Ik heb de hele avond hier zitten posten, manquote:Op woensdag 12 april 2006 00:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jullie zaten in dezelfde zaal?
Je ging weg op een gegeven momentquote:Op woensdag 12 april 2006 00:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb de hele avond hier zitten posten, man
Nee, ik zat net met een vriend te praten die wel is geweest en die vertelde dat Jeroen zo'n mooi Jack Daniels shirt aanhad
Heb de show overigens wel gezien, eerste try-out.
Jeroen Pfaff, die deed samen met Judas (Martin van der Starre) de inleiding.quote:Op woensdag 12 april 2006 00:50 schreef Weemz het volgende:
Nou,
1) Ik zou niet weten wie Jeroen is
2) Ik zat net te ver weg (rij 17) om dat dan te kunnen zien
BTW, zijn er nergens castfoto's te vinden ofzo?
Geeft niet hoorquote:Op woensdag 12 april 2006 00:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je ging weg op een gegeven momentvandaar
quote:
Geen flauw idee. Ik heb niet de intentie om erheen te gaan in ieder geval. Ga liever naar Cats en Chess. En ik wil eigenlijk Rembrandt ook wel zien maar die draait denk ik te kort.quote:
Aww, zonde.quote:Op woensdag 12 april 2006 00:54 schreef Weemz het volgende:
Oh die inleiding, het 'kijkje achter de schermen'. Tja, daar was ik niet bij.
Cats wil ik ècht zien..quote:Op woensdag 12 april 2006 01:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Ik heb niet de intentie om erheen te gaan in ieder geval. Ga liever naar Cats en Chess. En ik wil eigenlijk Rembrandt ook wel zien maar die draait denk ik te kort.
heeft Joop nog geen theaterpas? een abonement waarmee je naar al zijn musicals kunt?quote:Op woensdag 12 april 2006 01:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Ik heb niet de intentie om erheen te gaan in ieder geval. Ga liever naar Cats en Chess. En ik wil eigenlijk Rembrandt ook wel zien maar die draait denk ik te kort.
Chess is van Mark Vijnquote:Op woensdag 12 april 2006 01:15 schreef petre86 het volgende:
[..]
heeft Joop nog geen theaterpas? een abonement waarmee je naar al zijn musicals kunt?
nationale theater en musicalpas dan?quote:Op woensdag 12 april 2006 01:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Chess is van Mark Vijn
My Fair Lady lijkt me ook wel tof.
Heheh, zou leuk zijn, maar hoeveel zou zo'n pas moeten kosten dan? Ik ken mensen die dertig keer naar dezelfde show gaan... Een tienrittenkaart of kortingspas zou meer opleveren gok ik zo...quote:Op woensdag 12 april 2006 01:20 schreef petre86 het volgende:
[..]
nationale theater en musicalpas dan?
idee?
met een mooie zite ( made by wonderer)
theaterpas die je 25% korting geeft is al leuk.. kun je de klanten ook volgenquote:Op woensdag 12 april 2006 01:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heheh, zou leuk zijn, maar hoeveel zou zo'n pas moeten kosten dan? Ik ken mensen die dertig keer naar dezelfde show gaan... Een tienrittenkaart of kortingspas zou meer opleveren gok ik zo...
Maar een site wil ik wel maken!
Nee, helaas. Kan wel even rondvragen voor je als je het heel graag wil weten... Ik gok The Wizz...quote:Op woensdag 12 april 2006 01:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Maike, jij kunt me vast wel vertellen wat het volgende ding is waar Martine Bijl zich aan mag verkneukelen.
Mooi. Dus niet weer een Disney musical naar de klote. Zij is de reden dat ik weiger naar BatB te gaanquote:Op woensdag 12 april 2006 01:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, helaas. Kan wel even rondvragen voor je als je het heel graag wil weten... Ik gok The Wizz...
Kan ik me wat bij voorstellen. Zelf geen last van (hoewel de vertaling soms nogal mank gaat, inderdaad), maar ik heb er meer gehoord die er zo over dachten. De musical heeft echter genoeg om die ergernis opzij te zetten en te gaan kijken, echt waar. Ik bedoel, ik ga niet voor niets zes keerquote:Op woensdag 12 april 2006 01:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mooi. Dus niet weer een Disney musical naar de klote. Zij is de reden dat ik weiger naar BatB te gaan
Ik heb helaas de Amerikaanse DVD dus ik weet de Nederlandse nummers niet... Zoals gezegd, ik snap je probleem. Maar m.i. biedt de show genoeg om het opzij te zetten. TLK nietquote:Op woensdag 12 april 2006 01:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb The Lion King moeten doorstaan. Niet nog een keer. Ik ben namelijk gewoon opgegroeid met de nederlandse films en dus moet je niet literair leuk gaan doen met Hakuna Matata!
Ahquote:Op woensdag 12 april 2006 01:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb helaas de Amerikaanse DVD dus ik weet de Nederlandse nummers niet... Zoals gezegd, ik snap je probleem. Maar m.i. biedt de show genoeg om het opzij te zetten. TLK niet
Huh? Oooh. Ja. Naja, ze mochten "kom erbij" niet gebruiken... Vind z'n understudy trouwens beterquote:Op woensdag 12 april 2006 01:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
AhNou wie weet. Ook het feit dat Carlo's homosexualiteit leuk was voor de Kom Erin verneuking
staat me erg tegen.
Vanwaar geen Kom Erbij?quote:Op woensdag 12 april 2006 01:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Huh? Oooh. Ja. Naja, ze mochten "kom erbij" niet gebruiken... Vind z'n understudy trouwens beter
Daar had Disney de rechten over. Vandaar. Daarom ook "meisje en het beest" want voor "Belle en het beest" moesten ze te veel betalen.quote:
Kom erin, kom erinquote:Op woensdag 12 april 2006 01:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
LUMIERE:
Kom erbij
Kom erbij
Zet je zorgen maar opzij
Een servetje om je nek, ch rie
De rest van t werk doen wij
Soupe du jour, wil je meer?
Jou bedienen is een eer
Proef het maar es, overheerlijk
zeggen ook de borden eerlijk
J v/d E doet een vanuit Disney Theatrical aangekochte musical in Nederland en Disney Piictures Nederland doet moeilijk over de rechtenquote:Op woensdag 12 april 2006 01:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daar had Disney de rechten over. Vandaar. Daarom ook "meisje en het beest" want voor "Belle en het beest" moesten ze te veel betalen.
Ik weet niet wie de rechten van de vertaling beheert, eerlijk gezegd. Alleen dat dat het probleem was. Waarschijnlijk was Martine Bijl goedkoper dan die rechten kopen.quote:Op woensdag 12 april 2006 02:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
J v/d E doet een vanuit Disney Theatrical aangekochte musical in Nederland en Disney Piictures Nederland doet moeilijk over de rechten? Hilarisch.
waarschijnlijk meer Cultereel verantwoord ookquote:Op woensdag 12 april 2006 02:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik weet niet wie de rechten van de vertaling beheert, eerlijk gezegd. Alleen dat dat het probleem was. Waarschijnlijk was Martine Bijl goedkoper dan die rechten kopen.
quote:Op woensdag 12 april 2006 00:02 schreef Arcee het volgende:
Totals van woensdag 12 april 2006 - 00:00 uur
300. CrazyDutchPunk
quote:Op woensdag 12 april 2006 00:04 schreef Arcee het volgende:
Dagcijfers voor dinsdag 11 april 2006 (00:00 - 23:59)
10. 158 CrazyDutchPunk
Ze doen Queen nummers. Hij houdt me op de hoogte van wat er gebeurtquote:
Er zijn er nog maar 2 die t goed deden so farquote:Op woensdag 12 april 2006 02:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ze doen Queen nummers. Hij houdt me op de hoogte van wat er gebeurt
En daarna House
Enorm slechte film. Jammer dat ik daarvoor naar de bios ging. Net als a sound of thunderquote:Op woensdag 12 april 2006 02:50 schreef wonderer het volgende:
En nu House of Wax om de tijd te doden.
Yeah, ik verwacht er ook niks vanquote:Op woensdag 12 april 2006 03:14 schreef Cazman het volgende:
[..]
Enorm slechte film. Jammer dat ik daarvoor naar de bios ging. Net als a sound of thunder
Chris en Taylor.quote:Op woensdag 12 april 2006 03:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Maike: voor wie is Bradley? Ik voor Paris, Chris en Katherine
Blond.quote:Op woensdag 12 april 2006 03:21 schreef wonderer het volgende:
Ehm... wie van de snollen is Paris Hilton? Blond of bruin?
Chris word teveel gepushed en Taylor is welquote:
Meh, lamaar *gaat geen ban riskeren ook* Ik zoek zelf welquote:Op woensdag 12 april 2006 03:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Chris word teveel gepushed en Taylor is wel
de torrentquote:Op woensdag 12 april 2006 03:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als je dat handige tekstbestandje hebt... *liefkijk*
Als jij het zegtquote:Op woensdag 12 april 2006 03:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Chris word teveel gepushed en Taylor is wel
Als ik het had gedurfd, had ik het ook gedaan. Da's toch grappig, grijs verven?quote:Op woensdag 12 april 2006 03:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Taylor is gewoon een klein kind in een volwassen lichaam. Wie verft nou sinds zn 16e zn haren grijs?
quote:(03:52:34) Bradley: nope. Though he tends to tell it as he hears and sees it
(03:52:44) Bradley: so at least he's honest
u incluis ??quote:Op woensdag 12 april 2006 10:12 schreef Cairon het volgende:
tvp
jullie zijn allemaal hoeren.
tot morgen
Geen reakties van Creno op een aantal posts voor open doelquote:Op woensdag 12 april 2006 10:18 schreef creno het volgende:
en deze hoer gaat weer werken !
Maar dat is toch niet Des Cairons, zo maar iets hier in het topic roepen en dan de reaktie niet afwachten en morgen pas terug komen.quote:
Inhoudelijk? Of bedoel je een knetterende monoloog vol gescheld tegen alles wat los en vastzitquote:Op woensdag 12 april 2006 10:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar dat is toch niet Des Cairons, zo maar iets hier in het topic roepen en dan de reaktie niet afwachten en morgen pas terug komen.
Zou hij ziek zijn?
Want Cairon leeft toch altijd weer helemaal op als hij een inhoudelijke discussie kan voeren![]()
Ach ja, inhoudelijk is natuurlijk ook een rekbaar begripquote:Op woensdag 12 april 2006 10:46 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Inhoudelijk? Of bedoel je een knetterende monoloog vol gescheld tegen alles wat los en vastzit
Des Cairons moet ook z'n centjes verdienenquote:Op woensdag 12 april 2006 10:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar dat is toch niet Des Cairons, zo maar iets hier in het topic roepen en dan de reaktie niet afwachten en morgen pas terug komen.
Zou hij ziek zijn?
Want Cairon leeft toch altijd weer helemaal op als hij een inhoudelijke discussie kan voeren![]()
oh dus da's z'n nieuwe betrekking, na het uitstapje van vorige week bij de plantsoenendienstquote:Op woensdag 12 april 2006 12:28 schreef Cazman het volgende:
[..]
Des Cairons moet ook z'n centjes verdienen
Ja geprezen wordt de dag dat ze hier in de kantine ook die heerlijke smoothies van Appie gaan verkopenquote:Op woensdag 12 april 2006 12:41 schreef HuubTuub het volgende:
Zo die vergadering is ook weer voorbij. Altijd fijn dat oeverloos gezwets.
Maar even een salade en sapje gaan halen bij de AH.
Ja het blijft toch te maken houden met je mondgevoelquote:Op woensdag 12 april 2006 13:24 schreef HuubTuub het volgende:
Ze hebben nu zelfs mini-kerststolletjes, althans ze noemen het nu "feest stolletjes". Die zijn erg lekker. Wel kerstelijk, maar het zal wel i.h.k.v. Pasen zijn.
Heb de Mango - Passievrucht variant.
Het woord "Smoothie" blijf ik erg vreemd vinden omdat het ook staat voor een gladgeschoren geslachtsdeel.
quote:Op woensdag 12 april 2006 13:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja het blijft toch te maken houden met je mondgevoel![]()
Hoi Beavquote:
Niet?quote:Op woensdag 12 april 2006 13:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoi Beav
ik hoop niet dat je vanochtend al naar de maas gefietst bent, want ik heb eendje nog niet uit zwemmen gestuurd hoor![]()
Oh dus je wilt hem wel uit de Maas ophalen en niet uit de Geulquote:Op woensdag 12 april 2006 13:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Niet?.
Sta ik daar al de hele ochtend langs de Maas van: "Go Eendje!! Go!."
.
Maas gaat wat makkelijker he?quote:Op woensdag 12 april 2006 13:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh dus je wilt hem wel uit de Maas ophalen en niet uit de Geul![]()
Ook geen verdwaald usb kabeltje daar liggen?quote:Op woensdag 12 april 2006 13:40 schreef HuubTuub het volgende:
kut...iPod leeg en ik heb de adapter niet bij...
Ach ja de Bananarama damesquote:Op woensdag 12 april 2006 13:39 schreef beaverhausen het volgende:
"Robert de Niro's waiting, talking Italiaaaaan"
*rondstuiter*.
Anders heb ik nog wel een goeie kaart voor hem.quote:Op woensdag 12 april 2006 13:40 schreef beaverhausen het volgende:
Maas gaat wat makkelijker he?
Qua routebeschrijving voor Eendje enzo..
Nee, niet hier op kantoor.quote:Op woensdag 12 april 2006 13:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ook geen verdwaald usb kabeltje daar liggen?
Grmbl.quote:Op woensdag 12 april 2006 13:43 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Anders heb ik nog wel een goeie kaart voor hem.![]()
Deze kwam toevallig langs in m'n iTunesquote:Op woensdag 12 april 2006 13:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ach ja de Bananarama dames
maar ik vind I heard a rumour net iets leuker, of dat nummer dat ze met Fun Boy Three deden![]()
Neuh, dan is het geen verrassing meerquote:Op woensdag 12 april 2006 13:45 schreef beaverhausen het volgende:
Grmbl..
Ook niet van te voren even wat zeggen ofzo he?.
Ja, dat was het nu wel. Een beetje op m'n verjaardag langs komen stalken.quote:Op woensdag 12 april 2006 13:46 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Neuh, dan is het geen verrassing meer.
Okay zal ik hem morgen even via het Burgemeester Deelen kanaal en dan rechtaf sturenquote:Op woensdag 12 april 2006 13:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maas gaat wat makkelijker he?
Qua routebeschrijving voor Eendje enzo..
Maar dan moet eendje zelf uit de Maas de kade opklauteren en het laatste stukje over land waggelen.quote:Op woensdag 12 april 2006 13:43 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Anders heb ik nog wel een goeie kaart voor hem.![]()
Schat, je wéét dat mijn stalkcams 24/7 aanstaan... en ik heb je heel vaak gewaarschuwd hequote:Op woensdag 12 april 2006 13:48 schreef beaverhausen het volgende:
Ja, dat was het nu wel. Een beetje op m'n verjaardag langs komen stalken..
En dan nog steeds zeuren dat ik niet wil meeten. Ja, als ik van niks weet....
Oeiquote:Op woensdag 12 april 2006 13:41 schreef beaverhausen het volgende:
Krijg nou wat... ik hoor een eend kwaken buiten!.
.
Het is niet ver... na de ruïne rechtsafquote:Op woensdag 12 april 2006 13:49 schreef Stroekie het volgende:
Maar dan moet eendje zelf uit de Maas de kade opklauteren en het laatste stukje over land waggelen.
*stalkcams mep*quote:Op woensdag 12 april 2006 13:50 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Schat, je wéét dat mijn stalkcams 24/7 aanstaan... en ik heb je heel vaak gewaarschuwd he.
Waarom hadden ze de vlaggen eigenlijk niet uithangen in het hele dorp als jij jarig bent?
En waar lag je zelf eigenlijk te wapperen die dag?
Dachtutduseffeniehè?!quote:Op woensdag 12 april 2006 13:51 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Het is niet ver... na de ruïne rechtsaf.
sssst, ik zet m op een dwaalspoor!quote:
Ik zal het op z'n kaartje schrijven en dan plastificeren zodat het waterresistent is tijdens de reis.quote:Op woensdag 12 april 2006 13:51 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Het is niet ver... na de ruïne rechtsaf.
Dus als wij hier zijn dan ben jij daar en als wij daar zijn dan ben jij hier?quote:Op woensdag 12 april 2006 13:52 schreef beaverhausen het volgende:
En ik zat zelf ondergedoken in Den Groote Stad..
Nu zit ie helemaal op een dwaalspoor.quote:
Dan dus gewoon morgen even op de fiets naar Sur Meuse fietsen om het ontvangstcomitéé te spelenquote:
Dat krijg je he.. ongepland stalken...quote:Op woensdag 12 april 2006 13:55 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Dus als wij hier zijn dan ben jij daar en als wij daar zijn dan ben jij hier?
damn... ik moet toch eens wat aan mijn planning gaan doen.
Jaaaaa, met dansmariekes!!quote:Op woensdag 12 april 2006 13:56 schreef Stroekie het volgende:
Dan dus gewoon morgen even op de fiets naar Sur Meuse fietsen om het ontvangstcomitéé te spelen![]()
Die zijn al lang weer naar huis.quote:
Dat denk jij!quote:Op woensdag 12 april 2006 13:59 schreef beaverhausen het volgende:
Die zijn al lang weer naar huis..
Hier volgt een extra politieberichtquote:Op woensdag 12 april 2006 13:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nu zit ie helemaal op een dwaalspoor..
Arm Eendje.
quote:
Ja dat maaswater is veel te koudquote:Op woensdag 12 april 2006 13:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Die zijn al lang weer naar huis..
Ik heb mensen, en die maken samenvattingen van het meest spectaculaire materiaalquote:Op woensdag 12 april 2006 14:01 schreef beaverhausen het volgende:.
Hoeveel cams heb je hier eigenlijk staan?!
Dat je nog aan slapen toekomt..
Agenten Ewout en Wessel weer?quote:Op woensdag 12 april 2006 14:02 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik heb mensen, en die maken samenvattingen van het meest spectaculaire materiaal.
Onder supervisie van roddeljournalist W. te Z. uiteraard!quote:
Natuurlijk! Hoe kon ik die vergeten!quote:Op woensdag 12 april 2006 14:06 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Onder supervisie van roddeljournalist W. te Z. uiteraard!
Hij heeft het er maar druk mee, waarom denk je anders dat hij zo weinig online is de laatste tijd?quote:Op woensdag 12 april 2006 14:08 schreef beaverhausen het volgende:
Natuurlijk! Hoe kon ik die vergeten!
Hij ziet er zo onschuldig uit, dat je niet verwacht dat ie zich met dat soort praktijken bezig houdt.. maar helaas....
Dan zou ik erg gaan twijfelen over de betrouwbaarheid van die Grote Ontwikkelingen.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:13 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Hij heeft het er maar druk mee, waarom denk je anders dat hij zo weinig online is de laatste tijd?
Ik denk dat er grote ontwikkelingen aankomen!
Probeer me nou niet op het verkeerde been te zettenquote:Op woensdag 12 april 2006 14:15 schreef beaverhausen het volgende:
Dan zou ik erg gaan twijfelen over de betrouwbaarheid van die Grote Ontwikkelingen.
Dan zou ik maar eens checken of je stalkcams wel goed afgesteld staan.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:16 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Probeer me nou niet op het verkeerde been te zetten, mijn stalkcams liegen niet!
*check doe*quote:Op woensdag 12 april 2006 14:17 schreef beaverhausen het volgende:
Dan zou ik maar eens checken of je stalkcams wel goed afgesteld staan.
Volgens mij staan ze toch per ongeluk op Z. of misschien wel op N.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:21 schreef XMN8R het volgende:
[..]
*check doe*
yep, alle 28 kristalscherp!
Neuh, die hebben geen stalkcams nodig.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:24 schreef beaverhausen het volgende:
Volgens mij staan ze toch per ongeluk op Z. of misschien wel op N..
*teruggeeuw*quote:
Die zijn zo stom dat ze alles zelf opbiechten?quote:Op woensdag 12 april 2006 14:27 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Neuh, die hebben geen stalkcams nodig.
ja dat wordt vol trots hier gewoon in het topic gepostquote:Op woensdag 12 april 2006 14:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Die zijn zo stom dat ze alles zelf opbiechten?.
Ik heb dus de afgelopen weken toch van alles gemist?quote:Op woensdag 12 april 2006 14:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja dat wordt vol trots hier gewoon in het topic gepost![]()
Wordt er nog een wakker.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mawnin.
*vers opschrijfnotitieblokje pak*quote:Op woensdag 12 april 2006 14:36 schreef beaverhausen het volgende:
Ik heb dus de afgelopen weken toch van alles gemist?.
quote:Op woensdag 12 april 2006 14:37 schreef XMN8R het volgende:
[..]
*vers opschrijfnotitieblokje pak*
waar heb je gezeten dan??
Jaquote:
Ik vond dit wel een geschikt moment eigenlijkquote:Op woensdag 12 april 2006 14:38 schreef beaverhausen het volgende:.
Als je had opgelet had je me dat regelmatig kunnen vragen..
Geef maar toe dat je niet eens doorhad dat ik ben weg geweest.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:41 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik vond dit wel een geschikt moment eigenlijk.
Geen ideequote:Op woensdag 12 april 2006 14:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik heb dus de afgelopen weken toch van alles gemist?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |