Dat is een praatgroepje. Waar de directeuren van de bedrijven 'geen tijd' voor hebben.quote:Op zondag 23 april 2006 20:23 schreef Martijn_77 het volgende:
En hoe moet het dan met de kenniseconomie?
Heel simpel, ze hebben gewoon een lerarentekort, dan schrap je gewoon wat lessen en dan komt het weer helemaal goed.quote:Op zondag 23 april 2006 16:10 schreef Bierie het volgende:
MBO's schrappen het vak Nederlands
Ik kan er nog steeds met mijn verstand niet bij.![]()
Hoe komt iemand op een dergelijke beslissing?
Ik vind dat de overheid juist niet moet bezuinigen op onderwijs, sterker nog ik vind dat er juist geinvesteerd moet worden in het onderwijs.quote:Tevens is het wellicht een goed topic om de uitholling van het Nederlands leerstelsel in zijn totaal eens te bespreken. En dan bedoel ik met name de golf van bezuinigingen op onderwijs en het voortdurend bijstellen van slagingscriteria zodat straks iedere mongool een diploma meekrijgt.
quote:Op zondag 23 april 2006 23:19 schreef Diederik_Duck het volgende:
Beter zou zijn: Nederlanders schrappen MBO opleidingen.
Misschien zou die politicus de schuld dan bij zichzelf moeten leggen, omdat het volk te dom opgeleid is, dankzij bezuinigingen, van zijn kant. Dat het volk hem of haar niet begrijpt, is dus indirect zijn 'schuld', om het politiek uit te drukken.quote:'Het spijt me dat ik het volk niet uit kan leggen dat ik het bij het juiste eind heb.'
Wat wordt er dan nog wél gedaan op school, vraag ik me af?quote:Op zondag 23 april 2006 21:47 schreef Yildiz het volgende:
Och, veel stelt het toch al niet voor.
Engels is ook al afgeschaft, omdat men denkt dat je dat toch al leert van de films.
Duits, nouja, dan kijk je gewoon een paar keer commissaris Rex, en Cobra 11, ofzo...
Wiskunde,... wiskunde? Vaak ook al niet meer.
Alleen nog wat tekstjes uit je hoofd leren voor de theorie. Maargoed, zal wel de schuld van links zijn ofzo, om het een oorzaak te geven, en daarmee een excuus om er niks aan te hoeven doen.
Hoezo, maakbaar Nederland? Laat maar afzinken, ik kan het toch niet meer redden, denken de meesten. Maar wel een dikke Audi van de stichting.
Ik verbaas me soms serieus wat leraren zélf doen tussen het les geven door.quote:Op maandag 24 april 2006 00:06 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wat wordt er dan nog wél gedaan op school, vraag ik me af?
Is het echt alleen nog maar sms'en, stickies roken en rondcrossen op brommers?
Och, OC&W laat mij nergens meer versteld door staan.quote:Op maandag 24 april 2006 00:42 schreef MrX1982 het volgende:
Dit is een nieuw dieptepunt in een onderdeel van de maatschappij die zo enorm belangrijk is en eigenlijk al jaren van dieptepunt naar dieptepunt gaat.
Welke dwaas bedenkt zoiets?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |