Nee, je mist niets, es war nur ein witzquote:Op woensdag 12 april 2006 11:32 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Huh.
Mis ik iets.
Trouwens, het merendeel was Fok-meet-maagd en dat was niet aan iedereen te merken.
Ik stem trouwens voor een meet in Amsterdam, misschien dat HeatWave dan het een en ander kan
regelen... Lekker terras voor onszelf enzo. En bier... Veel bier.
Nou ja, een stuk terras moet jij toch wel kunnen regelenquote:Op woensdag 12 april 2006 11:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, je mist niets, es war nur ein witz.
Meet in Amsterdam is altijd goed natuurlijk.
Maar een terras voor onszelf is niet echt haalbaar he?.
anders claimen we gewoon met brute force een terras?quote:Op woensdag 12 april 2006 11:40 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nou ja, een stuk terras moet jij toch wel kunnen regelen?
Jij hebt zoveel invloed.
Stukje op het leidseplein moet wel gewoon lukken ja. Voor de black and white bijvoorbeeldquote:Op woensdag 12 april 2006 11:40 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nou ja, een stuk terras moet jij toch wel kunnen regelen?
Jij hebt zoveel invloed.
Terras zat daar inderdaadquote:Op woensdag 12 april 2006 11:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Stukje op het leidseplein moet wel gewoon lukken ja. Voor de black and white bijvoorbeeld.
Lekker belangrijk ookquote:Op woensdag 12 april 2006 11:48 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Terras zat daar inderdaadEn een mooie tram voor je neus langs
Oh nee?Je had ons in het begin moeten zien.quote:Op woensdag 12 april 2006 11:32 schreef pussydeluxe het volgende:
Trouwens, het merendeel was Fok-meet-maagd en dat was niet aan iedereen te merken.
quote:Op woensdag 12 april 2006 11:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lekker belangrijk ook.
Leidse is wel makkelijk, veel kroegen, veel restaurants. Febo om de hoek
quote:Op woensdag 12 april 2006 11:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lekker belangrijk ook.
Leidse is wel makkelijk, veel kroegen, veel restaurants.
Eerst maar een Amsterdam/utrecht poll?quote:Op woensdag 12 april 2006 11:53 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
![]()
Volgende meet: vrijdag 16 juni in Amsterdam.
Dan maakt iemand anders toch een OPquote:Op woensdag 12 april 2006 11:55 schreef Bendeleider het volgende:
Ik weiger a'dam in men op te zetten....!
Stel je niet zo aan, bier is bier, tieten zijn tieten......quote:Op woensdag 12 april 2006 11:55 schreef Bendeleider het volgende:
Ik weiger a'dam in men op te zetten....!
A'dam is Heineken = geen bier.quote:Op woensdag 12 april 2006 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan, bier is bier, tieten zijn tieten......
Amsterdam=heineken? Was het maar zo, de helft van de kroegen op het Leidse heeft Bavaria..... En er zitten ierse pubs, met Guinnessquote:Op woensdag 12 april 2006 11:58 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
A'dam is Heineken = geen bier.
Teasers ?![]()
Of komt pussy in een spannede outfit ?
Ik zal dd ook in iets geils stouwen.
wel met zn allen danquote:Op woensdag 12 april 2006 11:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Oh nee?Je had ons in het begin moeten zien.![]()
![]()
Stelletje verlegen kleuters.![]()
True, maar daarna kunnen de diehards inderdaad het Cooldown Café inquote:Op woensdag 12 april 2006 12:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Amsterdam=heineken? Was het maar zo, de helft van de kroegen op het Leidse heeft Bavaria..... En er zitten ierse pubs, met Guinness.
teasers is voor breinloze toeristen man, als ik lelijke half naakte wijven wil zien ga ik wel naar de Cooldown..
En verder maakt de locatie opzich geen fuck uit als je met 30 man bent...
Nouja we zijn dan denk ik op vakantiequote:Op woensdag 12 april 2006 12:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Amsterdam=heineken? Was het maar zo, de helft van de kroegen op het Leidse heeft Bavaria..... En er zitten ierse pubs, met Guinness.
teasers is voor breinloze toeristen man, als ik lelijke half naakte wijven wil zien ga ik wel naar de Cooldown..
En verder maakt de locatie opzich geen fuck uit als je met 30 man bent...
Ik wandel wel de Black and White binnen dan.quote:Op woensdag 12 april 2006 12:01 schreef -Marc- het volgende:
[..]
True, maar daarna kunnen de diehards inderdaad het Cooldown Café in
Lachen tochquote:Op woensdag 12 april 2006 12:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wandel wel de Black and White binnen dan.
Cooldown.
Nee, zelfs niet als ik verschrikkelijk lam ben..............quote:
Ik had ook niks anders verwacht van iemand die powered is by Guinessquote:Op woensdag 12 april 2006 12:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, zelfs niet als ik verschrikkelijk lam ben..............
Het is een gavequote:Op woensdag 12 april 2006 12:06 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Ik had ook niks anders verwacht van iemand die powered is by Guiness
En ik hou wel van een goeie skihut !quote:Op woensdag 12 april 2006 12:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is een gave.
Maar nee, dat soort tenten trek ik heel erg slecht. Ik HAAT dance/trance/r&b/hiphop etc.... en vooral : Skihut.....
Ik vind het ook niet geweldig, maar op de avonden waar dat soort muziek gedraaid wordt zijn er veel 15-16 jarigen die ik kan irriterenquote:Op woensdag 12 april 2006 12:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is een gave.
Maar nee, dat soort tenten trek ik heel erg slecht. Ik HAAT dance/trance/r&b/hiphop etc.... en vooral : Skihut.....
Ik had niet anders verwacht van jequote:Op woensdag 12 april 2006 12:07 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
En ik hou wel van een goeie skihut !
Heerlijk en zo banaal !
Jij nietquote:Op woensdag 12 april 2006 12:08 schreef Bendeleider het volgende:
Wie maakt een nieuw topique ?
Ja hallo je baggert zo hard.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |