Hihi, echt zo'n standaard "Hoi, ik wordt morgen 10 jaar en je bent uitgenodigt op mijn feestje. Wat we gaan doen is nog geheim, maar..." zittetjequote:Op woensdag 12 april 2006 11:07 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik zeg niet wat we gaan doen, maar neem wel je zwemspullen mee!
Aan de poll te zien, is de volgende meet in de maand juniquote:
Tja, ik zit hier pas anderhalve maand...quote:Op woensdag 12 april 2006 11:08 schreef Bendeleider het volgende:
Ik ben ook wel eens gebanned...ben de tel kwijt
quote:Op woensdag 12 april 2006 11:11 schreef HeatWave het volgende:
"maakt mij niet uit" gestemd.
Ik plan nooit zo lang van te voren.
Wat kan jou Dead-Doll schelen?quote:Op woensdag 12 april 2006 11:13 schreef Bendeleider het volgende:
Denk dat DD wel boos word omdat we dan eigenlijk op vakantie moeten enz.
Ga es speule met oe loel ofzo!quote:
ROFL!quote:Op woensdag 12 april 2006 11:17 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ga es speule met oe loel ofzo!
Ot morn !
Dat was dat mokkel dat de hele tijd bij hem zat toen hij binnenkwam, ging zitten en ons negeerdequote:
weet ik het nog nietquote:Op woensdag 12 april 2006 11:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat was dat mokkel dat de hele tijd bij hem zat toen hij binnenkwam, ging zitten en ons negeerde.
Ik moest mijn promilage heel snel en heel hoog krijgen voor ik jullie kon en durfde aan te spreken.quote:Op woensdag 12 april 2006 11:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat was dat mokkel dat de hele tijd bij hem zat toen hij binnenkwam, ging zitten en ons negeerde.
Pics?quote:Op woensdag 12 april 2006 11:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De typische fok-meet-maagdquote:Op woensdag 12 april 2006 11:22 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik moest mijn promilage heel snel en heel hoog krijgen voor ik jullie kon en durfde aan te spreken.
Plaats vervangende schaamte enzo!...quote:
Niet zo lullig tegen Pussydeluxe he?quote:Op woensdag 12 april 2006 11:24 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Plaats vervangende schaamte enzo!...
de enige van het vrouwelijke geslacht die mee ging naar de mac, waarna jij aan de andere kant van de mac ging zitten vretenquote:
Ach die Pussy.quote:Op woensdag 12 april 2006 11:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet zo lullig tegen Pussydeluxe he?.
ROFL! :p weet ik t nog niet eerlijk gezegtquote:Op woensdag 12 april 2006 11:31 schreef DoubleDildo het volgende:
[..]
de enige van het vrouwelijke geslacht die mee ging naar de mac, waarna jij aan de andere kant van de mac ging zitten vreten
Huhquote:Op woensdag 12 april 2006 11:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet zo lullig tegen Pussydeluxe he?.
en bittergarnituren?quote:Op woensdag 12 april 2006 11:32 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Huh.
Mis ik iets.
Trouwens, het merendeel was Fok-meet-maagd en dat was niet aan iedereen te merken.
Ik stem trouwens voor een meet in Amsterdam, misschien dat HeatWave dan het een en ander kan
regelen... Lekker terras voor onzelf enzo. En bier... Veel bier.
Ik ben meer voor een fok! vakantiequote:Op woensdag 12 april 2006 11:32 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Huh.
Mis ik iets.
Trouwens, het merendeel was Fok-meet-maagd en dat was niet aan iedereen te merken.
Ik stem trouwens voor een meet in Amsterdam, misschien dat HeatWave dan het een en ander kan
regelen... Lekker terras voor onzelf enzo. En bier... Veel bier.
Jij kunt echt alleen van brood stront maken....quote:Op woensdag 12 april 2006 11:31 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ROFL! :p weet ik t nog niet eerlijk gezegt
sorry :>quote:Op woensdag 12 april 2006 11:35 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Jij kunt echt alleen van brood stront maken....
sorry maar dan ben je gewoonquote:Op woensdag 12 april 2006 11:31 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ROFL! :p weet ik t nog niet eerlijk gezegt
Hey liefje!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |