jij supra-manquote:Op woensdag 12 april 2006 00:19 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
whehehe daar is hij ook weer
Het kleine rel leugentje
spring even voor de trein jijquote:Op woensdag 12 april 2006 00:20 schreef Unimog het volgende:
[..]
Anders hou jij je grafsmoel effe, kloonhater
Nou snij je hem bij het trefpunt eruit, of doen we eerst nog een bakkie in m'n ikea-cribquote:
HO doodverwensing !quote:
IKEAquote:Op woensdag 12 april 2006 00:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nou snij je hem bij het trefpunt eruit, of doen we eerst nog een bakkie in m'n ikea-crib
quote:
Dan zal ik je wijzen waar Hugo (quote:
Je wilt wachten tot het licht is om dezelfde pose uit te voeren?quote:
Jij hebt dezelfde metal picture als ik ehquote:
Mag ik daar dan even liggen en mediteren?quote:Op woensdag 12 april 2006 00:24 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan zal ik je wijzen waar Hugo () op de grond geslapen heeft
![]()
![]()
Slappe grap dwaze harrie, en hoepel nou maar weer opquote:Op woensdag 12 april 2006 00:24 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je wilt wachten tot het licht is om dezelfde pose uit te voeren?
van dak af springen, het liefst hoger dan 20mquote:Op woensdag 12 april 2006 00:22 schreef Unimog het volgende:
[..]
Ik wil wel maar de dienstregeling stopt hier om 22:00 uur
Nee, ik zocht weer even op Paladijn.quote:Op woensdag 12 april 2006 00:24 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je wilt wachten tot het licht is om dezelfde pose uit te voeren?
Bahquote:
Omdat je het zo lief vraagtquote:Op woensdag 12 april 2006 00:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mag ik daar dan even liggen en mediteren?![]()
![]()
![]()
![]()
Ik woon in een bouwkeet midden in een weilandquote:Op woensdag 12 april 2006 00:25 schreef DeLeugen het volgende:
[..]
van dak af springen, het liefst hoger dan 20m![]()
Als jij me dan kan uitleggen waarom er altijd dikke mokkels op me lopen te geilen in m'n foboquote:
Die kan je tenminste trappen zonder dat opvalt dan zie je de blauwe plekken namelijk minderquote:Op woensdag 12 april 2006 00:27 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als jij me dan kan uitleggen waarom er altijd dikke mokkels op me lopen te geilen in m'n fobo
oke oke dan mag je blijvenquote:Op woensdag 12 april 2006 00:26 schreef Unimog het volgende:
[..]
Ik woon in een bouwkeet midden in een weiland
Like who?quote:Op woensdag 12 april 2006 00:27 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als jij me dan kan uitleggen waarom er altijd dikke mokkels op me lopen te geilen in m'n fobo
quote:Op woensdag 12 april 2006 00:28 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Die kan je tenminste trappen zonder dat opvalt dan zie je de blauwe plekken namelijk minder![]()
Doet er iemand hier een medische opleiding?!quote:Op woensdag 12 april 2006 00:28 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Die kan je tenminste trappen zonder dat opvalt dan zie je de blauwe plekken namelijk minder![]()
Ik spreek uit ervaring en daar heb je meer aan dan aan een opleidingquote:Op woensdag 12 april 2006 00:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Doet er iemand hier een medische opleiding?!
de trap/stoot raakt minder vlees!quote:Op woensdag 12 april 2006 00:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Doet er iemand hier een medische opleiding?!
jij hebt een fastpassquote:Op woensdag 12 april 2006 00:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Gvd, moet ik dadelijk ook nog een ticket kopen ofzo
Ik zal jou eens onder je ballebek schoppenquote:Op woensdag 12 april 2006 00:30 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Ik spreek uit ervaring en daar heb je meer aan dan aan een opleiding![]()
Je krijgt de VIP tour.quote:Op woensdag 12 april 2006 00:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Gvd, moet ik dadelijk ook nog een ticket kopen ofzo
Dat is kut de trap af danquote:Op woensdag 12 april 2006 00:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja ach, anders kwam ik gewoon in een rolstoel heur
Ik kreeg de vip-tour zei je toch? Dan moet je me dragenquote:Op woensdag 12 april 2006 00:32 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat is kut de trap af dan
* Sjoewe woont in een souterain
Succes met het bereiken van het bedevaartsoordquote:Op woensdag 12 april 2006 00:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja ach, anders kwam ik gewoon in een rolstoel heur
* ijsmeis pakt haar stokkie.quote:Op woensdag 12 april 2006 00:33 schreef Hugster het volgende:
[..]
Succes met het bereiken van het bedevaartsoord
quote:
quote:Sjoewe ][ Korsabof zegt:
je hebt ZO KANKER VEEL GEMIST GEK
Sjoewe ][ Korsabof zegt:![]()
Ah, dan mag ik binnen komen wanneer ik wil?quote:Op woensdag 12 april 2006 00:36 schreef Hugster het volgende:
[..]
* Hugster geeft je wel gewoon direct een crew pas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |