Ik heb mensen, en die maken samenvattingen van het meest spectaculaire materiaalquote:Op woensdag 12 april 2006 14:01 schreef beaverhausen het volgende:.
Hoeveel cams heb je hier eigenlijk staan?!
Dat je nog aan slapen toekomt..
Agenten Ewout en Wessel weer?quote:Op woensdag 12 april 2006 14:02 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik heb mensen, en die maken samenvattingen van het meest spectaculaire materiaal.
Onder supervisie van roddeljournalist W. te Z. uiteraard!quote:
Natuurlijk! Hoe kon ik die vergeten!quote:Op woensdag 12 april 2006 14:06 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Onder supervisie van roddeljournalist W. te Z. uiteraard!
Hij heeft het er maar druk mee, waarom denk je anders dat hij zo weinig online is de laatste tijd?quote:Op woensdag 12 april 2006 14:08 schreef beaverhausen het volgende:
Natuurlijk! Hoe kon ik die vergeten!
Hij ziet er zo onschuldig uit, dat je niet verwacht dat ie zich met dat soort praktijken bezig houdt.. maar helaas....
Dan zou ik erg gaan twijfelen over de betrouwbaarheid van die Grote Ontwikkelingen.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:13 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Hij heeft het er maar druk mee, waarom denk je anders dat hij zo weinig online is de laatste tijd?
Ik denk dat er grote ontwikkelingen aankomen!
Probeer me nou niet op het verkeerde been te zettenquote:Op woensdag 12 april 2006 14:15 schreef beaverhausen het volgende:
Dan zou ik erg gaan twijfelen over de betrouwbaarheid van die Grote Ontwikkelingen.
Dan zou ik maar eens checken of je stalkcams wel goed afgesteld staan.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:16 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Probeer me nou niet op het verkeerde been te zetten, mijn stalkcams liegen niet!
*check doe*quote:Op woensdag 12 april 2006 14:17 schreef beaverhausen het volgende:
Dan zou ik maar eens checken of je stalkcams wel goed afgesteld staan.
Volgens mij staan ze toch per ongeluk op Z. of misschien wel op N.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:21 schreef XMN8R het volgende:
[..]
*check doe*
yep, alle 28 kristalscherp!
Neuh, die hebben geen stalkcams nodig.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:24 schreef beaverhausen het volgende:
Volgens mij staan ze toch per ongeluk op Z. of misschien wel op N..
*teruggeeuw*quote:
Die zijn zo stom dat ze alles zelf opbiechten?quote:Op woensdag 12 april 2006 14:27 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Neuh, die hebben geen stalkcams nodig.
ja dat wordt vol trots hier gewoon in het topic gepostquote:Op woensdag 12 april 2006 14:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Die zijn zo stom dat ze alles zelf opbiechten?.
Ik heb dus de afgelopen weken toch van alles gemist?quote:Op woensdag 12 april 2006 14:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja dat wordt vol trots hier gewoon in het topic gepost![]()
Wordt er nog een wakker.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mawnin.
*vers opschrijfnotitieblokje pak*quote:Op woensdag 12 april 2006 14:36 schreef beaverhausen het volgende:
Ik heb dus de afgelopen weken toch van alles gemist?.
quote:Op woensdag 12 april 2006 14:37 schreef XMN8R het volgende:
[..]
*vers opschrijfnotitieblokje pak*
waar heb je gezeten dan??
Jaquote:
Ik vond dit wel een geschikt moment eigenlijkquote:Op woensdag 12 april 2006 14:38 schreef beaverhausen het volgende:.
Als je had opgelet had je me dat regelmatig kunnen vragen..
Geef maar toe dat je niet eens doorhad dat ik ben weg geweest.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:41 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik vond dit wel een geschikt moment eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |