quote:
Dat was mijn 2de gok geweestquote:
Die kan ik me nog herinneren jaquote:Op woensdag 12 april 2006 18:48 schreef remlof het volgende:
[afbeelding]
Utrecht.quote:Op woensdag 12 april 2006 17:32 schreef remlof het volgende:
[..]
en wat als het snikheet is? zandvoort/bloemendaal?
We hebben nog iemand met een gracht-tegoed.quote:Op woensdag 12 april 2006 19:10 schreef laffer het volgende:
wie gaat er eigenlijk de gracht in bij deze meet?
al dan niet vrijwillig![]()
ja maar die kan zwemmen, dan is er geen lol aanquote:Op woensdag 12 april 2006 19:10 schreef Q. het volgende:
[..]
We hebben nog iemand met een gracht-tegoed.
Een molensteen kan dat wel verhelpen.quote:Op woensdag 12 april 2006 19:12 schreef laffer het volgende:
[..]
ja maar die kan zwemmen, dan is er geen lol aan![]()
Donequote:Op woensdag 12 april 2006 19:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zeg zet mij ook ff in de OP trouwens.
Heldquote:
echt wel!quote:Op woensdag 12 april 2006 19:33 schreef purplerose het volgende:
Er wordt GEEN, ik herhaal, er wordt GEEN, voetbal in kroegen gekeken!!
Als oranje speelt 100% zeker wel, dan ontkom je er NERGENS aanquote:Op woensdag 12 april 2006 19:33 schreef purplerose het volgende:
dan ga ik met alle dames naar een andere kroegquote:Op woensdag 12 april 2006 19:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als oranje speelt 100% zeker wel, dan ontkom je er NERGENS aan.
Wel bier gedronken?quote:Op woensdag 12 april 2006 19:33 schreef purplerose het volgende:
En daar hebben ze geen voetbal zeker? Das financieele zelfmoord...quote:Op woensdag 12 april 2006 19:37 schreef laffer het volgende:
[..]
dan ga ik met alle dames naar een andere kroeg![]()
Ik volgquote:Op woensdag 12 april 2006 19:37 schreef laffer het volgende:
[..]
dan ga ik met alle dames naar een andere kroeg![]()
je bent gewoon narrig dat ik er dan met de meiden vandoor ga hèquote:Op woensdag 12 april 2006 19:46 schreef HeatWave het volgende:
ok, meeting vervroegd, het WK waren we vergeten':').
Ja, ik ben heel bang iddquote:Op woensdag 12 april 2006 19:48 schreef laffer het volgende:
[..]
je bent gewoon narrig dat ik er dan met de meiden vandoor ga hè![]()
De 16e speelt Nederland dus....quote:Groep C
10-6 Argentinië - Ivoorkust
11-6 Servië-Montenegro - Nederland (15.00 uur)
16-6 Argentinië - Servië-Montenegro
16-6 Nederland - Ivoorkust (18.00 uur)
21-6 Nederland - Argentinië (21.00 uur)
21-6 Ivoorkust - Servië-Montenegro
Tegen Salomon Kalouquote:Op woensdag 12 april 2006 19:55 schreef HeatWave het volgende:
tja, maakt mij niet zoveel uit, als Nederland zelf niet speelt hoef ik geen voetbal te zien perse.
[..]
De 16e speelt Nederland dus.....
is het dan niet bomvol in elke kroeg?quote:
Dat zeg ik dus net..quote:Op woensdag 12 april 2006 19:59 schreef laffer het volgende:
[..]
is het dan niet bomvol in elke kroeg?![]()
dat posste we op hetzelfde tijdstip, doe es niet zo saggoquote:Op woensdag 12 april 2006 20:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus net..
Is gewoon niet slim denk ik.
Ik doe niet sjaggoquote:Op woensdag 12 april 2006 20:01 schreef laffer het volgende:
[..]
dat posste we op hetzelfde tijdstip, die es niet zo saggo![]()
Ik heb een voorkeur voor vrouwen en bier!quote:Op woensdag 12 april 2006 20:09 schreef HeatWave het volgende:
en er komen vast nog wel meer mensen voorbij in dit topic met een voorkeur.
Gezellig ik ben ook richting Pinkpop, lowlands ook Reading Festival, Bospop, Haldern, Roskilde, Dour & Indian Summer & Julianapop dat daar nog bij komt.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:12 schreef HeatWave het volgende:
Festivals, goed punt. Ik heb al Pinkpop kaarten, en Lowlands komt er misschien ook nog bij...
ok, we gaan aankomend weekend.
Vrijdag dan he? Ik wil kunnen uitslapen na een meetingquote:Op woensdag 12 april 2006 20:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Gezellig ik ben ook richting Pinkpop, lowlands ook Reading Festival, Bospop, Haldern, Roskilde, Dour & Indian Summer & Julianapop dat daar nog bij komt.
Tsja morgne maar?
Puik plan, ik vlieg wel ff overquote:Op woensdag 12 april 2006 20:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vrijdag dan he? Ik wil kunnen uitslapen na een meeting.
quote:
ga je schamen, zeker met zo;n nickquote:
quote:Op woensdag 12 april 2006 21:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ga je schamen, zeker met zo;n nick.
quote:Op woensdag 12 april 2006 21:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ga je schamen, zeker met zo;n nick.
Ik ben 25 april jarig.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:52 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Waarom? Je bent toch niet jarig.
Waar ga je heen in Slovenië?quote:Op woensdag 12 april 2006 22:54 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik ben 25 april jarig.
En verwacht cadeaus als ik terug ben van slovenië.
Euhmquote:Op woensdag 12 april 2006 22:58 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Waar ga je heen in Slovenië?
yep, een richtdatum is wel zo prettigquote:
10 juni zaterdag, 23 juni vrijdagquote:Op woensdag 12 april 2006 23:08 schreef guitarist.nl het volgende:
op wat voor een dagen vallen dat?
precies, 10 juni o.a. argentinië - ivoorkustquote:Op woensdag 12 april 2006 23:12 schreef Biogarde het volgende:
Het is niet zo dat ik alleen Nederland wil zien voetballen![]()
quote:Op woensdag 12 april 2006 23:16 schreef remlof het volgende:
[..]
precies, 10 juni o.a. argentinië - ivoorkust![]()
Dat valt natuurlijk ook perfect te combinerenquote:Op woensdag 12 april 2006 23:23 schreef laffer het volgende:
wat is er nou leuker...
een gezellig avondje zuipen en ouwehoeren met elkaar of met z`n allen naar een stom schermpje kijken hoe een paar overbetaalde infantielen tegen een balletje aanschoppen?![]()
ik ga voor het eerste![]()
JUIST!!!!!!!!quote:Op woensdag 12 april 2006 23:23 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat valt natuurlijk ook perfect te combineren
dan weet ik wel wat er gaat gebeuren. dan zitten ze in amsterdam in de kroeg naar dat stomme schermpje te kijken, naar die 22 halfe zolen die achter een balletje aanrennenquote:Op woensdag 12 april 2006 23:23 schreef laffer het volgende:
wat is er nou leuker...
een gezellig avondje zuipen en ouwehoeren met elkaar of met z`n allen naar een stom schermpje kijken hoe een paar overbetaalde infantielen tegen een balletje aanschoppen?![]()
ik ga voor het eerste![]()
Zolang als dat ik maar niet per se met oranje kleren rond hoef te lopen, want daar heb ik geen zin in. Nooit gedaan en ook niet van planquote:
Da's maar 90 minutenquote:Op woensdag 12 april 2006 23:27 schreef purplerose het volgende:
Jamaar dan gaan jullie allemaal heel infantiel naar het tv beeld staan schreeuwen en gebaren enzo![]()
Maar goed geeft dat een goede impressie aan de doorsnee baggeraar?quote:
Nationalisme, dat is júist voor de simpelen!quote:Op woensdag 12 april 2006 23:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Maar goed geeft dat een goede impressie aan de doorsnee baggeraar?
Wat opzich niet direct aangeeft dat baggeraars, simpelen zijn.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:44 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Nationalisme, dat is júist voor de simpelen!
Laten we gaan filosoferen.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Wat opzich niet direct aangeeft dat baggeraars, simpelen zijn.
Tuurlijk je moet je baggertijd vooral zo nuttig mogelijk bestedenquote:Op woensdag 12 april 2006 23:50 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Laten we gaan filosoferen.
natuurlijk niet man, er is nog nooit een fok-meet geweest in al die tijdquote:Op donderdag 13 april 2006 00:22 schreef bitchslap het volgende:
jullie menen het toch niet serieus dat jullie elkaar gaan ontmoeten ?![]()
Geregistreerd op: donderdag 13 april 2006 @ 00:01quote:Op donderdag 13 april 2006 00:22 schreef bitchslap het volgende:
tegen een muur?quote:Op donderdag 13 april 2006 00:29 schreef purplerose het volgende:
Hee laffer, ik verwacht natuurlijk wel dat je dan tegen een muur gaat zeiken op dezelfde manier als in je ava gebeurd he!
Pfff mietjequote:Op woensdag 12 april 2006 15:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat probeerde Moemoe ook steeds, maar ik kijk wel beter uit.
Tequila.
jij ookquote:Op donderdag 13 april 2006 00:22 schreef bitchslap het volgende:
waarschuw me ff, dan maak ik er pics vanquote:Op donderdag 13 april 2006 00:35 schreef laffer het volgende:
[..]
tegen een muur?
ik pis nog tegen elke willekeurige barkruk aan als het moet![]()
En als je niet meer wil weten wie dat is mag je dan ook komen?quote:Op woensdag 12 april 2006 18:48 schreef remlof het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |