Klopt.quote:
Er zijn er inmiddels wel een aantal die ik zo herken denk ikquote:Op maandag 10 april 2006 16:30 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Klopt.Maar aan de andere kant: ken erg weinig fokkers in het echt. De meesten zou ik zo voorbij lopen. Alleen af en toe denk je; hmmmm... dat moet haast wel een fokker zijn. Bijvoorbeeld als iemand iets laat vallen en dan zegt; 'Mijn ....! Wat doe je?'. Geen twijfel mogelijk in dat geval
Gelukkig val ik niet onder die eerste groep; nu kan ik tenminste nog rustig over straatquote:Op maandag 10 april 2006 16:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zijn er inmiddels wel een aantal die ik zo herken denk ik.
Maar vast ook genoeg die ik wel zou moeten kennen, maar ook straal voorbij zou lopen hoor.
Dat heb ik ook gewoon hoor. Op een meeting allemaal best, maar om nou iedereen die ik vaag zou moeten kennen te gaan begroeten....quote:Op maandag 10 april 2006 16:41 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Gelukkig val ik niet onder die eerste groep; nu kan ik tenminste nog rustig over straat![]()
Maar ik zou wel bij veel mensen zoiets hebben van; volgens mij ken ik die ergens van, mja, whatever![]()
Dus Fok! is je werk?quote:Op maandag 10 april 2006 16:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gewoon hoor. Op een meeting allemaal best, maar om nou iedereen die ik vaag zou moeten kennen te gaan begroeten.....
Fok en prive gescheiden houden.. meestal.
Dus? Net of dat ook maar iets voorsteltquote:
Ik doe mijn best jaquote:Op maandag 10 april 2006 16:46 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dus? Net of dat ook maar iets voorsteltFokkers zijn kneuzen, modjes zijn uberkneuzen enzovoorts
Goed dat je in ieder geval over zelfkennis beschiktquote:

Says who?quote:Op maandag 10 april 2006 16:34 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Je moest toch al komen omdat je in het vorige topic gepost had
![]()
Of gewoon een "who the fuck cares wat andere denken" instellingquote:Op maandag 10 april 2006 16:49 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Goed dat je in ieder geval over zelfkennis beschikt [afbeelding]
Ow kut, ik ga wel vrij offtopic geloof ik
Dat kan ook, maar ik blijf liever nog even rondhangen hierquote:Op maandag 10 april 2006 16:53 schreef HeatWave het volgende:
'Sterf'
Maken we gewoon een nieuwe hoorquote:
hebben we dan wel een Topic Crusher dan?quote:Op maandag 10 april 2006 17:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maken we gewoon een nieuwe hoor.
topics zat.
Geeft niet dat had ik met veel Fokkers..quote:Op maandag 10 april 2006 16:08 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]als je maar weet dat dr pas thuis achter was, wij jij bent
Qyroz. En terechtquote:Op maandag 10 april 2006 17:14 schreef paultjuhhh het volgende:
qynix ofzo was helemaal beledigd dat ik hem niet kende
Riep hij dat je een n00b was en dat je niet 1337 genoeg was voor hem?quote:Op maandag 10 april 2006 17:14 schreef paultjuhhh het volgende:
Nee zo heette die niet
Jaquote:Op maandag 10 april 2006 17:15 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Riep hij dat je een n00b was en dat je niet 1337 genoeg was voor hem?
Volgende keer gewoon phr4993n dat soort gasten.quote:
Watquote:Op maandag 10 april 2006 17:19 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon phr4993n dat soort gasten.
'fraggen', ff laten zien dat jij zijn n00b 455 gewoon HARD kan 0wn3n.quote:
Jij kende hem niet???quote:Op maandag 10 april 2006 17:14 schreef paultjuhhh het volgende:
qynix ofzo was helemaal beledigd dat ik hem niet kende
Ik niet, maar das iets tussen Dagonet en mijquote:Op maandag 10 april 2006 17:21 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik snap echt dat kutmod steeds minder zo![]()
![]()
455quote:Op maandag 10 april 2006 17:22 schreef TrenTs het volgende:
[..]
'fraggen', ff laten zien dat jij zijn n00b 455 gewoon HARD kan 0wn3n.
ahhhhhhhh zo is het iets duidelijkerquote:Op maandag 10 april 2006 17:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik niet, maar das iets tussen Dagonet en mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |