nou ja, je weet nooit ... misschien zie ik wel iets zeer nuttigs over het hoofdquote:Op maandag 10 april 2006 19:54 schreef PLAE@ het volgende:
Wat verwacht je hier nou eerlijk waar voor nuttige tips?
Inderdaad kan ze ook geen geile praat uitschreeuwen.quote:Op maandag 10 april 2006 19:56 schreef L-IS het volgende:
Alleen pijpen.
Gewoon schijt eraan hebben. Misschien inspireert het de omgeving ook wel es . . .quote:Op maandag 10 april 2006 19:54 schreef SqueaK het volgende:
iemand goede tips hiervoor behalve dat we ons stil moeten houden? ik wil nl. niet dat mn ouders ons de hele tijd bezig horen... mn vriendin is daarnaast ook nog eens redelijk lawaaig en schreeuwt veel geile praat uit...
who cares ? ze weten heus wel dat je het doet en zo niet dan horen ze het vanzelf welquote:Op maandag 10 april 2006 19:54 schreef SqueaK het volgende:
Mijn vriendin slaapt op zolder en heeft tussen de overloop en haar kamer ook nog eens 2 deuren zitten... geen probleem als we sex hebben, niemand die iets hoort...
ik heb echter van die ouderwetse ouders die altijd thuis zijn...daarnaast slaap ik op de 1e etage naast de slaapkamer van mijn ouders... je kan het dus erg goed horen... te goed zelfs...
iemand goede tips hiervoor behalve dat we ons stil moeten houden? ik wil nl. niet dat mn ouders ons de hele tijd bezig horen... mn vriendin is daarnaast ook nog eens redelijk lawaaig en schreeuwt veel geile praat uit...
Brrr... Alleen het idee al dat je het van je ouders hoortquote:Op maandag 10 april 2006 19:54 schreef SqueaK het volgende:
ik heb echter van die ouderwetse ouders die altijd thuis zijn...daarnaast slaap ik op de 1e etage naast de slaapkamer van mijn ouders... je kan het dus erg goed horen... te goed zelfs...
precies, en dat binnenlopen doen ze ook maar 1xquote:Op maandag 10 april 2006 20:45 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Brrr... Alleen het idee al dat je het van je ouders hoort
Maargoed, ik vind het altijd wel tov als mn ouders thuis zijn en over de gang lopen ofzo als ik bezig ben. Voegt wat spanning toe.
"thee?"quote:Op maandag 10 april 2006 20:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
precies, en dat binnenlopen doen ze ook maar 1x
M'n moeder komt me altijd een goede nacht wensen als ze naar bed gaatquote:
heyquote:Op maandag 10 april 2006 19:54 schreef SqueaK het volgende:
Mijn vriendin slaapt op zolder en heeft tussen de overloop en haar kamer ook nog eens 2 deuren zitten... geen probleem als we sex hebben, niemand die iets hoort...
eierdozen schijnen door hun vorm heel goed te isoleren (geluidstechnisch gezien)... weet alleen niet precies welke kant je dan tegen de muur moet plakken...quote:Op maandag 10 april 2006 19:54 schreef SqueaK het volgende:
ze kan toch ook gewoon ff pijpen en zichzelf klaar vingeren? kan ze ook niet hard gillen, wel hard door haar neus briesen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:24 schreef MMaRsu het volgende:
Laat haar op je kussen bijten als ze zo nodig moet schreeuwen
moet ze gewoon ff wat steviger vingeren...quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:27 schreef MMaRsu het volgende:
Ja dat kan ook, maar als ze echt willen neuqen enzo...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |