Ik vond die 19 mei een prima voorstelquote:Op maandag 10 april 2006 19:37 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
pas![]()
![]()
Wat had je dan gedacht volgende maand alweer![]()
jup geloof het ookquote:Op maandag 10 april 2006 19:17 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Mooi zo, want toen in Amsterdam had ik eigenlijk wel verwacht dat je er ook zou zijn maar toen was je geloof ik op vakantie
Hoe meer zielen hoe meer vreugd
Ohnee jij had het zekerm eteen door.quote:
Dat duurt nog zo lang!quote:
Ja dat vind ik ook .quote:
3 uur later.....quote:
Ik vind het strand ewww, maar dat ben ik.quote:Op maandag 10 april 2006 20:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hebben we al enig idee wáár we gaan meeten?
Mocht het toch16 juni worden ofzo,dan is het toch leuker om ergens aan het water of strand af te spreken ipv een warm benauwd cafe in de binnenstad?![]()
Ik had je naam denk ik niet eens verstaan.quote:Op maandag 10 april 2006 20:17 schreef Tally het volgende:
[..]
3 uur later.....
Maar wel dezelfde avond
Jupquote:
kampvuur op gas?quote:Op maandag 10 april 2006 20:36 schreef Gizmore het volgende:
[..]
JupGeloof me, ik spreek uit ervaring
Maar strand zie ik wel zitten ja
Een uit de grond getrokken strandpaal en wat drijfhout?quote:
Puikquote:Op maandag 10 april 2006 20:40 schreef remlof het volgende:
[..]
strand! gitaren! kampvuur! drank!
dan
oh en vrouwen natuurlijk!
ja maar op gas doe je zo uitquote:Op maandag 10 april 2006 20:41 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Een uit de grond getrokken strandpaal en wat drijfhout?Nee maar ik ben wel voor het strand. Liefst nog Noordwijk, hoef ik niet eens ver weg
Das waar, maar je mag er ook geen bbq houden dus lijkt me sterk dat dat wel mag. Je kunt ook gewoon aan de boulevard (of wurft) iets gaan eten. Zitten genoeg restaurantjes meestal. Overal wel. Dusquote:
Das meestal geen probleem begin juni hoor.quote:Op maandag 10 april 2006 20:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
Trouwens mooi weer is ook belangrijk!
Maar goed toen was het half Juni toch aardig warmquote:Op maandag 10 april 2006 20:50 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Das meestal geen probleem begin juni hoor.Hoewel het vorig jaar toch niet echt veel voorstelde die hele zomer...
Ja dat is ook beter, aan het strand of waterquote:Op maandag 10 april 2006 20:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hebben we al enig idee wáár we gaan meeten?
Mocht het toch16 juni worden ofzo,dan is het toch leuker om ergens aan het water of strand af te spreken ipv een warm benauwd cafe in de binnenstad?![]()
Zal dat het zijnquote:Op maandag 10 april 2006 20:21 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik had je naam denk ik niet eens verstaan.
Tot half juni was het goed te doen ongeveer ja. Mag hopen dat het dit jaar wat beter wordtquote:Op maandag 10 april 2006 21:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Maar goed toen was het half Juni toch aardig warm
Zoals ik aangaf organiseer ik een festivalletjequote:Op maandag 10 april 2006 21:08 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Tot half juni was het goed te doen ongeveer ja. Mag hopen dat het dit jaar wat beter wordtMaar goed; verder nog suggesties?
Mogen wij dan gratis komen?quote:Op maandag 10 april 2006 21:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zoals ik aangaf organiseer ik een festivalletje
Whehe; eenschquote:Op maandag 10 april 2006 21:10 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Mogen wij dan gratis komen?
Anders is het gewoon spam.
Tsja ehm.quote:Op maandag 10 april 2006 21:10 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Mogen wij dan gratis komen?
Anders is het gewoon spam.
met onbeperkt zuipen?quote:Op maandag 10 april 2006 21:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Tsja ehm.
Kan k denk ik niet maken
Tis maar 10 euries.
Daar ga ik eens ff naar kijkenquote:
http://www.julianapop.nlquote:Op maandag 10 april 2006 21:21 schreef saaw het volgende:
goeie zaak
festivals zijn oke, watvooriets?
Oeee Kusquote:Op maandag 10 april 2006 21:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
http://www.julianapop.nl
Opzich site kan beter en programma ook. Maar goed het is een leuke opzet en gewoon een zuipfestijn
Als je festivalorganisator bent kan allesquote:Op maandag 10 april 2006 21:42 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
als iets van onbeperkt zuipen kan regelen :p
volgens mij kan je dan heel veel fokkers trekkenquote:Op maandag 10 april 2006 22:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Als je festivalorganisator bent kan alles
quote:Op maandag 10 april 2006 22:16 schreef saaw het volgende:
* saaw checkt de site
di-rect????
ik kom niet
Liefst op een zondag.quote:Op maandag 10 april 2006 23:21 schreef Bendeleider het volgende:
Ik wil naar Urk.
Zou wel willen zeilen met een grupske !!quote:
Tussen de kokkelvissers door.quote:Op maandag 10 april 2006 23:25 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Zou wel willen zeilen met een grupske !!
alles is toegestaan, boerefeestenquote:Op maandag 10 april 2006 23:15 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
oordopjes inbegerepen?of mogen we tomaten smijten?
mooi! jij regelt tomaten!quote:Op maandag 10 april 2006 23:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
alles is toegestaan, boerefeesten
Moet k nou echt alles regelen, die baggeraars kunnen ook echt niets zelf hequote:
tuurlijk nietquote:Op maandag 10 april 2006 23:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Moet k nou echt alles regelen, die baggeraars kunnen ook echt niets zelf he
Ook al nietquote:
Dat dan weer wel, maar hoe ze heten hier. Trains en dan hebben ze 1029203 verschillende soorten maatschappijen. Ach hopeloosquote:
waar is hier dan?quote:Op maandag 10 april 2006 23:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat dan weer wel, maar hoe ze heten hier. Trains en dan hebben ze 1029203 verschillende soorten maatschappijen. Ach hopeloos
Maar goed, meeting ergens richting de zomer lijkt me dus gewoon een puik plan
UK, spalding, lincolnshirequote:
om middernacht bij de kerkquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:33 schreef Bendeleider het volgende:
Urk
tofquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:46 schreef Biogarde het volgende:
TVP![]()
Wil graag de groeten doen aan Nylz, Paul, Pussy en Moemoe![]()
![]()
![]()
En de restquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:46 schreef Biogarde het volgende:
TVP![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:53 schreef remlof het volgende:
[..]
werkze
en luister fok!radio effe terug later
Jaaaaaaaa en dan ik tussen Trents en Dribbel en Slarioux inquote:
Puik plan!quote:Op maandag 10 april 2006 20:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
18 Juni organiseer ik een festivalletje. Als jullie daar nou allemaal naar toe komen
Jammerquote:Op dinsdag 11 april 2006 01:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
Boebiedoe en ik hebben weer vrede met elkaar!![]()
OMG, wie heb ik doogewenstquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:53 schreef remlof het volgende:
[..]
werkze
en luister fok!radio effe terug later
Ik kan het me niet eens meer herinneren dus erg boeiend kan het niet geweest zijnquote:Op dinsdag 11 april 2006 02:02 schreef Biogarde het volgende:
[..]
OMG, wie heb ik doogewenst![]()
![]()
Ik was niet lief![]()
Zal wel niets wordenquote:
Mooi. Hoe dat nu zo?quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
Boebiedoe en ik hebben weer vrede met elkaar!![]()
Groetjes terug Bioquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:46 schreef Biogarde het volgende:
TVP![]()
![]()
![]()
niet eens aan mij?quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:46 schreef Biogarde het volgende:
TVP![]()
![]()
![]()
Ja maar iedereen weet dat Bio dat toch wel wintquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:05 schreef DoubleDildo het volgende:
je kunt beter een poll maken wie als snelste zijn hamburgers op had
Biogarde is een geile knuffelbeerquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:05 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja maar iedereen weet dat Bio dat toch wel wint
Bio at niet.quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:05 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja maar iedereen weet dat Bio dat toch wel wint
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |