Chris en Taylor.quote:Op woensdag 12 april 2006 03:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Maike: voor wie is Bradley? Ik voor Paris, Chris en Katherine
Blond.quote:Op woensdag 12 april 2006 03:21 schreef wonderer het volgende:
Ehm... wie van de snollen is Paris Hilton? Blond of bruin?
Chris word teveel gepushed en Taylor is welquote:
Meh, lamaar *gaat geen ban riskeren ook* Ik zoek zelf welquote:Op woensdag 12 april 2006 03:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Chris word teveel gepushed en Taylor is wel
de torrentquote:Op woensdag 12 april 2006 03:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als je dat handige tekstbestandje hebt... *liefkijk*
Als jij het zegtquote:Op woensdag 12 april 2006 03:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Chris word teveel gepushed en Taylor is wel
Als ik het had gedurfd, had ik het ook gedaan. Da's toch grappig, grijs verven?quote:Op woensdag 12 april 2006 03:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Taylor is gewoon een klein kind in een volwassen lichaam. Wie verft nou sinds zn 16e zn haren grijs?
quote:(03:52:34) Bradley: nope. Though he tends to tell it as he hears and sees it
(03:52:44) Bradley: so at least he's honest
u incluis ??quote:Op woensdag 12 april 2006 10:12 schreef Cairon het volgende:
tvp
jullie zijn allemaal hoeren.
tot morgen
Geen reakties van Creno op een aantal posts voor open doelquote:Op woensdag 12 april 2006 10:18 schreef creno het volgende:
en deze hoer gaat weer werken !
Maar dat is toch niet Des Cairons, zo maar iets hier in het topic roepen en dan de reaktie niet afwachten en morgen pas terug komen.quote:
Inhoudelijk? Of bedoel je een knetterende monoloog vol gescheld tegen alles wat los en vastzitquote:Op woensdag 12 april 2006 10:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar dat is toch niet Des Cairons, zo maar iets hier in het topic roepen en dan de reaktie niet afwachten en morgen pas terug komen.
Zou hij ziek zijn?
Want Cairon leeft toch altijd weer helemaal op als hij een inhoudelijke discussie kan voeren![]()
Ach ja, inhoudelijk is natuurlijk ook een rekbaar begripquote:Op woensdag 12 april 2006 10:46 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Inhoudelijk? Of bedoel je een knetterende monoloog vol gescheld tegen alles wat los en vastzit
Des Cairons moet ook z'n centjes verdienenquote:Op woensdag 12 april 2006 10:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar dat is toch niet Des Cairons, zo maar iets hier in het topic roepen en dan de reaktie niet afwachten en morgen pas terug komen.
Zou hij ziek zijn?
Want Cairon leeft toch altijd weer helemaal op als hij een inhoudelijke discussie kan voeren![]()
oh dus da's z'n nieuwe betrekking, na het uitstapje van vorige week bij de plantsoenendienstquote:Op woensdag 12 april 2006 12:28 schreef Cazman het volgende:
[..]
Des Cairons moet ook z'n centjes verdienen
Ja geprezen wordt de dag dat ze hier in de kantine ook die heerlijke smoothies van Appie gaan verkopenquote:Op woensdag 12 april 2006 12:41 schreef HuubTuub het volgende:
Zo die vergadering is ook weer voorbij. Altijd fijn dat oeverloos gezwets.
Maar even een salade en sapje gaan halen bij de AH.
Ja het blijft toch te maken houden met je mondgevoelquote:Op woensdag 12 april 2006 13:24 schreef HuubTuub het volgende:
Ze hebben nu zelfs mini-kerststolletjes, althans ze noemen het nu "feest stolletjes". Die zijn erg lekker. Wel kerstelijk, maar het zal wel i.h.k.v. Pasen zijn.
Heb de Mango - Passievrucht variant.
Het woord "Smoothie" blijf ik erg vreemd vinden omdat het ook staat voor een gladgeschoren geslachtsdeel.
quote:Op woensdag 12 april 2006 13:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja het blijft toch te maken houden met je mondgevoel![]()
Hoi Beavquote:
Niet?quote:Op woensdag 12 april 2006 13:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoi Beav
ik hoop niet dat je vanochtend al naar de maas gefietst bent, want ik heb eendje nog niet uit zwemmen gestuurd hoor![]()
Oh dus je wilt hem wel uit de Maas ophalen en niet uit de Geulquote:Op woensdag 12 april 2006 13:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Niet?.
Sta ik daar al de hele ochtend langs de Maas van: "Go Eendje!! Go!."
.
Maas gaat wat makkelijker he?quote:Op woensdag 12 april 2006 13:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh dus je wilt hem wel uit de Maas ophalen en niet uit de Geul![]()
Ook geen verdwaald usb kabeltje daar liggen?quote:Op woensdag 12 april 2006 13:40 schreef HuubTuub het volgende:
kut...iPod leeg en ik heb de adapter niet bij...
Ach ja de Bananarama damesquote:Op woensdag 12 april 2006 13:39 schreef beaverhausen het volgende:
"Robert de Niro's waiting, talking Italiaaaaan"
*rondstuiter*.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |