*proest*quote:Op woensdag 12 april 2006 00:06 schreef Sjoewe het volgende:
Hij googelt je wel weer even. Net als de afgelopen 3764 keer
Ik ben nooit te beroerd om een schot voor open doel te nemenquote:Op woensdag 12 april 2006 00:06 schreef ijsmeis het volgende:
Sjoewe kopt hem al in voor je Tjab![]()
[..]
Je valt overal buitenquote:Op woensdag 12 april 2006 00:08 schreef Paladijn het volgende:
of val ik nu buiten de ijsmeis fanclub?
Dan moet je toegeven dat je wekelijks hebt zitten masten op dat zipjequote:Op woensdag 12 april 2006 00:08 schreef Paladijn het volgende:
of val ik nu buiten de ijsmeis fanclub?
hij haalt et nie bij een mooie ibiza mgoequote:Op woensdag 12 april 2006 00:08 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Bij een bedrijf waar ik regelmatig kom hebben ze er 1 voor te weinig in de verkoop zeg maar voor 1/4 waarvoor ie in de showroom staat met die leeftijd (en niet met die dikke 255/40 18 velgen eronder)
Ik vind die RX wel een beetje geinig maar ik kijk meer naar hoeveel die zooi moet kosten he...quote:Op woensdag 12 april 2006 00:09 schreef Paladijn het volgende:
Ik vind een Lexus IS overigens erg meevallen qua prijs... heb nog naar een IS220d gekeken als leasebak, de vergelijkbare Avensis bv. is maar een fractie goedkoper.
Nee hoor, maar ik 'moet' het wat secuur verwoorden anders staat ijsmeis binnenkort met een hakbijl voor mijn deurquote:Op woensdag 12 april 2006 00:09 schreef riceboy het volgende:
viel et kwartje wat laat pala?
* ijsmeis duwt haar vingers in haar oren.quote:Op woensdag 12 april 2006 00:10 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan moet je toegeven dat je wekelijks hebt zitten masten op dat zipje
Kutquote:Op woensdag 12 april 2006 00:10 schreef Sjoewe het volgende:
Dan moet je toegeven dat je wekelijks hebt zitten masten op dat zipje
Of een goed onderhouden Unimogquote:Op woensdag 12 april 2006 00:10 schreef riceboy het volgende:
[..]
hij haalt et nie bij een mooie ibiza mgoe
oh nog ff sereneus postequote:Op woensdag 12 april 2006 00:08 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Bij een bedrijf waar ik regelmatig kom hebben ze er 1 voor te weinig in de verkoop zeg maar voor 1/4 waarvoor ie in de showroom staat met die leeftijd (en niet met die dikke 255/40 18 velgen eronder)
eh nou is het wachten op sjoem, lipje en nog wat meer clonen en we zijn compleetquote:
De RX is gewoon niet leuk meer qua prijs...quote:Op woensdag 12 april 2006 00:11 schreef Ballebek het volgende:
Ik vind die RX wel een beetje geinig maar ik kijk meer naar hoeveel die zooi moet kosten he...
V6 met 200PK is ook wel leuk...
De realiteit is zo naarquote:Op woensdag 12 april 2006 00:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
* ijsmeis duwt haar vingers in haar oren.
LALALALA!
Kijk, als het nou iemand was als die ene Brazilliaanse homo oké. Dan wou ik het ook wel weten.
alberto check de zipfilequote:Op woensdag 12 april 2006 00:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
* ijsmeis duwt haar vingers in haar oren.
LALALALA!
Kijk, als het nou iemand was als die ene Brazilliaanse homo oké. Dan wou ik het ook wel weten.
Ja dat is pijnlijk eh, de waarheid op tafel moeten leggen, of niet in de fanclub mogenquote:
quote:Op woensdag 12 april 2006 00:12 schreef riceboy het volgende:
[..]
eh nou is het wachten op sjoem, lipje en nog wat meer clonen en we zijn compleet
of beiden...quote:Op woensdag 12 april 2006 00:13 schreef Sjoewe het volgende:
Ja dat is pijnlijk eh, de waarheid op tafel moeten leggen, of niet in de fanclub mogen
Is gewoon een eerlijke auto maar ivm omstandigheden kan je hem overkopen.quote:Op woensdag 12 april 2006 00:11 schreef riceboy het volgende:
[..]
oh nog ff sereneus poste
is hij van de vrachtwagen gevallen? heeft hij in elkaar gezeten?
zoals je het hier zegt ruikt het niet echt fris zeg maar
quote:Op woensdag 12 april 2006 00:12 schreef riceboy het volgende:
[..]
eh nou is het wachten op sjoem, lipje en nog wat meer clonen en we zijn compleet
klinkt goed.quote:Op woensdag 12 april 2006 00:14 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Is gewoon een eerlijke auto maar ivm omstandigheden kan je hem overkopen.
Kom het wel vaker tegen en dan vooral bij de overheid maar dit is pas de 1e x dat het spannend is.
Hij mag overigens wel flink schoongemaakt worden van binnen en buiten thats it.
^^ wat hjj zegtquote:Op woensdag 12 april 2006 00:15 schreef riceboy het volgende:
[..]
klinkt goed.
decra keuring erover en kopen dat ding
Logischquote:Op woensdag 12 april 2006 00:04 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja na een paar uur Best Motoring en die forse joint-eenheid van jouw niet meer nee
Mag hem met pasen aftrappen (vrijdag -> dinsdag) dus komt goedquote:Op woensdag 12 april 2006 00:15 schreef riceboy het volgende:
[..]
klinkt goed.
decra keuring erover en kopen dat ding
hahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Kom je hem hier afhalen?quote:
Waarom moet ik aan Pulp Fiction denken...quote:Op woensdag 12 april 2006 00:14 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Is gewoon een eerlijke auto maar ivm omstandigheden kan je hem overkopen.
Kom het wel vaker tegen en dan vooral bij de overheid maar dit is pas de 1e x dat het spannend is.
Hij mag overigens wel flink schoongemaakt worden van binnen en buiten thats it.
kewl.quote:Op woensdag 12 april 2006 00:17 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Mag hem met pasen aftrappen (vrijdag -> dinsdag) dus komt goed
Aangezien mijn auto niks meer doet...
whehehe daar is hij ook weerquote:Op woensdag 12 april 2006 00:18 schreef DeLeugen het volgende:
[..]
hahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
Utrecht, niet ver van het stationquote:
I arranged an appointment with Mr. Wolf...quote:Op woensdag 12 april 2006 00:18 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Waarom moet ik aan Pulp Fiction denken...
Anders hou jij je grafsmoel effe, kloonhaterquote:Op woensdag 12 april 2006 00:18 schreef DeLeugen het volgende:
[..]
hahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |