In de maak.quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:38 schreef Troel het volgende:
Is er al een leuke OP en een datum?
geen slecht id opzichquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:38 schreef Troel het volgende:
Is er al een leuke OP en een datum?
Je bedoelt dat lompe paintsel van Dribbel? Doe maar nietquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:39 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
In de maak.
Zal ik ploatie van veurige keer erin flansen ?
neh ff iets leukers!!quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:39 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
In de maak.
Zal ik ploatie van veurige keer erin flansen ?
ikquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:43 schreef FlowDesign het volgende:
Ik dacht ik zal nog eens een zinloze poll maken
Poll: Wie was het meest aaibaar op de meet?Purplerose Biogarde Dribbel_
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik voel een meet in mei en een meet in juni aankomenquote:
quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:45 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik voel een meet in mei en een meet in juni aankomen
Ik had op den terugweg 2 zwerv0rs die bob marly gingen zingen en speulen op drijfhout wat ze gitaar noemden.quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:49 schreef FlowDesign het volgende:
Had HeatWave al verteld over het gedicht dat wij voorgedragen kregen op het station?
Volgens mij niet
Ik zat dus met HeatWave en FrauBitch op het station op hun trein te wachten, komt er zo'n vrij normale dakloze naar ons toe voor een sigaretje. Hij hoorde FraBitch' limburgse accent, blijkt dat ie uit Zuid-Limburg komt. Hij stelde zich even voor: Ruud, Ruud Schalken. Zo heette hij. En toen ging hij een stukje proza voordragen. Zoiets van "De nacht was grijs en guur..." (toen kwam er een trein, wassie ff stil) "...er kwam een trein" (trein weer weg) "...er was stilte"
Hilarisch"Hey, open er een topic over."
Ja jij ja. Geen greintje medeleven tonenquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:50 schreef HeatWave het volgende:. Dat was geniaal idd. En dan wij lekker achterbaks "je mag hier niet roken"
.
What else is new?quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:50 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja jij ja. Geen greintje medeleven tonen
Geen slecht woord over mijn collega's in spé !quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:50 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja jij ja. Geen greintje medeleven tonen
Die spoorwegpolitie... wat een kneusjes waren dat trouwens
Ok, mogen andere nare woorden wel?quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:52 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Geen slecht woord over mijn collega's in spé !
Kansloosquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:52 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ja maar komop, jij maakt mss nog een beetje indruk op mensen. Maar deze 2 stumperts...quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:52 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:50 schreef FlowDesign het volgende:
Die spoorwegpolitie... wat een kneusjes warenZIJN dat trouwens
The Village people. Hmmm ja. Lekker nummertje. Klootviool!quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:50 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik had op den terugweg 2 zwerv0rs die bob marly gingen zingen en speulen op drijfhout wat ze gitaar noemden.
Klaar met liedje en dan even duidelijk maken dat het no woman no cry was.
Terwijl dat het enige was wat hij fatsoenlijk uit zijn strot kreeg.
ontopic bij een baggermeet topicquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:54 schreef HeatWave het volgende:
Oh, of ik kom hangt natuurlijk helemaal van de datum af.
Om eens een ONtopic post te doen hier.
born to be alivequote:Op dinsdag 11 april 2006 12:55 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
The Village people. Hmmm ja. Lekker nummertje. Klootviool!
Owquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:56 schreef pussydeluxe het volgende:
On-topic.
Komers:
- HeatWave
- Pussydeluxe
- Stofje
- FlowDesign
- Bendeleider
- DoubleDildo
- Biogarde
- Slarioux
- Guitarist. NL
- Gizmor
- Tally
- Purplerose
- TrenTs
-
-
En verder...![]()
Als ik kom, dan komen jij en BrauN ook. Geen discusssie mogelijk.quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:59 schreef Bendeleider het volgende:
Ik niet !
Zou die jongen wat geld storten dan ,als ik jou was.quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:01 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Als ik kom, dan komen jij en BrauN ook. Geen discusssie mogelijk.
Aaaaaah ik kom ik kom !! Squirtsh !quote:
dat duurt te lang, iedereen begint elkaar alweer te missen enzoquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:05 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Waarom niet in juli trouwens?
omdat we niet willen dat jij ook op komt dagenquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:05 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Waarom niet in juli trouwens?
En waarom staat mijn naam nog niet in de OP?![]()
quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:08 schreef guitarist.nl het volgende:
dat duurt te lang, iedereen begint elkaar alweer te missen enzo
Wie zijn we en wie ben jij?quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:09 schreef DoubleDildo het volgende:
omdat we niet willen dat jij ook op komt dagen
Vriendinnetje van de man met de opquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:12 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
![]()
[..]
Wie zijn we en wie ben jij?![]()
*vijandige houding aanneemt
Welk deel bevalt je niet ?quote:
Oh ja hoi!quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:13 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Vriendinnetje van de man met de op![]()
Echt?quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:32 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
jij bent hier de man die het kan veranderen
Weet je vriendin dan eindelijk hoe het moetquote:
-Maikuuulquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:35 schreef Bendeleider het volgende:
De Baggermeet ,gehouden op freitag 7 april, was een succes!
Daarom wil men nu al een neue plannen!
Nieuwe baggermeet [deel 2]
Poll: In welke maand wil je naar de volgende ONZ meetMei Juni Na de zomer Maakt mij niet uit
Tussenstand:
[afbeelding]
Mensen die willen komen:
- HeatWave
- Pussydeluxe
- Stofje
- Bendeleider
- DoubleDildo
- Biogarde
- Slarioux
- Guitarist. NL
- Gizmor
- Tally
- Purplerose
- TrenTs
-Troel
-ikwilookwatzeggen(mits lieve houding tegen DD en mij)
Oei, wat een onverwachte te krijgen reactionequote:Op dinsdag 11 april 2006 13:47 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Weet je vriendin dan eindelijk hoe het moet![]()
quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:48 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Oei, wat een onverwachte te krijgen reactione
Zet Maikuuul ook ff op de lijstquote:
Ik dacht dat fraubitch gewoon halfmof was.quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:49 schreef FlowDesign het volgende:
Hij hoorde FrauBitch' limburgse accent,
Doe eens liefquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:54 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ik dacht dat fraubitch gewoon halfmof was.
Je bent 2 maanden op vakantiequote:Op dinsdag 11 april 2006 14:32 schreef stijgende_ster het volgende:
Niet in juni en juli mensen! Godverdomme!
quote:
Heb je die herkansingen nodig danquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:36 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]![]()
Nee ik heb in juni de laatste toetsen en eind juli alweer de eerste herkansingen.
Strandquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
Dank je Bendeleider voor het zetten van mijn naam in de OP.![]()
Ik zal Mei-stiertje ook vragen ,maar ik denk dat ze alleen mee wil als we naar het strand gaan.
En dat zie ik niet zo zitten.Uiteraard.
Ik ben zo'n pauper die zijn studie met herkansingen moet volbrengen ja.quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:39 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Heb je die herkansingen nodig dan![]()
Je lijkt wel een wijf![]()
![]()
LEREN!![]()
![]()
Mij maakt het geen drol uitquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:41 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Ik ben zo'n pauper die zijn studie met herkansingen moet volbrengen ja.![]()
![]()
Waarom niet in mei?![]()
Maar da's ff tegen jouw gezegd hequote:Op dinsdag 11 april 2006 14:42 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Mij maakt het geen drol uit![]()
Pssst, ik heb gehoord, dat er iemand gaat paaldansen![]()
![]()
Wanneer beginnen de vakantie's in Limburgquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:42 schreef Maikuuul het volgende:
Wel in een vakantie iig, anders ist zo kut
ik heb in juni ook tentamens en begin juli hertentamens maar dat weerhoud mij ook niet, net alsof je elke dag zit te lerenquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:41 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Ik ben zo'n pauper die zijn studie met herkansingen moet volbrengen ja.![]()
![]()
Waarom niet in mei?![]()
Ik kan alle dagen in juni EN juli.quote:
Zou je eens moeten proberen meiske...quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:45 schreef DoubleDildo het volgende:
[..]
ik heb in juni ook tentamens en begin juli hertentamens maar dat weerhoud mij ook niet, net alsof je elke dag zit te leren![]()
quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:38 schreef Nolius het volgende:
Boe, je sig
[..]
Alles is weer opgelost met Ratelslangetje?
Toch?quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
Boebiedoe en ik hebben weer vrede met elkaar!![]()
quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:41 schreef remlof het volgende:
tering verdomme potjandorie
quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik heb op jou gestemd.Knuffeltje.
![]()
A. Je was niet op de meetquote:Op dinsdag 11 april 2006 18:13 schreef Maikuuul het volgende:
En ik dan gek ?
Jij bent gek ja !quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:13 schreef Maikuuul het volgende:
En ik dan gek ?
Maar ik was op de PUB meetquote:Op dinsdag 11 april 2006 18:14 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
A. Je was niet op de meet
B. Je hebt geen lieve uitstraling
C. Je zingt onverstaanbare liedjes
Ergo, je aaibaarheidsfactor is bedroevend laag
Ja waar anders ?quote:
Waar in Limbabwe woon jij trouwens?quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:19 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja waar anders ?
Ik moest tot 4 uur naar school, dus Utrecht ging niet meer, dus ging ik maar naar de PUB meet
quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:51 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Limboland... moet je eerst langs het GWK enzo
Bok eens op met je kutkloonquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:19 schreef Rudi-Carrell het volgende:
Misschien ejaculeer ik. Ik wil eerst wel eens een locatie en datum weten.
Oh ja, ik blijf het liefst onder de rivieren. Zo'n lame-ass locatie als Utrecht hoeft van mij bijvoorbeeld niet. Dan weten jullie het.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:31 schreef Ou-Tannu het volgende:
IK OOK JA!
daarvoor zijn we hierquote:
huiliequote:
Had je die andere 2 foto's nog gezien die ik van jou gemaakt had met remlof's camera?quote:
Waren die al gepost?quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:27 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Had je die andere 2 foto's nog gezien die ik van jou gemaakt had met remlof's camera?
Bril-fucking-jant
Men man van mijn user icon wat doe je !quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:27 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Had je die andere 2 foto's nog gezien die ik van jou gemaakt had met remlof's camera?
Bril-fucking-jant
Ik check die jaggle ook vaak uit jeweetog!!quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:51 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Men man van mijn user icon wat doe je !
RLY ?!quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jij deed het eerste verzoeningsgebaar.![]()
Jaloersquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:59 schreef moemoe het volgende:
[..]
Vandaag mijn laatste tentamens gehad..
Beroep: liegbeestquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:08 schreef ARKON het volgende:
Ik heb nu pas dit topic gevondendeze keer kom ik wel !
quote:
je heb een kut icoon!quote:Op woensdag 12 april 2006 00:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zeg lijstje maken.
Was een kadootje, en hijs herkenbaarquote:
beter gezegt,quote:Op woensdag 12 april 2006 00:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Was een kadootje, en hijs herkenbaar
Dan zit k hier goedquote:Op woensdag 12 april 2006 00:29 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
beter gezegt,
je heb een BAGGER icoon
Wanneer ga jij je icon nadoen enzo ?quote:Op woensdag 12 april 2006 00:29 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
beter gezegt,
je heb een BAGGER icoon
kan nietquote:Op woensdag 12 april 2006 00:33 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Wanneer ga jij je icon nadoen enzo ?
u zei?quote:Op woensdag 12 april 2006 00:27 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
mijne knippert tenminste niet irritant snel
Ik voel me heerlijk thuis hierquote:
quote:Op woensdag 12 april 2006 00:48 schreef purplerose het volgende:
guystuff dus
tieten en bierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Eensch.quote:Op woensdag 12 april 2006 01:11 schreef Bendeleider het volgende:
Niet waar.
Neen. Kunnen we niet eerst kijken wat we gaan doen en daarna pas een datum? Ofzo?quote:
Zuipen, klaar.quote:Op woensdag 12 april 2006 09:04 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Neen. Kunnen we niet eerst kijken wat we gaan doen en daarna pas een datum? Ofzo?
quote:Op woensdag 12 april 2006 09:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zuipen, klaar.
Is er al een datum.
Tsja.. Baggeraars en met iets nuttigs komen.... Moeilijke combinatiequote:Op woensdag 12 april 2006 09:13 schreef HeatWave het volgende:
Maakt mij ook niet zoveel uit hoor. Maar om nou weer tig topics vol te baggeren zonder een datum enz..
Daarom ben ik erquote:Op woensdag 12 april 2006 09:15 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Tsja.. Baggeraars en met iets nuttigs komen.... Moeilijke combinatie![]()
HW: 'Kom, we gaan toch maar ergens anders eten'.quote:Op woensdag 12 april 2006 09:22 schreef HeatWave het volgende:
Ik kijk wel beter uit, ik stuur alleen aan.
Ik heb teveel invoed hequote:Op woensdag 12 april 2006 09:24 schreef Gizmore het volgende:
[..]
HW: 'Kom, we gaan toch maar ergens anders eten'.
Rest: 'Ok, wij gaan wel mee. Fuck die Broadwaytent'!
Echt niet? Ah toe..quote:Op woensdag 12 april 2006 09:13 schreef HeatWave het volgende:
Maakt mij ook niet zoveel uit hoor. Maar om nou weer tig topics vol te baggeren zonder een datum enz..
Doe maar 17 mei; dan ben ik jarigquote:Op woensdag 12 april 2006 10:57 schreef Bendeleider het volgende:
33 mei ?
nee dan bouw ik al een feestje :>quote:Op woensdag 12 april 2006 11:05 schreef Bendeleider het volgende:
Ik ben 25 april jarig !!
Maar ik ben dan in slovenië ! wie komt langs ?
Ik vind jou stom jij mocht toch niet komun op mijn feestquote:
turkkk!quote:Op woensdag 12 april 2006 11:06 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik vind jou stom jij mocht toch niet komun op mijn feest
Ik zeg niet wat we gaan doen, maar neem wel je zwemspullen mee!quote:Op woensdag 12 april 2006 11:05 schreef Bendeleider het volgende:
Ik ben 25 april jarig !!
Maar ik ben dan in slovenië ! wie komt langs ?
psst ik op 0 zover ik weet..quote:Op woensdag 12 april 2006 11:07 schreef -Marc- het volgende:
Zullen de regels nog steeds hetzelfde zijn?
Want dan kan ik niet komen... Zit namelijk pas op 4 bans..
Hihi, echt zo'n standaard "Hoi, ik wordt morgen 10 jaar en je bent uitgenodigt op mijn feestje. Wat we gaan doen is nog geheim, maar..." zittetjequote:Op woensdag 12 april 2006 11:07 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik zeg niet wat we gaan doen, maar neem wel je zwemspullen mee!
Aan de poll te zien, is de volgende meet in de maand juniquote:
Tja, ik zit hier pas anderhalve maand...quote:Op woensdag 12 april 2006 11:08 schreef Bendeleider het volgende:
Ik ben ook wel eens gebanned...ben de tel kwijt
quote:Op woensdag 12 april 2006 11:11 schreef HeatWave het volgende:
"maakt mij niet uit" gestemd.
Ik plan nooit zo lang van te voren.
Wat kan jou Dead-Doll schelen?quote:Op woensdag 12 april 2006 11:13 schreef Bendeleider het volgende:
Denk dat DD wel boos word omdat we dan eigenlijk op vakantie moeten enz.
Ga es speule met oe loel ofzo!quote:
ROFL!quote:Op woensdag 12 april 2006 11:17 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ga es speule met oe loel ofzo!
Ot morn !
Dat was dat mokkel dat de hele tijd bij hem zat toen hij binnenkwam, ging zitten en ons negeerdequote:
weet ik het nog nietquote:Op woensdag 12 april 2006 11:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat was dat mokkel dat de hele tijd bij hem zat toen hij binnenkwam, ging zitten en ons negeerde.
Ik moest mijn promilage heel snel en heel hoog krijgen voor ik jullie kon en durfde aan te spreken.quote:Op woensdag 12 april 2006 11:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat was dat mokkel dat de hele tijd bij hem zat toen hij binnenkwam, ging zitten en ons negeerde.
Pics?quote:Op woensdag 12 april 2006 11:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De typische fok-meet-maagdquote:Op woensdag 12 april 2006 11:22 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik moest mijn promilage heel snel en heel hoog krijgen voor ik jullie kon en durfde aan te spreken.
Plaats vervangende schaamte enzo!...quote:
Niet zo lullig tegen Pussydeluxe he?quote:Op woensdag 12 april 2006 11:24 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Plaats vervangende schaamte enzo!...
de enige van het vrouwelijke geslacht die mee ging naar de mac, waarna jij aan de andere kant van de mac ging zitten vretenquote:
Ach die Pussy.quote:Op woensdag 12 april 2006 11:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet zo lullig tegen Pussydeluxe he?.
ROFL! :p weet ik t nog niet eerlijk gezegtquote:Op woensdag 12 april 2006 11:31 schreef DoubleDildo het volgende:
[..]
de enige van het vrouwelijke geslacht die mee ging naar de mac, waarna jij aan de andere kant van de mac ging zitten vreten
Huhquote:Op woensdag 12 april 2006 11:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet zo lullig tegen Pussydeluxe he?.
en bittergarnituren?quote:Op woensdag 12 april 2006 11:32 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Huh.
Mis ik iets.
Trouwens, het merendeel was Fok-meet-maagd en dat was niet aan iedereen te merken.
Ik stem trouwens voor een meet in Amsterdam, misschien dat HeatWave dan het een en ander kan
regelen... Lekker terras voor onzelf enzo. En bier... Veel bier.
Ik ben meer voor een fok! vakantiequote:Op woensdag 12 april 2006 11:32 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Huh.
Mis ik iets.
Trouwens, het merendeel was Fok-meet-maagd en dat was niet aan iedereen te merken.
Ik stem trouwens voor een meet in Amsterdam, misschien dat HeatWave dan het een en ander kan
regelen... Lekker terras voor onzelf enzo. En bier... Veel bier.
Jij kunt echt alleen van brood stront maken....quote:Op woensdag 12 april 2006 11:31 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ROFL! :p weet ik t nog niet eerlijk gezegt
sorry :>quote:Op woensdag 12 april 2006 11:35 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Jij kunt echt alleen van brood stront maken....
sorry maar dan ben je gewoonquote:Op woensdag 12 april 2006 11:31 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ROFL! :p weet ik t nog niet eerlijk gezegt
Hey liefje!quote:
Nee, je mist niets, es war nur ein witzquote:Op woensdag 12 april 2006 11:32 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Huh.
Mis ik iets.
regelen... Lekker terras voor onszelf enzo. En bier... Veel bier.
Nou ja, een stuk terras moet jij toch wel kunnen regelenquote:Op woensdag 12 april 2006 11:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, je mist niets, es war nur ein witz.
Meet in Amsterdam is altijd goed natuurlijk.
Maar een terras voor onszelf is niet echt haalbaar he?.
anders claimen we gewoon met brute force een terras?quote:Op woensdag 12 april 2006 11:40 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nou ja, een stuk terras moet jij toch wel kunnen regelen?
Jij hebt zoveel invloed.
Stukje op het leidseplein moet wel gewoon lukken ja. Voor de black and white bijvoorbeeldquote:Op woensdag 12 april 2006 11:40 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nou ja, een stuk terras moet jij toch wel kunnen regelen?
Jij hebt zoveel invloed.
Terras zat daar inderdaadquote:Op woensdag 12 april 2006 11:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Stukje op het leidseplein moet wel gewoon lukken ja. Voor de black and white bijvoorbeeld.
Lekker belangrijk ookquote:Op woensdag 12 april 2006 11:48 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Terras zat daar inderdaadEn een mooie tram voor je neus langs
Oh nee?Je had ons in het begin moeten zien.quote:Op woensdag 12 april 2006 11:32 schreef pussydeluxe het volgende:
quote:Op woensdag 12 april 2006 11:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lekker belangrijk ook.
Leidse is wel makkelijk, veel kroegen, veel restaurants. Febo om de hoek
quote:Op woensdag 12 april 2006 11:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lekker belangrijk ook.
Leidse is wel makkelijk, veel kroegen, veel restaurants.
Eerst maar een Amsterdam/utrecht poll?quote:Op woensdag 12 april 2006 11:53 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
![]()
Volgende meet: vrijdag 16 juni in Amsterdam.
Dan maakt iemand anders toch een OPquote:Op woensdag 12 april 2006 11:55 schreef Bendeleider het volgende:
Ik weiger a'dam in men op te zetten....!
Stel je niet zo aan, bier is bier, tieten zijn tieten......quote:Op woensdag 12 april 2006 11:55 schreef Bendeleider het volgende:
Ik weiger a'dam in men op te zetten....!
A'dam is Heineken = geen bier.quote:Op woensdag 12 april 2006 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan, bier is bier, tieten zijn tieten......
Amsterdam=heineken? Was het maar zo, de helft van de kroegen op het Leidse heeft Bavaria..... En er zitten ierse pubs, met Guinnessquote:Op woensdag 12 april 2006 11:58 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
A'dam is Heineken = geen bier.
Teasers ?![]()
Of komt pussy in een spannede outfit ?
Ik zal dd ook in iets geils stouwen.
wel met zn allen danquote:Op woensdag 12 april 2006 11:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Oh nee?Je had ons in het begin moeten zien.![]()
![]()
Stelletje verlegen kleuters.![]()
True, maar daarna kunnen de diehards inderdaad het Cooldown Café inquote:Op woensdag 12 april 2006 12:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Amsterdam=heineken? Was het maar zo, de helft van de kroegen op het Leidse heeft Bavaria..... En er zitten ierse pubs, met Guinness.
teasers is voor breinloze toeristen man, als ik lelijke half naakte wijven wil zien ga ik wel naar de Cooldown..
En verder maakt de locatie opzich geen fuck uit als je met 30 man bent...
Nouja we zijn dan denk ik op vakantiequote:Op woensdag 12 april 2006 12:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Amsterdam=heineken? Was het maar zo, de helft van de kroegen op het Leidse heeft Bavaria..... En er zitten ierse pubs, met Guinness.
teasers is voor breinloze toeristen man, als ik lelijke half naakte wijven wil zien ga ik wel naar de Cooldown..
En verder maakt de locatie opzich geen fuck uit als je met 30 man bent...
Ik wandel wel de Black and White binnen dan.quote:Op woensdag 12 april 2006 12:01 schreef -Marc- het volgende:
[..]
True, maar daarna kunnen de diehards inderdaad het Cooldown Café in
Lachen tochquote:Op woensdag 12 april 2006 12:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wandel wel de Black and White binnen dan.
Cooldown.
Nee, zelfs niet als ik verschrikkelijk lam ben..............quote:
Ik had ook niks anders verwacht van iemand die powered is by Guinessquote:Op woensdag 12 april 2006 12:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, zelfs niet als ik verschrikkelijk lam ben..............
Het is een gavequote:Op woensdag 12 april 2006 12:06 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Ik had ook niks anders verwacht van iemand die powered is by Guiness
En ik hou wel van een goeie skihut !quote:Op woensdag 12 april 2006 12:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is een gave.
Maar nee, dat soort tenten trek ik heel erg slecht. Ik HAAT dance/trance/r&b/hiphop etc.... en vooral : Skihut.....
Ik vind het ook niet geweldig, maar op de avonden waar dat soort muziek gedraaid wordt zijn er veel 15-16 jarigen die ik kan irriterenquote:Op woensdag 12 april 2006 12:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is een gave.
Maar nee, dat soort tenten trek ik heel erg slecht. Ik HAAT dance/trance/r&b/hiphop etc.... en vooral : Skihut.....
Ik had niet anders verwacht van jequote:Op woensdag 12 april 2006 12:07 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
En ik hou wel van een goeie skihut !
Heerlijk en zo banaal !
Jij nietquote:Op woensdag 12 april 2006 12:08 schreef Bendeleider het volgende:
Wie maakt een nieuw topique ?
Ja hallo je baggert zo hard.quote:
Eensch, mits ik het niet benquote:Op woensdag 12 april 2006 12:11 schreef HeatWave het volgende:
De laatste poster maakt hem maar gewoon.
Braaf!quote:
Mein thread wat doe je?quote:Op woensdag 12 april 2006 12:18 schreef Bendeleider het volgende:
Hij staat klaar.
Bijna vol dieser !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |