Dat moet je aan Sjoewe vragenquote:Op woensdag 12 april 2006 00:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ah, dan mag ik binnen komen wanneer ik wil?
Aleeeexxxxxxxxxxxx, bedtijddddddddddddddddd.........quote:Op woensdag 12 april 2006 00:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
"op volgt"
Whahahhahahahe ik lig in een deuk inderdaad
Ik was een meesterlijke OP aan het brouwenquote:Op woensdag 12 april 2006 00:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
"op volgt"
Whahahhahahahe ik lig in een deuk inderdaad
Wat een liefdequote:Op woensdag 12 april 2006 00:43 schreef Ballebek het volgende:
Je mag me schoppen hoor ijsmeis maar dat doet die bolle griet al
Maat van me belt net dat ie de Nurnbergtaxi geregeld heeft in Augustus
Anneeeeeeeeeeeeeeee, kat kwijtttttttttttttttttquote:Op woensdag 12 april 2006 00:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Aleeeexxxxxxxxxxxx, bedtijddddddddddddddddd.........
Ja maar ik heb de admin-rights van mn kamerquote:
*hackz0rs*quote:Op woensdag 12 april 2006 00:45 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja maar ik heb de admin-rights van mn kamer![]()
Ik gooi 'm op zwart hoorquote:
Netjes inloggenquote:
Dat kan ik hier toch niet neerzettenquote:
quote:Hugo zegt:
ik heb je zelden zo kort achter de toetsen gezien Vink![]()
Herman [externe speler] -- Don't drink and drive, you might spill your beer zegt:
twaskgosdeomme aook ene keawsie van werken om hem eruit et zuipen maar het is geluit![]()
Herman [externe speler] -- Don't drink and drive, you might spill your beer zegt:
en goe d ook (H)
Mail danquote:Op woensdag 12 april 2006 00:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat kan ik hier toch niet neerzetten![]()
![]()
Naar waar?quote:
quote:
quote:Herman [externe speler] -- Don't drink and drive, you might spill your beer zegt:
kankerbroertjes die langskomen en zeggenn at je naar re kroeg oet
hem behm er zwaar uitgezopen
hij l isjgt hier nu dood te gaan
Ja zeker net als bank.exequote:
Ik ben al twee dagen heel erg melig. hihihihiquote:Op woensdag 12 april 2006 00:59 schreef Hugster het volgende:
julliie zijn echt ff te fucking droog vandaag ey, ik hou het niet bij
Nee jij, grote smurf.quote:Op woensdag 12 april 2006 00:59 schreef Hugster het volgende:
julliie zijn echt ff te fucking droog vandaag ey, ik hou het niet bij
Die ken ik nietquote:
Zipje maken?quote:Op woensdag 12 april 2006 01:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
't zijn er 98 in totaal(inclusief de terugmailtjes)
quote:Op woensdag 12 april 2006 01:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
't zijn er 98 in totaal(inclusief de terugmailtjes)
Dat 'ie er jou meer had gestuurd en dat je genoot van de aandacht?quote:Op woensdag 12 april 2006 01:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]ik wil er iets over zeggen maar ben vergeten wat
ik krijg meestal vooral foto's met mailtjes voor op BB, en zo nu en dan mailtjes van italianen die vragen wanneer mn boek af isquote:Op woensdag 12 april 2006 01:06 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat 'ie er jou meer had gestuurd en dat je genoot van de aandacht?
Ja grappig Alex, je had dus niet gelijk.quote:Op woensdag 12 april 2006 01:06 schreef Alexxxxx het volgende:
oh ja dat Bohjo de sjoem ijsmijs connectei al lang wist, maar dat Anne dat niet in de gaten had, dus dat ze dacht dat BoJo echt iverliefdwas, en daarom me gillend op MSn aansprak
ik had het hem al lang en breed verteld in Amsterdamquote:Op woensdag 12 april 2006 01:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja grappig Alex, je had dus niet gelijk.
BoJo was pissed off toen ik het zei
Nou, vraag het hem zelf maarquote:Op woensdag 12 april 2006 01:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik had het hem al lang en breed verteld in Amsterdamtoen met de Canonoverdracht. en dat was
Eigenaar: Bojan Haaima
Land van herkomst: Nederland
Datum: 11-02-2006
11 februari al
Nee het zal zeker de eerste keer zijn dat bojo doet alsof ie pissig isquote:Op woensdag 12 april 2006 01:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, vraag het hem zelf maarIk durf er geeneens meer over te beginnen
quote:Op woensdag 12 april 2006 01:13 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee het zal zeker de eerste keer zijn dat bojo doet alsof ie pissig is
Ik lach om m'n gelijkquote:
Ik weet het ik weet het!quote:Op woensdag 12 april 2006 01:16 schreef ijsmeis het volgende:
De hele PTA SC is gewoon niet wijsWtf doe ik hier eigenlijk tussen al die freaks.
Tja vaarwel danquote:Op woensdag 12 april 2006 01:16 schreef ijsmeis het volgende:
De hele PTA SC is gewoon niet wijsWtf doe ik hier eigenlijk tussen al die freaks.
Ja dat profiel is fake. Ik heet eigenlijk erwin, ik ben al sinds mn vierde te zwaar en mn hobby is world of warcraft spelen met mn moederquote:
geheimpjequote:Op woensdag 12 april 2006 01:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, dan mag jij het zeggen Huggie!
DAT HEB JE VAN MIJ!!quote:Op woensdag 12 april 2006 01:20 schreef Hugster het volgende:
[..]
geheimpje
Je zit niet bij de het geheime schrijfclubje van 3.
Omdat je DNA in mn tapijt zitquote:
quote:Op woensdag 12 april 2006 01:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja dat profiel is fake. Ik heet eigenlijk erwin, ik ben al sinds mn vierde te zwaar en mn hobby is world of warcraft Diablo spelen met mn moeder
GMTAquote:
quote:Sjoewe ][ Korsabof zegt:
ik ben gebanned of het topic is dicht![]()
Ik wel nu volgens mij, ik heb een lachkickquote:Op woensdag 12 april 2006 01:27 schreef Hugster het volgende:
Alexxx, laatst nog weer eens natural high geweest?
quote:Op woensdag 12 april 2006 01:26 schreef Sjoewe het volgende:
Ik was al even bang dat ik slachtoffer van de divisie Klein Gunnewiek was
wtf doe jequote:Op woensdag 12 april 2006 01:28 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik wel nu volgens mij, ik heb een lachkick
vanavond nogquote:Op woensdag 12 april 2006 01:27 schreef Hugster het volgende:
Alexxx, laatst nog weer eens natural high geweest?
ah, je hebt de TT van je gesloten SC nog eens bekeken?quote:Op woensdag 12 april 2006 01:26 schreef Sjoewe het volgende:
Ik was al even bang dat ik slachtoffer van de divisie Klein Gunnewiek was
Preventieve anti-huilie edit?quote:Op woensdag 12 april 2006 01:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ah, je hebt de TT van je gesloten SC nog eens bekeken?
Dan moeten we nog wel even goed doorposten vannachtquote:Op woensdag 12 april 2006 01:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
geheel correct
plus het vergroten van het verrassingseffect als je m straks wel post
Alleen maar als ik weer pics van hem plaats, en vervolgens gaat lopen zeggen dat ik blij moet zijn dat 'ie me niet heeft laten bannenquote:Op woensdag 12 april 2006 01:33 schreef Alexxxxx het volgende:
maar hij TR's ten eerste minder vaak dan jullie denken
e ten tweede word er over het algeheel te weinig geTRt. Jammer van het NSB imago, ik ben er altijd erg blij mee.
+15,6 voorspelbaarquote:Op woensdag 12 april 2006 01:33 schreef Alexxxxx het volgende:
ten tweede word er over het algeheel te weinig geTRt. Jammer van het NSB imago, ik ben er altijd erg blij mee.
Ik moet nog eerst een prisonbreak kijkenquote:
Ik had je binnen enkele minuten kunnen laten bannen, ik heb crew in m'n msn dus ik zou maar ff normaal doen in het vervolgquote:Op woensdag 12 april 2006 01:34 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Alleen maar als ik weer pics van hem plaats, en vervolgens gaat lopen zeggen dat ik blij moet zijn dat 'ie me niet heeft laten bannen![]()
Ik moet er nu even niet aan denkenquote:Op woensdag 12 april 2006 01:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik moet nog eerst een prisonbreak kijken![]()
Truzzel Huug
Zooooo lekkerquote:Op woensdag 12 april 2006 01:41 schreef Sjoewe het volgende:
Ik hoef morgen echt _helemaal_ niks
Maar als jullie gaan, kruip ik in mn bed met prisonbreak
Mjahquote:Op woensdag 12 april 2006 07:38 schreef Hugster het volgende:
Bo laat me raden, je hebt zeker zin in de zomervakatie?
ik vin groenland wel iets voro een service deskquote:Op woensdag 12 april 2006 10:07 schreef BoJo het volgende:
[..]
Mjah
We zaten net al hier te overleggen dat we gaan verhuizen met onze service desk naar Malta ofzo![]()
Ik ga liever naar zon,zee, etc...quote:Op woensdag 12 april 2006 10:12 schreef jozef444 het volgende:
[..]
ik vin groenland wel iets voro een service desk
dat zeg ik groenlandquote:
warmte en geile wijven hebben ze daar vast nietquote:Op woensdag 12 april 2006 10:45 schreef jozef444 het volgende:
[..]
dat zeg ik groenlandveel zon veel zee veel water
quote:Op woensdag 12 april 2006 10:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
warmte en geile wijven hebben ze daar vast niet![]()
quote:Op woensdag 12 april 2006 10:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
warmte en geile wijven hebben ze daar vast niet![]()
hey lekker wijfquote:Op woensdag 12 april 2006 10:58 schreef jozef444 het volgende:
Vlovlo vriendje![]()
ohja good luck eijschmeijsch
Gheile vent, war was je nou gisterquote:
In groningenquote:Op woensdag 12 april 2006 11:17 schreef jozef444 het volgende:
[..]
Gheile vent, war was je nou gister
boven de rivieren is al erg maar zo gauw als de mensen dan ook niet eens meer verstaanbaar zijn dan gaat t echt erg wordenquote:Op woensdag 12 april 2006 11:27 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Vertel mij watGister vertrok ik daar pas om 18:30
toen moest ik nog 315km en was echt bekaf
quote:Op woensdag 12 april 2006 11:35 schreef BaraCuda het volgende:
Gister zei een groninger tegen mij dat friezen heel erg waren, gewoon als persoon
Ik zeg tegen die kerel... nou ik heb al moeite met jullie
[deuntje] Er gaat niets boven Groningen! [/deuntje]quote:Op woensdag 12 april 2006 11:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Whehesterft wel van de leuke meisjes in groningen
Meer vrouwen als mannen daar volgends mij![]()
quote:Op woensdag 12 april 2006 11:41 schreef BazzoS het volgende:
[..]
[deuntje] Er gaat niets boven Groningen! [/deuntje]![]()
Ik ben er ook nog maar 1x geweestquote:Op woensdag 12 april 2006 11:43 schreef BaraCuda het volgende:
[..]kunt ook overdrijven, als je alleen voor de vrouwen daar moet gaan wonen...naah
heb je ze eindelijk geworpen baraquote:Op woensdag 12 april 2006 11:50 schreef BaraCuda het volgende:
Ohhhhh 11 labrador puppy's sinds gisteren![]()
quote:
Nee niet gisterenquote:Op woensdag 12 april 2006 11:52 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
tof ook gister?
Mja niet geworpen... alles zat muurvast dus 1tje is er overleden, de rest is gehaald met keizersnede.
whehe ja gaat erg hard hequote:Op woensdag 12 april 2006 11:53 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Nee niet gisteren22 maart geloof ik
ze groeien hard joh
jepquote:Op woensdag 12 april 2006 12:01 schreef BaraCuda het volgende:
whehehe top mankeilief he
En 4 is nog goed te doen11 stuks is wat dat betreft net even wat minder
leuk!quote:Op woensdag 12 april 2006 12:03 schreef BaraCuda het volgende:
[afbeelding]
Dit was het vorige nest...
Huidige nest nog geen foto's van gemaakt
eigen schuldquote:Op woensdag 12 april 2006 12:07 schreef Ballebek het volgende:
Kleine honden slopen alles waaronder je nieuwe paar Nike Air Max van 235 gulden
*insert grinnik*quote:Op woensdag 12 april 2006 12:07 schreef Ballebek het volgende:
Kleine honden slopen alles waaronder je nieuwe paar Nike Air Max van 235 gulden
Idd ik heb er veel van geleerd, die hond ook dat ie de 1e dag nog onder de tafel door kon en de 2e dag gigantisch zijn kop stoote bij het onderdoor rennenquote:
Triest he dat programmaquote:Op woensdag 12 april 2006 12:14 schreef Mukie het volgende:
pups
dan moet je maar niet ook animals cops net hebben gezien
Ik haat dat programma; das niet goed voor mijn hart...quote:Op woensdag 12 april 2006 12:14 schreef Mukie het volgende:
pups
dan moet je maar niet ook animals cops net hebben gezien
hup hup doe eensquote:Op woensdag 12 april 2006 12:03 schreef BaraCuda het volgende:
[afbeelding]
Dit was het vorige nest...
Huidige nest nog geen foto's van gemaakt
ik vind het juist goed dat er dat soort programma's zijn. Dan zie je pas wat voor een beesten wij mensen kunnen zijn. Zou alleen niet zo rustig kunnen zijn als die mensen blijven die de dieren komen ophalen.quote:Op woensdag 12 april 2006 12:15 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Ik haat dat programma; das niet goed voor mijn hart...
als je even knippert met je ogen, zijn ze al volwassen en mogen het nest verlatenquote:Op woensdag 12 april 2006 12:11 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Idd ik heb er veel van geleerd, die hond ook dat ie de 1e dag nog onder de tafel door kon en de 2e dag gigantisch zijn kop stoote bij het onderdoor rennen
Duitse Doggen groeien nogal SNEL
Like all kind of lifequote:Op woensdag 12 april 2006 12:18 schreef Mukie het volgende:
[..]
als je even knippert met je ogen, zijn ze al volwassen en mogen het nest verlaten![]()
jij bent wel heel gewillig hequote:
Kleine moeite tochquote:Op woensdag 12 april 2006 12:25 schreef jozef444 het volgende:
[..]
jij bent wel heel gewillig heof doe je dat voor alles met grote ogen ?
quote:
voor puppyoogjesquote:Op woensdag 12 april 2006 12:25 schreef jozef444 het volgende:
[..]
jij bent wel heel gewillig heof doe je dat voor alles met grote ogen ?
quote:Op woensdag 12 april 2006 12:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Even naar beneden lopen op knopje drukken en klaar is kees
Dat had ik voor jou ook gedaan jij volvovriend![]()
het nest natuurlijkquote:
luie dondersquote:Op woensdag 12 april 2006 12:36 schreef BaraCuda het volgende:
Bij dat nest zul je weinig puppyoogjes zien want die gaan de 1e 10 dagen niet open
uiteraardquote:Op woensdag 12 april 2006 12:48 schreef vlad het volgende:
[..]
luie donders![]()
zit er leuk uit hoorveel beter dan katten
![]()
het is een school eh, geen speeltuinquote:Op woensdag 12 april 2006 13:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
NIET! Die systeembeheerders hier.
Ik mag geeneens msn'en
Als teamgenoten thuis zitten moet je ze schoppen, ze horen ook op school te zitten. luie studentenquote:Op woensdag 12 april 2006 13:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Msn is handig. Vooral als teamgenoten thuis zitten.
22?quote:Op woensdag 12 april 2006 13:15 schreef ijsmeis het volgende:
Ik moet trouwens 22(!!!!) dingen inhalen voor school binnen 9 weken(naast mijn gewone huiswerk ook nog eens)
Ik denk dat ik mijn huiswerk maar meeneem naar Turkije
http://webmessenger.msn.com/ ?quote:Op woensdag 12 april 2006 13:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Msn is handig. Vooral als teamgenoten thuis zitten.
nee fout, diegene moeten jou is duidelijk maken dat echte studenten niet naar school toe gaanquote:Op woensdag 12 april 2006 13:16 schreef M5 het volgende:
[..]
Als teamgenoten thuis zitten moet je ze schoppen, ze horen ook op school te zitten. luie studenten![]()
22 van de.. even tellen hoor!quote:Op woensdag 12 april 2006 13:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
22?wat heb jij gedaan het afgelopen jaar?
Ik kan er ook niks aan doen dat school foute brieven stuurt met daarin de mededeling dat we vandaag en morgen en de 18e vrij zijnquote:Op woensdag 12 april 2006 13:16 schreef M5 het volgende:
[..]
Als teamgenoten thuis zitten moet je ze schoppen, ze horen ook op school te zitten. luie studenten![]()
quote:Op woensdag 12 april 2006 13:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen dat school foute brieven stuurt met daarin de mededeling dat we vandaag en morgen en de 18e vrij zijn
Logisch dat de helft dan niet op komt dagen, want ze hebben een goed excuus.
appeltje + sterf microsoft?quote:Op woensdag 12 april 2006 13:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Niet, het is altijd iets met appeltje
Weet ik veelquote:Op woensdag 12 april 2006 13:27 schreef Mukie het volgende:
finder-> applications-> word kan toch ook
ik weet hoe je de rechtermuistoets moet fakenquote:Op woensdag 12 april 2006 13:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Weet ik veel
Ik weet wel hoe F9 werkt
Control+klik?quote:Op woensdag 12 april 2006 13:29 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik weet hoe je de rechtermuistoets moet faken
quote:Op woensdag 12 april 2006 13:27 schreef Mukie het volgende:
finder-> applications-> Microsoft Office v. -> Microsoft word kan toch ook
juistemquote:
euj ik zit nu achter een win xp hequote:
wees blij dat het nog word is en geen open officequote:Op woensdag 12 april 2006 13:32 schreef ijsmeis het volgende:
SCHIJTDING!!!
Ik doe alles via de terminal ja en heb wel office hierop staan maar gebruik het niet ik WEIGERquote:Op woensdag 12 april 2006 13:32 schreef Mukie het volgende:
[..]
euj ik zit nu achter een win xp he![]()
kan niet alles uit mn kop weten
Mwah excel en word is fijn, maar outlook vertik ik te gebruiken, alsook express.quote:Op woensdag 12 april 2006 13:39 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Ik doe alles via de terminal ja en heb wel office hierop staan maar gebruik het niet ik WEIGER![]()
geen id maar vond hem wel geinigquote:
Wat gebruik je dan?quote:Op woensdag 12 april 2006 13:41 schreef Mukie het volgende:
[..]
Mwah excel en word is fijn, maar outlook vertik ik te gebruiken, alsook express.
Nee en ik weet niet wat ik moet doen terwijl ik genoeg te doen hebquote:
gmailquote:
scheld die admin gewoon uitquote:Op woensdag 12 april 2006 13:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee en ik weet niet wat ik moet doen terwijl ik genoeg te doen heb
Maar ik moet eerst al die opdrachten krijgen.. en nu heb ik er wel 2, maar dat schiet niet op hier.
Ik kan niks opslaan, dus ik zit alles naar mezelf te mailen
En de server werkt niet.
je hebt toch wel een decaan of hoe noemen ze die lui tegenwoordig?quote:Op woensdag 12 april 2006 13:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik weet niet waar die zittenIk zit hier nog niet zo lang.
Met Pico kan je ook tekstverwerken alsook Lynx om te surfenquote:Op woensdag 12 april 2006 13:41 schreef Mukie het volgende:
[..]
Mwah excel en word is fijn, maar outlook vertik ik te gebruiken, alsook express.
Nee, die is een paar weken geleden ontslagenquote:Op woensdag 12 april 2006 13:47 schreef Mukie het volgende:
[..]
je hebt toch wel een decaan of hoe noemen ze die lui tegenwoordig?
daar ff vragen
2 dingen waarvan ik nog n ooit heb gehoordquote:Op woensdag 12 april 2006 13:48 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Met Pico kan je ook tekstverwerken alsook Lynx om te surfen
omg wat werkt daar wel dan???quote:Op woensdag 12 april 2006 13:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, die is een paar weken geleden ontslagen
Pico is Linux' notepad.quote:Op woensdag 12 april 2006 13:49 schreef Mukie het volgende:
[..]
2 dingen waarvan ik nog n ooit heb gehoord
Een ROC. Zegt wel genoeg eh?quote:Op woensdag 12 april 2006 13:50 schreef Mukie het volgende:
welke school zit je dan uberhaupt?
Ik doe MBO. Rijn IJssel college.quote:Op woensdag 12 april 2006 13:51 schreef t0n het volgende:
HAN?
erm nee, ik heb in belgie op school gezetenquote:
Dat zegt mij dan weer niksquote:Op woensdag 12 april 2006 13:52 schreef Mukie het volgende:
[..]
erm nee, ik heb in belgie op school gezeten
daar heb je geen mavo, havo etcquote:
ik spam nog helemaal niet manquote:
Maar dat is dan de middelbare school, toch?quote:Op woensdag 12 april 2006 13:57 schreef Mukie het volgende:
[..]
daar heb je geen mavo, havo etc
Maar wel bvb techniek-wetenschappen, kleding etc
Het lyceum enzo
dat wel, lyceum is al hoger onderwijsquote:Op woensdag 12 april 2006 13:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar dat is dan de middelbare school, toch?
Euwkay.quote:Op woensdag 12 april 2006 13:59 schreef Mukie het volgende:
[..]
dat wel, lyceum is al hoger onderwijs
mwah daar raak je de grenzen nog niet snel van, als ik het vergelijk met outlookquote:
quote:Op woensdag 12 april 2006 14:08 schreef Sjoewe het volgende:
Gezellig moeders op de koffie gehad, beetje gebabbeld
En die is me toch een partij blij dat ik gestopt ben met roken
Al bijna drie weken 'clean'quote:
128bit encryptie ?quote:Op woensdag 12 april 2006 14:06 schreef ijsmeis het volgende:
" Hoe de informatie digitaal wordt versleuteld "
Wtf bedoelen ze
Nu ga je dadelijk aan de drank ipv het rokenquote:Op woensdag 12 april 2006 14:11 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Al bijna drie weken 'clean'![]()
En al twee heel erg dronken avonden, en een week vol tentamenstress de verleiding kunnen weerstaan
Waarmee dan wel?quote:
Vormgevingquote:
*hips...Buuuuurp...Waaaaaatzeggie?*quote:Op woensdag 12 april 2006 14:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nu ga je dadelijk aan de drank ipv het rokenAlcoholist.
Het begint alquote:Op woensdag 12 april 2006 14:20 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
*hips...Buuuuurp...Waaaaaatzeggie?*
[afbeelding]
[afbeelding]
Help me lieverquote:Op woensdag 12 april 2006 14:21 schreef t0n het volgende:
ICT is een verkeerd begrepen onderwerp.
ICT = Programmeur
ICT = Internet
ICT = Telecom
ICT = PC assemblage
ICT = nog wel 1203102301 dingen meer.
Ik neem het je niet kwalijk hoor Anne
Dan kan je beter gaan rokenquote:Op woensdag 12 april 2006 14:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nu ga je dadelijk aan de drank ipv het rokenAlcoholist.
Tja ligt er aan, ik weet niet hoe je 'n bestand zelf een ecryptie geeft, maar wel wat bijvoorbeeld een encrepyte verbinding inhoud, zoals SSL.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Help me liever
Hoe wordt een jpeg bijvoorbeeld digitaald gesleuteld. Als je antwoord geeft weet ik de rest ook wel
Ik weet gewoon niet wat ze bedoelen
Een verre-verre-verre-verre-verre achterneef kwam onder een koe klem te zitten en ging dood.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan kan je beter gaan roken
Een oude achterbuurman was na de dood van z'n zoontje aan de drank geraakt, na een half jaar z'n vrouw weg (z'n andere zoontje mocht hij een halve dag per maand zien), en 2jr later was hij dood.
Ik ben Hermban nietquote:
Dit schiet niet opquote:Op woensdag 12 april 2006 14:24 schreef t0n het volgende:
[..]
Tja ligt er aan, ik weet niet hoe je 'n bestand zelf een ecryptie geeft, maar wel wat bijvoorbeeld een encrepyte verbinding inhoud, zoals SSL.
De moeder van de buurvrouw van de vader van de neef van de melkboer is gestikt toen 'ie een koe nam met z'n hoofdquote:Op woensdag 12 april 2006 14:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan kan je beter gaan roken
Een oude achterbuurman was na de dood van z'n zoontje aan de drank geraakt, na een half jaar z'n vrouw weg (z'n andere zoontje mocht hij een halve dag per maand zien), en 2jr later was hij dood.
Lol, oke..quote:Op woensdag 12 april 2006 14:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dit schiet niet op![]()
Ik zoek wel even met google ofzo
Was het dan toch mijn verre-verre-verre-verre-verre-verre-achternicht ipv neef.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
De moeder van de buurvrouw van de vader van de neef van de melkboer is gestikt toen 'ie een koe nam met z'n hoofd
Ze was een hermafrodiet heb ik van horen zeggenquote:Op woensdag 12 april 2006 14:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Was het dan toch mijn verre-verre-verre-verre-verre-verre-achternicht ipv neef.
Kennelijk niet genoeg om hem van de drank af te halen.quote:
Dan heb je goed je best gedaan om hem te helpenquote:Op woensdag 12 april 2006 14:29 schreef PeuRac het volgende:
We waren goed bevriend met hemz'n zoontje welke overleden was, was toen m'n beste vriend.
We gaan goed ehquote:
Viel weinig meer aan te helpen, hij liep bij diverse instanties, de phygiater, maar het werd alleen maar erger.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan heb je goed je best gedaan om hem te helpen
Je kunt zo iemand ook op laten nemen zodat ie niet aan de drank kan komen.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Viel weinig meer aan te helpen, hij liep bij diverse instanties, de phygiater, maar het werd alleen maar erger.
Heb je het nou over je auto?quote:Op woensdag 12 april 2006 14:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Viel weinig meer aan te helpen, hij liep bij diverse instanties, de phygiater, maar het werd alleen maar erger.
Dat kan alleen met een gerechtelijk bevel, en dan moet je eerst of met justitie in aanraking komen, of meerdere artsen moeten het eens zijn over dat je een gevaar voor jezelf bent. Maar voordat het zover kwam was hij al overleden.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je kunt zo iemand ook op laten nemen zodat ie niet aan de drank kan komen.
Doe eens een keer normaal voor de verandering klootmongoolquote:
Hij zat toch bij meerdere instanties en stuff, zijn die scheel dan?quote:Op woensdag 12 april 2006 14:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat kan alleen met een gerechtelijk bevel, en dan moet je eerst of met justitie in aanraking komen, of meerdere artsen moeten het eens zijn over dat je een gevaar voor jezelf bent. Maar voordat het zover kwam was hij al overleden.
quote:Op woensdag 12 april 2006 14:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Doe eens een keer normaal voor de verandering klootmongool![]()
Uit het Breezer-topicquote:Op woensdag 12 april 2006 14:36 schreef t0n het volgende:
Who that?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |