Maar ik was op de PUB meetquote:Op dinsdag 11 april 2006 18:14 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
A. Je was niet op de meet
B. Je hebt geen lieve uitstraling
C. Je zingt onverstaanbare liedjes
Ergo, je aaibaarheidsfactor is bedroevend laag
Ja waar anders ?quote:
Waar in Limbabwe woon jij trouwens?quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:19 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja waar anders ?
Ik moest tot 4 uur naar school, dus Utrecht ging niet meer, dus ging ik maar naar de PUB meet
quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:51 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Limboland... moet je eerst langs het GWK enzo
Bok eens op met je kutkloonquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:19 schreef Rudi-Carrell het volgende:
Misschien ejaculeer ik. Ik wil eerst wel eens een locatie en datum weten.
Oh ja, ik blijf het liefst onder de rivieren. Zo'n lame-ass locatie als Utrecht hoeft van mij bijvoorbeeld niet. Dan weten jullie het.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:31 schreef Ou-Tannu het volgende:
IK OOK JA!
daarvoor zijn we hierquote:
huiliequote:
Had je die andere 2 foto's nog gezien die ik van jou gemaakt had met remlof's camera?quote:
Waren die al gepost?quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:27 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Had je die andere 2 foto's nog gezien die ik van jou gemaakt had met remlof's camera?
Bril-fucking-jant
Men man van mijn user icon wat doe je !quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:27 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Had je die andere 2 foto's nog gezien die ik van jou gemaakt had met remlof's camera?
Bril-fucking-jant
Ik check die jaggle ook vaak uit jeweetog!!quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:51 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Men man van mijn user icon wat doe je !
RLY ?!quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jij deed het eerste verzoeningsgebaar.![]()
Jaloersquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:59 schreef moemoe het volgende:
[..]
Vandaag mijn laatste tentamens gehad..
Beroep: liegbeestquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:08 schreef ARKON het volgende:
Ik heb nu pas dit topic gevondendeze keer kom ik wel !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |