Logisch verstandquote:
Die is goed, maar hij zei te zwaar.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:11 schreef MeneerMuis het volgende:
Je hebt een zwakke knie en je bent gewoon te dik
Dat zal d'r leren met d'r 97 kilo, bolle nietsnut.
Precies, ze koos Ernestine zelfs bij de kampopdelingquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:20 schreef Airelle het volgende:
Ilone mocht Ernestine ook wel geloof ik. Zij zal wel voor Lydia gekozen hebben dus.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:03 schreef trepper het volgende:
Ik vraag me af wie nou op wie heeft gestemd. Naast Maxime denk ik dat Ilona ook op Lydia heeft gestemd. De derde stem is denk ik ook door een vrouw gedaan. Ik denk Fleur
Eindelijk een keer een Belg die zegt waar het op staat.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:11 schreef MeneerMuis het volgende:
Je hebt een zwakke knie en je bent gewoon te dik
Indien Lydia door eten weer op kracht komt is ze in proeven fysiek sterker dan Ernestine, denk dat dat de reden is.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:57 schreef trepper het volgende:
[..]
Stom van mij. DIe derde is natuurlijk Ernestine zelf. Vind ik het toch verrassend dat types als Melvin Karin en Fleur iemand als Lydia houden terwijl ze Ernestine wegstemmen.
natuurlijk! Lydia is van grotere waarde dan Ernestine. Een verzwakte Lydia kan meer dan Ernestine in de proeven!quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Indien Lydia door eten weer op kracht komt is ze in proeven fysiek sterker dan Ernestine, denk dat dat de reden is.
inderdaad dit is vorig het duidelijkst gebleken!quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:44 schreef babette21 het volgende:
met sociaal doen win je geen proeven, zonder proeven geen eten, zonder eten geen kracht, enz.
het ene eiland zal hierdoor uitgedunt worden, terwijl het andere alleen maar sterker wordt.
de drie die het dan uiteindelijk misschien toch nog tot de samensmelting halen zijn in de minderheid en vliegen er om de beurt uit.....
conclusie: als je énigszins kans wil maken, moet een fysiek zwakel er als eerste uit...
als dat betekent dat je nog 3 dagen met een Lydia zit, moet dat maar....
[tot zover mijn overweging als ikzelf één van de kandidaten was]
kwestie van verder denken dan de volgende dag....quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:46 schreef rubbereend het volgende:
inderdaad dit is vorig het duidelijkst gebleken!
Heb je goed gekeken naar Melvin aan het einde van die proef? hij was meer zand dan neger. Omdat die vetrol van een Ernestine het gewicht van een nijlpaard heeft, moest Mick op Melvin staan, Melvin moest even 10 minuten zand happen (met het gewicht van Mick en Ernestine op hemquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:57 schreef trepper het volgende:
[..]
Vind ik het toch verrassend dat types als Melvin Karin en Fleur iemand als Lydia houden terwijl ze Ernestine wegstemmen.
de kwaliteit van dit TALPA/Kanaal2 dingetje is dan ook véél minder dan wat we bij Net5/VT4 te zien kregen.quote:
Overduidelijk niet. Lees mijn eerdere post nou maar en kijk gewoon even naar de aflevering van volgende weekquote:Op dinsdag 11 april 2006 18:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
kwestie van verder denken dan de volgende dag....![]()
teamspirit is mooi, maar om ver in de expeditie te komen is proeven winnen toch belangrijker.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:25 schreef Verbal het volgende:
Overduidelijk niet. Lees mijn eerdere post nou maar en kijk gewoon even naar de aflevering van volgende week
Lees nou, dropje... team spirit can go hang, wmb. Maar je moet pertinent niet een hysterische intrigante in je kamp willen hebbenquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
teamspirit is mooi, maar om ver in de expeditie te komen is proeven winnen toch belangrijker.
ik vind Lydia ook 'n draak, en Ernestine wel sympathiek, maar dat is in dit stadium niet van belang...
quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:37 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
de kwaliteit van dit TALPA/Kanaal2 dingetje is dan ook véél minder dan wat we bij Net5/VT4 te zien kregen.
Van de makers van de vorige expeditie Robinsons , het Belgische productiehuis Kanakna, schiet sinds de rechten bij Talpa zitten niemand meer in de productie van ER over. Integendeel, Talpa is voor dit programma overgegaan naar de "Amerikaanse" makers van het programma, en dat straalt er ook vanaf.
Waar kanakna zelf die ER maakte en die volledig aanpaste met eigen camera en productieteams "koopt" talpa dit programma gewoon "gemaakt" aan. Vrijwel het enige wat ze doen zijn de presentatoren en de deelnemers neerdroppen.
dat verklaart ook nogal de flop van deze ER (en de vorige) , ook in België , want daar zit hij met Kanaal2 wél op een "bekend net" maar haalt evenzeer magere cijfers ...
in België was de vorige ook al redelijk "geflopt" hoor ...quote:Op woensdag 12 april 2006 02:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]de vorige ER had kijkcijfers rond het miljoen, dat was rete goed. En de beelden vind ik werkelijk fantastisch
.
Ik vind het onverklaarbaar dat er dik 400.000 kijkers zijn afgehaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |