Jij kan toch niet op een vrijdagquote:Op woensdag 12 april 2006 14:56 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Ik besluit bij deze dat het Amsterdam is!
waar de muziek niet te hard staatquote:Op woensdag 12 april 2006 14:59 schreef HeatWave het volgende:
Amsterdam.
Locatie? Wat voor soort tent willen we heen?
eentje met veel (verschillende soorten) bier!quote:Op woensdag 12 april 2006 14:59 schreef HeatWave het volgende:
Amsterdam.
Nope, maar als niemand wilt beslissen doe ik het wel...quote:Op woensdag 12 april 2006 14:57 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Jij kan toch niet op een vrijdag?
Dan wordt het een Ierse Pubquote:Op woensdag 12 april 2006 15:00 schreef remlof het volgende:
[..]
eentje met veel (verschillende soorten) bier!
Dan is dat bij deze ook besloten!quote:Op woensdag 12 april 2006 15:01 schreef HeatWave het volgende:
Op het leidse zit een Ierse pub. Muziek niet te hard, leuke mensen in de bediening, en Guinness van tap.
Is ook een grote tent, zijn al meerdere meetings geweest ook.
een Rocktent graag, met normale hoeveelheden vodka in hun drankjes, in stairway kreeg ik alleen 7up leek het welquote:Op woensdag 12 april 2006 14:59 schreef HeatWave het volgende:
Amsterdam.
Rocktenten zitten er ook wel, maar die zijn OF niet zo groot OF de muziek staat te hard.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:02 schreef purplerose het volgende:
[..]
een Rocktent graag, met normale hoeveelheden vodka in hun drankjes, in stairway kreeg ik alleen 7up leek het wel
Waar woont uw huisje dan?quote:Op woensdag 12 april 2006 15:05 schreef HeatWave het volgende:
Geen idee hoe laat we willen beginnen. Maakt mij niet uit, ik ben met 15 min thuis.
Amsterdam de gekstuuuuuuuuuhquote:Op woensdag 12 april 2006 15:11 schreef Biogarde het volgende:
Amsterdam![]()
Totally n00b, ik hoor het al![]()
Goedkoop hotelletje?quote:Op woensdag 12 april 2006 15:13 schreef remlof het volgende:
hmm laatste trein 's vrijdag amsterdam-arnhem 23:47...
kunnen we niet om 14:00 beginnen dan?
Ja Remlof, wij samenquote:
Ja, jullie op de grond en ik in het bed!quote:
Jij mag er tusseninquote:Op woensdag 12 april 2006 15:17 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ja, jullie op de grond en ik in het bed!
Laten we er dan een kwartet van maken.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:17 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ja, jullie op de grond en ik in het bed!
Toen waren we idd al goed voor een kratje ppquote:Op woensdag 12 april 2006 15:24 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdag waren we rond die tijd al aardig bezopen.
Een Bio/Remlof sandwichquote:
Pfff... Niks voor mij dan zo'n meetquote:Op woensdag 12 april 2006 15:24 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Toen waren we idd al goed voor een kratje pp![]()
![]()
Ik wist wel dat je dit op prijs zou stellenquote:Op woensdag 12 april 2006 15:28 schreef purplerose het volgende:
Ow, dat ziet er idd erg gezellig uit![]()
Ik leek dronkener dan ik wasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |