Kap nou gewoon eens triest persoon.quote:Op maandag 10 april 2006 14:54 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Een blauwtje bij troel lopen is gewoon social FOK! suicide.
ONZ is ---> Daar!quote:Op maandag 10 april 2006 15:03 schreef Ou-Tannu het volgende:
IK WIL BAGGEREN!
Tuurlijk, tenslotte heb ik het altijd gedaan en ben ik altijd begonnen.quote:
god thank dat die hier niet zijnquote:Op maandag 10 april 2006 15:11 schreef Tally het volgende:
Ik snap nu Ou-Tannu..
Of je moet in een homobar zijn
Dan loop ik eerder een blauwtje
Maar ik wil zo graag in je happen HWquote:Op maandag 10 april 2006 15:10 schreef HeatWave het volgende:
Hou nou maar weer op met EN etteren EN met happen elke keer...
weet jij het?quote:Op maandag 10 april 2006 15:15 schreef Troel het volgende:
Waarom is er trouwens nog geen nieuwe datum?
het wordt toch een bikini/strand meet?quote:Op maandag 10 april 2006 15:15 schreef Troel het volgende:
Waarom is er trouwens nog geen nieuwe datum?
Vind het wel even best zo.quote:Op maandag 10 april 2006 15:00 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Neen. Zo maar eens vragen. Ik mis onze diepzinnige conversaties wel namelijk.
Bij wie moet ik mn nummertje trekkenquote:
NO WAY!!!quote:Op maandag 10 april 2006 15:17 schreef remlof het volgende:
[..]
het wordt toch een bikini/strand meet?
Ik denk dat je daar nog wel iemand voor kan vindenquote:
Ik regel wel zo'n heerlijk postkantoornummerapparaat voor je hoorquote:Op maandag 10 april 2006 15:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar nog wel iemand voor kan vinden.
Ripquote:Op maandag 10 april 2006 15:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik regel wel zo'n heerlijk postkantoornummerapparaat voor je hoor
Nummertjes makenquote:Op maandag 10 april 2006 15:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik regel wel zo'n heerlijk postkantoornummerapparaat voor je hoor
Apparaat doet me niet zo veel, Ripley doet me meerquote:Op maandag 10 april 2006 15:31 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
apparaat heb ik zo te pakken.. missen ze toch niet opt postkantoor:')
Gwoon..quote:
quote:
Neuh, niet persequote:Op maandag 10 april 2006 15:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Nog iemand waarvan je zegt ja die moet je hebben?
Dan mag je ook niet weer jarig zijnquote:Op maandag 10 april 2006 15:32 schreef Litso het volgende:
Ik ga niet wéér in de Stairway eten hoor.
naar de MAC lopen, mc menu opvreten en weer terug lopen was snellerquote:Op maandag 10 april 2006 15:36 schreef HeatWave het volgende:
Eten in stairway is idd niet geweldig. Maar jullie HOEFDEN ook niet te blijven hoor.
Neuh, maar ik heb begrepen dat die broadway ook niet echt geweldig was.quote:Op maandag 10 april 2006 15:36 schreef HeatWave het volgende:
Eten in stairway is idd niet geweldig. Maar jullie HOEFDEN ook niet te blijven hoor.
Ik kwam aan en er werd geroepen "de plannen zijn veranderd, we eten allemaal in de stairway"quote:Op maandag 10 april 2006 15:36 schreef HeatWave het volgende:
Shoarmaquote:Op maandag 10 april 2006 15:37 schreef Troel het volgende:
[..]
Neuh, maar ik heb begrepen dat die broadway ook niet echt geweldig was.
Maar mensen met een beter idee zijn welkom
Het is niet lastig, het moet alleen even van tevoren goed afgesproken worden. Als iedereen voor zich gaat eten voorzie ik pas echt een zooitjequote:Op maandag 10 april 2006 15:39 schreef HeatWave het volgende:
Of iedereen gewoon voor zich ja.
Als het zo lastig is.
ik ben toch nog voor SHOARMAquote:Op maandag 10 april 2006 15:39 schreef HeatWave het volgende:
Als het zo lastig is.
Ja precies. En als er dan witte vlekken op je gezicht zitten kun je tenminste zeggen dat het de knoflooksaus isquote:Op maandag 10 april 2006 15:41 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ik ben toch nog voor SHOARMAkennen we lekker met zn alle naar de knoflook meuren
Moest van jou HWquote:Op maandag 10 april 2006 15:39 schreef HeatWave het volgende:
Als het zo lastig is.
dat geld dan alleen voor de dames?quote:Op maandag 10 april 2006 15:43 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja precies. En als er dan witte vlekken op je gezicht zitten kun je tenminste zeggen dat het de knoflooksaus is
quote:Op maandag 10 april 2006 15:41 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ik ben toch nog voor SHOARMAkennen we lekker met zn alle naar de knoflook meuren
Heraldquote:Op maandag 10 april 2006 15:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Moest van jou HW
Volgende keer eet ik wel saampjes metHerald
![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 15:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Moest van jou HW
Volgende keer eet ik wel saampjes metHerald
![]()
HW ik maakte maar een geintje..quote:Op maandag 10 april 2006 15:50 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Ik leg het nog EEN keer uit...
FB en in wilden dat optreden zien, en dat zou 30 min beginnen nadat de reservering stond. Dus WIJ zouden niet mee-eten, de rest was vrij om te gaan...
Dat de rest nou opeens zo moeilijk deed om OOK niet daar te gaan eten is niet ons probleem.
Duidelijkheid is goed met dit soort dingenquote:Op maandag 10 april 2006 15:54 schreef Tally het volgende:
[..]
HW ik maakte maar een geintje..
Ik zou eigenlijk niet eens mee-eten liefje..
quote:Op maandag 10 april 2006 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Duidelijkheid is goed met dit soort dingen.
Ik heb genotenquote:Op maandag 10 april 2006 15:59 schreef HeatWave het volgende:
Meestal gaat het ook gewoon prima hoor. Dit liep even wat mis. Jammer dan, heeft iemand er een minder leuke meeting door gehad? Ik niet iig.
Je niet zo druk maken om dingen, dat helpt in je leven.
Nee!quote:Op maandag 10 april 2006 16:03 schreef Tally het volgende:
Ou Tannu heb ik jouw gesproken op de meeting?
Sta je op één van de foto's?quote:
Ja maar ja maar ik had maar een satequote:Op maandag 10 april 2006 16:02 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
volgende keer kom ik wel een satetje pikken
omdat je iets te druk in gesprek was met Troel, FB en nog een paar denk ikquote:Op maandag 10 april 2006 16:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Sta je op één van de foto's?
En waarom heb ik jouw niet gesproken??????
nou :/ das gemeenquote:Op maandag 10 april 2006 16:05 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja maar ja maar ik had maar een sate
Hij was wel erg groot en erg lekker![]()
Vanavond maar eens kijken wie je eigenlijk bentquote:Op maandag 10 april 2006 16:05 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
omdat je iets te druk in gesprek was met Troel, FB en nog een paar denk ik
zou zo ook niet weten wie jij bentquote:Op maandag 10 april 2006 16:06 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb geloof ik ook lang niet iedereen gesproken. Kan gebeuren.
quote:Op maandag 10 april 2006 16:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Vanavond maar eens kijken wie je eigenlijk bent
quote:
Klopt.quote:
Er zijn er inmiddels wel een aantal die ik zo herken denk ikquote:Op maandag 10 april 2006 16:30 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Klopt.Maar aan de andere kant: ken erg weinig fokkers in het echt. De meesten zou ik zo voorbij lopen. Alleen af en toe denk je; hmmmm... dat moet haast wel een fokker zijn. Bijvoorbeeld als iemand iets laat vallen en dan zegt; 'Mijn ....! Wat doe je?'. Geen twijfel mogelijk in dat geval
Gelukkig val ik niet onder die eerste groep; nu kan ik tenminste nog rustig over straatquote:Op maandag 10 april 2006 16:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zijn er inmiddels wel een aantal die ik zo herken denk ik.
Maar vast ook genoeg die ik wel zou moeten kennen, maar ook straal voorbij zou lopen hoor.
Dat heb ik ook gewoon hoor. Op een meeting allemaal best, maar om nou iedereen die ik vaag zou moeten kennen te gaan begroeten....quote:Op maandag 10 april 2006 16:41 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Gelukkig val ik niet onder die eerste groep; nu kan ik tenminste nog rustig over straat![]()
Maar ik zou wel bij veel mensen zoiets hebben van; volgens mij ken ik die ergens van, mja, whatever![]()
Dus Fok! is je werk?quote:Op maandag 10 april 2006 16:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gewoon hoor. Op een meeting allemaal best, maar om nou iedereen die ik vaag zou moeten kennen te gaan begroeten.....
Fok en prive gescheiden houden.. meestal.
Dus? Net of dat ook maar iets voorsteltquote:
Ik doe mijn best jaquote:Op maandag 10 april 2006 16:46 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dus? Net of dat ook maar iets voorsteltFokkers zijn kneuzen, modjes zijn uberkneuzen enzovoorts
Goed dat je in ieder geval over zelfkennis beschiktquote:
Says who?quote:Op maandag 10 april 2006 16:34 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Je moest toch al komen omdat je in het vorige topic gepost had
![]()
Of gewoon een "who the fuck cares wat andere denken" instellingquote:Op maandag 10 april 2006 16:49 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Goed dat je in ieder geval over zelfkennis beschikt [afbeelding]
Ow kut, ik ga wel vrij offtopic geloof ik
Dat kan ook, maar ik blijf liever nog even rondhangen hierquote:Op maandag 10 april 2006 16:53 schreef HeatWave het volgende:
'Sterf'
Maken we gewoon een nieuwe hoorquote:
hebben we dan wel een Topic Crusher dan?quote:Op maandag 10 april 2006 17:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maken we gewoon een nieuwe hoor.
topics zat.
Geeft niet dat had ik met veel Fokkers..quote:Op maandag 10 april 2006 16:08 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]als je maar weet dat dr pas thuis achter was, wij jij bent
Qyroz. En terechtquote:Op maandag 10 april 2006 17:14 schreef paultjuhhh het volgende:
qynix ofzo was helemaal beledigd dat ik hem niet kende
Riep hij dat je een n00b was en dat je niet 1337 genoeg was voor hem?quote:Op maandag 10 april 2006 17:14 schreef paultjuhhh het volgende:
Nee zo heette die niet
Jaquote:Op maandag 10 april 2006 17:15 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Riep hij dat je een n00b was en dat je niet 1337 genoeg was voor hem?
Volgende keer gewoon phr4993n dat soort gasten.quote:
Watquote:Op maandag 10 april 2006 17:19 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon phr4993n dat soort gasten.
'fraggen', ff laten zien dat jij zijn n00b 455 gewoon HARD kan 0wn3n.quote:
Jij kende hem niet???quote:Op maandag 10 april 2006 17:14 schreef paultjuhhh het volgende:
qynix ofzo was helemaal beledigd dat ik hem niet kende
Ik niet, maar das iets tussen Dagonet en mijquote:Op maandag 10 april 2006 17:21 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik snap echt dat kutmod steeds minder zo![]()
![]()
455quote:Op maandag 10 april 2006 17:22 schreef TrenTs het volgende:
[..]
'fraggen', ff laten zien dat jij zijn n00b 455 gewoon HARD kan 0wn3n.
ahhhhhhhh zo is het iets duidelijkerquote:Op maandag 10 april 2006 17:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik niet, maar das iets tussen Dagonet en mij.
Kijk, verder klopt het natuurlijk ook wel, maar das iets andersquote:Op maandag 10 april 2006 17:23 schreef MissHobje het volgende:
[..]
ahhhhhhhh zo is het iets duidelijker![]()
Ga jij vreemd?quote:Op maandag 10 april 2006 17:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik niet, maar das iets tussen Dagonet en mij.
Maar.quote:
Zolang het maar een schoon holletje blijft.quote:
Idemquote:Op maandag 10 april 2006 17:27 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Zolang het maar een schoon holletje blijft.
Nee jij moet natuurlijk nog bijkomen van je bestralingen van afgelopen jaar. Beterschap.quote:Op maandag 10 april 2006 17:25 schreef Rudi-Carrell het volgende:
Ik kom niet.
Sterkte abi.quote:Op maandag 10 april 2006 17:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idem.
En nu moet ik weg, de kroeg wacht weer!
Behave kids!
Flans eens een mooie op in elkaar lui varkenquote:Op maandag 10 april 2006 14:58 schreef paultjuhhh het volgende:
Game on!
Wanneer gaan we nou de nieuwe meet houden ?
quote:Op maandag 10 april 2006 17:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Geeft niet dat had ik met veel Fokkers..
Zo wist ik pas zondagmiddag wie Flow was![]()
had ik dus ookquote:Op maandag 10 april 2006 17:44 schreef TrenTs het volgende:
Ik wist pas wie Tally was toen ik haar fotoboek daarna thuis bekeek.
No way..quote:
Dus niet op je voorhoofd?quote:Op maandag 10 april 2006 18:17 schreef Bendeleider het volgende:
Tatoo met je fok username.
Wel net boven je schwanz of flamous.
En dan met je blote reet door Stairway lopen..quote:Op maandag 10 april 2006 18:17 schreef Bendeleider het volgende:
Tatoo met je fok username.
Wel net boven je schwanz of flamous.
quote:Op maandag 10 april 2006 18:22 schreef Tally het volgende:
[..]
En dan met je blote reet door Stairway lopen..
Van sommige zou ik het niet erg vinden
quote:
Ik als beroeps baggeraar stond gewoon lafjes zat te worden in het hoekje.quote:Op maandag 10 april 2006 18:26 schreef Tally het volgende:
[..]![]()
Wij hebben trouwens ook vaak met elkaar gesproken he
Jij moet ook komen!!!!quote:Op maandag 10 april 2006 17:21 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik snap echt dat kutmod steeds minder zo![]()
![]()
Geef jij anders even het goede voorbeeldquote:Op maandag 10 april 2006 18:41 schreef gurlie het volgende:
Of op je kont.
Dan kun je ongegeneerd iemands kont checken.
Ach als het maar boven je Schwanz isquote:Op maandag 10 april 2006 18:29 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik als beroeps baggeraar stond gewoon lafjes zat te worden in het hoekje.
Met penoze als Bio en stofje.
Ik wou het met men reputatie rustig aan doen.
En zo min mogelijk op foto's verschijnen ivm aanslagen op mijn leven.
Maar is een plakplaatje ook goed ? ik heb een hekel aan tatoo's namelijk.
Doe het lekker zelf.quote:Op maandag 10 april 2006 18:42 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Geef jij anders even het goede voorbeeld
Dat kontje van TrenTs was niets mis mee inderdaadquote:Op maandag 10 april 2006 18:22 schreef Tally het volgende:
[..]
En dan met je blote reet door Stairway lopen..
Van sommige zou ik het niet erg vinden
Deed ik toch welquote:Op maandag 10 april 2006 18:41 schreef gurlie het volgende:
Of op je kont.
Dan kun je ongegeneerd iemands kont checken.
Ik denk niet dat daar iemand op zit te wachtenquote:
Even een handje helpen...quote:Op maandag 10 april 2006 18:44 schreef remlof het volgende:
[..]
tsja anders moet je óf continu een erectie hebben óf steeds je lul optillen
Ik ben bang voor naalden.quote:Op maandag 10 april 2006 18:45 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik denk niet dat daar iemand op zit te wachten![]()
Maar ok, alleen als jij dat ook doet
Dat laatste lijkt me vrij moeilijk aangezien het nog steeds een fokmeet isquote:Op maandag 10 april 2006 18:44 schreef remlof het volgende:
[..]
tsja anders moet je óf continu een erectie hebben óf steeds je lul optillen
en dan in braillequote:Op maandag 10 april 2006 18:46 schreef Bendeleider het volgende:
Ja.maar de dames mogen hem ook rond den tepel plakken.
Das ook wel een idee; strandmeetquote:Op maandag 10 april 2006 18:50 schreef remlof het volgende:
juni, het moet een zomermeet worden en de vorige is net geweest!
eensch!quote:Op maandag 10 april 2006 18:50 schreef remlof het volgende:
(eind) juni, het moet een zomermeet worden en de vorige is net geweest!
Juni klinkt goed. In juli gaan veel mensen al met vakantiequote:Op maandag 10 april 2006 18:50 schreef remlof het volgende:
juni, het moet een zomermeet worden en de vorige is net geweest!
zondag 11 juni it isquote:Op maandag 10 april 2006 18:52 schreef Tally het volgende:
9 juni ben ik terug uit Pertugal..
En 11 juni ben ik jarig..
Dus er na graag
ik had er nog effe "(eind)" bij ge-editquote:Op maandag 10 april 2006 18:51 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Juni klinkt goed. In juli gaan veel mensen al met vakantie.
Jij wil gewoon alle wijven in bikini zien.quote:Op maandag 10 april 2006 18:50 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Das ook wel een idee; strandmeetMaar dan moet het wel in augustus
wrom niet?quote:Op maandag 10 april 2006 18:54 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Een meet op een zondag.
Ik stel voor: vrijdag 16 juni.
ik niet alleen hoorquote:Op maandag 10 april 2006 18:54 schreef gurlie het volgende:
[..]
Jij wil gewoon alle wijven in bikini zien.
Sommige wel ja (hint hintquote:Op maandag 10 april 2006 18:54 schreef gurlie het volgende:
[..]
Liever zonder. Tenminste, een select aantal dan.quote:Op maandag 10 april 2006 18:54 schreef gurlie het volgende:
[..]
Dan moet ik wel kunnen op zichquote:Op maandag 10 april 2006 18:54 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Een meet op een zondag.
De grote Fok!-vleeskeuringquote:Op maandag 10 april 2006 18:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Liever zonder. Tenminste, een select aantal dan.![]()
Jij doerak!quote:Op maandag 10 april 2006 18:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Liever zonder. Tenminste, een select aantal dan.![]()
Look who's..quote:Op maandag 10 april 2006 19:00 schreef Gizmore het volgende:
[..]
De grote Fok!-vleeskeuring
Hoe durf je!
![]()
Wel mensen op vakantie dan gok ikquote:Op maandag 10 april 2006 18:50 schreef remlof het volgende:
(eind) juni, het moet een zomermeet worden en de vorige is net geweest!
Daar zijn we nog mee bezigquote:Op maandag 10 april 2006 19:11 schreef saaw het volgende:
ik hoor net dat hier ook een meet geplanned wordmet niet alleen pubers
dat scheelt
samenvatting van het plan?
moet even kijken met mn vakantie enzo, en waar? maar in principe wel hor, gezelligquote:Op maandag 10 april 2006 19:13 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Daar zijn we nog mee bezig
Jij komt ook als het uitkomt?![]()
Mooi zo, want toen in Amsterdam had ik eigenlijk wel verwacht dat je er ook zou zijn maar toen was je geloof ik op vakantiequote:Op maandag 10 april 2006 19:14 schreef saaw het volgende:
[..]
moet even kijken met mn vakantie enzo, en waar? maar in principe wel hor, gezellig
Pfff, dan pasquote:Op maandag 10 april 2006 18:54 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Een meet op een zondag.
Ik vond die 19 mei een prima voorstelquote:Op maandag 10 april 2006 19:37 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
pas![]()
![]()
Wat had je dan gedacht volgende maand alweer![]()
jup geloof het ookquote:Op maandag 10 april 2006 19:17 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Mooi zo, want toen in Amsterdam had ik eigenlijk wel verwacht dat je er ook zou zijn maar toen was je geloof ik op vakantie
Hoe meer zielen hoe meer vreugd
Ohnee jij had het zekerm eteen door.quote:
Dat duurt nog zo lang!quote:
Ja dat vind ik ook .quote:
3 uur later.....quote:
Ik vind het strand ewww, maar dat ben ik.quote:Op maandag 10 april 2006 20:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hebben we al enig idee wáár we gaan meeten?
Mocht het toch16 juni worden ofzo,dan is het toch leuker om ergens aan het water of strand af te spreken ipv een warm benauwd cafe in de binnenstad?![]()
Ik had je naam denk ik niet eens verstaan.quote:Op maandag 10 april 2006 20:17 schreef Tally het volgende:
[..]
3 uur later.....
Maar wel dezelfde avond
Jupquote:
kampvuur op gas?quote:Op maandag 10 april 2006 20:36 schreef Gizmore het volgende:
[..]
JupGeloof me, ik spreek uit ervaring
Maar strand zie ik wel zitten ja
Een uit de grond getrokken strandpaal en wat drijfhout?quote:
Puikquote:Op maandag 10 april 2006 20:40 schreef remlof het volgende:
[..]
strand! gitaren! kampvuur! drank!
dan
oh en vrouwen natuurlijk!
ja maar op gas doe je zo uitquote:Op maandag 10 april 2006 20:41 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Een uit de grond getrokken strandpaal en wat drijfhout?Nee maar ik ben wel voor het strand. Liefst nog Noordwijk, hoef ik niet eens ver weg
Das waar, maar je mag er ook geen bbq houden dus lijkt me sterk dat dat wel mag. Je kunt ook gewoon aan de boulevard (of wurft) iets gaan eten. Zitten genoeg restaurantjes meestal. Overal wel. Dusquote:
Das meestal geen probleem begin juni hoor.quote:Op maandag 10 april 2006 20:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
Trouwens mooi weer is ook belangrijk!
Maar goed toen was het half Juni toch aardig warmquote:Op maandag 10 april 2006 20:50 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Das meestal geen probleem begin juni hoor.Hoewel het vorig jaar toch niet echt veel voorstelde die hele zomer...
Ja dat is ook beter, aan het strand of waterquote:Op maandag 10 april 2006 20:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hebben we al enig idee wáár we gaan meeten?
Mocht het toch16 juni worden ofzo,dan is het toch leuker om ergens aan het water of strand af te spreken ipv een warm benauwd cafe in de binnenstad?![]()
Zal dat het zijnquote:Op maandag 10 april 2006 20:21 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik had je naam denk ik niet eens verstaan.
Tot half juni was het goed te doen ongeveer ja. Mag hopen dat het dit jaar wat beter wordtquote:Op maandag 10 april 2006 21:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Maar goed toen was het half Juni toch aardig warm
Zoals ik aangaf organiseer ik een festivalletjequote:Op maandag 10 april 2006 21:08 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Tot half juni was het goed te doen ongeveer ja. Mag hopen dat het dit jaar wat beter wordtMaar goed; verder nog suggesties?
Mogen wij dan gratis komen?quote:Op maandag 10 april 2006 21:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zoals ik aangaf organiseer ik een festivalletje
Whehe; eenschquote:Op maandag 10 april 2006 21:10 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Mogen wij dan gratis komen?
Anders is het gewoon spam.
Tsja ehm.quote:Op maandag 10 april 2006 21:10 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Mogen wij dan gratis komen?
Anders is het gewoon spam.
met onbeperkt zuipen?quote:Op maandag 10 april 2006 21:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Tsja ehm.
Kan k denk ik niet maken
Tis maar 10 euries.
Daar ga ik eens ff naar kijkenquote:
http://www.julianapop.nlquote:Op maandag 10 april 2006 21:21 schreef saaw het volgende:
goeie zaak
festivals zijn oke, watvooriets?
Oeee Kusquote:Op maandag 10 april 2006 21:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
http://www.julianapop.nl
Opzich site kan beter en programma ook. Maar goed het is een leuke opzet en gewoon een zuipfestijn
Als je festivalorganisator bent kan allesquote:Op maandag 10 april 2006 21:42 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
als iets van onbeperkt zuipen kan regelen :p
volgens mij kan je dan heel veel fokkers trekkenquote:Op maandag 10 april 2006 22:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Als je festivalorganisator bent kan alles
quote:Op maandag 10 april 2006 22:16 schreef saaw het volgende:
* saaw checkt de site
di-rect????
ik kom niet
Liefst op een zondag.quote:Op maandag 10 april 2006 23:21 schreef Bendeleider het volgende:
Ik wil naar Urk.
Zou wel willen zeilen met een grupske !!quote:
Tussen de kokkelvissers door.quote:Op maandag 10 april 2006 23:25 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Zou wel willen zeilen met een grupske !!
alles is toegestaan, boerefeestenquote:Op maandag 10 april 2006 23:15 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
oordopjes inbegerepen?of mogen we tomaten smijten?
mooi! jij regelt tomaten!quote:Op maandag 10 april 2006 23:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
alles is toegestaan, boerefeesten
Moet k nou echt alles regelen, die baggeraars kunnen ook echt niets zelf hequote:
tuurlijk nietquote:Op maandag 10 april 2006 23:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Moet k nou echt alles regelen, die baggeraars kunnen ook echt niets zelf he
Ook al nietquote:
Dat dan weer wel, maar hoe ze heten hier. Trains en dan hebben ze 1029203 verschillende soorten maatschappijen. Ach hopeloosquote:
waar is hier dan?quote:Op maandag 10 april 2006 23:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat dan weer wel, maar hoe ze heten hier. Trains en dan hebben ze 1029203 verschillende soorten maatschappijen. Ach hopeloos
Maar goed, meeting ergens richting de zomer lijkt me dus gewoon een puik plan
UK, spalding, lincolnshirequote:
om middernacht bij de kerkquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:33 schreef Bendeleider het volgende:
Urk
tofquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:46 schreef Biogarde het volgende:
TVP![]()
Wil graag de groeten doen aan Nylz, Paul, Pussy en Moemoe![]()
![]()
![]()
En de restquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:46 schreef Biogarde het volgende:
TVP![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:53 schreef remlof het volgende:
[..]
werkze
en luister fok!radio effe terug later
Jaaaaaaaa en dan ik tussen Trents en Dribbel en Slarioux inquote:
Puik plan!quote:Op maandag 10 april 2006 20:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
18 Juni organiseer ik een festivalletje. Als jullie daar nou allemaal naar toe komen
Jammerquote:Op dinsdag 11 april 2006 01:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
Boebiedoe en ik hebben weer vrede met elkaar!![]()
OMG, wie heb ik doogewenstquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:53 schreef remlof het volgende:
[..]
werkze
en luister fok!radio effe terug later
Ik kan het me niet eens meer herinneren dus erg boeiend kan het niet geweest zijnquote:Op dinsdag 11 april 2006 02:02 schreef Biogarde het volgende:
[..]
OMG, wie heb ik doogewenst![]()
![]()
Ik was niet lief![]()
Zal wel niets wordenquote:
Mooi. Hoe dat nu zo?quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
Boebiedoe en ik hebben weer vrede met elkaar!![]()
Groetjes terug Bioquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:46 schreef Biogarde het volgende:
TVP![]()
![]()
![]()
niet eens aan mij?quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:46 schreef Biogarde het volgende:
TVP![]()
![]()
![]()
Ja maar iedereen weet dat Bio dat toch wel wintquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:05 schreef DoubleDildo het volgende:
je kunt beter een poll maken wie als snelste zijn hamburgers op had
Biogarde is een geile knuffelbeerquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:05 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja maar iedereen weet dat Bio dat toch wel wint
Bio at niet.quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:05 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja maar iedereen weet dat Bio dat toch wel wint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |