Dus je gaat samen met XL modden?quote:Op woensdag 12 april 2006 16:43 schreef pfaf het volgende:
[..]
En wat de mods niet bevalt gaat naar UVT.
Dat is exact mijn punt Sand!quote:Op woensdag 12 april 2006 11:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Zeker PRO SUB-forum.
Maar ANTI niet in VBL over het WK mogen posten...
Het lijkt me ook duidelijk dat daar plaatst voor moet zijn - alleen is het iets lastiger kan zijn om in een "serieus" topic te posten als daar ondertussen "gebaggerd" wordt. Het is "baggeraars" niet aan te rekenen om te gaan baggeren in die topics - want ze posten dan niet anders dan in de minder serieuse topics. Die scheiding is niet duidelijk. Het is handig te weten waar nou bierelier wel en waar dat niet gewaardeerd wordt.quote:Op woensdag 12 april 2006 16:27 schreef pfaf het volgende:
Tags voor serieuze topics? Komop man, dat is toch hilarisch. In ieder topic moet ruimte zijn voor een serieuze discussie, daar hoeven ook echt geen tags voor hoor.
Ik vind het heel leuk om af en toe loos te gaan in een live topic hoor. Op zich vind ik "die anderen" niet zo'n punt. Het gaat er om dat als je serieus ergens over wil praten het onduidelijker is waar dat te doen omdat onduidelijk is waar bierelier gewaardeerd wordt en waar niet als alles in een forum staat.quote:Op woensdag 12 april 2006 16:27 schreef pfaf het volgende:
Waar ben jij nog eigenlijk bang voor? In de live-topics zal echt geen enkele zichzelf respecterende voetballiefhebber posten, dus tijdens de wedstrijd zullen de 'serieuze' users geen 'last' hebben van de anderen.
Het probleem is dat ik weet hoeveel werk dat kost omdat systematisch goed te doenquote:Op woensdag 12 april 2006 16:27 schreef pfaf het volgende:
En denk je nu echt dat de teletoeters zich in methodmich's topic gaan bemoeien met de geweldige traptechniek van Chiwawa uit Costa Rica? Tuurlijk niet! En mocht dat per abuis wel zo gebeuren, zal dáár uitermate hard tegen opgetreden worden.
Ik zie het probleem gewoon niet!
Zoals je hierboven eigenlijk al aangeeft valt het met de dubbele topics heel erg mee. De topics over de trap techniek die vind je dan helemaal niet in WK06. Zoals ik al eerder aangaf waren de enige echte dubbele topics tussen Ek04 en VBL de live topics. Als daar nu duidelijk voor staat dat die in WK06 moeten ben je van 90% van de overlap af en scheelt heel wat moderatiewerk en kan iedereen posten zoals-ie wil. Het betekent ook voor de "ONZ-posters" veel meer vrijheid om lekker loos te gaan in ieder WK06-topic zonder dat er veel wrevel ontstaat tussen hen die serieus willen praten en zij die lekker feest willen vieren.quote:Op woensdag 12 april 2006 16:27 schreef pfaf het volgende:
Dat het dubbelop is en wellicht zelfs bagger in het WK-forum in de hand werkt.
Als er zeer veel tijd in gestoken gaat worden zou het mogelijk moeten zijnquote:Op woensdag 12 april 2006 16:42 schreef pfaf het volgende:
[..]
[afbeelding] In plaats van het slechtste, gewoon het beste van 2 werelden combineren wordt het credo deze zomer.
Dat is iets anders dan niet mogen.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:35 schreef pfaf het volgende:
Sorry hoor, maar ik vind het dwang argument nogal zwak en verwend. Je wordt toch ook gedwongen om voetbalonderwerpen in VBL te posten en niet in SPT, je wordt toch ook gedwongen je aan de regels te houden, gedwongen om gok-topics in UVT te houden en niet in SPT. Als je met zovelen op een forum zit zijn er nu eenmaal regels om je aan te houden. Dat dit als dwang voelt zal best, ik zie het eerder als noodzaak.
Komop man, je doet ja net of dit een kleuterforum is, als er serieus gediscussieerd wordt, zal er echt niemand het topic binnenkomen "HOLLAND LALALALA CHevChenKo Moet MeT GuUs De BeKur pakKen!" Je overdrijft het nu echt hoor.quote:Op woensdag 12 april 2006 16:49 schreef Doc het volgende:
[..]
Het lijkt me ook duidelijk dat daar plaatst voor moet zijn - alleen is het iets lastiger kan zijn om in een "serieus" topic te posten als daar ondertussen "gebaggerd" wordt. Het is "baggeraars" niet aan te rekenen om te gaan baggeren in die topics - want ze posten dan niet anders dan in de minder serieuse topics. Die scheiding is niet duidelijk. Het is handig te weten waar nou bierelier wel en waar dat niet gewaardeerd wordt.
Tuurlijk zal zoiets gewoon in voetbal mogen. {disclaimer: ik heb natuurlijk niets over VBL te zeggen, als de VBL-mods er anders over denken kan dat natuurlijk}quote:Op woensdag 12 april 2006 16:50 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat is iets anders dan niet mogen.
Maar stel dat ik een mooi topic in VBL maak "Bespreek hier je laatst bekeken voetbalwedstrijd." Zou die dan dicht gaan als we daar, omdat het toevallig juni is, WK-duels bespreken of is zoiets wel toegestaan???
Dat slaat imo echt helemaal nergens op. Wel toevallig dat zo'n topic dan in juni tevoorschijn komt.quote:Op woensdag 12 april 2006 16:50 schreef methodmich het volgende:
[..]
Maar stel dat ik een mooi topic in VBL maak "Bespreek hier je laatst bekeken voetbalwedstrijd." Zou die dan dicht gaan als we daar, omdat het toevallig juni is, WK-duels bespreken of is zoiets wel toegestaan???
quote:Op woensdag 12 april 2006 19:39 schreef shmoopy het volgende:
Ik snap opeens al die ouwehoerprogramma's over voetbal.
Wil jij dan Babs zijn?quote:Op woensdag 12 april 2006 19:39 schreef shmoopy het volgende:
Ik vind Babs een beetje naar, met die stem.quote:
Ja, we schaffen de play-offs af in de NBA!quote:Op woensdag 12 april 2006 19:46 schreef popolon het volgende:
Dus:
Gewoon VBL een maandje dicht en allemaal in WK06 posten.
over het hele forum worden bepaalde hot items uit de daarvoor bestemde subfora gehaad, Idols, BB, OWS en dan ga je dat neit dubbel doen in het subforum waar het uitkomt. Die lijn wordt gewoon doorgetrokken!quote:Op woensdag 12 april 2006 19:45 schreef shmoopy het volgende:
Ja, kom op, niet zeiken, er waren veel users die een apart WK-forum wilden, dat vonden wij een goed plan, en zoals ook al in de solli te lezen valt is het niet de bedoeling dat het een baggerforum wordt.
Daar kan door de aan te stellen mods prima op gelet worden, en als het sommigen te 'volks' wordt allemaal, raad ik ze aan lekker een column voor Hard Gras in te sturen.
quote:Op woensdag 12 april 2006 20:01 schreef methodmich het volgende:
Wie hebben er nou weer op eend gestemd als mod?
DutchGooner-Gate zit nog diep hè.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]het koste me nogal wat om al die stemmen te kopen, om vervolgens geen mod te worden in die sollironde
jaquote:
Jouw leerlingen gaan ook nog altijd met zonder jas naar buiten in de pauze?quote:Op woensdag 12 april 2006 20:09 schreef methodmich het volgende:
Onder DG was dit wel nooit gebeurd natuurlijk!
en PUB danquote:Op woensdag 12 april 2006 19:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
over het hele forum worden bepaalde hot items uit de daarvoor bestemde subfora gehaad, Idols, BB, OWS en dan ga je dat neit dubbel doen in het subforum waar het uitkomt. Die lijn wordt gewoon doorgetrokken!
Het is niet heel erg overdreven eerlijk gezegd. Het viel me in het EK forum op hoe on-voor-stel-baar bagger men kon posten. Daar sta je van te kijken ...quote:Op woensdag 12 april 2006 17:02 schreef pfaf het volgende:
[..]
Komop man, je doet ja net of dit een kleuterforum is, als er serieus gediscussieerd wordt, zal er echt niemand het topic binnenkomen "HOLLAND LALALALA CHevChenKo Moet MeT GuUs De BeKur pakKen!" Je overdrijft het nu echt hoor.
De hoeveelheid post is bij OS en OWS wat anders dan bij WK en ook de beleving is er anders bij. Daarnaast vind ik dat er weinig onderschied tussen bagger en bagger bestaat - dus vind ik het onzin om het ene bagger topic te sluiten en het ander open te laten. Juist doordat VBL er naast was hoefde dat ook niet.quote:Op woensdag 12 april 2006 17:12 schreef placebeau het volgende:
Tja, doc, als moderator van EK zat je zelf liever in VBL dan in EK, waardoor EK je na een tijdje niet echt meer interesseerde (je raadde zelfs anderen aan om over te schakelen). Die indruk had ik toch. En als de eigen mods zelfs niet meer geïnteresseerd zijn in het subforum, zie je van hier dat het gaat mislopen.
En een tweede probleem bij EK was dat zo goed als elk topic open bleef onder het mom van "vrije moderatie".
Het kan werken, net als OS en OWS goed gewerkt hebben. Zoals pfaf al meermaals aanhaalde was de verbaggering vooral het gevolg van de tweesplitsing VBL en WK en niet de oorzaak. Dus ofwel alles in WK ofwel alles in VBL. Want topics over hetzelfde onderwerp, met dezelfde titel maar in een ander subforum slaan nergens op, dat lijkt me erg duidelijk.
En die snor staat me zoquote:Op woensdag 12 april 2006 19:39 schreef shmoopy het volgende:
Alle landentopics ook.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:00 schreef Doc het volgende:
Het aantal dubbele topics met VBL was op de na live topics overigens miniem.
En weer omhoog.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:50 schreef rubbereend het volgende:
en unsticky
Jij lijkt mij ook wel geschikt.quote:
We worden WERELD-kampioen (ouwe) lullo dus wat moet ik dan op internetquote:
Juichen natuurlijkquote:Op donderdag 13 april 2006 02:40 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
We worden WERELD-kampioen (ouwe) lullo dus wat moet ik dan op internet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |