Ik heb er oa Bettie Serveert en The Gathering gezien, beide heb ik minstens 10x gezien, van beide bands waren het bepaald niet de beste optredens. Komt toch vooral door de zaal.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:04 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[De Helling]
Ik vond het best een fijn zaaltje toen ik er naar My Brightest Diamond ging. Ik had prima zicht. En mensen die er doorheen praten heb je overal.
Veel minder dan vroeger. Heb het idee datveel -met name leeftijdsgenoten en dertigers- tegenwoordig niet meer voor de muziek komt maar de muziek gebruiken als achtergrondmuziek en alleen maar willen kletsen en ouwehoeren. Veel toffe concerten al door verpest.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:04 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En mensen die er doorheen praten heb je overal.
Ik ben er maar 1 keer geweest en vond dat niet verkeerd, maar verder kan ik er dus niet echt over oordelen. Ideaal was het niet, maar ik vond het wel een gezellig zaaltje.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:07 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik heb er oa Bettie Serveert en The Gathering gezien, beide heb ik minstens 10x gezien, van beide bands waren het bepaald niet de beste optredens. Komt toch vooral door de zaal.
Ik laat het lekker op staan. Ik vind dat ze wel fijne nummers draaien voor deze zonnige dag, waarop ik nog even wat huiswerk ga maken. Dus hoor ze zo wel weer langskomen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:13 schreef ranja het volgende:
Ja, van mij ook de favoriet.
Hm, later meer nummers. Zo zorgen ze er wel voor dat iedereen blijft luisteren
maar ik neem het toch op dus ga wel even de stad in
Ik zou haar wel willen zien in een intiem zaaltje, gezellig barretje, etc. Niet in zo'n bunker op een amusementsindustrieterrein, maar ik ben dan ook niet zo'n fan van De Helling, hoewel ik er ondertussen wel al een paar keer geweest ben (goede programmering).quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:29 schreef Molluck het volgende:
[..]
Wat is daar dan mis mee? Waaraan moet een toko voldoen voordat Roosbeef er op kan treden?
Is dat onlangs verbouwd dan ofzo? De oudegracht lijkt me toch echt een heel stuk groter.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:16 schreef ranja het volgende:
Groter dan Tivoli.
In vergelijking met de HMH issie klein, maar geef mij de Ekko maar.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik ben toch ook gewoon in een behoorlijk klein zaaltje geweest, met een kleine bar rechts achterin.
Je weet wel zeker dat we het over dezelfde zaal hebben? Ik ben nooit in de Ekko geweest, dus geen idee hoe groot die is, maar Tivoli de Helling is volgens mij nog niet eens veel groter dan de zaal van het jongerencentrum waar ik gewerkt heb, en die was niet groot.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:57 schreef belsen het volgende:
[..]
In vergelijking met de HMH issie klein, maar geef mij de Ekko maar.
De capaciteit van De Helling komt van Wiki, geen ideale bron. Zal eens kijken of ik nog iets kan terugvinden op mijn pc daarover, heb Tivoli er wel eens over gemaild toen ik een werkstukje moest maken op de middelbare school (wel een aantal jaar terug dus, betwijfel ook of ik nog iets heb).quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:06 schreef ranja het volgende:
Bijzonder. De Helling is echt zo'n vierkante bak. Vraag me af of die 425 klopt.
Ekko is gewoon een klein lief zaaltje met een relatief breed podium, daar lijkt me 350 nog aan de hoge kant, had die eerder op 200-250 geschat..
Die van De Helling vind ik ook wel aannemelijk hoor, maar zoals gezegd ben ik er maar 1 keer geweest.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:14 schreef ranja het volgende:
Die 350 geloof ik wel hoor, met wat proppen kom je een eind
Ik zal vanavond eens tellen
Daniel Johnston - Story of an Artist inderdaad, prachtige vertaling van een prachtig nummer.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:48 schreef ranja het volgende:
Helemaal nieuw is een cover, vertaald, van een nummer van Daniel Johnston. Het gaat over het leven van een kunstenaar. Zo zal het ook ongeveer heten denk ik.
Weet niet of dit mag...quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:22 schreef Myster_E het volgende:
[..]
Daniel Johnston - Story of an Artist inderdaad, prachtige vertaling van een prachtig nummer.
Hoorde het nummer 2 weken geleden op radio1.
ben nou niet bepaald onder de indruk (wel knap hoor), er moet gewoon instrument bijquote:Op zondag 29 maart 2009 22:57 schreef Roi het volgende:
Onder Invloed a capella! Luisteren (kijken is niet echt 'gemakkelijk'), wel ff op HQ drukken!
volgens mij is ze gewoon zo, heb jaren geleden toen ze op Appelpop in de kleine tent stond na afloop even staan babbelen met haar toen ik hun demo CDtje kocht en ze is gewoon een beetje vaagjes maar wel heel aardigquote:Op donderdag 9 april 2009 09:38 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Mooi voor haar dat er blijkbaar toch nog mensen zoals mij zijn. Op mijn werk vind iedereen het verschrikkelijk. Gelukkig vind mijn vriendin het wel leuk.
Ik heb haar gezien in Luxor was echt te gek kleine zaal en super concert. Alleen jammer dat ze alleen shirtjes tot L hadden. Mag je niet dik zijn als je fan bent?
Het zesde metaal klonk wel oke en die zanger probeerde in ieder geval contact te maken met de zaal. Als je echter niks van de teskt kan maken houdt het voor mij redleijk op. Toch heb ik bij twee liedjes wel een goed gevoel overgehouden.
Ik weet niet of haar vage gedrag een act is of dat ze gewoonlijk zo is, maar ik wil wat zij gebruikt!
Lief stop-motion clipje voor één van de leukste nummers van het album.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:42 schreef Veerboot het volgende:
Leuke video: Roosbeef - Te Heet Gewassen - videoclip.
Zeker. Samen met Zomer m'n favoriet.quote:Op donderdag 9 april 2009 20:06 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
één van de leukste nummers van het album.
Nee, dat heb ik niet gezien.quote:Op donderdag 9 april 2009 09:43 schreef ranja het volgende:
Volgens mij is ze gewoon zo. Ik zag haar een keer rondlopen bij Plato, toen gedroeg ze zich niet heel anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |