quote:Op maandag 10 april 2006 21:37 schreef cora4034 het volgende:
Ik hoop ook dat Lydia eruit gaat
quote:Op maandag 10 april 2006 21:35 schreef babette21 het volgende:
... alsof de stem van Mick alles bepalend is
ja en ze daar voor hun hele leven laten graag!quote:Op maandag 10 april 2006 21:42 schreef MissX het volgende:
kunnen Bjorn en Ernestine niet samen in de Mangrove gaan zitten ofzo
De billen in Expeditie Robinson 2006.quote:Op maandag 10 april 2006 21:41 schreef Cairon het volgende:
iemand screenies van Lydia's erg smakelijke reet?
nou die Lydia is nou niet echt sterker. Die had er gewoon uitgemoeten.quote:Op maandag 10 april 2006 21:42 schreef rubbereend het volgende:
niet zeuren. Moet Mick dan sterkere deelnemers eruit halen?
Nou Lydia dan met haar gejank en gemiep ...quote:Op maandag 10 april 2006 21:42 schreef rubbereend het volgende:
nee, maar wel lydia, en niet zijn vriendin Ernestine, dat vind ik dus geen vriendschap, kan me voorstellen dat Ernestine zich genaaid voelt.quote:Op maandag 10 april 2006 21:42 schreef rubbereend het volgende:
En daarmee beodoel ik de natuur bij de Eilandraad.... nu even niet de billen van Lydiaquote:Op maandag 10 april 2006 21:43 schreef Scope het volgende:
Check wel effe hoe mooi het daar is man! Wow
ze was iig sterker in de proef, bovendien heb je waarschijnlijk meer aan dr in de loop van de expeditiequote:Op maandag 10 april 2006 21:43 schreef MissX het volgende:
[..]
nou die Lydia is nou niet echt sterker. Die had er gewoon uitgemoeten.
mja bij nader inzien dus wel hahaquote:
Ikquote:
ik kan niet zeggen dat ik me aan die uitstekende tactiek stoorquote:
Tong caps maken?quote:
vorige week was ie sterker, ja...quote:Op maandag 10 april 2006 21:44 schreef cora4034 het volgende:
Toch een beetje matte aflevering al met al.
quote:Op maandag 10 april 2006 21:52 schreef tong80 het volgende:
Melvin en Karin hebben we nog niet gezien die halen dus de laatste vier
Prima tactiek!quote:Op maandag 10 april 2006 21:46 schreef Cairon het volgende:
[..]
ik kan niet zeggen dat ik me aan die uitstekende tactiek stoor
die hoort te winnen lijkt mijquote:Op maandag 10 april 2006 21:54 schreef cora4034 het volgende:
Richard is ook niet veel te zien dus die zal ook wel ver komen.
dat heb ik nou ookquote:Op maandag 10 april 2006 22:16 schreef BVO het volgende:
Maxime vind ik ook opeens een stuk minder erg.
Valt mij ook op, echt prachtig !quote:Op maandag 10 april 2006 21:44 schreef rubbereend het volgende:
het camerawerk wordt steeds mooier, wat een beelden
Ik heb meteen na het laatste gesprekje met Ernestine overgeschakeld naar CSI. Kan iemand me even vertellen wat er in het voorstukje te zien was??quote:Op maandag 10 april 2006 22:14 schreef TheVulture het volgende:
Lydia gaat de hoer spelen volgende week...![]()
Lydia voelt nattigheid over haar positie in het kamp en probeert de mannen te paaien door met haar tieten te schudden, kontje te wiebelen en de mannen een massage te geven. Ik zou persoonlijk nog liever in een berg kwallen willen duiken dan door dat mormel gemasseerd te moeten wordenquote:Op maandag 10 april 2006 22:42 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Ik heb meteen na het laatste gesprekje met Ernestine overgeschakeld naar CSI. Kan iemand me even vertellen wat er in het voorstukje te zien was??
Na dat "idool" van je, bevestig je wederom dat je geen smaak hebt.quote:Op maandag 10 april 2006 22:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Lydia voelt nattigheid over haar positie in het kamp en probeert de mannen te paaien door met haar tieten te schudden, kontje te wiebelen en de mannen een massage te geven. Ik zou persoonlijk nog liever in een berg kwallen willen duiken dan door dat mormel gemasseerd te moeten worden
Ellen is meer vrouw dan Lydia ooit zal wordenquote:Op maandag 10 april 2006 22:52 schreef caradoc het volgende:
[..]
Na dat "idool" van je, bevestig je wederom dat je geen smaak hebt.![]()
er zijn grenzen, Ellenquote:Op maandag 10 april 2006 22:52 schreef caradoc het volgende:
[..]
Na dat "idool" van je, bevestig je wederom dat je geen smaak hebt.![]()
Kijk maar naar je kliko die in de tuin staat....quote:Op maandag 10 april 2006 23:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Caps van Lydia????
Ze hadden natuurlijk ook de kleren die ze aanhadden toen ze aankwamen. Toen hebben iig een aantal mensen nog dingen in broekzakken gestoken en extra aangetrokken.quote:Op maandag 10 april 2006 23:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Is iemand al opgevallen dat ze toch helemaal niet zo weinig kleren hebben? Ik heb Fleur in ieder geval toch in meerdere outfits zien lopen.
quote:
Dat heb ik dus ookquote:Op maandag 10 april 2006 21:50 schreef reconnect het volgende:
hmm, ik irriteer me ook steeds meer aan douwe, terwijl ik hem vorig seizoen wel gaaf vond. Hij doet idd niet veel...nog minder dan vorig seizoen
quote:Op maandag 10 april 2006 23:16 schreef trepper het volgende:
Verschillen tussen de kampen zijn ook wel duidelijk. Kamp zuid is het serieuze werkkamp, terwijl kamp noord het vakantiekamp is. Zelfs harde werkers Maxime en Melvin doen mee aan het vakantiegevoel. normaalgesproken vind ik dat helemaal niks, maar kamp noord bracht het wel leuk in beeld.
In kamp zuid zorgt Douwe weer eens voor de nodige commotie. Hij is wel lui. Van iemand als hem verwacht je toch wat meer aktie.
Ten opzichte van vorige seizoenen vind ik dat Ryan, Ilona Maxime en Mick er positiever op vooruit zijn gegaan. Ondanks dat Mick een rare beslissing nam, want ik vond Lydia minstens net zo zwak of misschien nog wel zwakker dan Ernestine.
De winnaars Karin en Richard zijn eigenlijk nog totaal niet in beeld geweest.
Oh haha. Bedankt voor de uitleg.quote:Op maandag 10 april 2006 22:45 schreef TheVulture het volgende:
Lydia voelt nattigheid over haar positie in het kamp en probeert de mannen te paaien door met haar tieten te schudden, kontje te wiebelen en de mannen een massage te geven. Ik zou persoonlijk nog liever in een berg kwallen willen duiken dan door dat mormel gemasseerd te moeten worden
Helemaal mee eens !!!quote:Op dinsdag 11 april 2006 08:46 schreef haagse_elfje het volgende:
wel een klote streek van mick, ik had liever lydia zien vertrekken
Ernestine vond ik altijd wel een tof wijf.... maar mick
die douwewat een luie zak is het, wat wil je met zo een pens
Hier komt iets meer bij kijken dan bij een spelletje risk...quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:29 schreef rubbereend het volgende:
ach kom wat een gezeik, tis maar een spelletje. Als je risk speelt val je toch ook je vrienden aan
Dat is ook balen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:29 schreef rubbereend het volgende:
ach kom wat een gezeik, tis maar een spelletje. Als je risk speelt val je toch ook je vrienden aan
ach de meeste nemen het veel te serieus... een potje janken als je eruit ligtquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:34 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Hier komt iets meer bij kijken dan bij een spelletje risk...
je vergelijk nou appels met peren...
Nou ik denk dat het anders is dan dat je op de bank zit mee te kijken. Je gaat je echt niet zo nonchalant opstellen op zo'n eiland zoals je nu doet.quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach de meeste nemen het veel te serieus... een potje janken als je eruit ligt
Ernestine wist dat ze slecht was in de proeven dan moet je zorgen dat je onmisbaar bent in het kamp maar daar had ze niet voor gezorgd!
Nee, met die Lydia win je de oorlog, wou je zeggenquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:42 schreef rubbereend het volgende:
Ernestine wist dat ze slecht was in de proeven dan moet je zorgen dat je onmisbaar bent in het kamp maar daar had ze niet voor gezorgd!
heb je dr horen zingenquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:48 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Maar ik vond Ernistine echt wel haar best doen. Ze is erg sociaal en deed haar best om positieve energie in de groep te brengen.
Dat ben ik wel met je eens. Net als die meditatie-sessie van haar... als ik daar zou zitten zou haar de hersens inslaan met een stuk wrakhout op mij een ernstig kalmerende werking hebben gehad. Zen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb je dr horen zingennou dat is verre van sociaal
fnuikender? Sorrie, wat is dat?quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:14 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens. Net als die meditatie-sessie van haar... als ik daar zou zitten zou haar de hersens inslaan met een stuk wrakhout op mij een ernstig kalmerende werking hebben gehad. Zen.
Maar die Lydia is niettemin exponentieel fnuikender voor eenieder daar.
V.
Helaas heeft ze een slechte knie en is te zwaar.quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:48 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nou ik denk dat het anders is dan dat je op de bank zit mee te kijken. Je gaat je echt niet zo nonchalant opstellen op zo'n eiland zoals je nu doet.
En vrouwen zijn tenslotte emotioneler. En als je genaaid wordt door een goeie vriend, dan is dat gewoon totaal niet prettig,zeker niet als je ergens voor gaat
Maar ik vond Ernistine echt wel haar best doen. Ze is erg sociaal en deed haar best om positieve energie in de groep te brengen.
Vals zingen = niet sociaal......rightquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb je dr horen zingennou dat is verre van sociaal
fnui·kend (bn.): noodlottigquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:15 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
fnuikender? Sorrie, wat is dat?![]()
Is dat weinig?quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:23 schreef BVO het volgende:
Kijkcijfers zijn wel bedroevend laag, 547.000 kijkers.
en als de eerste serie bij Talpa, die scoorde rond het miljoenquote:
bron?quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:05 schreef BVO het volgende:
Ernestine, Maxime en Ilona gingen voor Lydia.
Karin, Melvin, Fleur, Lydia en Mick gingen voor Ernestine.
Logisch verstandquote:
Die is goed, maar hij zei te zwaar.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:11 schreef MeneerMuis het volgende:
Je hebt een zwakke knie en je bent gewoon te dik
Dat zal d'r leren met d'r 97 kilo, bolle nietsnut.
Precies, ze koos Ernestine zelfs bij de kampopdelingquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:20 schreef Airelle het volgende:
Ilone mocht Ernestine ook wel geloof ik. Zij zal wel voor Lydia gekozen hebben dus.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:03 schreef trepper het volgende:
Ik vraag me af wie nou op wie heeft gestemd. Naast Maxime denk ik dat Ilona ook op Lydia heeft gestemd. De derde stem is denk ik ook door een vrouw gedaan. Ik denk Fleur
Eindelijk een keer een Belg die zegt waar het op staat.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:11 schreef MeneerMuis het volgende:
Je hebt een zwakke knie en je bent gewoon te dik
Indien Lydia door eten weer op kracht komt is ze in proeven fysiek sterker dan Ernestine, denk dat dat de reden is.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:57 schreef trepper het volgende:
[..]
Stom van mij. DIe derde is natuurlijk Ernestine zelf. Vind ik het toch verrassend dat types als Melvin Karin en Fleur iemand als Lydia houden terwijl ze Ernestine wegstemmen.
natuurlijk! Lydia is van grotere waarde dan Ernestine. Een verzwakte Lydia kan meer dan Ernestine in de proeven!quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Indien Lydia door eten weer op kracht komt is ze in proeven fysiek sterker dan Ernestine, denk dat dat de reden is.
inderdaad dit is vorig het duidelijkst gebleken!quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:44 schreef babette21 het volgende:
met sociaal doen win je geen proeven, zonder proeven geen eten, zonder eten geen kracht, enz.
het ene eiland zal hierdoor uitgedunt worden, terwijl het andere alleen maar sterker wordt.
de drie die het dan uiteindelijk misschien toch nog tot de samensmelting halen zijn in de minderheid en vliegen er om de beurt uit.....
conclusie: als je énigszins kans wil maken, moet een fysiek zwakel er als eerste uit...
als dat betekent dat je nog 3 dagen met een Lydia zit, moet dat maar....
[tot zover mijn overweging als ikzelf één van de kandidaten was]
kwestie van verder denken dan de volgende dag....quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:46 schreef rubbereend het volgende:
inderdaad dit is vorig het duidelijkst gebleken!
Heb je goed gekeken naar Melvin aan het einde van die proef? hij was meer zand dan neger. Omdat die vetrol van een Ernestine het gewicht van een nijlpaard heeft, moest Mick op Melvin staan, Melvin moest even 10 minuten zand happen (met het gewicht van Mick en Ernestine op hemquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:57 schreef trepper het volgende:
[..]
Vind ik het toch verrassend dat types als Melvin Karin en Fleur iemand als Lydia houden terwijl ze Ernestine wegstemmen.
de kwaliteit van dit TALPA/Kanaal2 dingetje is dan ook véél minder dan wat we bij Net5/VT4 te zien kregen.quote:
Overduidelijk niet. Lees mijn eerdere post nou maar en kijk gewoon even naar de aflevering van volgende weekquote:Op dinsdag 11 april 2006 18:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
kwestie van verder denken dan de volgende dag....![]()
teamspirit is mooi, maar om ver in de expeditie te komen is proeven winnen toch belangrijker.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:25 schreef Verbal het volgende:
Overduidelijk niet. Lees mijn eerdere post nou maar en kijk gewoon even naar de aflevering van volgende week
Lees nou, dropje... team spirit can go hang, wmb. Maar je moet pertinent niet een hysterische intrigante in je kamp willen hebbenquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
teamspirit is mooi, maar om ver in de expeditie te komen is proeven winnen toch belangrijker.
ik vind Lydia ook 'n draak, en Ernestine wel sympathiek, maar dat is in dit stadium niet van belang...
quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:37 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
de kwaliteit van dit TALPA/Kanaal2 dingetje is dan ook véél minder dan wat we bij Net5/VT4 te zien kregen.
Van de makers van de vorige expeditie Robinsons , het Belgische productiehuis Kanakna, schiet sinds de rechten bij Talpa zitten niemand meer in de productie van ER over. Integendeel, Talpa is voor dit programma overgegaan naar de "Amerikaanse" makers van het programma, en dat straalt er ook vanaf.
Waar kanakna zelf die ER maakte en die volledig aanpaste met eigen camera en productieteams "koopt" talpa dit programma gewoon "gemaakt" aan. Vrijwel het enige wat ze doen zijn de presentatoren en de deelnemers neerdroppen.
dat verklaart ook nogal de flop van deze ER (en de vorige) , ook in België , want daar zit hij met Kanaal2 wél op een "bekend net" maar haalt evenzeer magere cijfers ...
in België was de vorige ook al redelijk "geflopt" hoor ...quote:Op woensdag 12 april 2006 02:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]de vorige ER had kijkcijfers rond het miljoen, dat was rete goed. En de beelden vind ik werkelijk fantastisch
.
Ik vind het onverklaarbaar dat er dik 400.000 kijkers zijn afgehaakt.
oke, hier in Nederland dus niet.quote:Op woensdag 12 april 2006 02:45 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
in België was de vorige ook al redelijk "geflopt" hoor ...
het kan me neit vaak genoeg, ik verlang er net als PE al te lang naar.quote:Op woensdag 12 april 2006 02:50 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Nu, ik vind zeker deze "All Stars" nog meer dan de vorige té "Amerikaans" ogen eigenlijk. Het is ook ergens te geforceerd, en zeker te kort na de vorige ...
hier wordt het trouwens quasi tegelijkertijd met PE uitgezonden. Flop compleet ...quote:Op woensdag 12 april 2006 02:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het kan me neit vaak genoeg, ik verlang er net als PE al te lang naar.
Ja dat is wel fijn ja. Zo kijk ik het meestal ook. Zonder die ontiegelijk lange reclamesquote:Op woensdag 12 april 2006 09:39 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Liefst zou ik zowel PE als ER willen volgen, maar ja Talpa is de enige die via internet hun programma's uitzendt
Van welk seizoen/jaar?quote:Op woensdag 12 april 2006 09:43 schreef the_undertaker het volgende:
Zijn er nog mensen geinteresseerd in DVD's van deze serie. Denk erover om de afleveringen per 2 op DVD te zetten.
Volgens deze log trok ER2005 gemiddeld 800.000 kijkers.quote:Op woensdag 12 april 2006 02:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]de vorige ER had kijkcijfers rond het miljoen, dat was rete goed. En de beelden vind ik werkelijk fantastisch
.
Waar het aan ligt? Misschien omdat het nu op de maandagavond wordt uitgezonden.quote:Op maandag 8 december 2003 13:54 schreef -Mk- het volgende:
Alles op een rij:
2003 | 2002 | 2001
Kandidaten: 622.000 | 700.000 | n.v.t
Afl.01: 919.000 | 860.000 | 375.000
Afl.02: 1.190.000 | 745.000 | 510.000
Afl.03: 1.055.000 | 1.185.000 | 495.000
Afl.04: 1.388.000 | 1.125.000 | 435.000
Afl.05: 1.436.000 | 1.065.000 | 550.000
Afl.06: 1.421.000 | 1.035.000 | 640.000
Afl.07: 1.319.000 | 1.210.000 | 696.000
Afl.08: 1.480.000 | 1.195.000 | 625.000
Afl.09: 1.480.000 | 1.094.250 | 610.000
Afl.10: 1.359.000 | 1.195.000 | 625.000
Afl.11: 1.430.000 | 1.340.000 | 655.000
Afl.12: 1.359.000 | 1.300.000 | 755.000
Afl13 1.477.000 | 1.475.000 | 1.075.000
Finale: 1.171.000 | 1.165.000 | 520.000
Top 5 Kijkcijfers
1. E.R.2003 - afl. 08: 1.480.000
2. E.R.2003 - afl. 09: 1.480.000
3. E.R.2003 - afl. 13: 1.477.000
4. E.R.2002 - afl. 13: 1.475.000
5. E.R.2003 - afl. 05: 1.436.000
Zeg, doe eens niet zo neerbuigend jij. Ik héb uiteraard gelezen, maar ik ben het niet met je eens.quote:Op woensdag 12 april 2006 00:14 schreef Verbal het volgende:
Lees nou, dropje... team spirit can go hang, wmb. Maar je moet pertinent niet een hysterische intrigante in je kamp willen hebben
het blijven de kandidaten die het programma maken, en waardoor de ene editie dus leuker is dan de anderquote:Op woensdag 12 april 2006 11:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Overigens vind ik het ER niet slechter geworden sinds ze bij Talpa zitten hoor.
quote:Op woensdag 12 april 2006 11:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik denk dat het komt omdat er op dit moment al zoveel gelijksoortige programma's zijn. Peking Express, Wie is de Mol en op hetzelfde tijdstip als ER is Temptation Island. Ik heb ook moeten kiezen. Ik heb ook dit jaar weer Wie is de Mol laten vallen omdat ik dat nog nooit gezien heb en niet weet wat ik mis. Ik krijg het allemaal niet bij elkaar gekeken. Jammer maar helaas. Wie had ooit nog eens gedacht dat er ook te veel leuke dingen op tv kunnen zijn!
Overigens vind ik het ER niet slechter geworden sinds ze bij Talpa zitten hoor. Groot voordeel is dat je het op de site kunt kijken. En al die extra's zijn ook echt leuk.
Ik zal er rekening mee houden op 23 april....als ik voor de selectie moet verschijnen....quote:Op woensdag 12 april 2006 11:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
het blijven de kandidaten die het programma maken, en waardoor de ene editie dus leuker is dan de ander
dat blijkt dit jaar wel met PE... wat een teleurstelling ineens
heb je je opgegeven?! hoe stoer!!quote:Op woensdag 12 april 2006 12:25 schreef An24 het volgende:
Ik zal er rekening mee houden op 23 april....als ik voor de selectie moet verschijnen....![]()
![]()
poe, ja, heb een flink stukje geschreven om in aamerking te komen....maar dat ga ik nu nog niet opsturen natuurlijk, haha Zeg type avontuurlijk, stoere reclasseringswerker. Analyserend en botte humor...zo'n typje ben ik wel beetje.quote:Op woensdag 12 april 2006 12:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
heb je je opgegeven?! hoe stoer!!
en eh, wat voor type deelnemer ben je dan wel?![]()
Zal wel met die ryan zijn .... of met Bjørnquote:Op woensdag 12 april 2006 14:42 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik heb trouwens uit betrouwbare bron vernomen dat Lydia ook heeft geneukt op het eiland.![]()
.
Doe ik. Als ik door de eerste ronde zou komen, maak ik wel een apart topiclogboek aan goed?!quote:Op woensdag 12 april 2006 14:41 schreef caradoc het volgende:
Hou ons op de hoogte, als ik over 4 jaar van m'n studie ben wil ik ook graag me eens opgeven.
moet wel met Mick zijnquote:Op woensdag 12 april 2006 14:42 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik heb trouwens uit betrouwbare bron vernomen dat Lydia ook heeft geneukt op het eiland.![]()
.
Alsof dat programma over 4 jaar nog zal bestaan ...quote:Op woensdag 12 april 2006 14:41 schreef caradoc het volgende:
Hou ons op de hoogte, als ik over 4 jaar van m'n studie ben wil ik ook graag me eens opgeven.
Hou er wel rekening mee dat hier vaak wel wordt meegelezen door redacties van t.v. programma's. En dat het misschien niet verstandig is om er teveel over te schrijven. Ze zouden je dan misschien wel is daarop kunnen afwijzen. Omdat ze bang zijn dat er dan teveel uitlekt naar het grote publiek.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:47 schreef An24 het volgende:
[..]
Doe ik. Als ik door de eerste ronde zou komen, maak ik wel een apart topiclogboek aan goed?!
Dat denk ik ook. Er is veel om te volgen tegenwoordig. Ik vind het echt raar dat het tegelijk met PE is trouwens.quote:Op woensdag 12 april 2006 11:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik denk dat het komt omdat er op dit moment al zoveel gelijksoortige programma's zijn. Peking Express, Wie is de Mol en op hetzelfde tijdstip als ER is Temptation Island. Ik heb ook moeten kiezen. Ik heb ook dit jaar weer Wie is de Mol laten vallen omdat ik dat nog nooit gezien heb en niet weet wat ik mis. Ik krijg het allemaal niet bij elkaar gekeken. Jammer maar helaas. Wie had ooit nog eens gedacht dat er ook te veel leuke dingen op tv kunnen zijn!
Ik vind de reclameblokken wel langer gewordenquote:Overigens vind ik het ER niet slechter geworden sinds ze bij Talpa zitten hoor. Groot voordeel is dat je het op de site kunt kijken. En al die extra's zijn ook echt leuk.
en weet je bron ook met wiequote:Op woensdag 12 april 2006 14:47 schreef caradoc het volgende:
[..]
Zal wel met die ryan zijn .... of met Bjørn
Goed dat je het zegt, ik had dit ook al bedacht, daarom wacht ik ook gewoon lekker even af.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:14 schreef MissX het volgende:
[..]
Hou er wel rekening mee dat hier vaak wel wordt meegelezen door redacties van t.v. programma's. En dat het misschien niet verstandig is om er teveel over te schrijven. Ze zouden je dan misschien wel is daarop kunnen afwijzen. Omdat ze bang zijn dat er dan teveel uitlekt naar het grote publiek.
Van alle seizoenen zou ik wel een DVD willen hebben... geweldige tv gewoonquote:Op woensdag 12 april 2006 09:43 schreef the_undertaker het volgende:
Zijn er nog mensen geinteresseerd in DVD's van deze serie. Denk erover om de afleveringen per 2 op DVD te zetten.
Van PE is wel degelijk een seizoens DVD van PE seizoen 1.quote:Op woensdag 12 april 2006 16:11 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Geldt trouwens ook voor PE... helaas ook geen dvd van![]()
Persoonlijk herken ik mij helemaal in het verhaal van Joost-Mag-Het-Weten. De kwaliteit vorig seizoen vond ik echt overduidelijk minder, dit seizoen kan het me echt 0.0 boeien. Kijkcijfers zijn ook ge-1/3.quote:Op woensdag 12 april 2006 02:19 schreef rubbereend het volgende:
.
Ik vind het onverklaarbaar dat er dik 400.000 kijkers zijn afgehaakt.
Dat heb ik dus precies hetzelfde....komen allemaal leuke programma's tegelijk!! Wie is de Mol heb ik nooit gezien dus weet niet wat ik mis, Peking Express vond ik altijd geweldig maar moest kiezen tussen ER en TI en kan maar 1 programma opnemenquote:Op woensdag 12 april 2006 11:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Overigens vind ik het ER niet slechter geworden sinds ze bij Talpa zitten hoor. Groot voordeel is dat je het op de site kunt kijken. En al die extra's zijn ook echt leuk.
Maar die is niet meer te krijgen...quote:Op woensdag 12 april 2006 20:14 schreef CryARiver het volgende:
[..]
Van PE is wel degelijk een seizoens DVD van PE seizoen 1.
ik echt overduidelijk minder, dit seizoen kan het me echt 0.0 boeien. Kijkcijfers zijn ook ge-1/3.
Jawwel, via de vlaamse VT4 site.quote:Op donderdag 13 april 2006 14:42 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Maar die is niet meer te krijgen...
Wordt weer leuk...kan niet wachtenquote:
Metquote:Op zondag 16 april 2006 22:35 schreef Poland-spring het volgende:
Het gaat heel snel voorbij in het voorstukje maar volgens mij zie je Lydia en Mick zoenen (met tong).
Nou, ik weet niet welk voorstukje dat was, maar in het voorstukje dat afgelopen maandag aan het eind van de laatste aflevering te zien was, waren geen zoenende Lydia en Mick te zien.quote:Op zondag 16 april 2006 22:35 schreef Poland-spring het volgende:
Het gaat heel snel voorbij in het voorstukje maar volgens mij zie je Lydia en Mick zoenen (met tong).
Mja hij werkt wel in de erotische sector, kan best zijn dat hij en zijn vrouw een vrije relatie hebben. Is volgens mij best normaal in die wereld.quote:Op zondag 16 april 2006 22:41 schreef Flem het volgende:
Mick is toch getrouwd? :>.
quote:Op maandag 17 april 2006 01:38 schreef El_Rolando het volgende:
Heeft iemand foto's van Judge?
Ik ookquote:Op maandag 17 april 2006 18:20 schreef golfer het volgende:
Ik verheug me alweer op de uitzending van straks.
quote:Op maandag 17 april 2006 18:20 schreef golfer het volgende:
Ik verheug me alweer op de uitzending van straks.
Dank je.quote:Op maandag 17 april 2006 02:13 schreef pos het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
grote kans van wel...quote:Op maandag 17 april 2006 20:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik hoop dat Douwe nog niet exit is na vandaag..![]()
als ze de proef verliezen, dan kunnen we daar wel vanuit gaanquote:Op maandag 17 april 2006 20:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
quote:Op maandag 17 april 2006 20:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
als ze de proef verliezen, dan kunnen we daar wel vanuit gaan
jammer voor de kijkers, maar zo begrijpelijk![]()
maar met een beetje mazzel verliest Noord weer, zodat Lydia eruit gegooid kan worden
hoop ik ook niet... maar vrees het ergste voor hemquote:Op maandag 17 april 2006 20:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
hij is gewoon aartsluiquote:Op maandag 17 april 2006 20:38 schreef rubbereend het volgende:
ik snap niet waarom Douwe niets doet, als hij in dat gezelschap sn handen uit de mouwen steekt zal hij echt gewaardeerd worden
quote:Op maandag 17 april 2006 20:40 schreef rubbereend het volgende:ja vlees..... altijd handig als je geen vuur hebt
ik denk dat ze dondersgoed wisten dat ze tegen Jennifer moesten, en dus beter niet voor de beste prijs konden gaan [aangezien de kans op vuur ook al verkeken is]quote:Op maandag 17 april 2006 20:40 schreef rubbereend het volgende:ja vlees..... altijd handig als je geen vuur hebt
je mag steeds voor hetzelde strijden hoor, vorige keer hebben ze toch ook om vuur verloren.quote:Op maandag 17 april 2006 20:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik denk dat ze dondersgoed wisten dat ze tegen Jennifer moesten, en dus beter niet voor de beste prijs konden gaan [aangezien de kans op vuur ook al verkeken is]
echt waar?? ik dacht alles maar 1x....quote:Op maandag 17 april 2006 20:45 schreef rubbereend het volgende:
je mag steeds voor hetzelde strijden hoor, vorige keer hebben ze toch ook om vuur verloren.
Ze kozen er voor daar niet voor te strijden, omdat ze er alle vertrouwen in hadden dat ze zelf vuur konden makenquote:Op maandag 17 april 2006 20:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
echt waar?? ik dacht alles maar 1x....
anders zouden ze nu toch wel alsnog voor 't vuur gaan??
Normaal gesproken wordt bij dit spel rekening gehouden met je gewicht, dan wordt 'ie zwaarder gesteld, je moet een bepaald deel van je eigen lichaamsgewicht aan kunnen.quote:Op maandag 17 april 2006 20:50 schreef golfer het volgende:
Trouwens, met deze proef was het gewicht van Ernestine wel goed van pas gekomen.
Ik geloof niet dat ze dat dit keer hebben gedaan, of het is er uit geknipt.quote:Op maandag 17 april 2006 20:52 schreef BVO het volgende:
Normaal gesproken wordt bij dit spel rekening gehouden met je gewicht, dan wordt 'ie zwaarder gesteld, je moet een bepaald deel van je eigen lichaamsgewicht aan kunnen.
Zou wel zo eerlijk zijn.quote:Op maandag 17 april 2006 20:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Normaal gesproken wordt bij dit spel rekening gehouden met je gewicht, dan wordt 'ie zwaarder gesteld, je moet een bepaald deel van je eigen lichaamsgewicht aan kunnen.
en terecht dusquote:Op maandag 17 april 2006 20:49 schreef MissX het volgende:
[..]
Ze kozen er voor daar niet voor te strijden, omdat ze er alle vertrouwen in hadden dat ze zelf vuur konden maken
de hele spelvoorbereing wordt er altijd afgeknipt.quote:Op maandag 17 april 2006 20:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ze dat dit keer hebben gedaan, of het is er uit geknipt.
Dat is toch normaal op een survivaltocht in de rimboe.quote:
Er is weinig meer over van de man die hij was in zijn eigen expeditie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |