Is dit in Leidschenhage?quote:Op donderdag 20 april 2006 23:26 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Dat is bijna op spuugafstand
Wat nou Rotterdam wereldstad. In Leidschendam gebeurt het!
Nee.quote:Op maandag 24 april 2006 22:56 schreef Roi het volgende:
Morgen maar is langs gaan!
Ben wel bang dat als ik daar aankom dat blijkt dat je voor 10¤ aan snoep moet kopen
En ongeveer 9700 keer hoger als het WTC.quote:Vorig jaar gaven we een miljoen ijsjes weg, wat ongeveer neerkomt op 100.000 kilo ijs. Als je al die bolletjes ijs op elkaar zet, kom je tot een toren van 80 km hoog, 200 keer hoger dan New York’s Empire State Building! Wanneer hij of zij die toren nou niet kent of gewoon meer van Nederlandse torens houdt:
een toren die ongeveer 940 keer hoger is dan de Amsterdamse Westerkerk, iets meer dan 824 keer hoger is dan de Martinitoren in Groningen, en ruim 700 keer hoger is dan de Utrechtse Domtoren!
Dat lijkt me wel een beetje teveel van het goede, tenzij het een zeer klein WTC gebouw isquote:Op maandag 24 april 2006 23:15 schreef Lucille het volgende:
[..]
En ongeveer 9700 keer hoger als het WTC.
Ik heb best trek in B&J ijs eigenlijk.
http://www.benjerry.nl/?nid=1240quote:Op dinsdag 25 april 2006 01:39 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Lees het net op tijd![]()
Waar te halen in Groningen?
Oh ja, want dat is zo ver.quote:Op dinsdag 25 april 2006 07:20 schreef Jaco90 het volgende:
Niet eens ergens in de Haagse binnestad.Moet ik helemaal naar Scheveningen..
Toch bedankt!
Groningenquote:Op dinsdag 25 april 2006 08:06 schreef Jaguarized het volgende:
Wie stuurt ff een bakkie per luchtpost op?
Hoendiep afgeslotenquote:
Pitstop in het winkelcentrum.quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoendiep afgeslotenmoet helemaal door vinkhuizen
Dat is nog over als ik daar om 5 uur benquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:05 schreef greatgonzo het volgende:
Ik ga echt lachen dat jullie straks met 100 man in de rij staan, en een vingerhoedje vol krijgen
Hoe groot waren die ijsjesquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:18 schreef NiceBear het volgende:
* NiceBear heeft al 2 gratis ijsjes gescoord
Bij de Leidsestraat stond voor 12'en een flinke rij, maar op de Kalverstraat (in de Jamin op het begin van de Kalverstraat) en op Centraal Station in Amsterdam was het erg rustig, was meteen aan de beurt
quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:26 schreef Backhander het volgende:
Waar kun je het allemaal halen?
Ik kon laatst die stoeldraaiersstraat nergens vindenquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:24 schreef Brentmeister het volgende:
Net 2x eentje opgepikt bij Trés Bien in Groningen, en er was echt helemaal NIEMAND, dus je kan er zo eentje krijgenSucces
Ijs was de eerste keer nog erg bevroren, kon die kerel niet zo goed scheppen, dus hij zei, kom straks nog maar eentje halen als het een beetje beter ontdooid is.
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |