Heeft in Parijs-Nice zijn schouder gebroken.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:31 schreef JelleS het volgende:
Waarom doet Celestino eigenlijk niet mee?
reed hem eerst wel alleen de laatste 2 jaar niet ofzoquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:43 schreef Zwansen het volgende:
Boogie rijdt nooit de Waalse Pijl.
Ooit wel eens bij de 1e 10 gereden dan?quote:Op woensdag 12 april 2006 00:07 schreef Bartoli het volgende:
[..]
reed hem eerst wel alleen de laatste 2 jaar niet ofzo
Boogerd mag LBL ook nog winnen, verder is het okquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:28 schreef Ericr het volgende:
Michael wint, punt uit! Valverde en Bettini mogen alles er na winnen, als Boogerd zondag maar als eerste over de finish komt.
Ja, 3 keer. Toen Boogerd goed was in de Waalse Pijl bleef er altijd een groepje met koplopers vooruit, toen hij besloot de Waalse Pijl niet meer te rijden kreeg je ineens twee keer achter elkaar een sprint op de muur van Huyquote:Op woensdag 12 april 2006 00:09 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ooit wel eens bij de 1e 10 gereden dan?
Valverde is zeker een kanshebber. Ik vraag me alleen wel af of hij inmiddels voldoende terreinkennis heeft.quote:Op woensdag 12 april 2006 00:28 schreef Perico het volgende:
Het is bijzonder goed voor de Amstel Gold Race als Valverde gaat winnen.
En verdiend
Echavarri kwam hier al met Perico en Indurain naartoe, nu mag de voortzetting van de ploeg eindelijk wel eens oogsten na zoveel jaar. De spurt op de Cauberg heeft 'ie in het Baskenland gedemonstreerd, die zal legendarisch zijn.
Valverde!
![]()
Ik stem voor een monument op die plek. Een gedenksteen met bijvoorbeeld als tekst "Hier demareerde Boogerd op 16-4-2006 voor de xde keer in x Amstel Gold Races. Met deze keer eindelijk als resultaat dat hij won."quote:Op woensdag 12 april 2006 13:01 schreef Perico het volgende:
Wat ik me afvraag, is of Boogerd een receptie krijgt, een herinneringsmedaille, of dat er misschien een wave in het peloton opgaat, als hij voor de tiende keer demarreert op de Eyserbosweg op dezelfde plek...
quote:Op woensdag 12 april 2006 13:01 schreef Perico het volgende:
Wat ik me afvraag, is of Boogerd een receptie krijgt, een herinneringsmedaille, of dat er misschien een wave in het peloton opgaat, als hij voor de tiende keer demarreert op de Eyserbosweg op dezelfde plek...
Ik denk niet dat je Rebellin hoeft te vrezen, hij heeft in Baskenland een rib gebroken, en het is nog niet zeker of hij meedoetquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:39 schreef thettes het volgende:
Ik vrees weer voor Rebellin, maar ook ik hoop op Boogerd natuurlijk
AGR, Waalse Pijl en LBL alledrie dit jaar?
ja dacht van welquote:Op woensdag 12 april 2006 00:09 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ooit wel eens bij de 1e 10 gereden dan?
Dat hoorde ik ook vandaag op de Belg ja, wel jammer maar Boogerd z'n kansen nemen alleen maar toe lijkt het.quote:Op woensdag 12 april 2006 16:50 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je Rebellin hoeft te vrezen, hij heeft in Baskenland een rib gebroken, en het is nog niet zeker of hij meedoet![]()
Er is er altijd wel ene die hem op de Cauberg erop legt. Type Valverde ofzoquote:Op woensdag 12 april 2006 21:05 schreef JelleS het volgende:
Geen Rebbelin, geen celestino, geen di luca. Dit moet die eigenlijk wel winnen, helaas zal het dan ook de boeken in gaan als de overwinning zonder de andere favorieten.
nogmaals, ik ben met de nederlandsche stroomtrein maatschappij in onderhandeling over een spoor + overgang op de top van de eyserboswegquote:Op woensdag 12 april 2006 21:17 schreef placebeau het volgende:
Dit jaar zou het wel eens aan samuel sanchez kunnen zijn om voor Boogerd te eindigen.
Naam is er wel toepasseljk voor ja: Eiserbahnenboschweg.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:19 schreef komrad het volgende:
[..]
nogmaals, ik ben met de nederlandsche stroomtrein maatschappij in onderhandeling over een spoor + overgang op de top van de eyserbosweg
DP.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:31 schreef komrad het volgende:
koos gaat sowieso goed de laatste weken
Z'n tijdrit was wel boven verwachting goed, hoor.quote:Op woensdag 12 april 2006 02:15 schreef rubbereend het volgende:
Valverde rijdt nu mee met terrein kennis en zal meedoen maar tis nog te vroeg denk ik, bovendien was hij de laatste dagen in Baskenland de grote vorm wat kwijt.
hij reed op zn gemak mee omhoog in het Baskenland en bij die etappe die finnishte best op die Sanchez won ging hij ook goed mee, werd 2equote:Op donderdag 13 april 2006 13:50 schreef Zwansen het volgende:
Rebellin is al wel 34... Hopelijk is zijn explosiviteit al wat afgenomen...
Wat was er toen, ik heb het toen namelijk gemistquote:Op donderdag 13 april 2006 18:06 schreef pfaf het volgende:
Nu maar hopen dat het niet weer zo'n farce wordt als vorig jaar.![]()
Eén en al mist, waardoor alleen de laatste 500 meter in beeld gebracht kon worden. Voor zondag wordt er zwaar bewolkt weer voorspeld.quote:Op donderdag 13 april 2006 18:21 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Wat was er toen, ik heb het toen namelijk gemist
Dit weekend wordt het beter weer.quote:Op donderdag 13 april 2006 18:40 schreef Zwansen het volgende:
Wind en regen is alleen maar in het voordeel voor Rabo.
quote:Rebellin start met gebroken rib 12-04-2006
Davide Rebellin start zondag met een gebroken rib in de Amstel Gold Race. De Italiaan die twee jaar geleden nog de Amstel Gold Race en Luik- Bastenaken-Luik won heeft bij een val in de vierde rit van de Ronde van het Baskenland deze breuk opgelopen. ,,De pijn is te harden", aldus de 34-jarige kopman van Gerolsteiner. ,,Ik maak donderdag nog een lange training en zal me daarna nog eens laten onderzoeken. Als er geen complicaties zijn, ga ik gewoon van start."
De verwachtingen voor dit weekend zijn redelijk goed dacht ik. Dus wat dat betreft zal het allemaal wel mee gaan vallen.quote:Op donderdag 13 april 2006 18:39 schreef Perico het volgende:
Het waait hier nu als een gek in Zuid-Limburg en al 2 dagen ziet het inktzwart, is het koud en zit ik te godveren dat het nog steeds winter is. Als ik met dit weer op de Bergseweg ga staan om 11 uur zondagmorgen dan waai ik helemaal horendol daar, met 20 km open land links-rechts om je heen..
(de voorpret is er niet dus)
En dan hebben we ook beeldenquote:Op donderdag 13 april 2006 20:10 schreef pfaf het volgende:
[..]
De verwachtingen voor dit weekend zijn redelijk goed dacht ik. Dus wat dat betreft zal het allemaal wel mee gaan vallen.
ik wil wel maar gaat niet lukken denk ik zo maarquote:Op vrijdag 14 april 2006 08:37 schreef zjroentje het volgende:
Denk dat ik dit jaar ook maar weer eens langs het parcours ga staan.
Thuis of zo, AGR is geen koers voor hem. Nog niet in ieder geval.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:54 schreef Modus het volgende:
Waar is Boonen?
Was het vanochtend mistig, hier in Tilburg welquote:Op zaterdag 15 april 2006 12:02 schreef Professional het volgende:
Valkenburg
Zit nu op me werk, en hier komen ze ook al de hele dag langs.
"Heeft u toilet, heeft u een routekaart?"
Leuk heel weekend topdrukte
Ik ook.quote:
en die mag ik dan opdrinken als hij niet wint ??quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:36 schreef thaleia het volgende:
Uitzending begint weer ergens tussen 12 en 1 neem ik aan?
Ik heb 'n kratje Brand ingezet op Thomas Dekker
Dat is omdat in PR en RVV het dikwijls zo is dat de beste in koers ook wint.quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:36 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik ook.
Mooie aan dit soort koersen is dat er veel kanshebbers zijn. Er is veel minder sprake van 1 uitgesproken favoriet dan in Vlaanderen en Roubaix.
quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:23 schreef placebeau het volgende:
[..]
Dat is omdat in PR en RVV het dikwijls zo is dat de beste in koers ook wint.
Bij de AGR wordt de beste in koers al eens tweede
Eerder richting 14.00 denk ik.quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:36 schreef thaleia het volgende:
Uitzending begint weer ergens tussen 12 en 1 neem ik aan?
Ik heb 'n kratje Brand ingezet op Thomas Dekker
Cool, het id van dat nieuwsbericht is hetzelfde als de userid van dolle_hond.quote:
quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:52 schreef Arcee het volgende:
[..]
Cool, het id van dat nieuwsbericht is hetzelfde als de userid van dolle_hond.
Dit gaat wel ver Arceequote:Op zaterdag 15 april 2006 18:52 schreef Arcee het volgende:
[..]
Cool, het id van dat nieuwsbericht is hetzelfde als de userid van dolle_hond.
En weer dat verknaaide 4:3 formaatquote:Op zaterdag 15 april 2006 18:50 schreef Perico het volgende:
Wat me wel tegenvalt van de NOS is, dat ze grafisch zo beperkt zijn al sinds de oertijd. Bij de Belg zie je profielen van alle hellingen en het systeem van aftellen van hoeveel kilometer het is tot een volgend obstakel. Verder dan plaatsnamen in beeld komt men bij de NOS niet, of Keutenberg >22% ..
ik heb toch geen breedbeeld tvquote:Op zaterdag 15 april 2006 19:08 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
En weer dat verknaaide 4:3 formaat![]()
Maar het is ook mooier op normale tv'squote:
is me nooit opgevallen iigquote:Op zaterdag 15 april 2006 19:09 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Maar het is ook mooier op normale tv's![]()
Laatst bij de RvV had je op de Belg 16:9, en de NOS vond het weer nodig om dat te gaan verneuken naar 4:3..... Minder beeld en veel minder scherp was het gevolg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |