Ik game alleen met vrienden die naast me zitten. Anders vind ik het veelste eng hoorquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:53 schreef Paladijn het volgende:
[..]Dan kun je net zo goed niet gaan gamen... mensjes beoordelen doe ik wel op't terras of in de kroeg
Wat moet je dan met die autoquote:Potentiële kopers moeten één praktisch bezwaar overwinnen: de Ultimate Aero neemt alleen genoegen met benzine met octaangetal 104.
Googlen doet wonderenquote:
Tjabboquote:
truequote:Op dinsdag 11 april 2006 23:54 schreef Sjoewe het volgende:
[..]Dus je komt weleens buiten? Dat had ik niet achter je gezocht
Klopte mijn voorspelling over Sjoem toch best aardigquote:
Smeerlapquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:56 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Googlen doet wonderen
Er zouden trouwens zat foto's van PTAers van de vorige meet rond moeten zwerven alhier
Vaak naartoe lopen met een duur blik benzinequote:
ik heb wel foto's van nog wat meets terug. ook filmpies en zoquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:56 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Googlen doet wonderen
Er zouden trouwens zat foto's van PTAers van de vorige meet rond moeten zwerven alhier
racegas erin.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:57 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Vaak naartoe lopen met een duur blik benzine
En Hugo wilde je maar niet gelovenquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:56 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Klopte mijn voorspelling over Sjoem toch best aardig
Ik wilde nog slapen vannacht....quote:
Hebbie ook HET filmpje nog over Scheveningen en nummer 69 ?quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:57 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ik heb wel foto's van nog wat meets terug. ook filmpies en zo
Markie eehm ook_gek bij de chineesquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:57 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ik heb wel foto's van nog wat meets terug. ook filmpies en zo
.... for real?quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:47 schreef Sjoewe het volgende:
Ja, en ik studeer geschiedenis
Herman en Hugo nemen me niet serieusquote:
beuhhh ehhmquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:58 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Hebbie ook HET filmpje nog over Scheveningen en nummer 69 ?
Gemaakt van echte Fryske vossen?quote:
Ik ben zelfs op de PTA-meet geweest, eng he?quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:54 schreef Sjoewe het volgende:Dus je komt weleens buiten? Dat had ik niet achter je gezocht
uhuquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:59 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
beuhhh ehhm
was dat met het karten?
dan heb ik die ja.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:55 schreef ijsmeis het volgende:
Ik game alleen met vrienden die naast me zitten. Anders vind ik het veelste eng hoor
Is de paus waus?quote:
dat was eng ja.quote:Op woensdag 12 april 2006 00:00 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik ben zelfs op de PTA-meet geweest, eng he?
quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wees blij. Anders had je ook een goatse na kunnen doen
Was het maar zo....quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:58 schreef ijsmeis het volgende:
Tja, nu gaat het rukken geblazen worden eh?
broes moest ook nog ergens de film van de eerste meet hebbenquote:
Die heb ik ook nog wel ergensquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:59 schreef Tjabbo het volgende:
beuhhh ehhm
was dat met het karten?
dan heb ik die ja.
Oei, dus er moeten meer maatregelen worden genomen dan alleen rukken.quote:Op woensdag 12 april 2006 00:02 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Was het maar zo....
Ik ben nu nog meer shocked dan de eerste keer dat ik Bob Goatse en Tubgirl zag
Ik ben na een jaar aan de RUG gestoptquote:Op woensdag 12 april 2006 00:01 schreef Sjoewe het volgende:
Is de paus waus?
Mja na een paar uur Best Motoring en die forse joint-eenheid van jouw niet meer neequote:Op woensdag 12 april 2006 00:03 schreef Hugster het volgende:
[..]
Damn right bitch![]()
Die onzin die jij allemaal wel niet uitkraamt
Is een toyotaquote:Op woensdag 12 april 2006 00:03 schreef Ballebek het volgende:
Tjabbo, jij ervaring met de Lexus RX300?
Is toch ook een Toyota immers
Groningen is kut. En na een jaar stoppen is zwak.quote:Op woensdag 12 april 2006 00:04 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik ben na een jaar aan de RUG gestopt
Als je de mensen van die fotogallerij al erg vind moet een collegedag een hel voor je zijn
Nee.quote:Op woensdag 12 april 2006 00:05 schreef Paladijn het volgende:
Zijn er eigenlijk al plannen voor een nieuwe PTA-meet dit jaar (afgezien van het F1-gebeuren)
Ik deed drie studies... En geschiedenis aldaar was niet echt wat ik ervan verwacht had.quote:Op woensdag 12 april 2006 00:05 schreef Sjoewe het volgende:
Groningen is kut. En na een jaar stoppen is zwak.
Hij googelt je wel weer even. Net als de afgelopen 3764 keerquote:Op woensdag 12 april 2006 00:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oei, dus er moeten meer maatregelen worden genomen dan alleen rukken.
Ik ga je niet helpen, dude
quote:Op woensdag 12 april 2006 00:06 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hij googelt je wel weer even. Net als de afgelopen 3764 keer
ah daar wastie dan toch [14.gif]quote:Op woensdag 12 april 2006 00:06 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hij googelt je wel weer even. Net als de afgelopen 3764 keer
quote:Op woensdag 12 april 2006 00:06 schreef ijsmeis het volgende:
Sjoewe kopt hem al in voor je Tjab![]()
[..]
Bij een bedrijf waar ik regelmatig kom hebben ze er 1 voor te weinig in de verkoop zeg maar voor 1/4 waarvoor ie in de showroom staat met die leeftijd (en niet met die dikke 255/40 18 velgen eronderquote:Op woensdag 12 april 2006 00:05 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Lexus is mij toch te duur:') whehehe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |