Kap nou gewoon eens triest persoon.quote:Op maandag 10 april 2006 14:54 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Een blauwtje bij troel lopen is gewoon social FOK! suicide.
ONZ is ---> Daar!quote:Op maandag 10 april 2006 15:03 schreef Ou-Tannu het volgende:
IK WIL BAGGEREN!
Tuurlijk, tenslotte heb ik het altijd gedaan en ben ik altijd begonnen.quote:
god thank dat die hier niet zijnquote:Op maandag 10 april 2006 15:11 schreef Tally het volgende:
Ik snap nu Ou-Tannu..
Of je moet in een homobar zijn
Dan loop ik eerder een blauwtje
Maar ik wil zo graag in je happen HWquote:Op maandag 10 april 2006 15:10 schreef HeatWave het volgende:
Hou nou maar weer op met EN etteren EN met happen elke keer...
weet jij het?quote:Op maandag 10 april 2006 15:15 schreef Troel het volgende:
Waarom is er trouwens nog geen nieuwe datum?
het wordt toch een bikini/strand meet?quote:Op maandag 10 april 2006 15:15 schreef Troel het volgende:
Waarom is er trouwens nog geen nieuwe datum?
Vind het wel even best zo.quote:Op maandag 10 april 2006 15:00 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Neen. Zo maar eens vragen. Ik mis onze diepzinnige conversaties wel namelijk.
Bij wie moet ik mn nummertje trekkenquote:
NO WAY!!!quote:Op maandag 10 april 2006 15:17 schreef remlof het volgende:
[..]
het wordt toch een bikini/strand meet?
Ik denk dat je daar nog wel iemand voor kan vindenquote:
Ik regel wel zo'n heerlijk postkantoornummerapparaat voor je hoorquote:Op maandag 10 april 2006 15:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar nog wel iemand voor kan vinden.
Ripquote:Op maandag 10 april 2006 15:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik regel wel zo'n heerlijk postkantoornummerapparaat voor je hoor
Nummertjes makenquote:Op maandag 10 april 2006 15:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik regel wel zo'n heerlijk postkantoornummerapparaat voor je hoor
Apparaat doet me niet zo veel, Ripley doet me meerquote:Op maandag 10 april 2006 15:31 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
apparaat heb ik zo te pakken.. missen ze toch niet opt postkantoor:')
Gwoon..quote:
quote:
Neuh, niet persequote:Op maandag 10 april 2006 15:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Nog iemand waarvan je zegt ja die moet je hebben?
Dan mag je ook niet weer jarig zijnquote:Op maandag 10 april 2006 15:32 schreef Litso het volgende:
Ik ga niet wéér in de Stairway eten hoor.
naar de MAC lopen, mc menu opvreten en weer terug lopen was snellerquote:Op maandag 10 april 2006 15:36 schreef HeatWave het volgende:
Eten in stairway is idd niet geweldig. Maar jullie HOEFDEN ook niet te blijven hoor.
Neuh, maar ik heb begrepen dat die broadway ook niet echt geweldig was.quote:Op maandag 10 april 2006 15:36 schreef HeatWave het volgende:
Eten in stairway is idd niet geweldig. Maar jullie HOEFDEN ook niet te blijven hoor.
Ik kwam aan en er werd geroepen "de plannen zijn veranderd, we eten allemaal in de stairway"quote:Op maandag 10 april 2006 15:36 schreef HeatWave het volgende:
Shoarmaquote:Op maandag 10 april 2006 15:37 schreef Troel het volgende:
[..]
Neuh, maar ik heb begrepen dat die broadway ook niet echt geweldig was.
Maar mensen met een beter idee zijn welkom
Het is niet lastig, het moet alleen even van tevoren goed afgesproken worden. Als iedereen voor zich gaat eten voorzie ik pas echt een zooitjequote:Op maandag 10 april 2006 15:39 schreef HeatWave het volgende:
Of iedereen gewoon voor zich ja.
Als het zo lastig is.
ik ben toch nog voor SHOARMAquote:Op maandag 10 april 2006 15:39 schreef HeatWave het volgende:
Als het zo lastig is.
Ja precies. En als er dan witte vlekken op je gezicht zitten kun je tenminste zeggen dat het de knoflooksaus isquote:Op maandag 10 april 2006 15:41 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ik ben toch nog voor SHOARMAkennen we lekker met zn alle naar de knoflook meuren
Moest van jou HWquote:Op maandag 10 april 2006 15:39 schreef HeatWave het volgende:
Als het zo lastig is.
dat geld dan alleen voor de dames?quote:Op maandag 10 april 2006 15:43 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja precies. En als er dan witte vlekken op je gezicht zitten kun je tenminste zeggen dat het de knoflooksaus is
quote:Op maandag 10 april 2006 15:41 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ik ben toch nog voor SHOARMAkennen we lekker met zn alle naar de knoflook meuren
Heraldquote:Op maandag 10 april 2006 15:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Moest van jou HW
Volgende keer eet ik wel saampjes metHerald
![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 15:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Moest van jou HW
Volgende keer eet ik wel saampjes metHerald
![]()
HW ik maakte maar een geintje..quote:Op maandag 10 april 2006 15:50 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Ik leg het nog EEN keer uit...
FB en in wilden dat optreden zien, en dat zou 30 min beginnen nadat de reservering stond. Dus WIJ zouden niet mee-eten, de rest was vrij om te gaan...
Dat de rest nou opeens zo moeilijk deed om OOK niet daar te gaan eten is niet ons probleem.
Duidelijkheid is goed met dit soort dingenquote:Op maandag 10 april 2006 15:54 schreef Tally het volgende:
[..]
HW ik maakte maar een geintje..
Ik zou eigenlijk niet eens mee-eten liefje..
quote:Op maandag 10 april 2006 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Duidelijkheid is goed met dit soort dingen.
Ik heb genotenquote:Op maandag 10 april 2006 15:59 schreef HeatWave het volgende:
Meestal gaat het ook gewoon prima hoor. Dit liep even wat mis. Jammer dan, heeft iemand er een minder leuke meeting door gehad? Ik niet iig.
Je niet zo druk maken om dingen, dat helpt in je leven.
Nee!quote:Op maandag 10 april 2006 16:03 schreef Tally het volgende:
Ou Tannu heb ik jouw gesproken op de meeting?
Sta je op één van de foto's?quote:
Ja maar ja maar ik had maar een satequote:Op maandag 10 april 2006 16:02 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
volgende keer kom ik wel een satetje pikken
omdat je iets te druk in gesprek was met Troel, FB en nog een paar denk ikquote:Op maandag 10 april 2006 16:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Sta je op één van de foto's?
En waarom heb ik jouw niet gesproken??????
nou :/ das gemeenquote:Op maandag 10 april 2006 16:05 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja maar ja maar ik had maar een sate
Hij was wel erg groot en erg lekker![]()
Vanavond maar eens kijken wie je eigenlijk bentquote:Op maandag 10 april 2006 16:05 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
omdat je iets te druk in gesprek was met Troel, FB en nog een paar denk ik
zou zo ook niet weten wie jij bentquote:Op maandag 10 april 2006 16:06 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb geloof ik ook lang niet iedereen gesproken. Kan gebeuren.
quote:Op maandag 10 april 2006 16:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Vanavond maar eens kijken wie je eigenlijk bent
quote:
Klopt.quote:
Er zijn er inmiddels wel een aantal die ik zo herken denk ikquote:Op maandag 10 april 2006 16:30 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Klopt.Maar aan de andere kant: ken erg weinig fokkers in het echt. De meesten zou ik zo voorbij lopen. Alleen af en toe denk je; hmmmm... dat moet haast wel een fokker zijn. Bijvoorbeeld als iemand iets laat vallen en dan zegt; 'Mijn ....! Wat doe je?'. Geen twijfel mogelijk in dat geval
Gelukkig val ik niet onder die eerste groep; nu kan ik tenminste nog rustig over straatquote:Op maandag 10 april 2006 16:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zijn er inmiddels wel een aantal die ik zo herken denk ik.
Maar vast ook genoeg die ik wel zou moeten kennen, maar ook straal voorbij zou lopen hoor.
Dat heb ik ook gewoon hoor. Op een meeting allemaal best, maar om nou iedereen die ik vaag zou moeten kennen te gaan begroeten....quote:Op maandag 10 april 2006 16:41 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Gelukkig val ik niet onder die eerste groep; nu kan ik tenminste nog rustig over straat![]()
Maar ik zou wel bij veel mensen zoiets hebben van; volgens mij ken ik die ergens van, mja, whatever![]()
Dus Fok! is je werk?quote:Op maandag 10 april 2006 16:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gewoon hoor. Op een meeting allemaal best, maar om nou iedereen die ik vaag zou moeten kennen te gaan begroeten.....
Fok en prive gescheiden houden.. meestal.
Dus? Net of dat ook maar iets voorsteltquote:
Ik doe mijn best jaquote:Op maandag 10 april 2006 16:46 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dus? Net of dat ook maar iets voorsteltFokkers zijn kneuzen, modjes zijn uberkneuzen enzovoorts
Goed dat je in ieder geval over zelfkennis beschiktquote:
Says who?quote:Op maandag 10 april 2006 16:34 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Je moest toch al komen omdat je in het vorige topic gepost had
![]()
Of gewoon een "who the fuck cares wat andere denken" instellingquote:Op maandag 10 april 2006 16:49 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Goed dat je in ieder geval over zelfkennis beschikt [afbeelding]
Ow kut, ik ga wel vrij offtopic geloof ik
Dat kan ook, maar ik blijf liever nog even rondhangen hierquote:Op maandag 10 april 2006 16:53 schreef HeatWave het volgende:
'Sterf'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |