In de maak.quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:38 schreef Troel het volgende:
Is er al een leuke OP en een datum?
geen slecht id opzichquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:38 schreef Troel het volgende:
Is er al een leuke OP en een datum?
Je bedoelt dat lompe paintsel van Dribbel? Doe maar nietquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:39 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
In de maak.
Zal ik ploatie van veurige keer erin flansen ?
neh ff iets leukers!!quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:39 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
In de maak.
Zal ik ploatie van veurige keer erin flansen ?
ikquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:43 schreef FlowDesign het volgende:
Ik dacht ik zal nog eens een zinloze poll maken
Poll: Wie was het meest aaibaar op de meet?Purplerose Biogarde Dribbel_
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik voel een meet in mei en een meet in juni aankomenquote:
quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:45 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik voel een meet in mei en een meet in juni aankomen
Ik had op den terugweg 2 zwerv0rs die bob marly gingen zingen en speulen op drijfhout wat ze gitaar noemden.quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:49 schreef FlowDesign het volgende:
Had HeatWave al verteld over het gedicht dat wij voorgedragen kregen op het station?
Volgens mij niet
Ik zat dus met HeatWave en FrauBitch op het station op hun trein te wachten, komt er zo'n vrij normale dakloze naar ons toe voor een sigaretje. Hij hoorde FraBitch' limburgse accent, blijkt dat ie uit Zuid-Limburg komt. Hij stelde zich even voor: Ruud, Ruud Schalken. Zo heette hij. En toen ging hij een stukje proza voordragen. Zoiets van "De nacht was grijs en guur..." (toen kwam er een trein, wassie ff stil) "...er kwam een trein" (trein weer weg) "...er was stilte"
Hilarisch"Hey, open er een topic over."
Ja jij ja. Geen greintje medeleven tonenquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:50 schreef HeatWave het volgende:. Dat was geniaal idd. En dan wij lekker achterbaks "je mag hier niet roken"
.
What else is new?quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:50 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja jij ja. Geen greintje medeleven tonen
Geen slecht woord over mijn collega's in spé !quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:50 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja jij ja. Geen greintje medeleven tonen
Die spoorwegpolitie... wat een kneusjes waren dat trouwens
Ok, mogen andere nare woorden wel?quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:52 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Geen slecht woord over mijn collega's in spé !
Kansloosquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:52 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ja maar komop, jij maakt mss nog een beetje indruk op mensen. Maar deze 2 stumperts...quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:52 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:50 schreef FlowDesign het volgende:
Die spoorwegpolitie... wat een kneusjes warenZIJN dat trouwens
The Village people. Hmmm ja. Lekker nummertje. Klootviool!quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:50 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik had op den terugweg 2 zwerv0rs die bob marly gingen zingen en speulen op drijfhout wat ze gitaar noemden.
Klaar met liedje en dan even duidelijk maken dat het no woman no cry was.
Terwijl dat het enige was wat hij fatsoenlijk uit zijn strot kreeg.
ontopic bij een baggermeet topicquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:54 schreef HeatWave het volgende:
Oh, of ik kom hangt natuurlijk helemaal van de datum af.
Om eens een ONtopic post te doen hier.
born to be alivequote:Op dinsdag 11 april 2006 12:55 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
The Village people. Hmmm ja. Lekker nummertje. Klootviool!
Owquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:56 schreef pussydeluxe het volgende:
On-topic.
Komers:
- HeatWave
- Pussydeluxe
- Stofje
- FlowDesign
- Bendeleider
- DoubleDildo
- Biogarde
- Slarioux
- Guitarist. NL
- Gizmor
- Tally
- Purplerose
- TrenTs
-
-
En verder...![]()
Als ik kom, dan komen jij en BrauN ook. Geen discusssie mogelijk.quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:59 schreef Bendeleider het volgende:
Ik niet !
Zou die jongen wat geld storten dan ,als ik jou was.quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:01 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Als ik kom, dan komen jij en BrauN ook. Geen discusssie mogelijk.
Aaaaaah ik kom ik kom !! Squirtsh !quote:
dat duurt te lang, iedereen begint elkaar alweer te missen enzoquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:05 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Waarom niet in juli trouwens?
omdat we niet willen dat jij ook op komt dagenquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:05 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Waarom niet in juli trouwens?
En waarom staat mijn naam nog niet in de OP?![]()
quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:08 schreef guitarist.nl het volgende:
dat duurt te lang, iedereen begint elkaar alweer te missen enzo
Wie zijn we en wie ben jij?quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:09 schreef DoubleDildo het volgende:
omdat we niet willen dat jij ook op komt dagen
Vriendinnetje van de man met de opquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:12 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
![]()
[..]
Wie zijn we en wie ben jij?![]()
*vijandige houding aanneemt
Welk deel bevalt je niet ?quote:
Oh ja hoi!quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:13 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Vriendinnetje van de man met de op![]()
Echt?quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:32 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
jij bent hier de man die het kan veranderen
Weet je vriendin dan eindelijk hoe het moetquote:
-Maikuuulquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:35 schreef Bendeleider het volgende:
De Baggermeet ,gehouden op freitag 7 april, was een succes!
Daarom wil men nu al een neue plannen!
Nieuwe baggermeet [deel 2]
Poll: In welke maand wil je naar de volgende ONZ meetMei Juni Na de zomer Maakt mij niet uit
Tussenstand:
[afbeelding]
Mensen die willen komen:
- HeatWave
- Pussydeluxe
- Stofje
- Bendeleider
- DoubleDildo
- Biogarde
- Slarioux
- Guitarist. NL
- Gizmor
- Tally
- Purplerose
- TrenTs
-Troel
-ikwilookwatzeggen(mits lieve houding tegen DD en mij)
Oei, wat een onverwachte te krijgen reactionequote:Op dinsdag 11 april 2006 13:47 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Weet je vriendin dan eindelijk hoe het moet![]()
quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:48 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Oei, wat een onverwachte te krijgen reactione
Zet Maikuuul ook ff op de lijstquote:
Ik dacht dat fraubitch gewoon halfmof was.quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:49 schreef FlowDesign het volgende:
Hij hoorde FrauBitch' limburgse accent,
Doe eens liefquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:54 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ik dacht dat fraubitch gewoon halfmof was.
Je bent 2 maanden op vakantiequote:Op dinsdag 11 april 2006 14:32 schreef stijgende_ster het volgende:
Niet in juni en juli mensen! Godverdomme!
quote:
Heb je die herkansingen nodig danquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:36 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]![]()
Nee ik heb in juni de laatste toetsen en eind juli alweer de eerste herkansingen.
Strandquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
Dank je Bendeleider voor het zetten van mijn naam in de OP.![]()
Ik zal Mei-stiertje ook vragen ,maar ik denk dat ze alleen mee wil als we naar het strand gaan.
En dat zie ik niet zo zitten.Uiteraard.
Ik ben zo'n pauper die zijn studie met herkansingen moet volbrengen ja.quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:39 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Heb je die herkansingen nodig dan![]()
Je lijkt wel een wijf![]()
![]()
LEREN!![]()
![]()
Mij maakt het geen drol uitquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:41 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Ik ben zo'n pauper die zijn studie met herkansingen moet volbrengen ja.![]()
![]()
Waarom niet in mei?![]()
Maar da's ff tegen jouw gezegd hequote:Op dinsdag 11 april 2006 14:42 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Mij maakt het geen drol uit![]()
Pssst, ik heb gehoord, dat er iemand gaat paaldansen![]()
![]()
Wanneer beginnen de vakantie's in Limburgquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:42 schreef Maikuuul het volgende:
Wel in een vakantie iig, anders ist zo kut
ik heb in juni ook tentamens en begin juli hertentamens maar dat weerhoud mij ook niet, net alsof je elke dag zit te lerenquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:41 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Ik ben zo'n pauper die zijn studie met herkansingen moet volbrengen ja.![]()
![]()
Waarom niet in mei?![]()
Ik kan alle dagen in juni EN juli.quote:
Zou je eens moeten proberen meiske...quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:45 schreef DoubleDildo het volgende:
[..]
ik heb in juni ook tentamens en begin juli hertentamens maar dat weerhoud mij ook niet, net alsof je elke dag zit te leren![]()
quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:38 schreef Nolius het volgende:
Boe, je sig
[..]
Alles is weer opgelost met Ratelslangetje?
Toch?quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
Boebiedoe en ik hebben weer vrede met elkaar!![]()
quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:41 schreef remlof het volgende:
tering verdomme potjandorie
quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik heb op jou gestemd.Knuffeltje.
![]()
A. Je was niet op de meetquote:Op dinsdag 11 april 2006 18:13 schreef Maikuuul het volgende:
En ik dan gek ?
Jij bent gek ja !quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:13 schreef Maikuuul het volgende:
En ik dan gek ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |