Heumeuquote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:29 schreef Perrow het volgende:
Als ik masturbeer (2x per dag) dan denk ik vaak aan vrienden die een meisje neuken. Is dit niet raar? Hebben meer mensen dit? Of waar denken jullie aan?![]()
ik hoop niet dat 1 van jouw vrienden ook op fok zit.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:18 schreef Perrow het volgende:
Vrienden die het met een MEISJE doen!
Aan je vrienden dus.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:18 schreef Perrow het volgende:
Vrienden die het met een MEISJE doen!
ow jah, dat doe ik ook wel eensquote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:41 schreef Vampier het volgende:
in mijn goede ouwe tijd deed ik het op ervaringen
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:49 schreef Spina1 het volgende:
Dit riekt naar een minderwaardigheidscomplex, hebben je vrienden grote piemels?
Hehe lezen je vrienden hier ook mee op fok?quote:
je quote mij dus je vraagt het ook aan mij neem ik aan?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:01 schreef Crazyivan het volgende:
[..]
Hehe lezen je vrienden hier ook mee op fok?
Nee ik bedoelde de TS Eigenlijkquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:06 schreef P8 het volgende:
[..]
je quote mij dus je vraagt het ook aan mij neem ik aan?
maar een paar mensen die ik IRL ken weten dat ik P8 ben ja, maar als ik zulke bizarre shit als de TS zou hebben, dan zou ik wel een kloon maken voordat ik zou posten![]()
Denkt dat het meer ligt aan het feit dat je natuurlijk met je vrienden over alles praat, dus ook hoe de sex was etc. Als je dat van je beste vriend hoort dan kun je daar veel meer bij voorstellen dan iemand die dat op internet vertelt. Ik vind het iig niet raar dat je daar over fantaseert.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:29 schreef Perrow het volgende:
Als ik masturbeer (2x per dag) dan denk ik vaak aan vrienden die een meisje neuken. Is dit niet raar? Hebben meer mensen dit? Of waar denken jullie aan?![]()
weten je vrienden dat ook?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:58 schreef boyv het volgende:
Je denkt aan je vrienden als je masturbeert?
Nee hoor, is heel normaal, blijf maar gewoon doenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:05 schreef Laptoptekoop het volgende:
Ik denk aan Balkenende die het met een meisje doet, vinden jullie dit gek?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |