Amsterdam de gekstuuuuuuuuuhquote:Op woensdag 12 april 2006 15:11 schreef Biogarde het volgende:
Amsterdam![]()
Totally n00b, ik hoor het al![]()
Goedkoop hotelletje?quote:Op woensdag 12 april 2006 15:13 schreef remlof het volgende:
hmm laatste trein 's vrijdag amsterdam-arnhem 23:47...
kunnen we niet om 14:00 beginnen dan?
Ja Remlof, wij samenquote:
Ja, jullie op de grond en ik in het bed!quote:
Jij mag er tusseninquote:Op woensdag 12 april 2006 15:17 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ja, jullie op de grond en ik in het bed!
Laten we er dan een kwartet van maken.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:17 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ja, jullie op de grond en ik in het bed!
Toen waren we idd al goed voor een kratje ppquote:Op woensdag 12 april 2006 15:24 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdag waren we rond die tijd al aardig bezopen.
Een Bio/Remlof sandwichquote:
Pfff... Niks voor mij dan zo'n meetquote:Op woensdag 12 april 2006 15:24 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Toen waren we idd al goed voor een kratje pp![]()
![]()
Ik wist wel dat je dit op prijs zou stellenquote:Op woensdag 12 april 2006 15:28 schreef purplerose het volgende:
Ow, dat ziet er idd erg gezellig uit![]()
Ik leek dronkener dan ik wasquote:
Ikwistquote:Op woensdag 12 april 2006 15:29 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je dit op prijs zou stellen.
Ik weet.
owwww, dan gieten we er volgende keer nog wat meer inquote:
Dat probeerde Moemoe ook steeds, maar ik kijk wel beter uitquote:Op woensdag 12 april 2006 15:34 schreef purplerose het volgende:
[..]
owwww, dan gieten we er volgende nog wat meer in
wij gaan toch wel een paar tequilaatjes wegtikken hèquote:Op woensdag 12 april 2006 15:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat probeerde Moemoe ook steeds, maar ik kijk wel beter uit.
Tequila.
Nu ben ik veilig in mijn eigen stad, hier durf ik wel lam jaquote:Op woensdag 12 april 2006 15:36 schreef laffer het volgende:
[..]
wij gaan toch wel een paar tequilaatjes wegtikken hè![]()
watje![]()
Welnee er rijdt altijd wel een billenwagen terug.quote:Op woensdag 12 april 2006 13:42 schreef Nolius het volgende:
[..]
Geld lijkt me ook niet zo'n probleem.
Meer dat je afhankelijk bent van het spoorboekje
Hobbel, hobbelquote:
Dát wil je idd niet check men problemen in SEX topics eens !quote:Op woensdag 12 april 2006 14:17 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij de hele vrouwelijke Fok-populatie achter je aanwilt.
Ja en nee niet daarvoor.
quote:
Ja, ikquote:Op woensdag 12 april 2006 15:55 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Dát wil je idd niet check men problemen in SEX topics eens !
Wat een kippenhok!!Alleen Erodome is voor rede vatbaar en nog 1.
Wel eens in OUD geweestquote:Op woensdag 12 april 2006 15:55 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Dát wil je idd niet check men problemen in SEX topics eens !
Wat een kippenhok!!Alleen Erodome is voor rede vatbaar en nog 1.
Houden zo!quote:
Dat is al beter, dan zit ik niet op mijn werkquote:
werken jullie wel ooit?quote:Op woensdag 12 april 2006 16:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is al beter, dan zit ik niet op mijn werk.
Ik werk achter mijn PC, dus ik fok gewoon op 1 scherm en werk op het anderequote:Op woensdag 12 april 2006 16:37 schreef DoubleDildo het volgende:
[..]
kan niet zeggen dat ik dat niet gemerkt heb
He jammerquote:Op woensdag 12 april 2006 13:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
Mei-stiertje draagt dan wél de badmode van de vorige eeuw.![]()
[afbeelding]![]()
Nee we gaan niet naar Amsterdam. We gaan naar Den Haag/Scheveningenquote:Op woensdag 12 april 2006 17:15 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Gaan we naar Amsterdam?!
Dat is heel wat voor iemand uit Ermelo!Even aan de dorpsoudsten vragen of ik wel mag!
![]()
quote:Op woensdag 12 april 2006 17:15 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Gaan we naar Amsterdam?!
Dat is heel wat voor iemand uit Ermelo!Even aan de dorpsoudsten vragen of ik wel mag!
![]()
Het wordt Amsterdam Gizmorequote:Op woensdag 12 april 2006 17:16 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nee we gaan niet naar Amsterdam. We gaan naar Den Haag/Scheveningen
Men luistert ook helemaal niet naar me, men verzint iets en legt mij dan de woorden in de mondquote:Op woensdag 12 april 2006 17:19 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nee hoor; want er zou hier niemand meer naar HW moeten luisteren
Het was mijn ideequote:Op woensdag 12 april 2006 17:19 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nee hoor; want er zou hier niemand meer naar HW moeten luisteren
O RLY?quote:Op woensdag 12 april 2006 17:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Men luistert ook helemaal niet naar me, men verzint iets en legt mij dan de woorden in de mond.
Dat is alleen gevaarlijk wanneer je mod bentquote:Op woensdag 12 april 2006 17:22 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Naar jou luisteren is al helemaal not done
Ik ben nergens bang voor hoorquote:Op woensdag 12 april 2006 17:22 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dat is alleen gevaarlijk wanneer je mod bent.
Daar zal ik nooit last van hebben waarschijnlijkquote:Op woensdag 12 april 2006 17:22 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dat is alleen gevaarlijk wanneer je mod bent.
en wat als het snikheet is? zandvoort/bloemendaal?quote:Op woensdag 12 april 2006 17:24 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Daar zal ik nooit last van hebben waarschijnlijk
Maar goed; waarom Amsterdam?
Das mij wat te verquote:Op woensdag 12 april 2006 17:32 schreef remlof het volgende:
[..]
en wat als het snikheet is? zandvoort/bloemendaal?
n00byquote:Op woensdag 12 april 2006 18:04 schreef ARKON het volgende:
Een keiharde tvp! en waarom sta ik niet in de op![]()
Das nikky toch ?quote:Op woensdag 12 april 2006 18:48 schreef remlof het volgende:
[afbeelding]
wie niet weet wie dit is mag niet komen vind ik
Tof. Ik blijf wel thuis.quote:Op woensdag 12 april 2006 18:48 schreef remlof het volgende:
[afbeelding]
Mengsel van spuug en kutvocht?quote:
Dat was mijn 2de gok geweestquote:
Die kan ik me nog herinneren jaquote:Op woensdag 12 april 2006 18:48 schreef remlof het volgende:
[afbeelding]
Utrecht.quote:Op woensdag 12 april 2006 17:32 schreef remlof het volgende:
[..]
en wat als het snikheet is? zandvoort/bloemendaal?
We hebben nog iemand met een gracht-tegoed.quote:Op woensdag 12 april 2006 19:10 schreef laffer het volgende:
wie gaat er eigenlijk de gracht in bij deze meet?
al dan niet vrijwillig![]()
ja maar die kan zwemmen, dan is er geen lol aanquote:Op woensdag 12 april 2006 19:10 schreef Q. het volgende:
[..]
We hebben nog iemand met een gracht-tegoed.
Een molensteen kan dat wel verhelpen.quote:Op woensdag 12 april 2006 19:12 schreef laffer het volgende:
[..]
ja maar die kan zwemmen, dan is er geen lol aan![]()
Donequote:Op woensdag 12 april 2006 19:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zeg zet mij ook ff in de OP trouwens.
Heldquote:
echt wel!quote:Op woensdag 12 april 2006 19:33 schreef purplerose het volgende:
Er wordt GEEN, ik herhaal, er wordt GEEN, voetbal in kroegen gekeken!!
Als oranje speelt 100% zeker wel, dan ontkom je er NERGENS aanquote:Op woensdag 12 april 2006 19:33 schreef purplerose het volgende:
dan ga ik met alle dames naar een andere kroegquote:Op woensdag 12 april 2006 19:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als oranje speelt 100% zeker wel, dan ontkom je er NERGENS aan.
Wel bier gedronken?quote:Op woensdag 12 april 2006 19:33 schreef purplerose het volgende:
En daar hebben ze geen voetbal zeker? Das financieele zelfmoord...quote:Op woensdag 12 april 2006 19:37 schreef laffer het volgende:
[..]
dan ga ik met alle dames naar een andere kroeg![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |