Alleen als ie bijna vol is he?quote:
quote:Op woensdag 12 april 2006 12:20 schreef pussydeluxe het volgende:
Deeltje 4
![]()
Deze poll is niet actueel!
Gekozen is voor de maand juni.
Data: 16 of 23 juni.
Andere dag is ook primaquote:Op woensdag 12 april 2006 12:29 schreef HeatWave het volgende:
Vrijdag is ook niet echt DE ideale dag voor mij als we 's middags willen beginnen. Ik moet altijd werken tot 17:30, alleen de vorige keer was ik vrij ivm Therapy? in Paradiso...
Maar goed, dat is geen probleem verder.
Ik moet op zondag naar de kerk.quote:Op woensdag 12 april 2006 12:30 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Andere dag is ook prima.
Zaterdag?
Hoho!quote:Op woensdag 12 april 2006 12:30 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Andere dag is ook prima.
Zaterdag?
Ik begon er toch meequote:Op woensdag 12 april 2006 12:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoho!
We gaan niet weer dingen aanpassen omdat IK iets roep he?.
Dan heb ik het weer gedaan....
Het is altijd jouw schuldquote:Op woensdag 12 april 2006 12:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoho!
quote:Op woensdag 12 april 2006 12:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoho!
I knowquote:
Goedmaaksexquote:Op woensdag 12 april 2006 12:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I know.
EN dat heeft ook zo zijn voordelen.
Mits we je tieten mogen zienquote:
je mag er zelfs ff aan ruikenquote:
ja dus? Ik kom toch ook naar Utrecht..quote:Op woensdag 12 april 2006 12:36 schreef Nolius het volgende:
Amsterdam?
wat is er mis met mijn tieten?quote:Op woensdag 12 april 2006 12:37 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Nog een goede reden om NIET te komen!
Grachten genoeg in de buurtquote:Op woensdag 12 april 2006 12:38 schreef remlof het volgende:
en als het nu warmer dan 25 graden is? kunnen we dan uitwijken naar de kust?
quote:Op woensdag 12 april 2006 12:38 schreef remlof het volgende:
en als het nu warmer dan 25 graden is? kunnen we dan uitwijken naar de kust?
Ja, maar dan ben ik weer afhankelijk van OV enzo.quote:Op woensdag 12 april 2006 12:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja dus? Ik kom toch ook naar Utrecht..
Huillies altijd..
Ik kom ook altijd naar Utrecht vanuit Hengelo.quote:Op woensdag 12 april 2006 12:52 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ja, maar dan ben ik weer afhankelijk van OV enzo.
Daarbij is Utrecht natuurlijk toffer![]()
24 september 2047!quote:Op woensdag 12 april 2006 12:54 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik kom ook altijd naar Utrecht vanuit Hengelo.
Wanneer gaan we meeten in Hengelo ?
Den Haag en Scheveningen, op zich een goed ideequote:Op woensdag 12 april 2006 13:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
Laten we anders in Den Haag afspreken.Of is dat geen leuke stad?
Mocht het die dag heel erg warm worden,dan kunnen we zo naar het strand.
Lekker zwemmen en zonnebaden.
Iedereen komt nóg meer los enzo.![]()
Mei-stiertje draagt dan wél de badmode van de vorige eeuw.![]()
[afbeelding]![]()
Ja muts, we moeten nog steeds een keer shoppenquote:Op woensdag 12 april 2006 13:26 schreef pussydeluxe het volgende:
Een mini-meet Den Haag/Scheveningen is natuurlijk altijd leuk.
Volgende week heb ik tijdquote:Op woensdag 12 april 2006 13:32 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja muts, we moeten nog steeds een keer shoppen.
En ikquote:Op woensdag 12 april 2006 13:36 schreef remlof het volgende:
Ik zie Den Haag/Scheveningen ook meer zitten dan Amsterdam of Utrecht... En wie heeft er unaniem voor Amsterdam besloten? HeatWave?
en ikquote:Op woensdag 12 april 2006 13:36 schreef remlof het volgende:
En wie heeft er unaniem voor Amsterdam besloten? HeatWave?
Ja, en nou allemaal je kop houden, ik ben de baasquote:Op woensdag 12 april 2006 13:36 schreef remlof het volgende:
Ik zie Den Haag/Scheveningen ook meer zitten dan Amsterdam of Utrecht... En wie heeft er unaniem voor Amsterdam besloten? HeatWave?
Is de Tequila op?quote:Op woensdag 12 april 2006 13:32 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja muts, we moeten nog steeds een keer shoppen.
Geld lijkt me ook niet zo'n probleem.quote:Op woensdag 12 april 2006 13:28 schreef HeatWave het volgende:
OPZICH maakt het me niet zoveel uit, maar Amsterdam kan ook wel een keertje toch?
En dat gedoe met OV kaarten, die heb ik al 12 jaar niet meer dus ik moet ALTIJD dokken om ergens te komen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |