En in het gehucht waar ik leef 2quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:18 schreef adidas het volgende:
Er zit er niet eens 1 in rotterdam. Shandalig!
Ik vind er anders tien hier in de regio, en dat is nog maar een gedeelte van de stad natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:18 schreef adidas het volgende:
Er staan anders flink wat avondwinkels tussen, en ik zie ook een C1000.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het gaat wel om de shops waar ze bolletjes verkopen he? Dus niet de supermarkten/avondwinkels e.d. Je krijgt maar kleine bakjes, geen hele potten
Van dat overprijsde rotzooi....maar nu gratisquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:23 schreef Cart_man het volgende:
Ben & Jerry ijs?
Je moetquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:25 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Er staan anders flink wat avondwinkels tussen, en ik zie ook een C1000.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:35 schreef GS500 het volgende:
HOAX
toevallig is dat maar 5 minuten lopen van mijn huisquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:24 schreef Jordy-B het volgende:
Heel het noorden moet in één winkel in Groningen in de rij staan voor 'n ijsje, terwijl je in A'dam over de winkels struikelt...
Belachelijk...
Pokke duur, maar ozo lekkerquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:14 schreef Boris_Karloff het volgende:
Respect voor dit nieuws...
Ben&Jerry rullzzz
quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:20 schreef Kwezel het volgende:
Jamin Scoopstation Lijnbaan 57 3012 EL Rotterdam
Ik werk er, hij was een scoopshop nu niet meerquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:32 schreef spenky het volgende:
ik dacht dat die jamin op de lijnbaan in rotterdam ook een scoopshop was.. maar nee
Je kan er bijna niet omheenquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:52 schreef Qunix het volgende:
TVP!
Dinsdag 25 april.. CS spoor 2... ff onthouden
Nog eentjequote:Op dinsdag 11 april 2006 23:27 schreef Peterselieman het volgende:
Ik denk dat ik dan ook maar even een ijsje ga halen in Groningen. Ben er dan toch wel
Je bent net te laat voor iets anders >> http://www.benjerry.co.uk/glastonberry/quote:Op woensdag 12 april 2006 08:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
MAar goed dit geldt dus voor alle B&J stores over de gehele wereld ?
Alvast feli dan.!!quote:Op woensdag 12 april 2006 18:18 schreef DokterJ het volgende:
Lekker, ik ben dan jariglekker veel ijs eten
Tis gewoon ijs, ijs is lekker, maar niet voor de prijzen die B&J er voor vragen. Ik snap dan ook niet waar die B&J hype vandaan komt.quote:Op woensdag 12 april 2006 00:45 schreef Fogel het volgende:
Toevallig zaterdag een B&J vanilleijsbekertje gekregen in het vliegtuig en ik snap niet waarom iedereen nu zo dolenthousiast is... misschien was vanille te standaard om van uit je dak te gaan? Moet ik andere soorten proberen om de ophef te begrijpen?
dat is wat de (op 28 - 4 - 2004 voor het laatst geupdate) website zegt.quote:Wanneer je geen eigen winkel hebt, maar wel interesse om Ben & Jerry’s schepijs te gaan verkopen, is de Scoopshop wellicht de beste oplossing. Een Scoopshop is een officiële Ben & Jerry’s ijssalon die elke dag van het jaar de lekkerste en gekste smaken Ben & Jerry’s ijs verkoopt. We hebben in Nederland twee Scoopshops, één op het Centraal Station van Amsterdam en eentje op de Leidsestraat in Amsterdam. Ga er eens langs als je in de hoofdstad bent!
alle jamins?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Jamin doet zeker ook mee, dat weet ik van vorige jaren
Alle Jamins die B&J's verkopen, tenminste in Am*dam welquote:
zelfs lokale toko's als videoland verkopen B&J's, het gaat om de scone winkels, dus niet de voorverpakte...quote:Op woensdag 12 april 2006 21:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Alle Jamins die B&J's verkopen, tenminste in Am*dam wel
Dat bedoelde ik. Zover ik weet verkoopt Jamin niet het verpakte B&J's ijs.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:19 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
zelfs lokale toko's als videoland verkopen B&J's, het gaat om de scone winkels, dus niet de voorverpakte...
jewelquote:Op woensdag 12 april 2006 23:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik. Zover ik weet verkoopt Jamin niet het verpakte B&J's ijs.
gaan ze je echt niet raar aankijken als je bij dezelfde winkel voor een 2e keer terugkomtquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mijn route vorig jaar was:
Ben&Jerry's winkel i/d Leidsestraat, Jamin in Kalverstraat, Jamin op Damrak, B&J's winkel op CS en route weer terug
Nee, je mag meerdere keren i/d rij staanquote:Op donderdag 13 april 2006 02:04 schreef LiquidLans het volgende:
[..]
gaan ze je echt niet raar aankijken als je bij dezelfde winkel voor een 2e keer terugkomt?
relaxquote:Op donderdag 13 april 2006 02:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee, je mag meerdere keren i/d rij staan![]()
Jaquote:Op donderdag 13 april 2006 02:06 schreef LiquidLans het volgende:
btw jij was toch die gozert die 20310948 miljoen keer op de foto met celebs was gegaan?
ja, en in sommige plaatsen als 020 zitten er wel 5!quote:Op donderdag 13 april 2006 09:02 schreef Petra76 het volgende:
Het grootste deel van Nederland heeft helemaal niks aan deze actie![]()
Maar goed, maakt mij niks uit, want ik heb de ijsprijs van de postcodeloterij pas gewonnen, er staat nog zo'n lekkere bak Ben & Jerry's ijs in de vriezer![]()
![]()
Dat is Haagen-Dasz.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:23 schreef Kwezel het volgende:
in de koopgoot zit er toch ook 1 tegen over de uitgang van metrostation beurs?
quote:Op donderdag 13 april 2006 13:02 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
ja, en in sommige plaatsen als 020 zitten er wel 5!
Maar ik ben helemaal niet aan de lijn..quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:02 schreef izzypizzy het volgende:
Wel goed voor de lijn dan...
ik welquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:42 schreef Nevje het volgende:
[..]
Maar ik ben helemaal niet aan de lijn..![]()
Rotterdam wil ook ijs!
quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:32 schreef MeneerMuis het volgende:
In Metropool Lelystad is natuurlijk wel een B&J winkel, dat noemen ze pas echte steden.
het zijn flinke ijsjes naar mijn idee, ws wel één bolletje, maar vergis je niet in B&Jquote:Op zaterdag 15 april 2006 03:32 schreef Robbiej het volgende:
krijg je dan ook wat of is het hap slik weg?
wil wel wat waard voor me moeite om erheen te gaan
Vast niet... (maar het zou natuurlijk wel terecht zijn...)quote:Op zondag 16 april 2006 01:28 schreef portable het volgende:
rotterdam haters?
Of je leest de opquote:Op zondag 16 april 2006 01:37 schreef Steve-O het volgende:
Ik krijg zeker niet zo'n 500ML pint mee ?
DAt doe ik al jaren niet meerquote:
quote:Op zondag 16 april 2006 01:35 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Vast niet... (maar het zou natuurlijk wel terecht zijn...)
en dan zeggen dat ze zoveel ijsjes mogen hebben als ze willen, dat je het al geregeld hebtquote:Op zaterdag 15 april 2006 10:57 schreef Danielson het volgende:
Dat is op mijn verjaardagik weet al wat ik met mijn vrienden ga doen
Inderdaad.. om nou helemaal naar ver weg te reizen voor een ijsje.... neuh...quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:18 schreef adidas het volgende:
Dat is bijna op spuugafstandquote:Jamin
Berkenhove 17
2262 AK
Leidschendam
070-3274086
Is dit in Leidschenhage?quote:Op donderdag 20 april 2006 23:26 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Dat is bijna op spuugafstand
Wat nou Rotterdam wereldstad. In Leidschendam gebeurt het!
Nee.quote:Op maandag 24 april 2006 22:56 schreef Roi het volgende:
Morgen maar is langs gaan!
Ben wel bang dat als ik daar aankom dat blijkt dat je voor 10¤ aan snoep moet kopen
En ongeveer 9700 keer hoger als het WTC.quote:Vorig jaar gaven we een miljoen ijsjes weg, wat ongeveer neerkomt op 100.000 kilo ijs. Als je al die bolletjes ijs op elkaar zet, kom je tot een toren van 80 km hoog, 200 keer hoger dan New York’s Empire State Building! Wanneer hij of zij die toren nou niet kent of gewoon meer van Nederlandse torens houdt:
een toren die ongeveer 940 keer hoger is dan de Amsterdamse Westerkerk, iets meer dan 824 keer hoger is dan de Martinitoren in Groningen, en ruim 700 keer hoger is dan de Utrechtse Domtoren!
Dat lijkt me wel een beetje teveel van het goede, tenzij het een zeer klein WTC gebouw isquote:Op maandag 24 april 2006 23:15 schreef Lucille het volgende:
[..]
En ongeveer 9700 keer hoger als het WTC.
Ik heb best trek in B&J ijs eigenlijk.
http://www.benjerry.nl/?nid=1240quote:Op dinsdag 25 april 2006 01:39 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Lees het net op tijd![]()
Waar te halen in Groningen?
Oh ja, want dat is zo ver.quote:Op dinsdag 25 april 2006 07:20 schreef Jaco90 het volgende:
Niet eens ergens in de Haagse binnestad.Moet ik helemaal naar Scheveningen..
Toch bedankt!
Groningenquote:Op dinsdag 25 april 2006 08:06 schreef Jaguarized het volgende:
Wie stuurt ff een bakkie per luchtpost op?
Hoendiep afgeslotenquote:
Pitstop in het winkelcentrum.quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoendiep afgeslotenmoet helemaal door vinkhuizen
Dat is nog over als ik daar om 5 uur benquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:05 schreef greatgonzo het volgende:
Ik ga echt lachen dat jullie straks met 100 man in de rij staan, en een vingerhoedje vol krijgen
Hoe groot waren die ijsjesquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:18 schreef NiceBear het volgende:
* NiceBear heeft al 2 gratis ijsjes gescoord
Bij de Leidsestraat stond voor 12'en een flinke rij, maar op de Kalverstraat (in de Jamin op het begin van de Kalverstraat) en op Centraal Station in Amsterdam was het erg rustig, was meteen aan de beurt
quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:26 schreef Backhander het volgende:
Waar kun je het allemaal halen?
Ik kon laatst die stoeldraaiersstraat nergens vindenquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:24 schreef Brentmeister het volgende:
Net 2x eentje opgepikt bij Trés Bien in Groningen, en er was echt helemaal NIEMAND, dus je kan er zo eentje krijgenSucces
Ijs was de eerste keer nog erg bevroren, kon die kerel niet zo goed scheppen, dus hij zei, kom straks nog maar eentje halen als het een beetje beter ontdooid is.
![]()
quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik kon laatst die stoeldraaiersstraat nergens vinden![]()
![]()
Heb zaterdag dat zaakje nergens gezien..quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:30 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
![]()
Voor de mensen die het niet weten, ga met je neus richting de AH Korenbeurs staan (Vismarkt). Dan draai je een kwartslag naar rechts en dan rechtdoor, dat is de stoeldraaierstraat, het zit al vrij snel aan je linkerhand dan.
Je mag er wel 1tje voor mij ophalen hoorquote:
Ja, ik kom er net weer vandaanquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:36 schreef S-Two het volgende:
[..]
Je mag er wel 1tje voor mij ophalen hoor
idd, het is gewoon een normaal formaat, en je mag nog een keer halen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:54 schreef NiceBear het volgende:
[..]
Een bolletje maar je mag in principe zo vaak halen als je wilt
argh when does the hurting stops!quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:02 schreef Roi het volgende:
Geen hoorntje maar een bakje! Gelukkig want het smelde snel
[afbeelding]
Als ik het wist voordat ik terug kwam van Zernike was ik er wel even langs gegaan. Maar nu geen zin om er nog heen te fietsenquote:Op dinsdag 25 april 2006 15:33 schreef Etcetera het volgende:
heb voor m'n lessen even 2 gescoordwas idd erg rustig in Groningen, te weinig mensen weten het
MBO Opleidingen schrappen Nederlands.quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:02 schreef Roi het volgende:
Geen hoorntje maar een bakje! Gelukkig want het smelde snel
quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:02 schreef Roi het volgende:
Geen hoorntje maar een bakje! Gelukkig want het smelte snel
[afbeelding]
Ik zag idd ook veel mensen ijs kopen bij de Australian aan de vismarkt. Waarom zou je betalen voor iets dat je ook gratis kunt krijgenquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:50 schreef lovegrrl het volgende:
Was in Groningen in de tres bien indd erg rustig. Wij waren meteen aan de beurt, ijsje was heeeerlijk
vooral leuk als je 10 stappen zette naar de vismarkt waar iedereen gekochte ijsjes at..
Die man vertelde me dat ze bewust de actie dit jaar niet al te veel gepromoot hebben omdat vorig jaar de rij tot aan de appie heijn stond.. sjah, dat kan ik begrijpen (A)
Dat jaquote:Op dinsdag 25 april 2006 23:31 schreef Skaai het volgende:
En daar kom ik een half uur voor 26 april achter.
Oh... zaten ze daar...quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:50 schreef lovegrrl het volgende:
Was in Groningen in de tres bien indd erg rustig. Wij waren meteen aan de beurt, ijsje was heeeerlijk
vooral leuk als je 10 stappen zette naar de vismarkt waar iedereen gekochte ijsjes at..
Die man vertelde me dat ze bewust de actie dit jaar niet al te veel gepromoot hebben omdat vorig jaar de rij tot aan de appie heijn stond.. sjah, dat kan ik begrijpen (A)
Nadeel was ook dat ik niet 15 min wil omfietsen ervoorquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:50 schreef lovegrrl het volgende:
Luiwammes.quote:Op woensdag 26 april 2006 10:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nadeel was ook dat ik niet 15 min wil omfietsen ervoor![]()
Hoi.quote:Op woensdag 26 april 2006 10:29 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Wie ben jij? was jij niet van de oude garde ofzo?
Oude gardequote:Op woensdag 26 april 2006 10:29 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Wie ben jij? was jij niet van de oude garde ofzo?
In Utrecht had hij zelfs alleen een shirt ermee aan. Totaal niet opvallend! Ik ging ook echt even navragen of het wel klopte.quote:Op woensdag 26 april 2006 13:43 schreef -Wonderchild- het volgende:
was echt lekker, zeker met dat weer. Was inderdaad niet druk, maar ze hadden ook geen posters met "gratis ijs" opgehangen alleen postertje van free cone day en dat snappen de simpele stadjers hier in groningen gelukkig niet.
Idd, die kerel die in Groningen stond moedigde je zelfs aan om meer te nemenquote:Op woensdag 26 april 2006 17:11 schreef Noax het volgende:
Wat een ongelofelijke loser zeg!
In Groningen zou het record op 23 ijsjes staan, de 'verkoper' zat die klant steeds op te jutten!
Al met al was ik een beetje te laat, ik 'moest' het doen met een choco smaak....
Hij wilde weten hoeveel mensen er kotsend de straat op zouden rennen na een overdosis?quote:Op woensdag 26 april 2006 17:26 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Idd, die kerel die in Groningen stond moedigde je zelfs aan om meer te nemen![]()
![]()
Ja die gast is behoorlijk prettig gestoord!quote:Op woensdag 26 april 2006 17:26 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Idd, die kerel die in Groningen stond moedigde je zelfs aan om meer te nemen![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |