Anders heb ik nog wel een goeie kaart voor hem.quote:Op woensdag 12 april 2006 13:40 schreef beaverhausen het volgende:
Maas gaat wat makkelijker he?
Qua routebeschrijving voor Eendje enzo..
Nee, niet hier op kantoor.quote:Op woensdag 12 april 2006 13:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ook geen verdwaald usb kabeltje daar liggen?
Grmbl.quote:Op woensdag 12 april 2006 13:43 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Anders heb ik nog wel een goeie kaart voor hem.![]()
Deze kwam toevallig langs in m'n iTunesquote:Op woensdag 12 april 2006 13:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ach ja de Bananarama dames
maar ik vind I heard a rumour net iets leuker, of dat nummer dat ze met Fun Boy Three deden![]()
Neuh, dan is het geen verrassing meerquote:Op woensdag 12 april 2006 13:45 schreef beaverhausen het volgende:
Grmbl..
Ook niet van te voren even wat zeggen ofzo he?.
Ja, dat was het nu wel. Een beetje op m'n verjaardag langs komen stalken.quote:Op woensdag 12 april 2006 13:46 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Neuh, dan is het geen verrassing meer.
Okay zal ik hem morgen even via het Burgemeester Deelen kanaal en dan rechtaf sturenquote:Op woensdag 12 april 2006 13:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maas gaat wat makkelijker he?
Qua routebeschrijving voor Eendje enzo..
Maar dan moet eendje zelf uit de Maas de kade opklauteren en het laatste stukje over land waggelen.quote:Op woensdag 12 april 2006 13:43 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Anders heb ik nog wel een goeie kaart voor hem.![]()
Schat, je wéét dat mijn stalkcams 24/7 aanstaan... en ik heb je heel vaak gewaarschuwd hequote:Op woensdag 12 april 2006 13:48 schreef beaverhausen het volgende:
Ja, dat was het nu wel. Een beetje op m'n verjaardag langs komen stalken..
En dan nog steeds zeuren dat ik niet wil meeten. Ja, als ik van niks weet....
Oeiquote:Op woensdag 12 april 2006 13:41 schreef beaverhausen het volgende:
Krijg nou wat... ik hoor een eend kwaken buiten!.
.
Het is niet ver... na de ruïne rechtsafquote:Op woensdag 12 april 2006 13:49 schreef Stroekie het volgende:
Maar dan moet eendje zelf uit de Maas de kade opklauteren en het laatste stukje over land waggelen.
*stalkcams mep*quote:Op woensdag 12 april 2006 13:50 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Schat, je wéét dat mijn stalkcams 24/7 aanstaan... en ik heb je heel vaak gewaarschuwd he.
Waarom hadden ze de vlaggen eigenlijk niet uithangen in het hele dorp als jij jarig bent?
En waar lag je zelf eigenlijk te wapperen die dag?
Dachtutduseffeniehè?!quote:Op woensdag 12 april 2006 13:51 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Het is niet ver... na de ruïne rechtsaf.
sssst, ik zet m op een dwaalspoor!quote:
Ik zal het op z'n kaartje schrijven en dan plastificeren zodat het waterresistent is tijdens de reis.quote:Op woensdag 12 april 2006 13:51 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Het is niet ver... na de ruïne rechtsaf.
Dus als wij hier zijn dan ben jij daar en als wij daar zijn dan ben jij hier?quote:Op woensdag 12 april 2006 13:52 schreef beaverhausen het volgende:
En ik zat zelf ondergedoken in Den Groote Stad..
Nu zit ie helemaal op een dwaalspoor.quote:
Dan dus gewoon morgen even op de fiets naar Sur Meuse fietsen om het ontvangstcomitéé te spelenquote:
Dat krijg je he.. ongepland stalken...quote:Op woensdag 12 april 2006 13:55 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Dus als wij hier zijn dan ben jij daar en als wij daar zijn dan ben jij hier?
damn... ik moet toch eens wat aan mijn planning gaan doen.
Jaaaaa, met dansmariekes!!quote:Op woensdag 12 april 2006 13:56 schreef Stroekie het volgende:
Dan dus gewoon morgen even op de fiets naar Sur Meuse fietsen om het ontvangstcomitéé te spelen![]()
Die zijn al lang weer naar huis.quote:
Dat denk jij!quote:Op woensdag 12 april 2006 13:59 schreef beaverhausen het volgende:
Die zijn al lang weer naar huis..
Hier volgt een extra politieberichtquote:Op woensdag 12 april 2006 13:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nu zit ie helemaal op een dwaalspoor..
Arm Eendje.
quote:
Ja dat maaswater is veel te koudquote:Op woensdag 12 april 2006 13:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Die zijn al lang weer naar huis..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |