Ik ook.quote:
en die mag ik dan opdrinken als hij niet wint ??quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:36 schreef thaleia het volgende:
Uitzending begint weer ergens tussen 12 en 1 neem ik aan?
Ik heb 'n kratje Brand ingezet op Thomas Dekker
Dat is omdat in PR en RVV het dikwijls zo is dat de beste in koers ook wint.quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:36 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik ook.
Mooie aan dit soort koersen is dat er veel kanshebbers zijn. Er is veel minder sprake van 1 uitgesproken favoriet dan in Vlaanderen en Roubaix.
quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:23 schreef placebeau het volgende:
[..]
Dat is omdat in PR en RVV het dikwijls zo is dat de beste in koers ook wint.
Bij de AGR wordt de beste in koers al eens tweede
Eerder richting 14.00 denk ik.quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:36 schreef thaleia het volgende:
Uitzending begint weer ergens tussen 12 en 1 neem ik aan?
Ik heb 'n kratje Brand ingezet op Thomas Dekker
Cool, het id van dat nieuwsbericht is hetzelfde als de userid van dolle_hond.quote:
quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:52 schreef Arcee het volgende:
[..]
Cool, het id van dat nieuwsbericht is hetzelfde als de userid van dolle_hond.
Dit gaat wel ver Arceequote:Op zaterdag 15 april 2006 18:52 schreef Arcee het volgende:
[..]
Cool, het id van dat nieuwsbericht is hetzelfde als de userid van dolle_hond.
En weer dat verknaaide 4:3 formaatquote:Op zaterdag 15 april 2006 18:50 schreef Perico het volgende:
Wat me wel tegenvalt van de NOS is, dat ze grafisch zo beperkt zijn al sinds de oertijd. Bij de Belg zie je profielen van alle hellingen en het systeem van aftellen van hoeveel kilometer het is tot een volgend obstakel. Verder dan plaatsnamen in beeld komt men bij de NOS niet, of Keutenberg >22% ..
ik heb toch geen breedbeeld tvquote:Op zaterdag 15 april 2006 19:08 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
En weer dat verknaaide 4:3 formaat![]()
Maar het is ook mooier op normale tv'squote:
is me nooit opgevallen iigquote:Op zaterdag 15 april 2006 19:09 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Maar het is ook mooier op normale tv's![]()
Laatst bij de RvV had je op de Belg 16:9, en de NOS vond het weer nodig om dat te gaan verneuken naar 4:3..... Minder beeld en veel minder scherp was het gevolg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |