Daniel Johnston - Story of an Artist inderdaad, prachtige vertaling van een prachtig nummer.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:48 schreef ranja het volgende:
Helemaal nieuw is een cover, vertaald, van een nummer van Daniel Johnston. Het gaat over het leven van een kunstenaar. Zo zal het ook ongeveer heten denk ik.
Weet niet of dit mag...quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:22 schreef Myster_E het volgende:
[..]
Daniel Johnston - Story of an Artist inderdaad, prachtige vertaling van een prachtig nummer.
Hoorde het nummer 2 weken geleden op radio1.
ben nou niet bepaald onder de indruk (wel knap hoor), er moet gewoon instrument bijquote:Op zondag 29 maart 2009 22:57 schreef Roi het volgende:
Onder Invloed a capella! Luisteren (kijken is niet echt 'gemakkelijk'), wel ff op HQ drukken!
volgens mij is ze gewoon zo, heb jaren geleden toen ze op Appelpop in de kleine tent stond na afloop even staan babbelen met haar toen ik hun demo CDtje kocht en ze is gewoon een beetje vaagjes maar wel heel aardigquote:Op donderdag 9 april 2009 09:38 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Mooi voor haar dat er blijkbaar toch nog mensen zoals mij zijn. Op mijn werk vind iedereen het verschrikkelijk. Gelukkig vind mijn vriendin het wel leuk.
Ik heb haar gezien in Luxor was echt te gek kleine zaal en super concert. Alleen jammer dat ze alleen shirtjes tot L hadden. Mag je niet dik zijn als je fan bent?
Het zesde metaal klonk wel oke en die zanger probeerde in ieder geval contact te maken met de zaal. Als je echter niks van de teskt kan maken houdt het voor mij redleijk op. Toch heb ik bij twee liedjes wel een goed gevoel overgehouden.
Ik weet niet of haar vage gedrag een act is of dat ze gewoonlijk zo is, maar ik wil wat zij gebruikt!
Lief stop-motion clipje voor één van de leukste nummers van het album.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:42 schreef Veerboot het volgende:
Leuke video: Roosbeef - Te Heet Gewassen - videoclip.
Zeker. Samen met Zomer m'n favoriet.quote:Op donderdag 9 april 2009 20:06 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
één van de leukste nummers van het album.
Nee, dat heb ik niet gezien.quote:Op donderdag 9 april 2009 09:43 schreef ranja het volgende:
Volgens mij is ze gewoon zo. Ik zag haar een keer rondlopen bij Plato, toen gedroeg ze zich niet heel anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |