Dat moet je aan Sjoewe vragenquote:Op woensdag 12 april 2006 00:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ah, dan mag ik binnen komen wanneer ik wil?
Aleeeexxxxxxxxxxxx, bedtijddddddddddddddddd.........quote:Op woensdag 12 april 2006 00:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
"op volgt"
Whahahhahahahe ik lig in een deuk inderdaad
Ik was een meesterlijke OP aan het brouwenquote:Op woensdag 12 april 2006 00:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
"op volgt"
Whahahhahahahe ik lig in een deuk inderdaad
Wat een liefdequote:Op woensdag 12 april 2006 00:43 schreef Ballebek het volgende:
Je mag me schoppen hoor ijsmeis maar dat doet die bolle griet al
Maat van me belt net dat ie de Nurnbergtaxi geregeld heeft in Augustus
Anneeeeeeeeeeeeeeee, kat kwijtttttttttttttttttquote:Op woensdag 12 april 2006 00:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Aleeeexxxxxxxxxxxx, bedtijddddddddddddddddd.........
Ja maar ik heb de admin-rights van mn kamerquote:
*hackz0rs*quote:Op woensdag 12 april 2006 00:45 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja maar ik heb de admin-rights van mn kamer![]()
Ik gooi 'm op zwart hoorquote:
Netjes inloggenquote:
Dat kan ik hier toch niet neerzettenquote:
quote:Hugo zegt:
ik heb je zelden zo kort achter de toetsen gezien Vink![]()
Herman [externe speler] -- Don't drink and drive, you might spill your beer zegt:
twaskgosdeomme aook ene keawsie van werken om hem eruit et zuipen maar het is geluit![]()
Herman [externe speler] -- Don't drink and drive, you might spill your beer zegt:
en goe d ook (H)
Mail danquote:Op woensdag 12 april 2006 00:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat kan ik hier toch niet neerzetten![]()
![]()
Naar waar?quote:
quote:
quote:Herman [externe speler] -- Don't drink and drive, you might spill your beer zegt:
kankerbroertjes die langskomen en zeggenn at je naar re kroeg oet
hem behm er zwaar uitgezopen
hij l isjgt hier nu dood te gaan
Ja zeker net als bank.exequote:
Ik ben al twee dagen heel erg melig. hihihihiquote:Op woensdag 12 april 2006 00:59 schreef Hugster het volgende:
julliie zijn echt ff te fucking droog vandaag ey, ik hou het niet bij
Nee jij, grote smurf.quote:Op woensdag 12 april 2006 00:59 schreef Hugster het volgende:
julliie zijn echt ff te fucking droog vandaag ey, ik hou het niet bij
Die ken ik nietquote:
Zipje maken?quote:Op woensdag 12 april 2006 01:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
't zijn er 98 in totaal(inclusief de terugmailtjes)
quote:Op woensdag 12 april 2006 01:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
't zijn er 98 in totaal(inclusief de terugmailtjes)
Dat 'ie er jou meer had gestuurd en dat je genoot van de aandacht?quote:Op woensdag 12 april 2006 01:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]ik wil er iets over zeggen maar ben vergeten wat
ik krijg meestal vooral foto's met mailtjes voor op BB, en zo nu en dan mailtjes van italianen die vragen wanneer mn boek af isquote:Op woensdag 12 april 2006 01:06 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat 'ie er jou meer had gestuurd en dat je genoot van de aandacht?
Ja grappig Alex, je had dus niet gelijk.quote:Op woensdag 12 april 2006 01:06 schreef Alexxxxx het volgende:
oh ja dat Bohjo de sjoem ijsmijs connectei al lang wist, maar dat Anne dat niet in de gaten had, dus dat ze dacht dat BoJo echt iverliefdwas, en daarom me gillend op MSn aansprak
ik had het hem al lang en breed verteld in Amsterdamquote:Op woensdag 12 april 2006 01:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja grappig Alex, je had dus niet gelijk.
BoJo was pissed off toen ik het zei
Nou, vraag het hem zelf maarquote:Op woensdag 12 april 2006 01:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik had het hem al lang en breed verteld in Amsterdamtoen met de Canonoverdracht. en dat was
Eigenaar: Bojan Haaima
Land van herkomst: Nederland
Datum: 11-02-2006
11 februari al
Nee het zal zeker de eerste keer zijn dat bojo doet alsof ie pissig isquote:Op woensdag 12 april 2006 01:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, vraag het hem zelf maarIk durf er geeneens meer over te beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |