quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:02 schreef Roi het volgende:
Geen hoorntje maar een bakje! Gelukkig want het smelte snel
[afbeelding]
Ik zag idd ook veel mensen ijs kopen bij de Australian aan de vismarkt. Waarom zou je betalen voor iets dat je ook gratis kunt krijgenquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:50 schreef lovegrrl het volgende:
Was in Groningen in de tres bien indd erg rustig. Wij waren meteen aan de beurt, ijsje was heeeerlijk
vooral leuk als je 10 stappen zette naar de vismarkt waar iedereen gekochte ijsjes at..
Die man vertelde me dat ze bewust de actie dit jaar niet al te veel gepromoot hebben omdat vorig jaar de rij tot aan de appie heijn stond.. sjah, dat kan ik begrijpen (A)
Dat jaquote:Op dinsdag 25 april 2006 23:31 schreef Skaai het volgende:
En daar kom ik een half uur voor 26 april achter.
Oh... zaten ze daar...quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:50 schreef lovegrrl het volgende:
Was in Groningen in de tres bien indd erg rustig. Wij waren meteen aan de beurt, ijsje was heeeerlijk
vooral leuk als je 10 stappen zette naar de vismarkt waar iedereen gekochte ijsjes at..
Die man vertelde me dat ze bewust de actie dit jaar niet al te veel gepromoot hebben omdat vorig jaar de rij tot aan de appie heijn stond.. sjah, dat kan ik begrijpen (A)
Nadeel was ook dat ik niet 15 min wil omfietsen ervoorquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:50 schreef lovegrrl het volgende:
Luiwammes.quote:Op woensdag 26 april 2006 10:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nadeel was ook dat ik niet 15 min wil omfietsen ervoor![]()
Hoi.quote:Op woensdag 26 april 2006 10:29 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Wie ben jij? was jij niet van de oude garde ofzo?
Oude gardequote:Op woensdag 26 april 2006 10:29 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Wie ben jij? was jij niet van de oude garde ofzo?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |