Ik heb de hele avond hier zitten posten, manquote:Op woensdag 12 april 2006 00:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jullie zaten in dezelfde zaal?
Je ging weg op een gegeven momentquote:Op woensdag 12 april 2006 00:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb de hele avond hier zitten posten, man
Nee, ik zat net met een vriend te praten die wel is geweest en die vertelde dat Jeroen zo'n mooi Jack Daniels shirt aanhad
Heb de show overigens wel gezien, eerste try-out.
Jeroen Pfaff, die deed samen met Judas (Martin van der Starre) de inleiding.quote:Op woensdag 12 april 2006 00:50 schreef Weemz het volgende:
Nou,
1) Ik zou niet weten wie Jeroen is
2) Ik zat net te ver weg (rij 17) om dat dan te kunnen zien
BTW, zijn er nergens castfoto's te vinden ofzo?
Geeft niet hoorquote:Op woensdag 12 april 2006 00:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je ging weg op een gegeven momentvandaar
quote:
Geen flauw idee. Ik heb niet de intentie om erheen te gaan in ieder geval. Ga liever naar Cats en Chess. En ik wil eigenlijk Rembrandt ook wel zien maar die draait denk ik te kort.quote:
Aww, zonde.quote:Op woensdag 12 april 2006 00:54 schreef Weemz het volgende:
Oh die inleiding, het 'kijkje achter de schermen'. Tja, daar was ik niet bij.
Cats wil ik ècht zien..quote:Op woensdag 12 april 2006 01:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Ik heb niet de intentie om erheen te gaan in ieder geval. Ga liever naar Cats en Chess. En ik wil eigenlijk Rembrandt ook wel zien maar die draait denk ik te kort.
heeft Joop nog geen theaterpas? een abonement waarmee je naar al zijn musicals kunt?quote:Op woensdag 12 april 2006 01:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Ik heb niet de intentie om erheen te gaan in ieder geval. Ga liever naar Cats en Chess. En ik wil eigenlijk Rembrandt ook wel zien maar die draait denk ik te kort.
Chess is van Mark Vijnquote:Op woensdag 12 april 2006 01:15 schreef petre86 het volgende:
[..]
heeft Joop nog geen theaterpas? een abonement waarmee je naar al zijn musicals kunt?
nationale theater en musicalpas dan?quote:Op woensdag 12 april 2006 01:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Chess is van Mark Vijn
My Fair Lady lijkt me ook wel tof.
Heheh, zou leuk zijn, maar hoeveel zou zo'n pas moeten kosten dan? Ik ken mensen die dertig keer naar dezelfde show gaan... Een tienrittenkaart of kortingspas zou meer opleveren gok ik zo...quote:Op woensdag 12 april 2006 01:20 schreef petre86 het volgende:
[..]
nationale theater en musicalpas dan?
idee?
met een mooie zite ( made by wonderer)
theaterpas die je 25% korting geeft is al leuk.. kun je de klanten ook volgenquote:Op woensdag 12 april 2006 01:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heheh, zou leuk zijn, maar hoeveel zou zo'n pas moeten kosten dan? Ik ken mensen die dertig keer naar dezelfde show gaan... Een tienrittenkaart of kortingspas zou meer opleveren gok ik zo...
Maar een site wil ik wel maken!
Nee, helaas. Kan wel even rondvragen voor je als je het heel graag wil weten... Ik gok The Wizz...quote:Op woensdag 12 april 2006 01:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Maike, jij kunt me vast wel vertellen wat het volgende ding is waar Martine Bijl zich aan mag verkneukelen.
Mooi. Dus niet weer een Disney musical naar de klote. Zij is de reden dat ik weiger naar BatB te gaanquote:Op woensdag 12 april 2006 01:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, helaas. Kan wel even rondvragen voor je als je het heel graag wil weten... Ik gok The Wizz...
Kan ik me wat bij voorstellen. Zelf geen last van (hoewel de vertaling soms nogal mank gaat, inderdaad), maar ik heb er meer gehoord die er zo over dachten. De musical heeft echter genoeg om die ergernis opzij te zetten en te gaan kijken, echt waar. Ik bedoel, ik ga niet voor niets zes keerquote:Op woensdag 12 april 2006 01:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mooi. Dus niet weer een Disney musical naar de klote. Zij is de reden dat ik weiger naar BatB te gaan
Ik heb helaas de Amerikaanse DVD dus ik weet de Nederlandse nummers niet... Zoals gezegd, ik snap je probleem. Maar m.i. biedt de show genoeg om het opzij te zetten. TLK nietquote:Op woensdag 12 april 2006 01:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb The Lion King moeten doorstaan. Niet nog een keer. Ik ben namelijk gewoon opgegroeid met de nederlandse films en dus moet je niet literair leuk gaan doen met Hakuna Matata!
Ahquote:Op woensdag 12 april 2006 01:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb helaas de Amerikaanse DVD dus ik weet de Nederlandse nummers niet... Zoals gezegd, ik snap je probleem. Maar m.i. biedt de show genoeg om het opzij te zetten. TLK niet
Huh? Oooh. Ja. Naja, ze mochten "kom erbij" niet gebruiken... Vind z'n understudy trouwens beterquote:Op woensdag 12 april 2006 01:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
AhNou wie weet. Ook het feit dat Carlo's homosexualiteit leuk was voor de Kom Erin verneuking
staat me erg tegen.
Vanwaar geen Kom Erbij?quote:Op woensdag 12 april 2006 01:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Huh? Oooh. Ja. Naja, ze mochten "kom erbij" niet gebruiken... Vind z'n understudy trouwens beter
Daar had Disney de rechten over. Vandaar. Daarom ook "meisje en het beest" want voor "Belle en het beest" moesten ze te veel betalen.quote:
Kom erin, kom erinquote:Op woensdag 12 april 2006 01:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
LUMIERE:
Kom erbij
Kom erbij
Zet je zorgen maar opzij
Een servetje om je nek, ch rie
De rest van t werk doen wij
Soupe du jour, wil je meer?
Jou bedienen is een eer
Proef het maar es, overheerlijk
zeggen ook de borden eerlijk
J v/d E doet een vanuit Disney Theatrical aangekochte musical in Nederland en Disney Piictures Nederland doet moeilijk over de rechtenquote:Op woensdag 12 april 2006 01:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daar had Disney de rechten over. Vandaar. Daarom ook "meisje en het beest" want voor "Belle en het beest" moesten ze te veel betalen.
Ik weet niet wie de rechten van de vertaling beheert, eerlijk gezegd. Alleen dat dat het probleem was. Waarschijnlijk was Martine Bijl goedkoper dan die rechten kopen.quote:Op woensdag 12 april 2006 02:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
J v/d E doet een vanuit Disney Theatrical aangekochte musical in Nederland en Disney Piictures Nederland doet moeilijk over de rechten? Hilarisch.
waarschijnlijk meer Cultereel verantwoord ookquote:Op woensdag 12 april 2006 02:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik weet niet wie de rechten van de vertaling beheert, eerlijk gezegd. Alleen dat dat het probleem was. Waarschijnlijk was Martine Bijl goedkoper dan die rechten kopen.
quote:Op woensdag 12 april 2006 00:02 schreef Arcee het volgende:
Totals van woensdag 12 april 2006 - 00:00 uur
300. CrazyDutchPunk
quote:Op woensdag 12 april 2006 00:04 schreef Arcee het volgende:
Dagcijfers voor dinsdag 11 april 2006 (00:00 - 23:59)
10. 158 CrazyDutchPunk
Ze doen Queen nummers. Hij houdt me op de hoogte van wat er gebeurtquote:
Er zijn er nog maar 2 die t goed deden so farquote:Op woensdag 12 april 2006 02:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ze doen Queen nummers. Hij houdt me op de hoogte van wat er gebeurt
En daarna House
Enorm slechte film. Jammer dat ik daarvoor naar de bios ging. Net als a sound of thunderquote:Op woensdag 12 april 2006 02:50 schreef wonderer het volgende:
En nu House of Wax om de tijd te doden.
Yeah, ik verwacht er ook niks vanquote:Op woensdag 12 april 2006 03:14 schreef Cazman het volgende:
[..]
Enorm slechte film. Jammer dat ik daarvoor naar de bios ging. Net als a sound of thunder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |