Was afgelopen weekend mogelijk geweest, maar ja ben geen crewquote:
volgend jaar een lintje dan maarquote:Op maandag 1 mei 2006 23:40 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Was afgelopen weekend mogelijk geweest, maar ja ben geen crew![]()
Klopt, ik heb nog nooit gepost in Hools en zie er het nut niet van in, heeft (inhoudelijk) niets met voetbal te maken en in plaats van in VBL zou het ook in ONZ geplaatst kunnen worden.quote:
Zit wat in, maar dan moet ook minimaal 75% van de reacties tijdens en als reactie op een wedstrijd ergens anders heen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:30 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klopt, ik heb nog nooit gepost in Hools en zie er het nut niet van in, heeft (inhoudelijk) niets met voetbal te maken en in plaats van in VBL zou het ook in ONZ geplaatst kunnen worden.
Akkoord, daar doe ik namelijk ook niet aan.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:32 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Zit wat in, maar dan moet ook minimaal 75% van de reacties tijdens en als reactie op een wedstrijd ergens anders heen.
vul deze ronde ook ff in !quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
133. (156) 0358 (0165) EnGCatjuh
Wat gestegen, maar kan toch beter..
Was ik al van planquote:
Hebben we wel eens gesplitst, dan is mijn achterstand op tong ineens veel minder.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:19 schreef Bjoro het volgende:
[..]
TLK is de enige van de top 21 die (bijna) nooit in Hools komt
Volgens mij is hij gebandquote:
zelfdequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |