Moest ie vol jochiequote:
quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:00 schreef Alexxxxx het volgende:
BreEzaH dEelTjuh 43: H³re wE g0 agAinnnn
de breezer-reeks is weer open
ja mooi hequote:Op dinsdag 11 april 2006 00:07 schreef hermandeperman het volgende:
Lex, je reageert op m'n verkapte TVP
Truzzelquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ach, het had niet gehoeven
Ik ben tukken![]()
gaat heenquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ach, het had niet gehoeven
Ik ben tukken![]()
Klik dan op het breezertopic graftakquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:22 schreef Paladijn het volgende:
Kunnen jullie ook gewoon non-goatses spammen voor het slapen gaan?
Wytske in mooie outfit ofzo..., trusten iig
En dat voor iemand die Anus heetquote:
Ik ben tenminste nog schoen-op-z'n-Duitsquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij niet in de positie mensen uit te lachen om hun achterlijke Fryske naam
toch welquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:31 schreef Hugster het volgende:
ik heb heb gelukkig ook geen friese achternaam![]()
Gaat bijna misquote:
Mijn ouders wonen in een straat die naar je genoemd isquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:31 schreef Hugster het volgende:
ik heb heb gelukkig ook geen friese achternaam![]()
Ik zou best Graftak vanachter willen heten, hihiquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben blij dat Klein Gunnewiek geen Friese naam is btw
Hugo de Vriesstraat?quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:33 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mijn ouders wonen in een straat die naar je genoemd is![]()
Gelukkig wel.. hihiquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben blij dat Klein Gunnewiek geen Friese naam is btw
flatsquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:35 schreef Alexxxxx het volgende:
http://www.wesselros.nl/a(...)_vriesstraat_30.html
Ooh naar mijquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:33 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mijn ouders wonen in een straat die naar je genoemd is![]()
Dat is aan het begin van de straat jaquote:
nummer 86quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:37 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat is aan het begin van de straat ja
Mja vanaf de kant waar ik altijd infietsquote:
Wij hebben een straatfeest voor de helft van de straatquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Onze straat heeft ten minste een iegen site
http://www.martenawei.nl/
Serieus...quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Onze straat heeft ten minste een iegen site
http://www.martenawei.nl/
Wat een designquote:
Ah een verzamelstraat voor weirdo'squote:Op dinsdag 11 april 2006 00:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hij zag er vroeger anders uit.... toen ging het nog wel over de straat
Die zijn übernormaal zeker, zo erg dat er wel iets mis moet zijn?quote:
nee, de helft van de straat is lid van de familie postema, dat bedoel ik meer.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:44 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Die zijn übernormaal zeker, zo erg dat er wel iets mis moet zijn?
Ja stiekem welquote:
Dat is ook wel leukquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, de helft van de straat is lid van de familie postema, dat bedoel ik meer.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat is ook wel leukZo'n incestgemeenschap
* Sjoewe is blij dat íe niet meer op de Amsterdamsestraatweg woontquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:49 schreef Alexxxxx het volgende:
of neuk jij wel met iedereen die bij je in de straat woont?
Nou vooruit dan mopperkontquote:
moslima'squote:Op dinsdag 11 april 2006 00:59 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
* Sjoewe is blij dat íe niet meer op de Amsterdamsestraatweg woont
Ja en een hele lange straatquote:
Mja je gehuilie begint strontirritant te wordenquote:Op dinsdag 11 april 2006 01:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ga stront kotsen of zo, dan komt er nog meer zinnigs uit je mond dan nu
Boehoequote:Op dinsdag 11 april 2006 01:11 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja je gehuilie begint strontirritant te worden
Hahahaquote:
quote:Op dinsdag 11 april 2006 07:54 schreef Sjoem het volgende:
Ik ga weer naar mijn nest.
je kan natuurlijk ook overdrijvenquote:
achja ik moet iets doen om mezelf weer vrolijk te krijgenquote:Op dinsdag 11 april 2006 10:14 schreef vlad het volgende:
[..]
je kan natuurlijk ook overdrijvenhet blijft wel een dinsdag ochtend
![]()
jammer ehquote:Op dinsdag 11 april 2006 11:08 schreef ijsmeis het volgende:Nou moet ik wel met dit kutprofiel posten. Homo's.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:21 schreef t0n het volgende:
Anne... nuecken?
0900 toch?quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:26 schreef ijsmeis het volgende:
Ej t0n, wat zijn de eerste twee cijfers van mijn telefoonnummer?
[FWNK modus]quote:
hee googolaarquote:
Hugster!quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Jammer dat je ontdekt bent Anne. Wie heeft je er bij gelapt?
Ik heb misschien een baan btw. straks even praten.
Het was niet eens een vraagquote:Op dinsdag 11 april 2006 11:36 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Omdat ik het lief vraag?
VladIk ben 11 op de schaal van lief
De lulquote:
Alexquote:Op dinsdag 11 april 2006 11:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De lulMaar je gata me niet vertellen dat je hem wekenlang als Sjoem hebt lopen paaien zonder dat ie wist dat jij het was?
![]()
dat begint echt een hobby van die gozer te worden he?quote:
Nee!quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:38 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Aaahhhhh ... wil je lief doen?
bij de febo?quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Jammer dat je ontdekt bent Anne. Wie heeft je er bij gelapt?
Ik heb misschien een baan btw. straks even praten.
Ga het dan in ieder geval over iets nuttigs hebben.quote:
dat kan ton heel goedquote:Op dinsdag 11 april 2006 11:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ga het dan in ieder geval over iets nuttigs hebben.
Hoe je een vrouw moet versieren bijvoorbeeld.
Néh dat gaat toch niet lukkenquote:Op dinsdag 11 april 2006 11:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ga het dan in ieder geval over iets nuttigs hebben.
Hoe je een vrouw moet versieren bijvoorbeeld.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De lulMaar je gata me niet vertellen dat je hem wekenlang als Sjoem hebt lopen paaien zonder dat ie wist dat jij het was?
![]()
en nogquote:Op dinsdag 11 april 2006 11:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben verdomd aardig tegen je geweest ja
28quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:26 schreef ijsmeis het volgende:
Ej t0n, wat zijn de eerste twee cijfers van mijn telefoonnummer?
dat ie op de bank sprong bij oprahquote:Op dinsdag 11 april 2006 11:56 schreef Googolplexian het volgende:
Kan iemand mij Tom-Cruise-gate uitleggen?
Wat is nou allemaal de hype rond die vent?
tomkatquote:Op dinsdag 11 april 2006 11:56 schreef Googolplexian het volgende:
Kan iemand mij Tom-Cruise-gate uitleggen?
Wat is nou allemaal de hype rond die vent?
De zomerfeesten zijn weer bijnaquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:13 schreef t0n het volgende:
[..]Al die nachten, de zomerfeesten..... zomaar weg?
die reactie moet je toch onderhand kennen van vrouwen ?quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:13 schreef t0n het volgende:
[..]Al die nachten, de zomerfeesten..... zomaar weg?
dat is mooi, want dan zit ik op gran canaria. Zijn er hopelijk niet van die idioten uit gelderlandquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:14 schreef ijsmeis het volgende:
De 37e Nijmeegse Vierdaagsefeesten vinden in 2006 plaats van zaterdag 15 juli t/m vrijdag 21 juli.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:16 schreef Fugie het volgende:
[..]
dat is mooi, want dan zit ik op gran canaria. Zijn er hopelijk niet van die idioten uit gelderland
omg dan zal ik wel weer moeten werkenquote:
Wat bedoel je met later?quote:
4-daagse in Cuijk? Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:18 schreef jozef444 het volgende:
[..]
omg dan zal ik wel weer moeten werken
edit: met de 4-daagse in cuijk dus
Later, als de auto weer terug is en het mooi weer is.quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:18 schreef t0n het volgende:
[..]
Wat bedoel je met later?
Zomer komt er aan, dus kga wel weer beetje rondhoeken overal en nergens... zolang mensen beetje normaal blijven doen.
Zullen we op de zomer feesten xxx-en?
van een of andere basisschool ofzo ?quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
4-daagse in Cuijk? Waar heb je het over?
die komt daar doorheen, dat weet ik zelfsquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ah zo...quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Later, als de auto weer terug is en het mooi weer is.
Nee, t0n, ik ga niet wippen op de zomerfeesten.
jij hebt t over de nijmeegse 4 daagsequote:Op dinsdag 11 april 2006 12:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Is de 206 kapot?quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Later, als de auto weer terug is en het mooi weer is.
Ja, maar het is de Nijmeegse 4-daagsequote:Op dinsdag 11 april 2006 12:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die komt daar doorheen, dat weet ik zelfs
Kun je ze uitlachenquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:20 schreef jozef444 het volgende:
[..]
jij hebt t over de nijmeegse 4 daagseik bedenk me ineens weer dat ik dan altijd moet werken
en als die knakkers door cuijk heen lopen dat ik daar moet bezorgen
.
wat bestaan er toch lelijke luiquote:
meestal politiemensen aardig aankijken dat ik ff recht door de stoet heen gas met men busquote:
Misschien kom je tonks nog wel tegen dan!quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:22 schreef jozef444 het volgende:
[..]
meestal politiemensen aardig aankijken dat ik ff recht door de stoet heen gas met men busis de afgelopen 2 jaar nog steeds gelukt iig
die moet ik voglesn mij al vaak zijn tegengekomen danquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Misschien kom je tonks nog wel tegen dan!
doorgelegenquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:22 schreef t0n het volgende:
[..]
Ey Muuuuuuuuuuuk.
Hoe gaat het met je... ?
Gelukkigquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:20 schreef t0n het volgende:
[..]
Ah zo...
Er staat ook geen schommel moppie
Ik ben hem ook nooit tegengekomen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:23 schreef jozef444 het volgende:
[..]
die moet ik voglesn mij al vaak zijn tegengekomen danof hij mij iig
rij der iig al 3 jaar rond en heb ben m nog nooit tegengekomen
wtfquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:26 schreef Googolplexian het volgende:
Slang pesten tot 'ie z'n eten opgeeft
ver-schrik-ke-lijkquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:26 schreef t0n het volgende:
[..]
Apart.
Maar wel beetje relaxed meegemaakt, of drama?
die gast lijkt zo weglopen uit lord of the ringsquote:
bohquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:26 schreef Googolplexian het volgende:
zeker nog tot donderdagquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:29 schreef t0n het volgende:
[..]
hmmm, kut dus....
moet je nog lang plat, of denk je al weer aan werken?
en dat zo vlak voor lunchquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:26 schreef Googolplexian het volgende:
eh ... ben je niet gewoon met ziekteverlof?quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:31 schreef Mukie het volgende:
[..]
zeker nog tot donderdag
Maar kan ws via vpn werken, scheelt me weer vrije dagen
dat is dan nog wel enigsinds relaxed.... thuis zitten is echt fucked... zo saai als de mofoquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:31 schreef Mukie het volgende:
[..]
zeker nog tot donderdag
Maar kan ws via vpn werken, scheelt me weer vrije dagen
quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:31 schreef vlad het volgende:
[..]
en dat zo vlak voor lunchje timing is weer perfect zullen we maar zeggen
![]()
dan heb ik 2 wachtdagen a nul komma nul betaald en daarna 80% uitbetaald. Dus nee, dan lever ik liever vrije dagen in. Ik mis nu sowieso al mn provisie...quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:32 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
eh ... ben je niet gewoon met ziekteverlof?
enigzinsquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:32 schreef t0n het volgende:
[..]
dat is dan nog wel enigsinds relaxed.... thuis zitten is echt fucked... zo saai als de mofo
Visual C++quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:04 schreef vlad het volgende:
hee googol, even pc vraagje aan jouik heb een mooi programma, maar die geeft aan dat ik microsoft visual C++ compiler nodig ben. Weet jij waar ik die toevallig weg kan trekken? heb al her en der gekeken, maar kan niet echt iets vinden waar ik wat mee kan
![]()
Nee, nooit. Dat weet je tochquote:
Als je er op aandringt, hihihiquote:
Sssssjt! Ik ben me mentaal aan het voorbereidenquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:37 schreef ijsmeis het volgende:
Good idea!
Voor de douche en het ontbijt?quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:41 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Sssssjt! Ik ben me mentaal aan het voorbereiden![]()
Dat is zwaar als je een luie week hebtquote:
Ik ben al een half uur aan het opstaan, maar ik zit nog steedsquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:44 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat is zwaar als je een luie week hebt
Dan begrijpen we elkaarquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben al een half uur aan het opstaan, maar ik zit nog steeds
Heb je daar geen ho's voor?quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:57 schreef Googolplexian het volgende:
Zoooooo ..... 3 telefoontjes tegelijk
multitasking neger
o? ... dan zal ik wel een jager zijn.quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:10 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Heb je daar geen ho's voor?Jij voldoet echt niet aan het beeld van negers zoals mij dat door TMF en MTV is opgelegd
![]()
+10 voor verwijzingquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:14 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
o? ... dan zal ik wel een jager zijn.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:21 schreef Googolplexian het volgende:
http://www.thatvideosite.com/view/2044.html
TF
Dat zegt meer over jou dan over die Duitsersquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:22 schreef Fugie het volgende:
ik heb van het weekend ook tussen de duitsers gezeten, nix mis mee hoor
Fugie komt dan ook uit Klein-Duitsland-aan-zeequote:Op dinsdag 11 april 2006 14:24 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jou dan over die Duitsers
je bent gewoon jaloersquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:24 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jou dan over die Duitsers
Dave Chappelle show S1 & 2 binnhaaltquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:28 schreef Googolplexian het volgende:
http://www.thatvideosite.com/view/1330.html
grappige vent blijft 't
mja die duitsers die hier komen zijn irritant, maar de feesten in duitsland zijn welquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:27 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Fugie komt dan ook uit Klein-Duitsland-aan-zee
quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:28 schreef Fugie het volgende:
[..]
mja die duitsers die hier komen zijn irritant, maar de feesten in duitsland zijn wel![]()
Ja goeie verhalen over gehoord iddquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:28 schreef Fugie het volgende:
[..]
mja die duitsers die hier komen zijn irritant, maar de feesten in duitsland zijn wel![]()
Dat werkt zelfs op een waddeneilandquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:31 schreef Fugie het volgende:
en als je genoeg drugs meeneemt kan je er ook goed geld verdienen
En als je betrapt wordt kan je goed geld betalen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:31 schreef Fugie het volgende:
en als je genoeg drugs meeneemt kan je er ook goed geld verdienen
wat is het leven zonder risico'squote:Op dinsdag 11 april 2006 14:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En als je betrapt wordt kan je goed geld betalen.
Het is nog net geen Thailand ofzo.
Oud, maar vetquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:37 schreef Googolplexian het volgende:
en effe een dubbelpost
http://image.guardian.co.(...)05/01/27/golfgti.mov
Timewarp 2001quote:
oud == goedquote:
Ja ze brullen de zalen en de line up even tussendoor in die setquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:47 schreef Fugie het volgende:
timewarp is wel de overtreffende trap van een fatsoenlijk techno feest gek
Ja ik ga, ben jij die sms'erd?quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:18 schreef t0n het volgende:
Ey An, ga je naar Emporium?
Noobiequote:Op dinsdag 11 april 2006 15:20 schreef t0n het volgende:
Nee, dat niet.
topquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:09 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Visual C++da's nou net iets waar ik de ballen verstand van heb.
M'n neefje is een IT-er ... die moet dat wel wetenzal 't 'm vragen wanneer hij online is
wat die ms visual c++ compiler inhoudt en waar ik die weg kan trekken.quote:
ik heb borland c++, maar volgens het programma dat ik wil draaien, ben ik een microsoft visual C++ compiler nodig (van sun corp. is dat mogelijk?quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:41 schreef t0n het volgende:
die kan je wegtrekken op servers waar je vast 't wachtwoord niet van hebt, Borland is niet gratis.
en het is 'n programmeer/geavanceerd edit programma.
Geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen idee.quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:44 schreef vlad het volgende:
[..]
ik heb borland c++, maar volgens het programma dat ik wil draaien, ben ik een microsoft visual C++ compiler nodig (van sun corp. is dat mogelijk?)
waarom heb ik toch altijd vrageen waar niemand een antwoord op heeftquote:Op dinsdag 11 april 2006 15:49 schreef t0n het volgende:
[..]
Geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen idee.
ben beheerder, en netwerker... geen programmeur
We zien wel. Grote kans dat je net zoals vorig jaar (toen het ook uitverkocht was) ook weer kaartjes aan de kassa kunt kopen, voor bijna dezelfde prijs.quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:58 schreef t0n het volgende:
't is btw ook maar wat ik hoorde hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |