quote:Op maandag 10 april 2006 23:04 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Hier dan maar vast de eerste breezer foto![]()
Van ene NATURALWOMEN op Sugababes
[afbeelding]
![]()
Die is nog best lekkerquote:Op maandag 10 april 2006 23:04 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Hier dan maar vast de eerste breezer foto![]()
Van ene NATURALWOMEN op Sugababes
[afbeelding]
![]()
Mischien als ze normale kleren aan heeftquote:
wat is er mis met die kleren ?quote:Op maandag 10 april 2006 23:10 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Mischien als ze normale kleren aan heeftDie zonnebril, die jas en die sjaal
![]()
Hier niet, ik vind het niet echt mooi ofzoquote:Op maandag 10 april 2006 23:11 schreef spenky het volgende:
[..]
wat is er mis met die kleren ?
vind het wel cheil.. zo loopt iedereen hier hoor
Heb je meer van hen? Lijken wel wat op mijn overbuurmeisjes...quote:Op maandag 10 april 2006 23:13 schreef Chanandler het volgende:
[afbeelding]
Mên wat heb ik genoten van die reeks
Ware poezie.quote:Op maandag 10 april 2006 23:20 schreef Mojave het volgende:
juSst mii
benn Je een haterr .? Dan ben Je vOor miJ een verlaterr .! JarlOerSz .? Dan Zit Je Op de verkeerde kOerSz .! Kan Je niiet teGenn miJn GedraG .? Dan zeGh ik Je nu netjeSz Gedag .! Staat miJn manier van praten Je niet Aan .? Dan kan Je wederOm Gaan .! Ben Je respeCt-vOl dan wens ik Je hier veel pleZiier !
quote:Op maandag 10 april 2006 23:20 schreef Mojave het volgende:
juSst mii
benn Je een haterr .? Dan ben Je vOor miJ een verlaterr .! JarlOerSz .? Dan Zit Je Op de verkeerde kOerSz .! Kan Je niiet teGenn miJn GedraG .? Dan zeGh ik Je nu netjeSz Gedag .! Staat miJn manier van praten Je niet Aan .? Dan kan Je wederOm Gaan .! Ben Je respeCt-vOl dan wens ik Je hier veel pleZiier !
[afbeelding]
daar gaan we weer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |