Ik volgquote:Op woensdag 12 april 2006 19:37 schreef laffer het volgende:
[..]
dan ga ik met alle dames naar een andere kroeg![]()
je bent gewoon narrig dat ik er dan met de meiden vandoor ga hèquote:Op woensdag 12 april 2006 19:46 schreef HeatWave het volgende:
ok, meeting vervroegd, het WK waren we vergeten':').
Ja, ik ben heel bang iddquote:Op woensdag 12 april 2006 19:48 schreef laffer het volgende:
[..]
je bent gewoon narrig dat ik er dan met de meiden vandoor ga hè![]()
De 16e speelt Nederland dus....quote:Groep C
10-6 Argentinië - Ivoorkust
11-6 Servië-Montenegro - Nederland (15.00 uur)
16-6 Argentinië - Servië-Montenegro
16-6 Nederland - Ivoorkust (18.00 uur)
21-6 Nederland - Argentinië (21.00 uur)
21-6 Ivoorkust - Servië-Montenegro
Tegen Salomon Kalouquote:Op woensdag 12 april 2006 19:55 schreef HeatWave het volgende:
tja, maakt mij niet zoveel uit, als Nederland zelf niet speelt hoef ik geen voetbal te zien perse.
[..]
De 16e speelt Nederland dus.....
is het dan niet bomvol in elke kroeg?quote:
Dat zeg ik dus net..quote:Op woensdag 12 april 2006 19:59 schreef laffer het volgende:
[..]
is het dan niet bomvol in elke kroeg?![]()
dat posste we op hetzelfde tijdstip, doe es niet zo saggoquote:Op woensdag 12 april 2006 20:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus net..
Is gewoon niet slim denk ik.
Ik doe niet sjaggoquote:Op woensdag 12 april 2006 20:01 schreef laffer het volgende:
[..]
dat posste we op hetzelfde tijdstip, die es niet zo saggo![]()
Ik heb een voorkeur voor vrouwen en bier!quote:Op woensdag 12 april 2006 20:09 schreef HeatWave het volgende:
en er komen vast nog wel meer mensen voorbij in dit topic met een voorkeur.
Gezellig ik ben ook richting Pinkpop, lowlands ook Reading Festival, Bospop, Haldern, Roskilde, Dour & Indian Summer & Julianapop dat daar nog bij komt.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:12 schreef HeatWave het volgende:
Festivals, goed punt. Ik heb al Pinkpop kaarten, en Lowlands komt er misschien ook nog bij...
ok, we gaan aankomend weekend.
Vrijdag dan he? Ik wil kunnen uitslapen na een meetingquote:Op woensdag 12 april 2006 20:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Gezellig ik ben ook richting Pinkpop, lowlands ook Reading Festival, Bospop, Haldern, Roskilde, Dour & Indian Summer & Julianapop dat daar nog bij komt.
Tsja morgne maar?
Puik plan, ik vlieg wel ff overquote:Op woensdag 12 april 2006 20:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vrijdag dan he? Ik wil kunnen uitslapen na een meeting.
quote:
ga je schamen, zeker met zo;n nickquote:
quote:Op woensdag 12 april 2006 21:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ga je schamen, zeker met zo;n nick.
quote:Op woensdag 12 april 2006 21:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ga je schamen, zeker met zo;n nick.
Ik ben 25 april jarig.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:52 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Waarom? Je bent toch niet jarig.
Waar ga je heen in Slovenië?quote:Op woensdag 12 april 2006 22:54 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik ben 25 april jarig.
En verwacht cadeaus als ik terug ben van slovenië.
Euhmquote:Op woensdag 12 april 2006 22:58 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Waar ga je heen in Slovenië?
yep, een richtdatum is wel zo prettigquote:
10 juni zaterdag, 23 juni vrijdagquote:Op woensdag 12 april 2006 23:08 schreef guitarist.nl het volgende:
op wat voor een dagen vallen dat?
precies, 10 juni o.a. argentinië - ivoorkustquote:Op woensdag 12 april 2006 23:12 schreef Biogarde het volgende:
Het is niet zo dat ik alleen Nederland wil zien voetballen![]()
quote:Op woensdag 12 april 2006 23:16 schreef remlof het volgende:
[..]
precies, 10 juni o.a. argentinië - ivoorkust![]()
Dat valt natuurlijk ook perfect te combinerenquote:Op woensdag 12 april 2006 23:23 schreef laffer het volgende:
wat is er nou leuker...
een gezellig avondje zuipen en ouwehoeren met elkaar of met z`n allen naar een stom schermpje kijken hoe een paar overbetaalde infantielen tegen een balletje aanschoppen?![]()
ik ga voor het eerste![]()
JUIST!!!!!!!!quote:Op woensdag 12 april 2006 23:23 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat valt natuurlijk ook perfect te combineren
dan weet ik wel wat er gaat gebeuren. dan zitten ze in amsterdam in de kroeg naar dat stomme schermpje te kijken, naar die 22 halfe zolen die achter een balletje aanrennenquote:Op woensdag 12 april 2006 23:23 schreef laffer het volgende:
wat is er nou leuker...
een gezellig avondje zuipen en ouwehoeren met elkaar of met z`n allen naar een stom schermpje kijken hoe een paar overbetaalde infantielen tegen een balletje aanschoppen?![]()
ik ga voor het eerste![]()
Zolang als dat ik maar niet per se met oranje kleren rond hoef te lopen, want daar heb ik geen zin in. Nooit gedaan en ook niet van planquote:
Da's maar 90 minutenquote:Op woensdag 12 april 2006 23:27 schreef purplerose het volgende:
Jamaar dan gaan jullie allemaal heel infantiel naar het tv beeld staan schreeuwen en gebaren enzo![]()
Maar goed geeft dat een goede impressie aan de doorsnee baggeraar?quote:
Nationalisme, dat is júist voor de simpelen!quote:Op woensdag 12 april 2006 23:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Maar goed geeft dat een goede impressie aan de doorsnee baggeraar?
Wat opzich niet direct aangeeft dat baggeraars, simpelen zijn.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:44 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Nationalisme, dat is júist voor de simpelen!
Laten we gaan filosoferen.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Wat opzich niet direct aangeeft dat baggeraars, simpelen zijn.
Tuurlijk je moet je baggertijd vooral zo nuttig mogelijk bestedenquote:Op woensdag 12 april 2006 23:50 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Laten we gaan filosoferen.
natuurlijk niet man, er is nog nooit een fok-meet geweest in al die tijdquote:Op donderdag 13 april 2006 00:22 schreef bitchslap het volgende:
jullie menen het toch niet serieus dat jullie elkaar gaan ontmoeten ?![]()
Geregistreerd op: donderdag 13 april 2006 @ 00:01quote:Op donderdag 13 april 2006 00:22 schreef bitchslap het volgende:
tegen een muur?quote:Op donderdag 13 april 2006 00:29 schreef purplerose het volgende:
Hee laffer, ik verwacht natuurlijk wel dat je dan tegen een muur gaat zeiken op dezelfde manier als in je ava gebeurd he!
Pfff mietjequote:Op woensdag 12 april 2006 15:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat probeerde Moemoe ook steeds, maar ik kijk wel beter uit.
Tequila.
jij ookquote:Op donderdag 13 april 2006 00:22 schreef bitchslap het volgende:
waarschuw me ff, dan maak ik er pics vanquote:Op donderdag 13 april 2006 00:35 schreef laffer het volgende:
[..]
tegen een muur?
ik pis nog tegen elke willekeurige barkruk aan als het moet![]()
En als je niet meer wil weten wie dat is mag je dan ook komen?quote:Op woensdag 12 april 2006 18:48 schreef remlof het volgende:
[afbeelding]
wie niet weet wie dit is mag niet komen vind ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |