Ja, ik had het eigenlijk over de user ervóór.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:36 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Je weet dat je bij iTunes moet betalen voor muziek?
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:04 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
want mijn hoofd zit vol met jou
krijg niks zinnigs uit mijn mond
alleen mijn tong
mij blaas je niet op om
ik sta met beide steunzolen op de grond
Leuke bonustrack.
eenschquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:42 schreef StolenIdentity het volgende:
Erg fijn debuutalbum.
Binnenkort maar eens aanschaffen.
Lijkt me driedubbel niks om Roosbeef in die toko te zien, eik.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:11 schreef Molluck het volgende:
*Jaloers
Voor degenen die Utrecht hebben gemist omdat het is uitverkocht (zoals ik) 15 maart in Tivoli de Helling is nog een tweede kans. (zondagavond)
Waarom niet?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:26 schreef belsen het volgende:
[..]
Lijkt me driedubbel niks om Roosbeef in die toko te zien, eik.
Wat is daar dan mis mee? Waaraan moet een toko voldoen voordat Roosbeef er op kan treden?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:26 schreef belsen het volgende:
[..]
Lijkt me driedubbel niks om Roosbeef in die toko te zien, eik.
Ik vond het best een fijn zaaltje toen ik er naar My Brightest Diamond ging. Ik had prima zicht. En mensen die er doorheen praten heb je overal.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:58 schreef ranja het volgende:
Als je een beetje achteraan staat in De Helling zie je zo goed als niks. Bovendien heb je dan altijd pratende mensen om je heen. Prima voor harde rock concerten maar voor Roosbeef niet ideaal. Ik sla maar over dan denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |